Ja, vanochtend stond deze nog op de site. Ik heb hem ook besteld, hoop dat het goed gaat. Heb lang zitten twijfelen tussen de 32pf9830 en de samsungs (32m51/61b). Vond deze tv toch iets stijlvoller eruit zien.
Merkwaardig. Op de Philips-site staat nu weer de 1.8-versie vermeld. De nieuwere versie is nog wel te downloaden via de link hierboven.ymmv schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:07:
Er is trouwens ook weer een nieuwe firmware uit: http://www.p4c.philips.co...0/32pf9830_10_fus_eng.zip
JX21E-1.9.0.0 01141
Following problems are resolved:
• Improved support for long HDMI cables
• Fixed error where set not always saves personal settings properly
Kan iemand fotos maken van de kleur effecten ben benieuwd of dit standaard wordt. Lijkt mij geweldig icm het spel FEAR!
Sorry als ik er overheen heb gelezen, maar ik kan het niet 1-2-3 terugvinden...
Is er iemand die op de 37PF9830 een PC heeft aangesloten via een DVI-HDMI kabel en daarmee de volledige resolutie van 1920x1080 heeft kunnen aansturen?
Ik begrijp namelijk dat je dat kan vergeten via de gewone VGA aansluiting... dus ik dacht: wellicht dat het kan via de HDMI aansluiting met zo'n DVI-HDMI kabel... (dan nog een videokaart vinden die dat ondersteunt)
Is er iemand die op de 37PF9830 een PC heeft aangesloten via een DVI-HDMI kabel en daarmee de volledige resolutie van 1920x1080 heeft kunnen aansturen?
Ik begrijp namelijk dat je dat kan vergeten via de gewone VGA aansluiting... dus ik dacht: wellicht dat het kan via de HDMI aansluiting met zo'n DVI-HDMI kabel... (dan nog een videokaart vinden die dat ondersteunt)
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Dat is de vraag van 6 miljoen.. Je vind hier normaal alleen vage informatie over. In principe zou het gewoon ook via de VGA aansluiting moeten kunnen (DVI) én over HDMI (beetje onzinning voor PC data want je hebt geen audio).The_Sukkel schreef op zondag 26 februari 2006 @ 00:17:
Sorry als ik er overheen heb gelezen, maar ik kan het niet 1-2-3 terugvinden...
Als iemand dit zou willen uitproberen heel graag. Mede van het antwoord hangt de aanschaf hier vanaf. Wil er namelijk een goede HT-PC aanhangen en mijn foto's en HD films zo gaan kijken. Is nu met mijn DELL 24" geweldig!
Anoniem: 169585
beste allemaal,
ik heb net de 37inch variant gekocht met een HD recorder van Sony(hx1010)
beiden hebben HDMI maar als ik die kabel (1m lang) van de recorder in mijn tv druk
zie ik niets en gebeurt er niets.
ook niet als ik op het HDMI kanaal (via het menu)aanpas van van recorder naar bijvoorbeeld dvd of hd.
doe ik nog iets fout, kan de kabel stuk zijn of....???
(via scart lukt wel alles prima)
wie kan me helpen!
alvast bedankt
super tv trouwens!
beiden hebben HDMI maar als ik die kabel (1m lang) van de recorder in mijn tv druk
ook niet als ik op het HDMI kanaal (via het menu)aanpas van van recorder naar bijvoorbeeld dvd of hd.
wie kan me helpen!
alvast bedankt
super tv trouwens!
Anoniem: 30119
Vraag:
Hou al een tijdje de reviews in de gaten.
Mijn vraag is:
Zijn er ook mensen die de pc aangesloten hebben op de lcd?
Hoe hebben jullie die dan aangesloten?
Resolutie? Ziet het er goed uit? Is het beeldvullend?
Behaal ik de beste kwaliteit door een videokaart te nemen met een dvi uitgang?
Is het de moeite waard om een dual-dvi videokaart aan te schaffen?
Sluit ik die dan aan op de dvi of hdmi aansluiting.
Kortom, wat zijn jullie ervaringen?
Hou al een tijdje de reviews in de gaten.
Mijn vraag is:
Zijn er ook mensen die de pc aangesloten hebben op de lcd?
Hoe hebben jullie die dan aangesloten?
Resolutie? Ziet het er goed uit? Is het beeldvullend?
Behaal ik de beste kwaliteit door een videokaart te nemen met een dvi uitgang?
Is het de moeite waard om een dual-dvi videokaart aan te schaffen?
