Toon posts:

Campen is lame, convince me it's not!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 563 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 11:55 schreef TAG_Speedy het volgende:
campen hoort bij het gamen, het is een manier van spelen waar blijkbaar veel mensen zich aan ergeren (zat gister in me eerste pot cs sinds maanden op een dak te lopen, nou had de dikke van dale zo kunnen vullen met mooie woorden....mensen kunnen slecht tegen verlies :P), een beetje gamer kan wel een tegenactie bedenken tegen een camper, misschien heb je dat nog niet helemaal onder de knie en ga je dan net als die 13 jarigen maar lopen lullen dat campen lame is, maar geloof me, na een tijdje spelen komt bij jou ook wel het besef hoe je een tegenaanval kan plegen :+

Ik vind die zeikerds die roepen dat campen lame is veel erger, beetje spel plezier vergallen met dat gespam en gezeik van ze :r

[disclaimer]
no offense tegen 13 jarigen die zich wel normaal kunnen gedragen btw :)
[/disclaimer]
Dat klopt, als campen geen strategie was, dan zouden ze de AWP er toch niet bij plaatsen in cs:?

Kijk als er bazooka's in worden gezet dan ga ik wel protesteren! Dan is er geen zak meer aan! Maar een beetje campen op zn tijd is ook nodig!

Denk je eens in! als niemand zou campen, dan hoefde je ook niet meer uit te kijken waar je liep! Dat maakt het um nu juist zo spannend!

Verwijderd

Luistert pukkelpubers:
Snipen in UT is machtig! HEADSHOT!! HEADSHOT!

Als je er niet tegen kan, dan ben je een lamo gamer, en moet je terug naar online ganzeborden.

Een aantal levels in UT hebben er speciaal hoge torens voor waar wat ammo en een sniperrifle liggen speciaal voor het snipen/campen. Dus het is wel degelijk de gamedevelopers hun bedoeling ook geweest.

Iemand al gesniped in Project IGI, (die me best tegenvalt by the way), wel een mooie russich dragunov sniperrifle ha ha.

u weest gegroet,

UT LAN tournament champion of Ireland

Verwijderd

Ik heb de nare gewoonte me mes in snipers te steken >:)
Of lekker sniper klieren, hij probeert me te raken, ik beweeg de hele tijd op het moment dat hij schiet, hij mist, ik schiet paar keer op hem.
Meestal eindigt het met een mes in sniper :)
Maar af en toe lig ik ook met een awm(p) gaatje in me lichaam :/

Campers moeten doen was ze niet laten kunnen, dood gaan ze toch wel.
Campen is een tactiek, als je niet tegen die tactiek kan, jammer voor je.
Ik verzin altijd iets mooi om camper te kille.

[GoT]Dutch Commando

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Op maandag 15 januari 2001 13:52 schreef Paestero het volgende:
Ik heb de nare gewoonte me mes in snipers te steken >:)
Of lekker sniper klieren, hij probeert me te raken, ik beweeg de hele tijd op het moment dat hij schiet, hij mist, ik schiet paar keer op hem.
Meestal eindigt het met een mes in sniper :)
Maar af en toe lig ik ook met een awm(p) gaatje in me lichaam :/

Campers moeten doen was ze niet laten kunnen, dood gaan ze toch wel.
Campen is een tactiek, als je niet tegen die tactiek kan, jammer voor je.
Ik verzin altijd iets mooi om camper te kille.

[GoT]Dutch Commando
Tja jij hebt ook de gave dat je gewoon erg goed bent, heb al een paar keer tegen je mogen spelen op gamepoint (dacht ik, kan ook op demon geweest zijn) ik ben diegene die je uitmaakt voor cheater (met smiley er achter, heeft te maken met een andere topic hier op GoT, ik bedoel het dus niet serieus, voordat de flamewar weer opnieuw begint >:) )

Kan iemand mij uitleggen wat de lol van clans is? (no offence)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
de lol van clans?
Wat is een clan eigenlijk? :?

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 15 januari 2001 16:09 schreef ShaiHulud het volgende:
de lol van clans?
Wat is een clan eigenlijk? :?
Een clan schijnt een groep van quakers of ut'ers te zijn die gezamenlijk tegen een andere clan gamen. Tsja, tis maar wat je leuk vindt. Ik zou me liever willen onderscheiden van de rest, maar sommigen hangen nogal aan dat groepsgevoel. ;)

• Canon23
  • Laatst online: 16-02 20:54

Canon23

>>MY<< world

In een clan zitten = 'Het gevoel om te delen' >:)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Topicstarter
Dus clanne is eigenlijk in groepsverband moorden?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

clanne is te vergelijken met he spelen in een voetbalclub/hockeyclub/whatever teamsport je wil

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

CAMPEN SUXZ ARSH

ik snap NIET dat iemand met q3a of ut zou gaan campen, dat heeft GEEN nut, 1 of andere lama die onder de trap staat te campen, en word dan meteen weggeblast :( sukkels :(

die mensen kunnen hun cpu power beter met een }:O verbruiken :(

ga dan gvd hidden and dangerous spelen :(

Verwijderd

Topicstarter
You said it BitByter!
Campen is lame en futiel!

Je schiet er geen fuck mee op en het is irritant voor je medegamers!

Kill all campers!!!!!!!!!!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....(hijg hijg, ik word hier moe van)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook een tijdje bij een Q1 clan gezeten. Wij waren de L33'i' G4|\/|3R5

vrijwel onverslaanbaar >:)

Totale levelcontrol, hahaha

Verwijderd

Het laatste level van Q3A is gewoon een camp-level. Op 500 meter van elkaar gaan staan tussen wat pilaren en dan railen. Je leert er verdomd goed van mikken :)

Verwijderd

tja, meestal vind ik campen wel lame om te doen maar als iemand het wil doen moet'ie het vooral niet laten, stilstaande doelen zijn heel wat makkelijker en in CS horen ze er zeker bij, maar in Quake zijn spawnkills toch wel het meest lame wat je kan doen, maar er is ook een grijs gebied tussen level-control en campen, en bij CS is stilstaan niet altijd campen, blind naar voren stormen is gewoon _niet_ slim, da weet iedere aap of }:O

Verwijderd

Campers?

