Toon posts:

Campen is lame, convince me it's not!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 563 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Campen is wel het meest fuckte dat een FPS gamer kan flikken (op een aim-bot na!).

Als je niet in het open veld durft te vechten, speel dan een turn-based game, dan kom je tenminste niet voor verassingen te staan.
Gamers die durven te beweren dat het wel degelijk een eerbare speelstijl is zijn twerps. Een beetje stilzitten en dan de trekker over halen als er een menneke argeloos voorbij komt wandelen is gewoon ronduit lame!

En dan zijn er ook tweakers op dit forum die zeggen.
" Yeah, lekker stil liggen en de ene headshot na de andere scoren >:) "

Vuile mieten dat het zijn. :(
The only good camper is a dead camper!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Campen is een aspect van een spel... Een beetje speler kan daarmee omgaan en maakt campers genadeloos af....

Campen is realistisch....

* IceStorm zuigt in FPS'en maar weet in CS iig wel waar de gemiddelde camper zich schuil houdt...

Verwijderd

Ik heb er nooit zo problemen mee, de meeste campers zijn toch rookie's.
Veel punten levert het niet op, want je zit altijd op de zelfde plek, wel erg is als je er zo aan gaat ergeren als jij doet.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:01
campen hoort bij het gamen, het is een manier van spelen waar blijkbaar veel mensen zich aan ergeren (zat gister in me eerste pot cs sinds maanden op een dak te lopen, nou had de dikke van dale zo kunnen vullen met mooie woorden....mensen kunnen slecht tegen verlies :P), een beetje gamer kan wel een tegenactie bedenken tegen een camper, misschien heb je dat nog niet helemaal onder de knie en ga je dan net als die 13 jarigen maar lopen lullen dat campen lame is, maar geloof me, na een tijdje spelen komt bij jou ook wel het besef hoe je een tegenaanval kan plegen :+

Ik vind die zeikerds die roepen dat campen lame is veel erger, beetje spel plezier vergallen met dat gespam en gezeik van ze :r

[disclaimer]
no offense tegen 13 jarigen die zich wel normaal kunnen gedragen btw :)
[/disclaimer]

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Wat een onzin. Campen is gewoon een strategie. Als jij bijv in CS een goede campplek hebt gevonden en knalt 3 spelers af die stom langslopen, dan zijn zij slecht, terwijl de camper een goede strategie heeft.

Campen is een strategie op zich en het goed doen (steeds nieuwe en goede campplaatsen vinden die anderen nog niet kennen) is een kunst op zich.

Verwijderd

Inderdaad, campen is een strategie. Ik kan alleen niet geloven dat een speler die constant 'campt' ook maar een keer kan winnen. Dan zijn de andere spelers toch wel heel erg slecht.

I.R.L. wordt er ook heel veel ge-campt. Heel veel dieren verstoppen of camoufleren zich ook om vervolgens te wachten tot een prooi voorbij komt. Het leger zal ook niet ontkennen dat het een strategie is.

Er zijn altijd manieren om die camper uit z'n schulp te krijgen. En reken maar dat dat een heerlijk gevoel geeft om die ass z'n hersenpan in 2-en te knallen. >:)

-Greets!

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 11:39 schreef ShaiHulud het volgende:
Damn boy! Watch your blood pressure.. :7

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waar ik me aan erger is dat bv UT de wapens slecht uitgebalanceerd zijn..flak en shockrifle kan door ieder sul gebruikt worden terwijl je over het algemeen nog een beetje skill nodig hebt om de andere te kunnen gebruiken..eigenlijk..hoe moeilijker het wapen te gebruiken is..hoe krachtiger..dus niet zon combo en flak festijn wat in mijn ogen een leuk potje goed kan verpesten..CS moet ik maar eens aan beginnen maar daar kan ik het nut van campen inderdaad nog wel inzien..of je dan nog plezier hebt in je potje lijkt me sterk..of winnen is echt alles voor je ;)

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 14:41
Bij CS hoort campen bij de speelstijl van het spel. IRL campt een terrorist ook om zijn hostages te behouden. Zolang je ook het lef hebt om uit je schaduw te komen als je team je nodig heeft, of als je je tegenstander voorbij hoort lopen (anders duurt een ronde een beetje errug lang voor de dode spectators), moet campen wel kunnen. Doe het alleen wel sportief! :) Dus als je teammaten om backup vragen, geef het dan ook..

In DM games is het vaak wel erg lame, maar daar moet de echte speler (zoals hierboven al gezegd) zich tegen kunnen verdedigen. ("Fire in the Hole!")

Verwijderd

ik heb geen geduld voor campen....

Verwijderd

Snipers in TFC zijn per definitie campers. Hoort bij deze class :)

• Dracul
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Zonder campen geen Counterstrike. Als je in een groep functioneert is het gewoon nodig.

Dat mensen het in Q3 of UT doen begrijp ik niet. Zijn inderdaad vaak rookies.

Verwijderd

Ik vind het altijd wel lache om een paar van die campers altijd op te zoeken en af te knallen, desnoods met een suicide actie :P

Bij Q3 ga ik meestal alleen campen als ik nog maar weinig health heb, en er zijn geen health powerups in de buurt.
Ik heb dus in principe nix tegen campers, zolang ze maar niet de hele tijd campen. Af en toe campen moet kunnen. Dat doet bijna iedereen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het in dit geval eigenlijk alleen maar over DM's, als je CS speelt is campen idd een algemeen geaccepteerde speelstijl.

Maar jullie zeggen wel allemaal dat een goede gamer wel raad weet met een camper, je laat zijn guts gewoon tegen de muur aan spettere, maar dat is nog steeds geen reden waarom campen niet lame zou zijn. Het is gewoonweg een laffe manier van spelen.

Het is algemeen bekend dat je een DM NIET kunt winnen door te campen, dus waarom zou je het doen?