Sluit ik die dan aan op de dvi of hdmi aansluiting.
Kortom, wat zijn jullie ervaringen?
Ja ik heb mn laptop met dvi(x700) op deze lcd aangesloten en ik vind het soms beetje irritant met instellingen. De ene keer zie je maar 3 kwart van het beeld en dan is t wat instellingen veranderen en proberen en dan is t wel goed.
Kan door software/ati kopen.Misschien is het zonder minder gekut bij nvidia.(miss dat ik een deze dagen mn pc naar beneden verhuis waar nvidia inzit).
Ik heb een instelling in me software dat ik forced 720p of 1080i kan instellen.
Met 720p ziet het beeld/tekst er goed en rustig uit. Geen geflikker.
En bij 1080i is het beeld niet rustig en zie ik geflikker. Tekst word niet duidelijk weergegeven.
Me tv heb ik vanaf standaard firmware geupdate naar de enalaatste firmware, 1.8 ofzo en bij elke firmware was er geen verschil.
Kan door software/ati kopen.Misschien is het zonder minder gekut bij nvidia.(miss dat ik een deze dagen mn pc naar beneden verhuis waar nvidia inzit).
Ik heb een instelling in me software dat ik forced 720p of 1080i kan instellen.
Met 720p ziet het beeld/tekst er goed en rustig uit. Geen geflikker.
En bij 1080i is het beeld niet rustig en zie ik geflikker. Tekst word niet duidelijk weergegeven.
Me tv heb ik vanaf standaard firmware geupdate naar de enalaatste firmware, 1.8 ofzo en bij elke firmware was er geen verschil.
Ook ik zit met deze vraag/ dit dilemma... Anyone?superduper schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:36:
[...]
Dat is de vraag van 6 miljoen.. Je vind hier normaal alleen vage informatie over. In principe zou het gewoon ook via de VGA aansluiting moeten kunnen (DVI) én over HDMI (beetje onzinning voor PC data want je hebt geen audio).
Als iemand dit zou willen uitproberen heel graag. Mede van het antwoord hangt de aanschaf hier vanaf. Wil er namelijk een goede HT-PC aanhangen en mijn foto's en HD films zo gaan kijken. Is nu met mijn DELL 24" geweldig!
Via YPbPr, lukt dat btw wel op 1080i? Mijn GeForce 6600 heeft dat namelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Tim_R op 20-03-2006 00:29 ]
Welke software heb je in de Philips zitten? 1.9.00? (te downloaden bij Philips.nl) d'r op zetten met usb-stick.Anoniem: 169585 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:40:
beste allemaal,
wie kan me helpen!
alvast bedankt
super tv trouwens!
Is het verschil tussen een analoge of digitale aansluiting echt zo groot ??? Of is het analoge signaal al goed. Ik heb deze tv bij de Mediamarkt gezien en daar waren ze HD ready aangesloten dus het beeld zag er super uit.Maar ik vind zo'n HD decoder wel erg duur (300-400 Euries).
De laagste prijs die ik tot nu toe gezien heb is 2292 euro.
Hoe snel zakken de prijzen van dit soort modellen of moet er eerst weer een nieuw model uitkomen ???
Ik heb ook iets vernomen dat Philips met Crystal clear gaat komen. Wie heeft er meer info hierover ???
Alvast bedankt voor je reactie.
Hoe snel zakken de prijzen van dit soort modellen of moet er eerst weer een nieuw model uitkomen ???
Ik heb ook iets vernomen dat Philips met Crystal clear gaat komen. Wie heeft er meer info hierover ???
De nieuwe Philips 37PF9731D/10anouk68 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:29:
Is het verschil tussen een analoge of digitale aansluiting echt zo groot ??? Of is het analoge signaal al goed. Ik heb deze tv bij de Mediamarkt gezien en daar waren ze HD ready aangesloten dus het beeld zag er super uit.Maar ik vind zo'n HD decoder wel erg duur (300-400 Euries).
Anoniem: 169585
hallo,
ik krijg de update niet geinstaleerd.
heb hem(autorun.upg) op een usb stick gezet, wordt niet herkend als ik de tv uit/aan zet.
heb een mapje "upgrade"gemaakt op de usb stick en dan het bestandje(autorun.upg) erin,
handmatig updaten, dan blijft de tv zoeken naar bestanden maar er gebeurt niets?
ook met een memorycard lukt het me niet.
het rare is dat ik wel foto's en filmpje op deze manier kan afspelen.
ben ik lomp, vergeet ik iets of..............???
heb hem(autorun.upg) op een usb stick gezet, wordt niet herkend als ik de tv uit/aan zet.
heb een mapje "upgrade"gemaakt op de usb stick en dan het bestandje(autorun.upg) erin,
handmatig updaten, dan blijft de tv zoeken naar bestanden maar er gebeurt niets?