Dat zijn toch de mensen die een wapen pakken en achter een hoekje wachten, en alvast richten op de plek waar iemand komt?

Een beetje ervaren speler knalt die toch zo dood?

Misschien lukt het niet gelijk de 1e keer, maar je zult hem ongetwijfelt verzwakken, aangezien het een camper is gaat hij niet het hele level langs om levens te pakken. Dus je weet waar hij zit na de eerste keer.

Dan kun je 2 dingen doen:

-Je gaat er op af met voor die situatie het meest geschikte wapen. Als je iemand bent die zich er mateloos aan ergert.

-Of je gaat er niet meer langs, ontwijkt die plek een beetje, en als je er langs moet even opletten.

Een gewaarschuwt mens telt voor 2.

Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelde paal.

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

juist, maar aangezien wij geen ezels zijn, is dit niet op ons van toepassing :(

alle campers moeten maar cs gaan spelen of hidden en dangerous, dat zijn echte snipe/camp spellen, kun je lekker op internet 6 uur wachten voordat er iemand voorbij loopt :(

nee, geef mij maar pure hardore actie in q3a, lekker q3dm17 ofzo, dat roeleert nogal :), campers niet :(, van die sukkels die dan op dat achterste platformpje blijven campen bij de railgun, :((( zo dood die aarshowle's :( , LEER SPELEN :'(

Verwijderd

LOL :)

Wat is een Skelet met CT pakje aan en AWM(P) in ze handen?

CT die won in camp toernooi ;)

Vind campers maar irri, meestal zijn het mensen die "denken" dat ze slim bezig zijn.

Nou, mr campers.. campers staan stil, en als ik ak in me poten heb, heb jij geen hoofd meer :)

Word af en toe wel gekilled door een camper, maarja die is zo extreem dom dat die de volgende ronde er weer zit, tja.. dan ben ik niet degene die dood gaat :)

Slash: ik word vrij vaak cheater genoemd.
Was volgens mij op demon jah :)

Speelde laatst weer op demon server.
Nou, ik werd bruut afgeslacht.
* Dacht toen terug aan topic hier op GoT en dacht, neeh, dat doen ze toch niet? *

[GoT]Dutch Commando
"Campers are the most easiest target too kill"

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:18
Campen is juist realistisch. Je ziet echte commandotroepen toch ook niet als een gek het veld over lopen en hier en daar wat raak proberen te schieten?

Als lui campen moet je gewoon beter opletten!!

Catch a smile out there!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 08:37 schreef Haemorrhage het volgende:
Campen is juist realistisch. Je ziet echte commandotroepen toch ook niet als een gek het veld over lopen en hier en daar wat raak proberen te schieten?
Zit niet te zeveren over realistisch man!

Het is zeker ook realistisch dat je met een warheadlauncher door levels heen gaat waggelen, of dat je na elke keer te sterven weer gewoon gerespawned wordt!
Het is zeker ook realistisch dat je met een sniper riffle een stukje ingezoomd door de gangen heen huppelt en headshot na headshot claimt (dat is pas productief omgaan met long distance accuracy weapons :P)zonder dat de bobbing bij inzoomen uit de hand loopt.

Met het woord "realistisch" moet je echt niet aan komen kakken kerel.

Campen is LAME. en daarmee basta!

Verwijderd

Beetje respect voor andermans meningen he prutser!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 14:49 schreef RobiNET Online het volgende:
Beetje respect voor andermans meningen he prutser!
sjah....

Verwijderd

Met campen kan je goed zien of mensen See Through Drivers aan het gebruiken zijn, als ze je meteen vinden op een helemaal beschutte plek kan je er donder op zeggen dat ze die gebruiken!

Verwijderd

Dat hoeft dan nog niet, want goede FPS'ers weten ECHT elk hoekjes en spleetje waar iemand zich kan verbergen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vertrouw op mijn skill om campers te moshen >:)
Ik zou wel eens willen zien hoe het gezicht van een camper eruit ziet als ie een rakket op zijn snufferd krijgt terwijl hij denkt datie invisible is :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 08:37 schreef Haemorrhage het volgende:

Als lui campen moet je gewoon beter opletten!!
Ik zie geen commandotroepen in het echt :)
Zie mezelf wel als een gek rond rennen.
Maarja, dat komt omdat ik campers will pakken voordat ze een lekker camp plekkie hebbe :)

• Redje
  • Laatst online: 12-02 23:17
Zolang campen kan in een game hoort het erbij en zullen er altijd trieste cq. mindere skilled players zo spelen... ik vind het zelf gaar als iemand dat doet.
Maar het hoort erbij, campen is btw. ook een vak, sommige zijn zo slim dat ze 10x achterelkaar op dezelfde plek gaan campen hehe

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 11:45
Ach laat die rookie campers als ze denken dat ze daardoor beter zijn.

PV opbrengst

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op dinsdag 16 januari 2001 20:21 schreef ShaiHulud het volgende:
Ik vertrouw op mijn skill om campers te moshen >:)
Ik zou wel eens willen zien hoe het gezicht van een camper eruit ziet als ie een rakket op zijn snufferd krijgt terwijl hij denkt datie invisible is :)
klikt als een uitdaging? speel je UT??