Ik heb er gewoon een hekel aan om voor mijn sodemieter geschoten te worden door iemand die mij niet durft aan te vallen in een recht-voor-zijn-raap combat.

Ik heb enkel respect voor mensen die levesl door crossen en iedereen fraggen, of mensen die gewoonweg totale level control hebben, maar mensen die een beetje stil gaan zitten en de hele game gaan zitten campen... fuck them!

Dat gedeelte over dieren en camouflage is leuk voor discovery, maar helpt mijn afkeer voor campers niet uit de wereld.

Het feit dat het leger deze strategien toepast is ookal zoiets. Oorlogen worden tegenwoordig niet meer gevoerd hoe het "vroeger" ging (niet sentimenteel worden). Mannen te paard die elkaar af proberen te slachten met een zwaard, dat is pas vechten, maar op een knoppie drukken en zo een continent nuken, dat kan iedereen.

De 'mooie' oorlogen zijn gestopt na WO II, toen het nog aankwam op manpower, en niet wie de beste warheads had.

• Speedy
* Speedy is blij dat ie HLDM speelt.....tau cannon heerst [img=15,15]i/s/devil.gif[/img]

Flickr | Lego collectie

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

campen in DM doe ik nooit
campen in CTF en team based games is strategisch

it's war het doel heiligt dan de middelen >:)

campen in CS vinnik niet veel aan wel grappige om 1 of 2 keer te doen maar doe mij maar aug en rushen :D

in TFC lekker iedereen snipen >:) >:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik erger me altijd aan, wanneer ik UT:CTF zit te spelen en de basis zit te verdedigen, ja dan sta je ook de hele tijd voor de ingang van je basis en dan beginnen sommigen ook te zeuren dat je aan het campen bent. Want nou campen, wat moet je dan de basis maar gewoon onverdedigd laten ofzo??

De eikels die dan over campen beginnen te zeuren die komen meestal in hun eentje de basis binnen (dat proberen ze tenminste) maar dat lukt dan niet, en na 20x overhoop geknalt te zijn, beginnen ze te zeuren dat ik zit te campen!

Tegen die lui wil ik ff zeggen:
KOM DAN OOK NIET IN JE EENTJE!!
ORGANISEER EEN ATTACK-TEAM!

dan kom je de basis wel binnen.

----------

[edit]

Oja, spawn campers zijn het ergste, want daar kun je nix tegen doen. :(

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 12 januari 2001 14:13 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Ik erger me altijd aan, wanneer ik UT:CTF zit te spelen en de basis zit te verdedigen, ja dan sta je ook de hele tijd voor de ingang van je basis en dan beginnen sommigen ook te zeuren dat je aan het campen bent. Want nou campen, wat moet je dan de basis maar gewoon onverdedigd laten ofzo??

De eikels die dan over campen beginnen te zeuren die komen meestal in hun eentje de basis binnen (dat proberen ze tenminste) maar dat lukt dan niet, en na 20x overhoop geknalt te zijn, beginnen ze te zeuren dat ik zit te campen!

Tegen die lui wil ik ff zeggen:
KOM DAN OOK NIET IN JE EENTJE!!
ORGANISEER EEN ATTACK-TEAM!

dan kom je de basis wel binnen.

----------

[edit]

Oja, spawn campers zijn het ergste, want daar kun je nix tegen doen. :(
klinkt bekend heb ik wel eens gehad op 2fort
ben ik def in de ramprom , das ook vlakbij healtpacks etc, komt er iedere keer een gast in zijn eentje (dan is ie al half aan grot geschoten bij het oversteken van de brug) en dan krijgt ie van mij steeds nog 2 of 3 raketten in zijn mik en een granaat als toetje, waarn ik vrolijk ff ga resuppen, na een keer of 10, 12 begint ie te roepen van lamer e.d. de sukkel erg irri

Verwijderd

Topicstarter
Spawn campers zijn idd de grootste bastards!

Campen is bij CTF games wel uns nodzakelijk ja, voor verdediging, maar campen bij een DM is niet goed te praten vinnik.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ok komt ie, er zijn 2 dingen waar je onder onderscheid tussen moet maken, dat is campen en dat is snipen, campen vind ik niet zozeer lame gedrag maar meer newbie style, tenminste als je het over echt FPS games hebt, er zijn uitzonderingen uiteraard om voorbeeld te noemen zoals bijvoorbeeld CS.

Punt aan campen is namelijk dat je veel minder frags maakt dan dat als je loopt, dus ik heb altijd zoiets van ga maar lekker zitten, ik maak er toch wel meer.

Daarentegen is snipen een skill, een skill die elke goede speler zou moeten beheersen, kijk bijvoorbeel naar UT, dan kan je tijden een TDM je teamgenoten goed helpen door ze bijvoorbeeld te coveren met rifle. In dat opzicht is het dus zeker geen lame gedrag!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 12 januari 2001 15:40 schreef raptorix het volgende:
...kijk bijvoorbeel naar UT, dan kan je tijden een TDM je teamgenoten goed helpen door ze bijvoorbeeld te coveren met rifle. In dat opzicht is het dus zeker geen lame gedrag!
hmm ik vind de sniper in UT juist minder leuk, omdat je al rennend gewoon headshot kan uitdelen, terwijl bij CS en TFC het dus echt skill is, bij UT vind ik het teveel een gewoon wapen IMO

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Klopt, maar het is daarom ook een action shooter, dus meer gericht op actie en minder op realisme, maar ik snap je punt

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op vrijdag 12 januari 2001 11:39 schreef ShaiHulud het volgende:
Campen is wel het meest fuckte dat een FPS gamer kan flikken (op een aim-bot na!).

Als je niet in het open veld durft te vechten, speel dan een turn-based game, dan kom je tenminste niet voor verassingen te staan.
Gamers die durven te beweren dat het wel degelijk een eerbare speelstijl is zijn twerps. Een beetje stilzitten en dan de trekker over halen als er een menneke argeloos voorbij komt wandelen is gewoon ronduit lame!