Anoniem: 76010
Heb ik ook gehad..., toen nog es de manual gelezen die bij de upgrade zit op de Philips site.Anoniem: 169585 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:32:
hallo,
Je moet het bestand in de "root"zetten van je usb stick. Dus niet in een map
Dan pakt ie hem pas , suc6
Anoniem: 129235
Ik heb de 32PF9830 al een tijdje, maar ik ben zeer teleurgesteld over de kwaliteit van het beeld. Ik had hiervoor altijd veel kleinere TVs, dus misschien dat het normaal is, maar als ik dicht bij de TV zit dan zie je echt heel duidelijk dat het beeld slecht is. Ik dacht eerst dat dit kwam door mijn kabel-signaal, maar zelfs met een DVD speler aangesloten via HDMI is het beeld gewoon super slecht als je het van dichtbij bekijkt. De ondertitels zijn niet scherp als je goed kijkt zie je allemaal blokjes.
Mijn vraag is of dit normaal is? Ik bedoel als je van een afstand van 3 meter kijkt zie je dat niet en ziet het er prima uit, maar is het bij LCD tv's normaal dat als je van dicht bij bekijkt het er zo slecht uitziet?
Mijn vraag is of dit normaal is? Ik bedoel als je van een afstand van 3 meter kijkt zie je dat niet en ziet het er prima uit, maar is het bij LCD tv's normaal dat als je van dicht bij bekijkt het er zo slecht uitziet?
Ikzelf ben ook al jaren teleurgesteld over DVD kwaliteit op mijn CRT van Sony (32FQ70), hangt een beetje van de DVD af.Anoniem: 129235 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:19:
Ik heb de 32PF9830 al een tijdje, maar ik ben zeer teleurgesteld over de kwaliteit van het beeld. Ik had hiervoor altijd veel kleinere TVs, dus misschien dat het normaal is, maar als ik dicht bij de TV zit dan zie je echt heel duidelijk dat het beeld slecht is. Ik dacht eerst dat dit kwam door mijn kabel-signaal, maar zelfs met een DVD speler aangesloten via HDMI is het beeld gewoon super slecht als je het van dichtbij bekijkt. De ondertitels zijn niet scherp als je goed kijkt zie je allemaal blokjes.
Bottom line: wat al jaren slechte kwaliteit signaal was zie je nu pas echt goed op een mooi scherm?
Edit
Woops kwam deze opmerkelijk discussie tegen over deze Phillips breedbeeld http://www.avforums.com/f...read.php?t=260414&page=48
FYI zal ik maar zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door delorean7 op 05-04-2006 11:44 ]
Ik heb afgelopen week de 37PF9830 opgehaald en hier mijn bevindingen:
De hele week ben ik met mijn woonkamer bezig geweest om die opnieuw in te richten voor deze TV omdat ik hem op een andere muur wou hebben dan de 32PF9966 die ik eerder op de "lange muur" had hangen. Dat betekent dus kasten, bankstel en tafel verplaatsen. Omdat de muur waar de 37PF9830 aan moest komen te hangen een vrij dun kalk/zandstenen muurtje van 10cm was heb ik de muurbeugel bevestigd met draadeinden dwars door de muur heen. Je wil niet meemaken dat zo'n kostbare TV naar beneden komt!
Hiervoor had ik dus de 32PF9966 en hoewel dat op zich een goed toestel was met het afspelen van DVD's viel het beeld van gewone TV (via de satelliet) me nogal tegen. Er waren erg veel artifacten en blokvorming te zien en soms was het beeld gewoon niet om aan te zien (vlekkerig). Omdat ik toch een maatje groter en een True HD panel wilde heb ik deze 37PF9830 gekocht. Nou ik ben dus enorm positief verrast! Het digitale beeld van de satelliet is heel anders dan bij de 32PF9966. Ik had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. het beeld is namelijk véél beter! Geen rare artifacts of blokvorming meer (althans nauwelijks) en kijken naar Nederlandse zenders is nu weer een genot!
En dat te bedenken dat het beeld ook nog eens groter is!