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Waarom doen sommige zo moeilijk over campen?!? Campen is ok en het houdt jullie hyperactieve ventjes die als een stelletje kippen zonder kop door een level racen een beetje wakker. Het is voor jullie alleen maar een betere training op reactie vermogen en oplettendheid. EEN RESPAWN-KILLER IS LAME EN DAT IS KUT. GEEF IEMAND NOG WEL EEN KANS OM ZICH TE VERDEDIGEN (lees een beter wapen te pakken te krijgen en daarna in de rug schieten >:) )

Ik camp soms ook, maar als de actie lang op zich laat wachten, dan stort ik me vol overgave in de strijd TO BE OR NOT TO BE THAT'S THE FUCKING QUESTION!!!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

wat doet nou precies een spawn-camper? die gaat toch met een vette rl bij een spawn plek staan, en ragt je dan neer?

of iemand die precies hoort, waar jij spawned, en je meteen afrost (q3dm17 zeg maar)

Verwijderd

Tuurlijk is Campen NIET lame. Maar mijn reactie is niet nodig hier.

Ik vind het persoonlijk wel leuk om een keer je frags op te halen door op een punt te staan wachten. als ik 10% health over heb.. blijf ik wel eens wachten op een redeemer 8-)

that is scary shit..

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Iemand doden die net gespawned is ( alleen eerste wapen ) is laf..en als die net een wapen pakt om dan meteen 5 raketten om zn oren te krijgen is ook jammer...dan hebben we nog de typ kills..en amp gebruik..en redeemer gebruik..en..:P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

lekker campen al naar gelang de situatie >:)

kijk als iemand als een kip zonder kop rondrend en niet ziet dat er om de hoek waar hij net loopt ik zit dan grijk ff snel de rl en neem ik m te grazen, ik neem nooit meer dan 3 shots van een plek, en sommige plekken zijn gewoon gemaakt om ff 2 of 3 gasten te rl en dan wel te snipen >:)

maar coolste is gewoon om op een sniper/camper af te sneaken en hem te humiliaten/backstabben/knifen/double enforceren/flakken/DE headien hehe

is wel cool met CS, -=Zeruel-= killed "random name" with headshot from knife MHUAHAHAH >:)

Verwijderd

Ik speel altijd capture the flag en ik ben een - professional get the flag back shoot the carrier camper -

so what? ik vind het gewoon een vorm van verdediging, nope, vind het niet lame, is realistisch, campen hoort erbij. En dan bij Tactical Ops, helemaal heerlijk, komme ze in SpyNet map (ik ben terrorist) daar bij dat midden achter zo een container langs (eerst lokken}>) en dan de ultimate short-range camper weapon: "MP5Navy" helemaal verrot knallen, TATATTATATATATATA >:)

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ja hoor, in UT CTF (dat level met die twee torens) vind ik dat sniperen best wel moet kunnen. Lekker onopvallend op een richeltje staan, inzoomen, en dan maar schieten met volledige ammovoorraad. Heerlijk gevoel als je ze bij bosjes ziet vallen. :7
Niet constant doen natuurlijk, want dat is inderdaad lame. Een doelgerichte aanval levert inderdaad meer punten op. Zo nu en dan sniperen om het leuk te houden. Mag best is mijn mening.

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 10:06 schreef Bar_en_boos het volgende:
Ja hoor, in UT CTF (dat level met die twee torens) vind ik dat sniperen best wel moet kunnen. Lekker onopvallend op een richeltje staan, inzoomen, en dan maar schieten met volledige ammovoorraad. Heerlijk gevoel als je ze bij bosjes ziet vallen. :7
Niet constant doen natuurlijk, want dat is inderdaad lame. Een doelgerichte aanval levert inderdaad meer punten op. Zo nu en dan sniperen om het leuk te houden. Mag best is mijn mening.
Dat is dat CTF level¿¿
In team verband is het snipen hier juist een must, een lid van je team gaat de vlag halen en jij geeft hem met je sniperrifle rugdekking.
Ik snap deze discussie ook niet, het lijkt wel of iemand een keer door een sniper gemolesteerd is en gelijk besloot om zijn gal te spugen op het GoT forum, zielig hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 22:37 schreef Mister_X het volgende:

[..]
klikt als een uitdaging? speel je UT??
Ja ik speel UT, mar 2 vragen:

1 Zou jij on-line spelen met een ISDN verbinding (net zoals mijn huidige situatie dus)

2 Ben jij mijn ammo wel waard? >:)

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Shaihulud ik speel online met casema basic, dus die vraag of jij met je isdn zal spelen is niet van toepassing. Of die dude je ammo waard is dat moet je zelf weten !!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Ik neem aan dat de meeste mensen spelen om te fraggen. Niet dat als je team wint in bijv. cs dat je dan super blij bent....YEss me team wint yess (public servers gaat het om). Ik vind het kewler om lui te fraggen dan dat me team wint en dat andere gasten van je team de opponent fraggen.

Ook zie ik nooit campers bovenaan staan, dus wat het echte nut er dan van is als je van frags houdt ??

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Campen is gewoon een relaxte speelstijl. Lekker biertje erbij, een happie, af en toe effe rondkijken en als er EEN LUL VOOR JE LOOP LOOPT EFFE DE MUUR ACHTER HEM EEN NIEUW KLEURTJE GEVEN. >:)>:)>:)

Hey, als je er niet tegen kunt dat iemand jou doodschiet op een zeer makkelijke manier, je loopt recht vooruit via een route die je al 20 keer gelopen hebt. Dan kun je beter met het spel stoppen en tetris gaan spelen !!!

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 19:56 schreef Mahena het volgende:
Campen is gewoon een relaxte speelstijl. Lekker biertje erbij, een happie, af en toe effe rondkijken en als er EEN LUL VOOR JE LOOP LOOPT EFFE DE MUUR ACHTER HEM EEN NIEUW KLEURTJE GEVEN. >:)>:)>:)

Hey, als je er niet tegen kunt dat iemand jou doodschiet op een zeer makkelijke manier, je loopt recht vooruit via een route die je al 20 keer gelopen hebt. Dan kun je beter met het spel stoppen en tetris gaan spelen !!!
En zo is 't maar net!!!:):):)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij idd om persoonlijk genoeg doening als ik UT speel.