En dan zijn er ook tweakers op dit forum die zeggen.
" Yeah, lekker stil liggen en de ene headshot na de andere scoren >:) "

jij bent echt dom!!

NIET IEDEREEN KAN HET ZELFDE ALS JIJ LEUK VINDEN! sjonge jonge ik vind het leuk om lekker SNEAKY te spelen (ja, dat noemen de meeste campen) dacht je dat (dit heeft betrekking tot: flf, sf, cs, etc) als je in het echt dus in het leger zou zitten als een wilde malloot door het veld heen zou rennen,

CAMPEN IS NIET LAME DUS! het is een TACTIEK

• Mister_X
-Een beetje stilzitten en dan de trekker over halen als er een menneke argeloos voorbij komt wandelen is gewoon ronduit lame-

het is niet alleen zomaar stilzitten nerd! het is een goeie plek uitzoeken, stilzitten, en zorgen dat je neit zomaar gezien word, en zorgen dat je in 1 keer iemand neerhaalt, als je meerdere keren schiet, heeft hij je door, IN HET LEGER HEBBEN ZE TOCH OOK SNIPERS???? DIE ZIJN DUS OOK LAME??@?#?!@?#?!

dumbass, kan hier pissig om worden, om zo'n urkel als jij, die niet snapt dat SMAKEN VERSCHILLEN!

• Mister_X
Op vrijdag 12 januari 2001 12:56 schreef Dracul het volgende:
Zonder campen geen Counterstrike. Als je in een groep functioneert is het gewoon nodig.

Dat mensen het in Q3 of UT doen begrijp ik niet. Zijn inderdaad vaak rookies.
ehm omdat er een sniper gun in UT zit misschien?

Verwijderd

Campen rulz ;)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 12:31

Rexomnium

Vincam aut moriar

Jezus christus mamma Loe Sapperdeflap!

Wat een ongelofelijk slap gezeik heb je toch in FPS spellen. Zodra er iemand wat doet wat de andere niet leuk vindt, begint iedereen te zeiken over lame gedrag. Campen is wat betreft een geinige bezigheid. Vooral als je het zelf niet doet. Iemand die op een spree (ik heb het dus over UT lmd) komt en die dan zo heerlijk afknallen. Maarre komop mensen het is toch maar een spelletje. Waar maken jullie je zo druk om? Camping is gewoon een manier van spelen. Vaak doen newbies dit. Als je wat beter bent, dan stop je er wel mee.

Ik vind campen trouwens moeilijker dan het lijkt. Snipen uit stilstand met UT is een stuk moeilijker als je springt. Je bent ook sneller dood als je stil zit.

Dusse Campen is Art :)
Shock is nog grotere Art :D

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Campen met DeathMatch UT vindt ik wel kunnen (hoewel ik het zelf niet doe en ook niets aan vindt), dan is het idd een tactic. Bij CTF vindt ik het echter wel zeer lame. Je doel is daar niet om zoveel mogelijk gasten overhoop te knallen maar om de base te defenden / flag te capturen. Als je dan in een donker hoekje een beetje gaat zitten knallen ben je behoorlijk lame bezig ... :( .

PC Specs

Verwijderd

campen is erg moeilijk. ooit wel eens een heel potje op dezelfe plek gezeten zonder dat iemand je doorheeft? dan moet je wel verdomd goed kunnen richten wil je dat niemand weet waar je zit.
en in elk pel zit wel een snipergun, dus ik denk dat campen er wel bijhoort. en snipers zijn wel het kwetsbaarst, in zoom mode zijn ze makkelijk vn achteren te besluipen.

Verwijderd

Ik speel liever tegen cheaters dan tegen camperz.
Campers sucken
In public servers campen heeft helemaal geen nut.
Zeker als je de laatste bent. Zie je ze soms gewoon de tijd afwachten.
Campen in wars is wel ok.
Maar in public.
Rot op met campers
BAH

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:38

Bloodclot

Jawier!

Campen moet kunnen.
Bijv. bij CS, begin ronde gaat er een camper zitten en schiet 3 man af. dat is effectief campen.

Maar als er iemand 4 minuten lang op dezelfde plek zit en geen een heeft gezien, en het hele spel bederft, dan mag diegene oprotten.

Campen doe je alleen als het veel nut heeft en veel tegenstanders afknalt.

Ik zelf ben geen camper, ik rush vaak met colt of ak. maar soms even met een awp-tje op een plaatsje zitten waar veel tegenstanders rond lopen is wel leuk.
maar dan niet de hele level, als er nog een of 2 tegenstanders zijn, pak ik een rifle (als ik die tegenkom) en ga op jacht.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 12 januari 2001 16:04 schreef Bomberman het volgende:
Campen met DeathMatch UT vindt ik wel kunnen (hoewel ik het zelf niet doe en ook niets aan vindt), dan is het idd een tactic. Bij CTF vindt ik het echter wel zeer lame. Je doel is daar niet om zoveel mogelijk gasten overhoop te knallen maar om de base te defenden / flag te capturen. Als je dan in een donker hoekje een beetje gaat zitten knallen ben je behoorlijk lame bezig ... :( .
hmm no offense, maare met TFC ben ik een redelijk goede sniper, en als de enemy al dood is voor ze bijv op 2fort de brug over zijn noem ik dat behoorlijk deffen hoor en al s ze met zijn 2e komen en ik heb er 1, dan is die andere aanvaller in zijn eentej ook niets meer waard, want ie wordt gewoon opgelouwd door een SG of def sollie :?

dus ik ben het niet eens met jouw argumenten, snipen op CTF is juist effectief, omdat je dan de aanval kan breken

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 15-02 23:08
Licht eraan waar en hoe je het doet. Ik speel nooit DM spellen, dus dat weet ik niet, maar als je in Counterstrike campt om de hostages te beschermen, dan hoort dat erbij, soms moet het bijna zelfs. Maar waar ik wel een hekel aan heb, is iemand die op een totaal onzinnige plek blijft zitten campen, op een plek waar niemand hem vindt bijvoorbeeld.