Het geluid is ook veel beter dan dat van de 32PF9966, dus gewoon TV kijken zonder persé mijn Home Cinema receiver aan te zetten is best goed te doen. Ook is het menu totaal anders. Dit werkt veel vlotter dan het trage menu van de 32PF9966.
Er staat firmwareversie 1.8 op en aangezien dit perfect werkt laat ik het voorlopig maar zo.
DVD kijken is nu helemaal een waar genot. Bij een goede transfer denk je haast naar een HD beeld te kijken! Ik heb mijn Sony DVD speler via RGB (scart) aangesloten maar ik heb ook Component geprobeerd. Als ik de Sony op Progressief zet is het beeld onscherper. Zet ik hem op interlaced dan is er geen verschil waarneembaar in kwaliteit met RGB.
Echter, bij het afspelen met Component valt soms het beeld een seconde weg. Dit is niet het geval met RGB va scart. Aangezien de kwaliteit daarvan (wel met een goede scartkabel!) uitstekend is boeit me dat verder niet zo. Ik ben dus zeer tevreden en de TV is een sieraad aan de muur.
Het beeld is zonder meer fantastisch, nu ook via de satelliet op mijn Topfield PVR4000 dual receiver met 160Gb HDD.
Laat Blu-Ray of HD-TV nou maar komen!
@ butrosgali:
Is er nu veel verschil te zien bij het afspelen van normale DVD's wanneer je een DVD-speler met HDMI-uitgang hebt i.p.v. via scart op RGB? Ik heb nu een Sony DVP-NS930V DVD-speler die het via RGB prima doet, maar als het verschil met HDMI erg groot is? Hmm...
Anders wacht ik wel totdat er Blu-Ray spelers op de markt komen. Dat kan toch ook niet meer zo lang duren.
De hele week ben ik met mijn woonkamer bezig geweest om die opnieuw in te richten voor deze TV omdat ik hem op een andere muur wou hebben dan de 32PF9966 die ik eerder op de "lange muur" had hangen. Dat betekent dus kasten, bankstel en tafel verplaatsen. Omdat de muur waar de 37PF9830 aan moest komen te hangen een vrij dun kalk/zandstenen muurtje van 10cm was heb ik de muurbeugel bevestigd met draadeinden dwars door de muur heen. Je wil niet meemaken dat zo'n kostbare TV naar beneden komt!
Hiervoor had ik dus de 32PF9966 en hoewel dat op zich een goed toestel was met het afspelen van DVD's viel het beeld van gewone TV (via de satelliet) me nogal tegen. Er waren erg veel artifacten en blokvorming te zien en soms was het beeld gewoon niet om aan te zien (vlekkerig). Omdat ik toch een maatje groter en een True HD panel wilde heb ik deze 37PF9830 gekocht. Nou ik ben dus enorm positief verrast! Het digitale beeld van de satelliet is heel anders dan bij de 32PF9966. Ik had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. het beeld is namelijk véél beter! Geen rare artifacts of blokvorming meer (althans nauwelijks) en kijken naar Nederlandse zenders is nu weer een genot!
Het geluid is ook veel beter dan dat van de 32PF9966, dus gewoon TV kijken zonder persé mijn Home Cinema receiver aan te zetten is best goed te doen. Ook is het menu totaal anders. Dit werkt veel vlotter dan het trage menu van de 32PF9966.
Er staat firmwareversie 1.8 op en aangezien dit perfect werkt laat ik het voorlopig maar zo.
DVD kijken is nu helemaal een waar genot. Bij een goede transfer denk je haast naar een HD beeld te kijken! Ik heb mijn Sony DVD speler via RGB (scart) aangesloten maar ik heb ook Component geprobeerd. Als ik de Sony op Progressief zet is het beeld onscherper. Zet ik hem op interlaced dan is er geen verschil waarneembaar in kwaliteit met RGB.
Echter, bij het afspelen met Component valt soms het beeld een seconde weg. Dit is niet het geval met RGB va scart. Aangezien de kwaliteit daarvan (wel met een goede scartkabel!) uitstekend is boeit me dat verder niet zo. Ik ben dus zeer tevreden en de TV is een sieraad aan de muur.
Het beeld is zonder meer fantastisch, nu ook via de satelliet op mijn Topfield PVR4000 dual receiver met 160Gb HDD.