Met fraggen schiet je weinig tot nix op, dan is je FPH score 6 of zo, tssss, ze leren het ook noiit, die campers.

camper= 4 ever newbie
;)

Verwijderd

Doorblocken en spawn-campen is lame.

Alle andere dingen zijn toegestaan. Niet zeiken.

[me rulez met sniper bij "Overlord" assault-level]

Verwijderd

campen hoort bij de game, en als je er niet tegen kan zoek je toch een andere server waar niet gecampt wordt (veel succes dan)
Zou jij on-line spelen met een ISDN verbinding (net zoals mijn huidige situatie dus)
nou, ik speel fanatiek online met een 56k6je, Cs&UT, en dat gaat prima!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:01
Op woensdag 17 januari 2001 21:20 schreef ShaiHulud het volgende:
Het gaat mij idd om persoonlijk genoeg doening als ik UT speel.

Met fraggen schiet je weinig tot nix op, dan is je FPH score 6 of zo, tssss, ze leren het ook noiit, die campers.

camper= 4 ever newbie
;)
Tis dat die smile erbij staat anders dacht ik dat jij er 1 was (newbie dan)

Flickr | Lego collectie

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
vooral in q1,q2,q3 en ut is spawncamping errug lame. Dit verziekt het spel echt. je spawned en bent dood, je spawned en bent dood, je spawned en bent dood nou wat een lol zeg echt leuk om zo te spelen. Ik ken zat gasten die ergens een backpack vinden (q1) en dan vervolgens ergens in hoekje 100 pines staan te pompen op respawn plaatsen nou dat getuigt echt van klasse. Als je echt een bikkel bent dan speel je rocket arena (no place to hide). BTW in de lithium mod van Quake 2 wordt je automatisch gekilled als je je langer dan 10 sec op een bepaalde plaats bevindt. Blijkbaar meer mensen die een hekel hebben aan campers.

Tabee

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Spawn-camping is een rotstreek
gewoon campen moet kunnen.
Een level met de redeemer en de shieldbelt vlak bij elkaar is een fantastisch level om te campen. ze zijn gewoon te dom om steeds die spullen te pakken voordat ze mij hebben afgeknalt

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Het ergst vind ik al die lui die werkelijk overal over zeiken in FPS, ze kunnen vaak niet winnen en dan gaan ze als tegenreactie de ander maaar ergens van beschuldigen, er zijn misschien wel camp-vormen die mogelijk niet zo bedoeld zijn door de makers van het spel (zoals spawn-campers) maar over het algemeen erger ik me niet aan campers, ik maak ze gewoon af. Ik zou me bijv. ook kunnen ergeren aan mensen die alleen maar met de rocketlauncher spelen in UT, maar dat doe ik niet, ik probeer gewoon een ander wapen als ik er eentje niet leuk vind.
Zo kan ik prima met de shockrifle omgaan, maar ik vind het wapen absoluut niet leuk om mee te spelen...

Met de sniperrifle in close combat een godlike halen, dat is pas leuk :)
flak en shockrifle kan door ieder sul gebruikt worden terwijl je over het algemeen nog een beetje skill nodig hebt om de andere te kunnen gebruiken..
Ik heb ook een tijdje de flak gebruikt, en ik kreeg altijd van dit soort commentaar van mensen die juist niet met die wapens om kunnen gaan...

Speel gewoon met het wapen wat je lekker vind en op de manier die je lekker vind, als je goed bent maak je lamers toch zo in..
* blouweKip denkt dat je beter kunt spelen ipv zeiken [img=15,15]i&#047;s&#047;smile.gif[/img]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Topicstarter
Mensen moeten niet zeiken als ze een wapen "makkelijk" vinden om mee te fraggen. Voor flack en Pulse is wel degelijk skill nodig!

Met een sniper riffle is gewoon mikken, trekker overhalen, frag.
Zonder dat de tegenstander je heeft gezien, en zonder dat jij ook maar van je plek af hoeft te komen. Geen moeite hoeven doen voor je kill...daar is toch geen flikker aan?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 22 januari 2001 13:14 schreef ShaiHulud het volgende:
Met een sniper riffle is gewoon mikken, trekker overhalen, frag.
Zonder dat de tegenstander je heeft gezien, en zonder dat jij ook maar van je plek af hoeft te komen.
kijk en daarin ondersheiden de campers zich van de sniper, bij een sniper weet je niet waar ie vandaan komt en bij een camper wel >:)

de kunst van het snipen is proberen ongezien zoveel mogelijk gasten te killen, zonder opgemerkt te worden, dus ongemerkt van je oude plek naar een andere plek lopen (mat uiteraard een goed zicgt op je oude plek, zodat je als je vorige slachtoffer jouw probeert te eren me teen bezoekje, je hem weer kan knallen van een andere plek >:)

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

hoe dan ook, snap ik niet dat er toch mensen zijn die BLIJVEN campen :(

campers staan meestal op 4 of 6 ofzo, soms op -3 :(

DAMN, get a life,
ik kan me niet voorstellen, dat je bv met q3a of ut zou moeten campen, q3a is alleen vet raggen, constant hakkuh, daar past geen campen bij man, ik weet zeker dat de nr1 van de wereld ook geen camper is, dat zou ook meteen betekenen dat campen NIET de beste strategie is (/me verwijst naar verschillende demo's van fatal1ty)

Verwijderd

Topicstarter
Zeg Bokkie, kijkt dat wijf van jouw usericon nou scheel of wat????

Anyway, je mag best twee of drie kills scoren door te snipen, maar gedraag je daarna weer als een man en pak een LOMP wapen
>:)

• sampoo
  • Niet online
Camperen doe ik als ik me verveel of als er nauwelijks of te veel tegenstand is. Als de FPS spellen nou iets realistischer waren en dat je bijv. 5 minuten timeout moet nemen wanneer je "sterft" dan zou men een stuk voorzichtiger spelen.