Verwijderd

SNIPEN = good! :)
CAMPEN = not so good! :'(

In spellen als CS kan campen overigens wel
heel slim en tactisch zijn vinnik!!

Wat ik pas onwijs LAME vind, wanneer in een DM game 2 gasten aan het fighten zijn, om de hoek ff wachten en ze dan beiden van achter aanvallen! :( Wel slim, but....:'(

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Aan de ene kant heb ik zo iets van.. Campen in andere games dan CS is 'not done'.

Aan de andere kant, er zijn nu eenmaal geen regels. Frag is frag en UT wordt bijvoorbeeld hard gespeeld. Als iemand out of ammo is, moet je hem dan ook maar niet neerschieten ofzo?

Als iemand wilt campen, nah dat moet ie doen.. ik doe het niet (behalve met sniperrifle in CS, dan hop ik van plek naar plek.. waar ik dan ff wacht, iemand neer knal.. en weer verder ga)... maar ja als iemand zo denkt te kunnen winnen? Waarom niet. Waarom je eigen regels opleggen als het spel zelf geen regels kent?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op vrijdag 12 januari 2001 12:55 schreef SuB het volgende:
ik heb geen geduld voor campen....
Dat heb ik nou ook!
naast dat als ik een camper 'opmerk' er juist op af ga om hem te fraggen.

• Speedy
Op vrijdag 12 januari 2001 16:36 schreef Sn@ke het volgende:
Campers sucken
Maar in public.
Rot op met campers
BAH
Lees je eigen tekst nog is en denk nog is 3x goed na. Een cheater kan je amper terugpakken, een camper weet je na 2x wel waar ie zit en bedenk je een tegenaanval.

Flickr | Lego collectie

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op vrijdag 12 januari 2001 17:30 schreef tazzman het volgende:
Aan de ene kant heb ik zo iets van.. Campen in andere games dan CS is 'not done'.

Aan de andere kant, er zijn nu eenmaal geen regels. Frag is frag en UT wordt bijvoorbeeld hard gespeeld. Als iemand out of ammo is, moet je hem dan ook maar niet neerschieten ofzo?
Dat is hetzelfde wanneer je bijvoorbeeld mensen die aan het praten zijn, niet mag afschieten, maar dat doe ik altijd wel, want anders zien ze je voorbij komen, houden snel op met praten en knallen jouw dan van achteren overhoop...

campen is irri, maar niet echt erg. Je weet op een gegeven moment waar ze zitten, en meestal zijn ze makkelijk uit te schakelen (behalve als ze ook nog eens een aimbot gebruiken maar dat wil ik het nu al helemaal niet over hebben).

campen is gewoon een tactiek, en een beetje speler komt er wel voorbij of komt er niet meer in de buurt...

Voor de rest een advies voor iedereen:
Kom je op een server een camper tegen scheld hem niet verrot, maar ga dan zelf ff naar een van de tig andere servers...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Ik vind dat mensen alleen mogen campen als er iets mee opschieten:

Door iets belangrijks verdedigen (vlag (tfc) , hostages (cs), bomplaats (cs), etc.

Maar als ze het doen omdat ze het leuk vinden.. tja..

Wat doet een camper als de rest van ze team rushed?

Zeggen dat ze dat niet moeten doen omdat hij persee wil campe?
Omdat die bij het rushe waarschijnlijk als eerste dood gaat?

Al heb ik 1 health.
Doorgaan zal ik.
Heb vaak genoeg met 1 hp iemand afgemaakt.

Campen doe ik alleen en ook alleen als het de allerlaatste optie is.

Heb het geduld er niet voor om ergens in een hoekje te zitten op een tegenstander die (als die mij ziet) mij waarschijnlijk zonder aarzelen een kogel door het hoofd boort.

Heb ik toch liever dat ik weerstand kan bieden.

Stil staan = dood gaan.

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Topicstarter
Mister_X is dus duidelijk een fucking analfabeet, of iemand die veel last heeft van leesblindheid. Eerder heb ik al gezegd dat ik het hier heb over FUCKING TU EN Q3!!!!!!!!!!!!!!!

Niet over die shooters die naar ealisme proberen te neigen, maar action shooters. Snap dat dan, halve gare spaghetti sliert!

Ik kan me voorstellen dat je uit alle macht je laffe gedrag probeert te camoufleren, maar als ik je ooit tegenkom op een TU of Q3 server dan klap ik er genadeloss op ZONDER te hoeven campen!

Nogmaals, ik heb het hier over campen bij een ection shooter en niet over CS of SOF of zo!!!!!!

dus LEES voordta je iets POST wil je, Mister_niX!

Verwijderd

Topicstarter
Campen is trouwens wel degelijk iets anders als level control.

Dat is gewoon de beste spots securen.

Af e toe stil staan, afwachten en erop los knallen is geen campen maar stilstaand schieten (vind ik) maar als je de hele game lang nog geen 25 meter hebt afgelegd (dus alleen om rifle rounds te halen) dan ben je lame, en zul je ook nooit winnen of respect krijgen.