@ butrosgali:
Is er nu veel verschil te zien bij het afspelen van normale DVD's wanneer je een DVD-speler met HDMI-uitgang hebt i.p.v. via scart op RGB? Ik heb nu een Sony DVP-NS930V DVD-speler die het via RGB prima doet, maar als het verschil met HDMI erg groot is? Hmm...
Anders wacht ik wel totdat er Blu-Ray spelers op de markt komen. Dat kan toch ook niet meer zo lang duren.
[ Voor 5% gewijzigd door Tranquility op 08-04-2006 20:11 ]
Ik zie toch wel een kleine verbetering, ten gunste van HDMI (profigold scartkabel en profigold HDMI kabel gebruikt)JazzySOB schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 20:06:
Ik heb afgelopen week de 37PF9830 opgehaald en hier mijn bevindingen:
@ butrosgali:
Overigens is er weer een nieuwe software versie voor de 32/37/42PF9830 serie te vinden op philips.nl bij de betreffende ondersteuningspagina voor deze toestellen.
Ze zijn van versie 1.9.0.0 naar 1.10.0.0 gegaan.
Als je HDMI gaat gebruiken zou ik wel de software updaten, want vanaf versie 1.9 en hoger is de ondersteuning voor HDMI verbeterd. Ik vind versie 1.10 sowieso een verbetering.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 30386 op 21-04-2006 12:38 ]
Ik vraag me af of deze tv werkelijk ClearLCD heeft...want ik zie het op de Philips site nergens terug, terwijl de techniek eigenlijk wel tussen PP2hd en Ambilight hoort.
nee dat heeft deze niet.. is een nieuwe techniek.
Hier wordt gediscussieerd over de opvolger mét ClearLCD:
De nieuwe Philips 37PF9731D/10
De nieuwe Philips 37PF9731D/10
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
De 37PF9830 begint ook eindelijk een beetje in prijs te dalen. Goedkoopste nu 2950 bij redcoon.nl... ben benieuwd hoe snel de prijzen zakken na het WK.. wil eigenlijk niet meer dan 2450 uitgeven voor deze
Anoniem: 131347
De 9830 die wij hebben staat steeds op EXT3 als we 'm aanzetten. Zelfs als 'ie uit stand-by komt door op de 1 van de afstandsbediening te drukken gaat 'ie op EXT3.
Iemand enig idee waar ik dat kan wijzigen?
Overal staat dat het scherm een hoogte heeft van 60.5 cm. Is dat inclusief of exclusief de standaard? Als het exclusief is: wat is dan de echte hoogte van het scherm?
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
kun je heel simpel uitrekenen heMuyz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:02:
Overal staat dat het scherm een hoogte heeft van 60.5 cm. Is dat inclusief of exclusief de standaard? Als het exclusief is: wat is dan de echte hoogte van het scherm?
Voor een 32 inch is het scherm ongeveer 70 bij 40, kan een cm afwijken, maar laten we vooral niet gaan mierenneuken.
Of heb ik een grove rekenfout gemaakt? (wiskunde is nooit m'n sterkste vak geweest
Zucht..."bedankt". Ik bedoel natuurlijk met scherm inclusief behuizing, anders zou ik de standaard ook niet noemen. Vraag blijft dus open. Iemand?
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Er is trouwens ook weer een firmware-update
Software History
----------------
JX21E-1.10.0.0 02351
Following problems are resolved :
• Improved sound detection to prevent whistling sound.
• Changed picture settings to prevent ghosting around letters.
This could influence the viewing experience. Please execute the View4You
procedure to get your personnel settings correct.
• Corrected keyboard (key
when renaming preset in "Svenska".
• Preventing the menu from appearing spontaneous.
Software History
----------------
JX21E-1.10.0.0 02351
• Corrected keyboard (key
Had ik al gepost!ymmv schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:14:
Er is trouwens ook weer een firmware-update
Software History
----------------
JX21E-1.10.0.0 02351
• Corrected keyboard (keywhen renaming preset in "Svenska".
Anoniem: 151388
[EDIT] Bleek een foutje op hun site te zijn.....
De 37PF9830 is trouwens voor 2098 euro te koop bij stassen! Geen online winkelketen maar dus een echte betere speciaalzaak.
Jammer dat ik iets zoek rond de 1200-1500 euro anders had ik m zeker wel gehaald hier.
Ik dacht dat jullie dit misschien wel wilden weten.
Groetjes Frank
LINK
De 37PF9830 is trouwens voor 2098 euro te koop bij stassen! Geen online winkelketen maar dus een echte betere speciaalzaak.