Verwijderd

jaja, nou weten we het wel al... stop maar met hierin te posten svp...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 22 januari 2001 20:51 schreef ShaiHulud het volgende:
Zeg Bokkie, kijkt dat wijf van jouw usericon nou scheel of wat????

Anyway, je mag best twee of drie kills scoren door te snipen, maar gedraag je daarna weer als een man en pak een LOMP wapen
>:)
jah ze kijkt een beetje scheel, maar dat doen aziaten als snel als ze grote ogen hebben :)
maar dat geeft niet, want ze blijft een engeltje O+

maar ik wissel idd af bij TFC en Q3F, ene keer snipe en als ik dan dood ben sollie of grenadier, lekker pipetraps legggen >:)

• sampoo
  • Niet online
Op maandag 22 januari 2001 21:46 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]
jah ze kijkt een beetje scheel, maar dat doen aziaten als snel als ze grote ogen hebben :)
maar dat geeft niet, want ze blijft een engeltje O+
Wie is dat? En je mag ook een iets groter formaat posten, Ik moet zelf scheel kijken om er wat van te maken. Te grote ogen :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 22 januari 2001 23:46 schreef sampoo het volgende:

[..]
Wie is dat? En je mag ook een iets groter formaat posten, Ik moet zelf scheel kijken om er wat van te maken. Te grote ogen :P
geen plaatje, maar wel eel linkie naar een groter formaat, plaatje is hier namelijk off topic :)

www.geocities.com/the_thieving_magpie/choisunghi.jpg

edit: grietje is dus Choi Sung Hi

doe maar es een search op SES of Kpop, in hotbot ofzo, dan kom je d'r wel tegen :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ook pic's van Tsjoe Pong Ting?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 23 januari 2001 11:47 schreef ShaiHulud het volgende:
Heb je ook pic's van Tsjoe Pong Ting?
hmzz kweet niet of dit serieus bedoeld is of als grap
indien serieus nee, heb wel zooi pics van

Finkl
SES
Baby VOX
Chingmy Yau
Brigitte Li
en nog wat andere aziatische actresses/artists
ook een zooi aziatische race queens
ed :)

Verwijderd

Topicstarter
Twas maar een geintje hoor (een flauwe, ik weet het)

Verwijderd

Campers die knife je gewoon >:)

Of zijn jullie niet zo goed als mij *D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 23 januari 2001 14:06 schreef waxer het volgende:

nee, maar zo goed als ik :P;)
Op dinsdag 23 januari 2001 12:03 schreef ShaiHulud het volgende:Twas maar een geintje hoor (een flauwe, ik weet het)
dacht ik al ja :) maar omdat er geen smiley bij stond nam ik toch maar de moeite om te antwoorden :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 14:06 schreef waxer het volgende:

Tja, bij UT heb je geen Knife...dus dan maar met een rocket in z'n face

Oja, Bokkie, bedankt voor de moeite :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

He Shai-hulud;

Je zegt dat de echt "mooie" (AHUM) oorlogen van voor de 2de wereld oorlog waren.

Enig idee hoe lang ze in de eerste wereld oorlog ge-camped hebben??

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:08

Simkin

Bzzzzz

aub ga kampen, weten de meeste spelers meteen waar je bent :) , stil staan is dood gaan.

kampen is echt een newbie trademark, hoe kunnen zij anders ooit een kill maken.

Het zelfde geld voor de ASMD gebruikers in Unreal I en de Flagcannon gebruikers in UT. Je mag de wapens gerust gebruiken hoor, maar je bent wel een dikke niks >:) en dan ook nog proberen anderen te overtuigen dat er skill bij komt kijken, best wel humor :D

maar ik kan de reactie wel begrijpen van de meeste campers/ASMD`ers hier. Het is nooit leuk om kritiek te ontvangen en dat je fantasie wereldje zo ruw verstoord wordt door die nare confronterende opmerkingen van (Elite) de wat meer ervaren spelers :)

gewoon oefenen, kom je er wel.

btw..een keer een tweakers Unreal/UT server oprichten? dan kunnen we ondervinden hoe skilled iedereen is..hehe

Prrrr

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 23 januari 2001 14:42 schreef Simkin het volgende:
aub ga kampen, weten de meeste spelers meteen waar je bent :) , stil staan is dood gaan.

kampen is echt een newbie trademark, hoe kunnen zij anders ooit een kill maken.

Het zelfde geld voor de ASMD gebruikers in Unreal I en de Flagcannon gebruikers in UT. Je mag de wapens gerust gebruiken hoor, maar je bent wel een dikke niks >:) en dan ook nog proberen anderen te overtuigen dat er skill bij komt kijken, best wel humor :D

maar ik kan de reactie wel begrijpen van de meeste campers/ASMD`ers hier. Het is nooit leuk om kritiek te ontvangen en dat je fantasie wereldje zo ruw verstoord wordt door die nare confronterende opmerkingen van (Elite) de wat meer ervaren spelers :)

gewoon oefenen, kom je er wel.

btw..een keer een tweakers Unreal/UT server oprichten? dan kunnen we ondervinden hoe skilled iedereen is..hehe

Prrrr
ach ja, tis maar net welk spel je speeld, als ik op TFC zit en sta aan het einde van de match (30 minuten) bovenaan met 50+ sniperkills dan moet ik jou verhaal toch een beetje tegenspreken, ow en me deaths zullen dan op hooguit 15-20 staan

ow en ja als sollie in TFC kan ik ook me mannetje staan dus ja ik kan heus wel meer dan alleen snipen, maar soms is het gewoon leuk om als llama uitgemaakt te worden, alleen omdat ze nauwlijks de basis uit kunnen komen omdat ze dan al een kogel door hun kop hebben >:)