• Speedy
* Speedy denkt dat ShaiHulud vaak door een camper is afgeschoten [img=15,15]i/s/clown.gif[/img]

verder no offense, maar denk om je bloeddruk, tis maar een game.

tip, ga HLDM spelen ben je van het gezeik af, als je de camp plekken weet (er wordt amper gecampt) dan is er wel een leuk ding wat je een eind helpt ;)

Flickr | Lego collectie

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Ik ben zelf vervent UT instagib DM speler. Helaas worden we daar ook heel veel met respawn campers geconfronteerd. :( Zeker met instagib is respawn camping gewoon erg vervelend voor de 'echte' players.
Om eerlijk te zijn, pas ik het tegenwoordig ook vaak toe in levels a la Pyramid, maar dat is meer om te overleven, dan om een hoge fragrate te halen. Zolang je niet gefragd wordt namelijk verschijn je ook niet op een respawn place. Maar het blijft gewoon triest :'(

Meest frustrerend is natuurlijk te horen krijgen, dat iemand een good game heeft gespeeld, terwijl die bastard zijn muis niet eens heeft aangeraakt...|:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Op vrijdag 12 januari 2001 13:00 schreef Raikane het volgende:
Ik vind het altijd wel lache om een paar van die campers altijd op te zoeken en af te knallen, desnoods met een suicide actie :P

Bij Q3 ga ik meestal alleen campen als ik nog maar weinig health heb, en er zijn geen health powerups in de buurt.
Ik heb dus in principe nix tegen campers, zolang ze maar niet de hele tijd campen. Af en toe campen moet kunnen. Dat doet bijna iedereen. :)
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik camp vaker dan dat ik "hersenloos" met een machinegeweer sta te zwaaien. Bovendien maken de meeste maps campen mogelijk. Ook ben ik van mening dat in KWAK3 je niet kunt campen, omdat daar het spel zich niet vvor leent, dit zuigt dus neten :r:r:r In UT kun je heerlijk campen als de map dat mogelijk maakt. Een beetje handige camper houdt de basis in zijn eentje vrij, terwijl voor niet-campers er een stuk of drie voor nodig zijn. Ergo; meer spelers in het camp van je tegenstander(s) om de vlag te veroveren.

Campen is cool, als de map zich daarvoor leent !!!

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Campen.... .ik heb er voornamelijk een hekel aan omdat dan 1 zo'n gozer een spel als Counterstrike weet op te houden.... dom blijft zitten en te schijterig is om uit z'n verschuilhoekie te komen....

Verwijderd

Ik snap niet waar jij je zo druk over maakt.

Als je een camper niet af kunt maken moet je maar beter leren spelen. :)
Hoe moeilijk is het nou om een stilstaand iemand af te schieten in UT ?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op vrijdag 12 januari 2001 16:44 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]
hmm no offense, maare met TFC ben ik een redelijk goede sniper, en als de enemy al dood is voor ze bijv op 2fort de brug over zijn noem ik dat behoorlijk deffen hoor en al s ze met zijn 2e komen en ik heb er 1, dan is die andere aanvaller in zijn eentej ook niets meer waard, want ie wordt gewoon opgelouwd door een SG of def sollie :?

dus ik ben het niet eens met jouw argumenten, snipen op CTF is juist effectief, omdat je dan de aanval kan breken
Sorry ik ging alleen van mijn situatie uit :D (UT Instagib) ... met instagib valt er weinig te snipen ;) ...

PC Specs

• X-Terminator187
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik vind mensen die campen altijd wel aardig, geven ze mij zomaar een extra frag :).

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• GreenEye
  • Laatst online: 14-02 15:09
Dan raad ik iedereen aan die niet van campen houdt in iedergeval geen delta force landwarrior te kopen, da's pas een vet spel voor CAMPERS B-)B-)B-)B-)B-)

• Mister_X
SNIPEN = good!
CAMPEN = not so good!

dat is hem nou juist als je snipt ben je camper!

Mister_X is dus duidelijk een fucking analfabeet, of iemand die veel last heeft van leesblindheid. Eerder heb ik al gezegd dat ik het hier heb over FUCKING TU EN Q3!!!!!!!!!!!!!!!
Niet over die shooters die naar ealisme proberen te neigen, maar action shooters. Snap dat dan, halve gare spaghetti sliert!

Ik kan me voorstellen dat je uit alle macht je laffe gedrag probeert te camoufleren, maar als ik je ooit tegenkom op een TU of Q3 server dan klap ik er genadeloss op ZONDER te hoeven campen!

Nogmaals, ik heb het hier over campen bij een ection shooter en niet over CS of SOF of zo!!!!!!

dus LEES voordta je iets POST wil je, Mister_niX!

pas op je woorden he sukkeltje, het maakt helemaal geen reet uit welk spel je speelt, campen vind IK ok, ow, ik analfabeet? je kan geeneens UT spellen lul!

en of ik camp of niet, ik maak je toch dik of met potje UT..
ow, leg dat laffe eens uit? of kan je dat niet?

suckerrr! >:)

• Canon23
  • Laatst online: 16-02 20:54

Canon23

>>MY<< world

Iedereen beslist zelf hoe hij/zij speelt, dus als hij wilt campen jammer dan voor jouw!
Hebt je er last van doe er dan wat aan KILL KILL KILL
Snippen is ok, ook in een normale DM!!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Mister_X
WEIRD AL YANKOVIC:"You think ya commodore 64 is really needo, what kind chip do ya got in there??A dorito?

weird all rules >:)

maareh, mee eens, voor de duidelijkheid nogmaals "IK" vind snipen/campen, hoe je het ook noemen wil, ok

Verwijderd

zeker als er met afgesproken teams gespeelt wordt.
Dan moet je afspraken maken wie er in bepaalde mappen direkt op de hostage afgaat, en wie er in het backupteam zitten.
En wie op srtategische plaatsen gaat snipen.
Dit is een tactiek die ook door specops gebruikt wordt.

• Dracul
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Wat ik juist irritant vind zijn mensen die in Counterstrike gewoon heen en weer lopen te rennen en wat heen en weer schieten alsof het een DM is. Die gasten zijn zo makkelijk om te leggen en als heel dat team ook nog eens individualistisch speelt ben je binnen een minuut klaar. Als je zo makkelijk kan winnen is er op het eind geen donder meer aan en zoek ik dus ook een nieuwe server op.