Jammer dat ik iets zoek rond de 1200-1500 euro anders had ik m zeker wel gehaald hier.
Groetjes Frank
LINK
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 151388 op 16-05-2006 12:21 ]
OMFG
Dank je Frank J.
Ik wilde voor de 40M71B gaan van Samsung, maar nu ik deze zie voor 2100 euro !!! Ook gelijk contact met ze opgenomen en ze hebben em voorraad! Nou wordt even heel snel doorsparen en dan halen
alhoewel ik toch wel even die 40M71B wil zien
Dank je Frank J.
Ik wilde voor de 40M71B gaan van Samsung, maar nu ik deze zie voor 2100 euro !!! Ook gelijk contact met ze opgenomen en ze hebben em voorraad! Nou wordt even heel snel doorsparen en dan halen
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Hoe kan dat nou? Er staat €3395,- ? Niet echt in de buurt van €2098,- ? Was het misschien een foutje?Anoniem: 151388 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:27:
Groetjes Frank
LINK
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ok, heel erg leuk van ze!
Wilde ik net eentje gaan bestellen, beginnen ze gelijk hun excuses aan te bieden van dat de prijs verkeerd was etc en dat het gewoon 3300 euro is.
Had ik net mijn financiering geregeld, gaat het niet meer door...
Wilde ik net eentje gaan bestellen, beginnen ze gelijk hun excuses aan te bieden van dat de prijs verkeerd was etc en dat het gewoon 3300 euro is.

Foutjes, replicaties met de database kunnen nog steeds gebeuren. Dus niet zo zeuren, t is vervelend. Maar t gebeurt overal... en er kunnen ook nooit rechten aan ontleend worden, hoe zuur t ook is.Rainesh schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:14:
Ok, heel erg leuk van ze!
Wilde ik net eentje gaan bestellen, beginnen ze gelijk hun excuses aan te bieden van dat de prijs verkeerd was etc en dat het gewoon 3300 euro is.![]()
![]()
[Offtopic] Geld lenen voor zaken die, als je de winkel uitloopt al bijna niks meer waard zijn heb ik nooit begrepen!Rainesh schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:14:
was geen geld lenenAnoniem: 30386 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:10:
[...]
[Offtopic] Geld lenen voor zaken die, als je de winkel uitloopt al bijna niks meer waard zijn heb ik nooit begrepen!
Anoniem: 174320
Wat is de aangeraden kijkfstand voor de 32 inch versie ?
Ik zit 3 en kan max. 3.5meter van de tv afzitten.
Twijfel tussen de 32 inch versie van deze lcd tv en de 37 inch versie. Wat is het beste ?
Hoe zit het met wel of niet uitvallen van deze 32PF9830 tv;s ?
Bij de een komt het wel voor, bij de ander niet.
Bij de een lost een update dit probleem voor, bij de ander niet.
Ik twijfel door dit verhaal over uitvallen wel of ik deze tv moet kopen ?
Ik zit 3 en kan max. 3.5meter van de tv afzitten.
Twijfel tussen de 32 inch versie van deze lcd tv en de 37 inch versie. Wat is het beste ?
Hoe zit het met wel of niet uitvallen van deze 32PF9830 tv;s ?
Bij de een komt het wel voor, bij de ander niet.
Bij de een lost een update dit probleem voor, bij de ander niet.
Ik twijfel door dit verhaal over uitvallen wel of ik deze tv moet kopen ?
Ik zit een meter of 2 van de 37pf9830 af
Het is heel persoonlijk, sommige mensen hebben zo'n tv echt ver van hun zitplaats af staan, anderen zitten er met hun neus op
Er valt weinig aan te raden op dat gebied 
Heeft iemand een aantal van de oude firmwares? Ik heb hier de 1.8 firmware op een 37pf9830 staan, maar wil graag de 1.9 & 1.10 proberen, maar ook naar de 1.8 terug kunnen gaan. Nu heb ik Philips al een mailtje gestuurd met deze vraag, maar zij zeiden dat ik enkel 1.10 van hun site kon halen & daarna niet meer terug kon.. Als ik online zoek naar verschillende firmwares kan ik alleen een paar versies voor de 32pf9830 vinden
Zijn er verder veel mensen die hun tv gebruiken om xvids ed direct van memory stick af te spelen? Ik vind het zelf een best leuke functie, maar er zit een groot nadeel aan...