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

snipergebruikers hoeven helemaal niet te kampen. Ik ken geen unrealers die ooit stil staan..als ze stil stan zijn ze aan het praten. In mijn ogen is campen...ergens wachten totdat je een kill kan maken.
Ik koppel snipen niet aan kampen, zolang de sniper vrolijk rond huppeld ;)

of begrijp ik je verkerd?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

in TFC zit ik meestal op het sniper deck >:) dus als ze het goed doen kunnen ze me idd makkelijk killen, maar daarvoor moeten ze wel een bepaalde afstand tot mij hebben, al sik gekilled wordt is het meestal een andere sniper, of een spy :(

maar zoals ik al zei, dat hangt helemaal van de game af, in UT en Q3 gebruik ik eigenlijk nooit de rl of de sniper

Verwijderd

Meestal spelen we met een vaste groep op servers van +/- 22 spelers. In dat geval (Met CTF dus) 11 vs 11. 5 man aanvallen, 4 in de basis en dus campen!, en 2 staan op een vaste plaats te snipen bij onze en hun basis om hun (spawn)campers en snipers uit te schakelen. Na een capture van hun of ons rouleren we een beetje. op deze manier sta je idd af en toe te campen, maar toch wel op een strategische manier dacht me. Er is btw wel een afspraak dat we mensen die respawnen niet neer knallen. tenzij de tegen partij het doet, dan verdelen we ons over alle respawn plekken en leven we ons ook even een minuutje uit>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 14:40 schreef Dinictus het volgende:
He Shai-hulud;

Je zegt dat de echt "mooie" (AHUM) oorlogen van voor de 2de wereld oorlog waren.

Enig idee hoe lang ze in de eerste wereld oorlog ge-camped hebben??
Ja, waarschijnlijk beter dan jij zelfs ;)

Maar je reageert wel een beetje traag...slechte gewoonte bij FPS :)

trouwens, de 2e wereld oorlog was ook nog vrij correct... op Hitlers vuile plannen na dan, maar zijn generaals waren eerlijk en hielden zich voor het grootste gedeelte aan de codes.

Verwijderd

Topicstarter
Zeg Simkin;

Je user icon is volgens mij een orc...dus waarom noem je jezelf dan meteen The Jester?
The Jester is toch een gobbo (goblin)?

Of zit ik nu volledig langs jou gedachten heen te zwetsen? :?

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

campen = :(
campen = :r
campen = |:(
campen = :?
campen = :'(
campen = :Z
campen = ;(

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
campen is realistisch, maar full time campen is matig. in clanwars moet campen zeker kunnen

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

hehe.:).een jester is een hofnar

het plaatje vond ik gewoon leuk, is een orc van Warcraft III

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 19:06 schreef bitbyter_ het volgende:
campen = :(
campen = :r
campen = |:(
campen = :?
campen = :'(
campen = :Z
campen = ;(
errug volwassen Ron, nog iets zinnigs te doen?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 19:29 schreef Simkin het volgende:
hehe.:).een jester is een hofnar
Ik weet dat het een hofnar is, maar bij Warhammer van GW is de Jester een spacial Character, een Boblin met een naaren pakje aan :)

Verwijderd

100% eens met van die gastjes die gelijk "vuilde camper" roepen rete zielig is.

Ik speel de laatste tijd Half-Life cs niet meer zo veel, maar ik loop zelf altijd rond, als ik iemand aan hoort komen ga ik niet voor hem staan en van "schiet me maar dood" ik ga dan achter deur staat, wacht tot die voorbij komt en schiet ik hem af. En het is mijn voordeel van, maarja, hij had mij ook aan horen komen, en dat had die niet.. (tja, boxjes harder zetten)

Ze noemen me dan camper, ik noem het taktiek...
het is geen taktiek meer als je inderdaad heel de tijd op dezelfde plek blijft zitten.... :r

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 07-02 20:55
dat noem ik geen campen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Palomar
  • Niet online
campen vinnik opzich niet lame.. iemand die constant in hetzelfde hoekje zit te wachten krijg je na 2 of 3 keer wel door.. wat ik wel uiterst lame vind is dat de meerderheid van het team in het begin meteen achter een box gaan zitten en zo met 100HP blijven zitten in de hoop dat er iemand langs rent.. normaal check ik elke box of er iemand achter zit maar vergeet je het dan NET zit er wel een die je afschiet.. dat is uiterst frustrerend (vooral als het iemand is met naam "Player" en score 3 - 20 ofzo :r) en dan scheld ik hem ook wel ff uit >:) (zal hem leren....;))
Wat ik nog irritanter vind is dat je dood bent en lang moet wachten omdat iedereen die nog leeft aan het campen is.. zitten die laatste 2 of 3 het voor iedereen op te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel gemerkt dat campen bij CS wel een vet in de mode is zeg. Dat zal dan wel een lame klote spel zijn.
Het spel op zich zal wel kicke zijn, maar met al die kanker campers is er toch geen fuk meer aan?

Als je idd zoals een aantal mensen hiero zeggen af en toe stil staat om iemand te snipen, okay, daar kan ik inkomen.
Maar ik heb het hier over die lamme peamls die constant stil zitten.
Easy Targets :)
annoying dicks :(

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

maarreh, kan niemand dan vertellen waarom er WEL GECAMPED zou moeten worden in games zoals q3a/ut ? in CS kan ik het me voorstellen, laat daar alle campers maar lekker campen :P

maar q3a = puur hardcore actie
niks geen gecamp :( het HEEFT geen nut :(
en het ergste is altijd nog dat campers
denken dat ze UBER L33T zijn :(

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 01:35 schreef bitbyter_ het volgende:

maarreh, kan niemand dan vertellen waarom er WEL GECAMPED zou moeten worden in games zoals q3a/ut ?
Kan iemand mij vertellen waarom de betere spelers er nooit over zeiken :?

