HD kapot?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 16:15
Probleem:

WinXP liep een paar keer vast, rebooten... Na de 4e reboot blauw scherm met mededeling dat een dll beschadigd was. Automatisch systeem herstel hielp niet, herstel console haalde ook weinig uit. Veilige modus wou toen nog wel starten. Op een gegeven moment wou veilige modus ook niet meer starten :(

Ik dacht, ik doe gewoon een cleane install van WinXP. Setup zei dat het volume beschadigd was en geformateerd moest worden. Doe ik dat vervolgens dan zie ik geen progressie en na 10 minuten ongeveer krijg ik een melding dat de schijf niet geformatteerd kan worden en mogelijk beschadigd is.

Kan ik er nu vanuit gaan dat de schijf het begeven heeft en hem RMA-en? Of kan er nog iets anders aan de hand zijn?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Heb je al een diagnosetool gebruikt zoals in de FAQ staat? Deze moet kunnen aangeven of er hardwarematig fouten op de schijf aanwezig zijn.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?". Beantwoordt precies al jouw vragen :)

Omdat het hier op GoT de bedoeling is dat je o.a. research pleegt, voordat je een topic start en we daarvan dus niks in deze topicstart terugzien, gaat dit topic dicht. Raadpleeg de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor het hoe en wat op GoT ;)

Dit topic is gesloten.