Dat klopt, als campen geen strategie was, dan zouden ze de AWP er toch niet bij plaatsen in cs:?Op vrijdag 12 januari 2001 11:55 schreef TAG_Speedy het volgende:
campen hoort bij het gamen, het is een manier van spelen waar blijkbaar veel mensen zich aan ergeren (zat gister in me eerste pot cs sinds maanden op een dak te lopen, nou had de dikke van dale zo kunnen vullen met mooie woorden....mensen kunnen slecht tegen verlies), een beetje gamer kan wel een tegenactie bedenken tegen een camper, misschien heb je dat nog niet helemaal onder de knie en ga je dan net als die 13 jarigen maar lopen lullen dat campen lame is, maar geloof me, na een tijdje spelen komt bij jou ook wel het besef hoe je een tegenaanval kan plegen
Ik vind die zeikerds die roepen dat campen lame is veel erger, beetje spel plezier vergallen met dat gespam en gezeik van ze
[disclaimer]
no offense tegen 13 jarigen die zich wel normaal kunnen gedragen btw
[/disclaimer]
Kijk als er bazooka's in worden gezet dan ga ik wel protesteren! Dan is er geen zak meer aan! Maar een beetje campen op zn tijd is ook nodig!
Denk je eens in! als niemand zou campen, dan hoefde je ook niet meer uit te kijken waar je liep! Dat maakt het um nu juist zo spannend!