Als je een uitzending van iets uitrekt (als je de originele resolutie gebruikt heb je meestal maar een klein deel van het scherm in gebruik) verandert de verhouding van de hoogte & breedte, waardoor het meer uitgerekt in de hoogte is en een deel van het beeld van het scherm af valt. Helaas werken in de memory stick modus geen van de functies van de tv zoals ratio-instelling, ambilight wijzigingen of beeld-instellingen
Heeft iemand een aantal van de oude firmwares? Ik heb hier de 1.8 firmware op een 37pf9830 staan, maar wil graag de 1.9 & 1.10 proberen, maar ook naar de 1.8 terug kunnen gaan. Nu heb ik Philips al een mailtje gestuurd met deze vraag, maar zij zeiden dat ik enkel 1.10 van hun site kon halen & daarna niet meer terug kon.. Als ik online zoek naar verschillende firmwares kan ik alleen een paar versies voor de 32pf9830 vinden
Zijn er verder veel mensen die hun tv gebruiken om xvids ed direct van memory stick af te spelen? Ik vind het zelf een best leuke functie, maar er zit een groot nadeel aan...
[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 20-05-2006 15:54 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Weet iemand iets meer over het afspelen van video via die multimedia link (usb/flash)?
Ik kon een mpeg filmpje afspelen van 320x240, maar welke andere formaten kun je nogmeer afspelen, kan je ook HD films op die manier afspelen?
Ik kon een mpeg filmpje afspelen van 320x240, maar welke andere formaten kun je nogmeer afspelen, kan je ook HD films op die manier afspelen?
Ik heb in de PC-Active van deze maand een verontrustend bericht gelezen:
De de-interlacer van de 37PF9830 (dus wellicht ook die van de 32PF9830) is onder de maat.
Het is slechter dan die van een merk als Acer... hetgeen ik nooit van Philips had verwacht.
Ik zou hebben verwacht dat juist dingen als de-interlacing optimaal zouden zijn bij een gerenommeerd TV-merk als Philips en helemaal bij hun topmodel.
Wie herkent dit verhaal?
De de-interlacer van de 37PF9830 (dus wellicht ook die van de 32PF9830) is onder de maat.
Het is slechter dan die van een merk als Acer... hetgeen ik nooit van Philips had verwacht.
Ik zou hebben verwacht dat juist dingen als de-interlacing optimaal zouden zijn bij een gerenommeerd TV-merk als Philips en helemaal bij hun topmodel.
Wie herkent dit verhaal?
Via internet (progress.nl) deze tv gezien met 2 jaar service aan huis voor 2125 of 2150 inclusief verzending. Alleen op dit moment niet op vooraad , voor het WK schijnt ie wel ruim op voorraad te komen. Enige is wij gaan vanaf pinksteren een weekje weg en kom 10 juni terug, dus ik weet niet hoe ik dat dan ga doen al zou ie bv. een dag of 2 voorda wij op vakantie weggaan weer leveraar zijn. Enige mogelijkheid dan is om in de week van 12 juni te laten afleveren, maar dan heb ik hem dus later.
Goed, nu heb ik een lokale winkel een deal waarbij ik hem voor 2400 kan krijgen maar dan wel met 4 jaar garantie en dan ben je zeker van een nederlands model. Dit schijnt bij internet zaken niet altijd het geval te zijn en kan je (bv. bij die intenret zaak met 2 jr garantie) problemen krijgen met philips die dan moeilijk schijnen te kunen gaan doen omdat het dan geen ned. model is.
Bij die deal van de winkel heb ik hem wel woensdag in huis en wordt ie geinstalleerd.
Wat is wijsheid ?
Goed, nu heb ik een lokale winkel een deal waarbij ik hem voor 2400 kan krijgen maar dan wel met 4 jaar garantie en dan ben je zeker van een nederlands model. Dit schijnt bij internet zaken niet altijd het geval te zijn en kan je (bv. bij die intenret zaak met 2 jr garantie) problemen krijgen met philips die dan moeilijk schijnen te kunen gaan doen omdat het dan geen ned. model is.
Bij die deal van de winkel heb ik hem wel woensdag in huis en wordt ie geinstalleerd.
Wat is wijsheid ?
Dat lijkt me wel heel erg dichtbij voor normale tv uitzendingen.Okyah schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:54:
Ik zit een meter of 2 van de 37pf9830 afHet is heel persoonlijk, sommige mensen hebben zo'n tv echt ver van hun zitplaats af staan, anderen zitten er met hun neus op
Er valt weinig aan te raden op dat gebied
Wat denk je 32 inch een goede keuze voor kijkafstand van 3 meter ?