Verwijderd

Ik schreef:
Campers sucken
Maar in public.
Rot op met campers
BAH
Lees je eigen tekst nog is en denk nog is 3x goed na. Een cheater kan je amper terugpakken, een camper weet je na 2x wel waar ie zit en bedenk je een tegenaanval.
Als je campen een beetje goed aanpakt is er nix aan te doen.
Het is irritant om in CS achter ELK kistje te moeten kijken.
Tegen cheaters speel ik liever omdat ik toch sneller kan reageren dan aimbots.
Ik heb zelfs een keer 1vs1 gedaan tegen een kerel met invisicheat.
En die heb ik gewonnen (bij CS invisicheat word je 1x in 5sec zichtbaar).

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 19:53
ik vind mensen die "altijd" campen mensen die niet weten wat ze moeten doen, bang zijn om afgeschoten te worden, en daarom maar altijd campen.

Ik kick all-time campers altijd... Als ik ze in cs_italy zie, een CTér, 3 X met awp bij het begin, vind ik dat ronduit LAME!

en dan kan ik wel 13 jaar zijn... kan ik misschien wel :r zijn, maar dit is mijn mening. En meestal schiet ik campers ook alle hoeken uit, maar wel klote als iemand de hele tijd campt

• RedHat
sn@ke, jij zit toch in die cheaters-clan? ( [=MM=] )

Verwijderd

Had in CS in cbble een terrorist die steeds dezelfde weg nam, 5 potjes achter elkaar:r Tsja, dan wil campen wel helpen;)

Verders zuigt het........

Verwijderd

Het kampen is gewoon ***. Het is zooooo lame. Hierdoor duren de potjes namelijk elke keer superlang. Je ziet het zooo vaak dat er 1 in de terrorbase zit kampen en de ander in de ct-base. En dan kan je dus 4 minuten gaan wachten :r. En zelf moet je ook verplicht gaan kampen want als je in je eentje gaat wordt je zo door die Sniping Camping Lamahs neergeknald. :rmisselijk wordt ik ervan :r:(. Daarom zit ik ook nooit in die servers :)

Verwijderd

Topicstarter
Mister_X , het is wel duidelijk te merken dat jij aan je toetsenbord vergroeid bent en enkel kunt lezen wat er in een game word geschreven.

Verders vinnik snipen en campen heel iets anders. Bij snipen ben je toch nog wat in beweging, van spot naar spot, bij campen ben je gewoon aan het doen wat elke Mister_X doet...lam zijn :P

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, ik heb geen zin om hier de hele tijd heen en weer te zitten schelden tussen mij en Mr_X, dus hierbij een wapenstilstand aanbod, laten we het productief houden.

Als jij (Mr_X) op een beschaafde manier campen weet te rechtvaardigen, dan graag.

Peace?

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik maak me niet druk om campers, ieder zijn eigen manier van spelen. Het hoort er dus bij. Zelf heb ik het geduld er niet voor. Ik heb er alleen een hekel aan als je afspreekt om te rushen dat de rest daarin leest ren naar een kratje en blijf erachter verstoppen.
En daar sta je dan in je eentje tegen 6 tegenstanders :(
Fakir

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zie het probleem ook niet echt met campers. Als je weet dat ze er zijn dan loop je er omheen of stuur je een raket vooruit.

Schelden op andermans taktieken (die blijkbaar winnend zijn, anders scheld je niet) laat alleen maar zien wie de echte slechte verliezer is.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
[b]Op zaterdag 13 januari 2001 14:59
Schelden op andermans taktieken (die blijkbaar winnend zijn, anders scheld je niet) laat alleen maar zien wie de echte slechte verliezer is.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 januari 2001 14:59 schreef ecteinascidin het volgende:
Je kunt ook op andermans taktieken schelden als ze alleen maar irritant of laf bezig zijn. Hebben de amerikanen niet al die jappen uitgescholden toen ze al die kamikaze shit flikte?
De Yanks hebben gewonnen, niet de jappen ;)

• RedHat
in cs heb je geen raketje

daarom suckt quake ook
als je een raketje schiet en rent tegelijk, dan blijf je echt niet meer rechtopstaan, en vooral niet , zo'n ding is dik zwaar dusseh... gewoon dik nep

• Speedy
haha, daarom is CS dus ook zo nep, lekker de 100m in 5 sec met je Para is realistisch? Of als je je mes pakt ipv je AWP dan ren je ineens een keer zo snel....yeah realistisch spelletje hoor dat CS.

no offence naar cs, ik speel het niet, vind er geen kloot aan, speel net zo min Quake dus ben onpartijdig :) Maar al die lui die CS realistisch noemen :z

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Leg jij dan is effe uit waarom er een SNIPE geweer is Ut zit,een snipe geweer is om te CAMPEN en niet om te rushen

Verwijderd

Jezus, wat is dit voor onzin.... tuurlijk mag je campen.. waarom zou je anders als sniper spelen in CS/TFC/Q3F.....

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03-2025
Op zondag 14 januari 2001 11:45 schreef TAG_Speedy het volgende:
lekker de 100m in 5 sec met je Para is realistisch?
Nee maar het zat echt in mijn middeltje tegen verkoudheid. Ik wist van niks >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 januari 2001 17:44 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Leg jij dan is effe uit waarom er een SNIPE geweer is Ut zit,een snipe geweer is om te CAMPEN en niet om te rushen
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het lafen lame is, vooral bij Hardcore games zoals DM's.

• RedHat
het is ook lame bij CS... CS zou geen donder meer aan zijn als je om elke hoekje, pixeltje, doosje, kratje, wijnflesje moest kijken of er iemand zit te campen

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 13:08 schreef ShaiHulud het volgende:

Ik heb er gewoon een hekel aan om voor mijn sodemieter geschoten te worden door iemand die mij niet durft aan te vallen in een recht-voor-zijn-raap combat.
Punt is gewoon dat je niet tegen je verlies kan! Ik ga ook niet zitten zeuren op een manier van: "Ik kan er niet tegen dat er van die gasten rond rennen en mij de hele tijd afschieten!"

Straks ga je ook nog zeggen dat je iemand niet in z'n rug mag schieten, maar dat je eerst iemand op z'n schouder moet tikken, hem dan 10 seconden geven zodat ie kan wegrennen en dan pas het vuur openen!