Ik zie nog steeds niet in waarom een andere tactiek (ook al werkt ie niet :? )lame is. Alleen spawncampen en door-blocking is lame.

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~e.donders/pics/guusgodlike.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~e.donders/pics/guus57.jpg

"Die 3 tot 4 frags die ze halen"??? Whahhaaaa !

Verwijderd

Topicstarter
Okay,

maar die screenies komen van Assualt, daar is campen een must (of in ieder geval snipen)

Ik heb het hier ook over DM

• Jeromes
  • Laatst online: 04-02 17:41
Zelf speel ik Deltaforce 3 over internet en doe daar voornamelijk snipen. dit is gewoon een tacktiek die je uitoefent. Je kan zelfs een mannetje kiezen special voor snipen. Dus iedereen die dat kiest is een camper? :? Lijkt me niet. Kijk soms erg ik me weleens aan mensen die gaan snipen bij iemand respawn plek en je dus om de 10sec wordt afgeknald.:r Je moet dan gewoon vertrouwen dat je team leden hem uitschakkelen. Van die mannetjes van 12 en 13 die zeggen goed te zijn in quake enz, zijn inderdaad vaak gasten die heel de tijd achter een tonnetje gaan zitten en iedereen af gaan knallen. Dat hoort niet bij quake en UT daar zijn de levels gewoon te klein voor. Maar als je DF3 dan daarmee vergelijkt...... Volgens mij ben je dommer bezig als je als een gek over het slachtveld gaat rennen en iedereen je vanuit de bergen uitschakeld.

• Glorix Jim
  • Laatst online: 03-02 15:05
Op vrijdag 26 januari 2001 01:35 schreef bitbyter_ het volgende:
maarreh, kan niemand dan vertellen waarom er WEL GECAMPED zou moeten worden in games zoals q3a/ut ? in CS kan ik het me voorstellen, laat daar alle campers maar lekker campen :P

maar q3a = puur hardcore actie
niks geen gecamp :( het HEEFT geen nut :(
en het ergste is altijd nog dat campers
denken dat ze UBER L33T zijn :(
Je zit zeker niet in een clan die TDM speelt of wel? In TDM ga je juist bepaalde posities campen, en dan meestal met teammaten erbij. Waarom we dit doen? Om ervoor te zorgen dat de nmi niet de mogelijkheid krijgt om die wapens/powerups te pakken. Daarnaast als ik bijvoorbeeld de Rocketlauncher zou campen, dan zou ik die niet telkens pakken maar ik zou doorgeven aan mijn teammates dat er een RL voor ze klaar ligt. Dus in teamverband is campen gewoon tactisch.

Wat ik nauwelijks meer tegenkom is campen op public servers, meestal zijn er wel een paar newbie's die hebben ook al snel door dat campen niet loont ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 17:20 schreef Guuske het volgende:

[..]
Kan iemand mij vertellen waarom de betere spelers er nooit over zeiken :?

Ik zie nog steeds niet in waarom een andere tactiek (ook al werkt ie niet :? )lame is. Alleen spawncampen en door-blocking is lame.

"Die 3 tot 4 frags die ze halen"??? Whahhaaaa !
Jezus Christus kerel.

Je kunt natuurlijk vet scoren bij dat level, lamer!

Ze komen gewoon op je af gehobbeld (er is nl maar 1 ingang) en je klapt gewoon hun hoofd eraf. |:(

Jeez, wat een kinderspel.
Trouwens, jullie hebben ook een teammember meer

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 18:17 schreef ShaiHulud het volgende:
Hmmm ?
Je kunt natuurlijk vet scoren bij dat level, lamer!
Lamer ? Ik zit gewoon in beeld , ik ben geen eikel die een beetje bommetjes zit te flooden om een hoekje. Jij lijkt me trouwens een "whiner" tijdens het spel.
Ze komen gewoon op je af gehobbeld (er is nl maar 1 ingang) en je klapt gewoon hun hoofd eraf. |:(
Yup. Maar weinigen die dat beheersen trouwens. Er zijn trouwens 2 ingangen.
Jeez, wat een kinderspel.
Trouwens, jullie hebben ook een teammember meer
Verschil van 1 krijg je bij een oneven aantal ingelogde ja. Scherp waargenomen. Meestal is er aan het eind van een level een nog groter verschil , ze worden redelijk moe van mij en geven op :)

Waar je wel gelijk in hebt is dat je tijdens DM niet moet campen om hoog te komen. Maar het blijft nog steeds niet lame. Tijdens Q3test was qdm17 m'n favo level , daar kon je je eigen niet verbergen :) (maar goed , ik was ook goed met railgun) Ben naar Unreal overgestapt na de q3a , dat trok m'n videokaartje niet meer. Ik zie nog steeds je probleem niet met campers , tijdens de dm sessies bij q3test in het andere level waren er wel campers , maar die heb je na een schot wel door en knal je ze toch af :?

Misschien moet ik weer eens q3a gaan doen. Jammer dat q3 geen assault heeft.

Verwijderd

Topicstarter
okay, toegegeven, je hebt op veel fronten gelijk, maar als je bij de defenders van overlord hoort hoef je maar bij de loop van de long range cannon te staan en een sniper Rifle te hebben....headshot, headshot, headshot,headshot...GAAP :Z ...headshot,headshot,headshot...oh FF ammo halen....headshot etc.

Verwijderd

Campen is echt lame .. ik word strondziek van dat gedoe .. en helemaal die kut spawncampers die je meteen een pak lood in je sodemieter schieten als je net spawed ... echt laf !!!!