Nee, zonder gekheid :D Alle technieken zijn gewoon technieken, en als je er niet mee om kan gaan, dan ben je nog niet uitgeleerd en moet je oefenen tot dat je er wel mee om kan gaan!

Trouwens, hoor mij, ik UT, CS, Q3A bijna nooit. Ik heb 2x op een LAN-party die games gedaan! :P Moet zeggen dat de recht door zee acties beter werken dan de camper acties maar die zijn ook wel leuk! >:) blaf!

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 23:17 schreef Wesley het volgende:
in cs heb je geen raketje

daarom suckt quake ook
als je een raketje schiet en rent tegelijk, dan blijf je echt niet meer rechtopstaan, en vooral niet , zo'n ding is dik zwaar dusseh... gewoon dik nep
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

En de plasmagun dan? Kan dat wel? En de BFG? En een oog op benen? En een wandelend skelet? Voor het geval je het nog niet doorhad: Quake is een futuristisch spel prutser. Geen Landwarrior of Counterstrike o.i.d. je kan dat niet vergelijken met elkaar.

Quake regeert.
Jij 'suckt' kleuter. :r
En ga nu maar :'( bij mams.

• Agent-X
  • Niet online
In UT en Unreal is de snipergun een prima close combat wapen...hoef je niet en kun je ook beter niet mee campen

• Bar_en_boos
  • Niet online
Tsja, ik moet bekennen dat wanneer ik in UT CTF speel het soms best lekker is om iemand van grote afstand eens lekker te sniperen. Vooral als ie de vlag heeft. Probeer het ook eens, het geeft je zo'n lekker voldaan gevoel. :)

• Mister_X
campen is cool, vooral als je de hele game onopgemerkt blijft, dus vooral van plaats naar plaats veranderen!

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 11:55 schreef TAG_Speedy het volgende:
campen hoort bij het gamen, het is een manier van spelen waar blijkbaar veel mensen zich aan ergeren (zat gister in me eerste pot cs sinds maanden op een dak te lopen, nou had de dikke van dale zo kunnen vullen met mooie woorden....mensen kunnen slecht tegen verlies :P), een beetje gamer kan wel een tegenactie bedenken tegen een camper, misschien heb je dat nog niet helemaal onder de knie en ga je dan net als die 13 jarigen maar lopen lullen dat campen lame is, maar geloof me, na een tijdje spelen komt bij jou ook wel het besef hoe je een tegenaanval kan plegen :+

Ik vind die zeikerds die roepen dat campen lame is veel erger, beetje spel plezier vergallen met dat gespam en gezeik van ze :r

[disclaimer]
no offense tegen 13 jarigen die zich wel normaal kunnen gedragen btw :)
[/disclaimer]
Dat klopt, als campen geen strategie was, dan zouden ze de AWP er toch niet bij plaatsen in cs:?

Kijk als er bazooka's in worden gezet dan ga ik wel protesteren! Dan is er geen zak meer aan! Maar een beetje campen op zn tijd is ook nodig!

Denk je eens in! als niemand zou campen, dan hoefde je ook niet meer uit te kijken waar je liep! Dat maakt het um nu juist zo spannend!

Verwijderd

Luistert pukkelpubers:
Snipen in UT is machtig! HEADSHOT!! HEADSHOT!

Als je er niet tegen kan, dan ben je een lamo gamer, en moet je terug naar online ganzeborden.

Een aantal levels in UT hebben er speciaal hoge torens voor waar wat ammo en een sniperrifle liggen speciaal voor het snipen/campen. Dus het is wel degelijk de gamedevelopers hun bedoeling ook geweest.

Iemand al gesniped in Project IGI, (die me best tegenvalt by the way), wel een mooie russich dragunov sniperrifle ha ha.

u weest gegroet,

UT LAN tournament champion of Ireland

Verwijderd

Ik heb de nare gewoonte me mes in snipers te steken >:)
Of lekker sniper klieren, hij probeert me te raken, ik beweeg de hele tijd op het moment dat hij schiet, hij mist, ik schiet paar keer op hem.
Meestal eindigt het met een mes in sniper :)
Maar af en toe lig ik ook met een awm(p) gaatje in me lichaam :/

Campers moeten doen was ze niet laten kunnen, dood gaan ze toch wel.
Campen is een tactiek, als je niet tegen die tactiek kan, jammer voor je.
Ik verzin altijd iets mooi om camper te kille.

[GoT]Dutch Commando

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Op maandag 15 januari 2001 13:52 schreef Paestero het volgende:
Ik heb de nare gewoonte me mes in snipers te steken >:)
Of lekker sniper klieren, hij probeert me te raken, ik beweeg de hele tijd op het moment dat hij schiet, hij mist, ik schiet paar keer op hem.
Meestal eindigt het met een mes in sniper :)
Maar af en toe lig ik ook met een awm(p) gaatje in me lichaam :/

Campers moeten doen was ze niet laten kunnen, dood gaan ze toch wel.
Campen is een tactiek, als je niet tegen die tactiek kan, jammer voor je.
Ik verzin altijd iets mooi om camper te kille.

[GoT]Dutch Commando
Tja jij hebt ook de gave dat je gewoon erg goed bent, heb al een paar keer tegen je mogen spelen op gamepoint (dacht ik, kan ook op demon geweest zijn) ik ben diegene die je uitmaakt voor cheater (met smiley er achter, heeft te maken met een andere topic hier op GoT, ik bedoel het dus niet serieus, voordat de flamewar weer opnieuw begint >:) )

Kan iemand mij uitleggen wat de lol van clans is? (no offence)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
de lol van clans?
Wat is een clan eigenlijk? :?