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

*zucht* inderdaad, waarom de F*ck zou iemand in q3a gaan campen

de levels zijn er niet eens voor gemaakt, die zijn veel te klein

ik kan me voorstellen dat je in CS inderdaad zou willen gaan campen, achter alle boxes zoeken etc :r maarja, ieder z'n eigen meug

Verwijderd

wow je had echt zin om iets te posten he... zo'n oude thread omhooghalen :)

Q]I[ Is btw voor newbees ;)

echte diehards doen QII

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Ontopic:

Ik zal mijn post uit [topic=122320] even kopieren:

--------

Het is mijns inziens ronduit belachelijk dat er altijd zo gejammerd wordt om campen - iets wat gewoonweg deel uitmaakt van Counter-Strike.

Maar daar wil ik aan toevoegen, dat ik wel schijt op de irritante campers. Een voorbeeldje: In cs_assault zijn één of twee terroristen over, en één counter. De counter gaat in de auto zitten campen. Bij zo iemand vind ik een teamkill in de volgende ronde gerechtvaardigd :(|:(

Maar nu even pro-camping: ik las laatst een verslag van een war tussen twee toonaangevende clans (namen ben ik even kwijt). Daarin ging het er in de_dust als volgt aan toe: 1 counter dekt tunnel, 3 counters dekken bom A, 2 counters dekken bom B. Zou je op Gamepoint eens moeten doen - "Kut campers!! Blablabla".

Hallo!

Als je wilt dat iedereen rusht en een beetje gaat zitten fraggen, rot je maar op naar Q3 of UT! Campen is gerechtvaardigd MITS het in de opzet van de map past, dus: as_ maps: Terrors mogen campen en de VIP met escorte opwachten. Counters mogen de bomplekken in de_ maps bewaken door te campen. En zo mogen terrors de hostages bewaken. Waarom zou je, als je gijzelaars hebt, naar buiten rennen en eventuele reddingsploegen doodmaken?
Denk toch eens na...

Trouwens, ik camp zelf nooit, heb ik het geduld niet voor. Zelfs als mijn team zwaar aan het verliezen is, ben ik nog altijd in de voorste gelederen, simpelweg omdat ik speel voor de actie en geen geduld heb. Ik zeik dan ook niet op campers die ik dan tegenkom, zij het dan dat het tegen de opzet van de map ingaat. (Terrorist-basecampers in de_maps, etc.).

Dus hou eens op met dat yibbayabba over kamperen - schiet ze dood en hou je bek.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Ulx
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-12-2022

Ulx

Wizard

van de zomer gewoon lekker met een paar honderd man tegelijk worldwar 2 online spelen. Je kunt daar ook gaan campen. Alleen is de map zo vreselijk groot dat het geen donder uitmaakt.
Bovendien: Als er een sniper heel vervelend is vraag je gewoon ondersteuning aan een batterij artillerie. >:)

Ik kan niet wachten tot dat spel uit is.

Afbeeldingslocatie: http://www.playnet.com/screens/1000/14862/10.jpg

Assignment rejected by specialist

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik heb de laatste tijd niezo veel last meer gehad van campertjes.
Aangezien ik al een tijdje niet meer kwak, en aangezien een viend van mij zonodig drivers voor mijn videokaart wilde installeren (die hebben mijn hele UT vernacheld!!! :()

Ik heb trouwens een tijd geleden wel bij een andere vrind van mij nog FF ge-UT.
Zat er WEL weer een camper, die heb ik toen even tien keer achter elkaar en raket in z'n arsch gepompt, en toen gingie snel van de server af >:)

Campers suck :r I have spoken

Verwijderd

Aha ... de campen is lame post is weer hot !!

Ik hoop echt dat ik een keer in een UT game kom waarin alleen maar campers zitten ... dan ga ik letterlijk als en GEK die map door rushen .... Het intresseerd me gewoon geen kloot dat je bij andere games wel goed kunt campen .... bij UT is het gewoon schurft !!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

als iedereen hetzelfde was, zou de wereld maar een saaie boel zijn :)

• Symbi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 10:31
Moet je eens kijken of je het nog leuk vindt als in deck16][ een een of andere sukkel achter de teleport gaat staan met de hammer
:(
Die verzieken de server gewoon, d'r is ook helemaal geen eer aan te behalen om die gasten dan af te knallen, want na 4 seconden staan ze er net zo hard weer.... :'(

never eat yellow snow

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:47
Op zondag 14 januari 2001 11:45 schreef TAG_Speedy het volgende:
haha, daarom is CS dus ook zo nep, lekker de 100m in 5 sec met je Para is realistisch? Of als je je mes pakt ipv je AWP dan ren je ineens een keer zo snel....yeah realistisch spelletje hoor dat CS.

no offence naar cs, ik speel het niet, vind er geen kloot aan, speel net zo min Quake dus ben onpartijdig :) Maar al die lui die CS realistisch noemen :z
ja wat wil je dan? 20 toetscombinaties indrukken zodat je je sniper geval op je rug hangt en je mes uit de houder pakt??
kom zeg tis geen flightsim. it's a game have fun :P

Verwijderd

Die f*cking Hw's in TFC die zijn pas lame :r
Daar heb je echt geen skill voor nodig...druk je muisknop maar in en ga een beetje rondzwaaien |:(

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik vind campen in CS niet lame. Het is geen Q3/UT.. het probeert wat realistischere team combat na te bootsen. Je respawned ook niet, dood = dood. En tja snipers zitten nu eenmaal in een goede plek, knallen wat mensen af.. verhuizen dan daar een andere plek etc. Ik vind dat absoluut geen campen, ga dan maar lekker Q3 (Q2 is leuker vind ik :) ) of UT spelen. (ook prima spel).

Voorbeeld is Hidden & Dangerous.. ga jij maar lekker rennen hoor, je bent binnen 3 seconden dood. Nee dat is lekker kruipen en sneaken naar heuventoppen, daar de wacht uitschakelen met een welgemikt schot en vervolgens enkele guards neerschieten vanuit die positie met je sniper rifle.. etc.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1 2 Laatste