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op maandag 15 januari 2001 16:09 schreef ShaiHulud het volgende:
de lol van clans?
Wat is een clan eigenlijk? :?
Een clan schijnt een groep van quakers of ut'ers te zijn die gezamenlijk tegen een andere clan gamen. Tsja, tis maar wat je leuk vindt. Ik zou me liever willen onderscheiden van de rest, maar sommigen hangen nogal aan dat groepsgevoel. ;)

• Canon23
  • Laatst online: 16-02 20:54

Canon23

>>MY<< world

In een clan zitten = 'Het gevoel om te delen' >:)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Topicstarter
Dus clanne is eigenlijk in groepsverband moorden?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

clanne is te vergelijken met he spelen in een voetbalclub/hockeyclub/whatever teamsport je wil

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

CAMPEN SUXZ ARSH

ik snap NIET dat iemand met q3a of ut zou gaan campen, dat heeft GEEN nut, 1 of andere lama die onder de trap staat te campen, en word dan meteen weggeblast :( sukkels :(

die mensen kunnen hun cpu power beter met een }:O verbruiken :(

ga dan gvd hidden and dangerous spelen :(

Verwijderd

Topicstarter
You said it BitByter!
Campen is lame en futiel!

Je schiet er geen fuck mee op en het is irritant voor je medegamers!

Kill all campers!!!!!!!!!!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....(hijg hijg, ik word hier moe van)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook een tijdje bij een Q1 clan gezeten. Wij waren de L33'i' G4|\/|3R5

vrijwel onverslaanbaar >:)

Totale levelcontrol, hahaha

Verwijderd

Het laatste level van Q3A is gewoon een camp-level. Op 500 meter van elkaar gaan staan tussen wat pilaren en dan railen. Je leert er verdomd goed van mikken :)

Verwijderd

tja, meestal vind ik campen wel lame om te doen maar als iemand het wil doen moet'ie het vooral niet laten, stilstaande doelen zijn heel wat makkelijker en in CS horen ze er zeker bij, maar in Quake zijn spawnkills toch wel het meest lame wat je kan doen, maar er is ook een grijs gebied tussen level-control en campen, en bij CS is stilstaan niet altijd campen, blind naar voren stormen is gewoon _niet_ slim, da weet iedere aap of }:O

Verwijderd

Campers?

Dat zijn toch de mensen die een wapen pakken en achter een hoekje wachten, en alvast richten op de plek waar iemand komt?

Een beetje ervaren speler knalt die toch zo dood?

Misschien lukt het niet gelijk de 1e keer, maar je zult hem ongetwijfelt verzwakken, aangezien het een camper is gaat hij niet het hele level langs om levens te pakken. Dus je weet waar hij zit na de eerste keer.

Dan kun je 2 dingen doen:

-Je gaat er op af met voor die situatie het meest geschikte wapen. Als je iemand bent die zich er mateloos aan ergert.

-Of je gaat er niet meer langs, ontwijkt die plek een beetje, en als je er langs moet even opletten.

Een gewaarschuwt mens telt voor 2.

Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelde paal.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

juist, maar aangezien wij geen ezels zijn, is dit niet op ons van toepassing :(

alle campers moeten maar cs gaan spelen of hidden en dangerous, dat zijn echte snipe/camp spellen, kun je lekker op internet 6 uur wachten voordat er iemand voorbij loopt :(

nee, geef mij maar pure hardore actie in q3a, lekker q3dm17 ofzo, dat roeleert nogal :), campers niet :(, van die sukkels die dan op dat achterste platformpje blijven campen bij de railgun, :((( zo dood die aarshowle's :( , LEER SPELEN :'(

Verwijderd

LOL :)

Wat is een Skelet met CT pakje aan en AWM(P) in ze handen?

CT die won in camp toernooi ;)

Vind campers maar irri, meestal zijn het mensen die "denken" dat ze slim bezig zijn.

Nou, mr campers.. campers staan stil, en als ik ak in me poten heb, heb jij geen hoofd meer :)

Word af en toe wel gekilled door een camper, maarja die is zo extreem dom dat die de volgende ronde er weer zit, tja.. dan ben ik niet degene die dood gaat :)

Slash: ik word vrij vaak cheater genoemd.
Was volgens mij op demon jah :)

Speelde laatst weer op demon server.
Nou, ik werd bruut afgeslacht.
* Dacht toen terug aan topic hier op GoT en dacht, neeh, dat doen ze toch niet? *

[GoT]Dutch Commando
"Campers are the most easiest target too kill"

• Glenfiddich
  • Nu online
Campen is juist realistisch. Je ziet echte commandotroepen toch ook niet als een gek het veld over lopen en hier en daar wat raak proberen te schieten?

Als lui campen moet je gewoon beter opletten!!

Catch a smile out there!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 08:37 schreef Haemorrhage het volgende:
Campen is juist realistisch. Je ziet echte commandotroepen toch ook niet als een gek het veld over lopen en hier en daar wat raak proberen te schieten?
Zit niet te zeveren over realistisch man!

Het is zeker ook realistisch dat je met een warheadlauncher door levels heen gaat waggelen, of dat je na elke keer te sterven weer gewoon gerespawned wordt!
Het is zeker ook realistisch dat je met een sniper riffle een stukje ingezoomd door de gangen heen huppelt en headshot na headshot claimt (dat is pas productief omgaan met long distance accuracy weapons :P)zonder dat de bobbing bij inzoomen uit de hand loopt.

Met het woord "realistisch" moet je echt niet aan komen kakken kerel.

Campen is LAME. en daarmee basta!

Verwijderd

Beetje respect voor andermans meningen he prutser!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 14:49 schreef RobiNET Online het volgende:
Beetje respect voor andermans meningen he prutser!
sjah....

Verwijderd

Met campen kan je goed zien of mensen See Through Drivers aan het gebruiken zijn, als ze je meteen vinden op een helemaal beschutte plek kan je er donder op zeggen dat ze die gebruiken!

Verwijderd

Dat hoeft dan nog niet, want goede FPS'ers weten ECHT elk hoekjes en spleetje waar iemand zich kan verbergen.
Pagina: 1 2 Laatste