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 174320 op 28-05-2006 22:10 ]
Het viel me recentelijk op dat bij mij de 32PF9830 niet het volledige 1280x720 beeld weergaf. Ik download wel eens HD-video-reviews van Gamespot gedownload om die te bekijken via Windows Media Center en een Xbox 360 op mijn tv. Prima beeld, alleen worden logo's en namen aan weerskanten van het beeld niet volledig weergegeven. Er vallen letters weg, terwijl die in het origineel natuurlijk wel aanwezig zijn.
Hebben meer mensen hier last van?
De aansluiting gaat van een Xbox 360 over component naar een AVR-4306 en daarna via HDMI -> DVI+HDCP naar de TV.
Hebben meer mensen hier last van?
De aansluiting gaat van een Xbox 360 over component naar een AVR-4306 en daarna via HDMI -> DVI+HDCP naar de TV.
Heb besloten toch voor aankoop bij de lokale winkel te gaan die een goed voorstel deed met 4 jaar garantie.
Bij zo een dure aankoop ga ik toch voor wat meer zekerheid/gemak voor als er wat mee is. Dan is naar de lokale winkel gaan even wat makkelijker.
Die 4 jaar garantie is me wat dat betreft het wel waard.
Wat ik nog even vragen wilde. In eerste instantie ga ik hem op de gewone standaard zetten (later aan de wand maar dan moet ik eerst wat aan de meubels doen om hem in het midden te kunnen hangen).
Als ik heb zal maar zeggen een kleine 50 cm van de muur af zet. Komt het ambilight dan nog tot uiting of moet ie iets meer richting muur ?
Ik las nog wel laatst iets over de nieuw philips lcd's , maar dan begin je weer met een hoge prijs.
Deze is voor mij betaalbaar. Ik weet dat de 37inch true hd is, maar ja, dan praat je over weer 1000 euro erbij, dus toch maar deze 32pf9830.
Ik benieuwd. A.s. woensdag wordt ie geleverd en geinstalleerd.
Bij zo een dure aankoop ga ik toch voor wat meer zekerheid/gemak voor als er wat mee is. Dan is naar de lokale winkel gaan even wat makkelijker.
Wat ik nog even vragen wilde. In eerste instantie ga ik hem op de gewone standaard zetten (later aan de wand maar dan moet ik eerst wat aan de meubels doen om hem in het midden te kunnen hangen).
Als ik heb zal maar zeggen een kleine 50 cm van de muur af zet. Komt het ambilight dan nog tot uiting of moet ie iets meer richting muur ?
Ik las nog wel laatst iets over de nieuw philips lcd's , maar dan begin je weer met een hoge prijs.
Deze is voor mij betaalbaar. Ik weet dat de 37inch true hd is, maar ja, dan praat je over weer 1000 euro erbij, dus toch maar deze 32pf9830.
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 174320 op 29-05-2006 21:35 ]
Maak meteen even wat pics als je tijd hebtAnoniem: 174320 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:19:
Heb besloten toch voor aankoop bij de lokale winkel te gaan die een goed voorstel deed met 4 jaar garantie.
[ Voor 6% gewijzigd door El Gravedigger op 29-05-2006 22:52 ]
Precies, tussen al die grote tv's lijkt ie misschien niet zo groot maar ik denk als ie eenmaal in onze huiskamer staat dat het dan al anders is en 2.7 a 3 meter kijkafstand is voor deze tv volgens mij voldoend. Zeker gezien het feit dat de meeste uitzendingen voorlopig nog geen HD zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ik foto's moet plaatsen. Nog nooit gedaan op een forum
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ik foto's moet plaatsen. Nog nooit gedaan op een forum
Foto's maken en bv op www.photobucket of imageshack uploaden, en dan gewoon linkje plaatsen van de fotoAnoniem: 174320 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:55:
Precies, tussen al die grote tv's lijkt ie misschien niet zo groot maar ik denk als ie eenmaal in onze huiskamer staat dat het dan al anders is en 2.7 a 3 meter kijkafstand is voor deze tv volgens mij voldoend. Zeker gezien het feit dat de meeste uitzendingen voorlopig nog geen HD zijn.
Zal het eens proberen als ik hem binnen heb.
In de winkel ben ik om een 2.7 meter afstand gaan staan (echt gemeten) en vond toen een 94 cm scherm toch wel groot hoor. Dat zeg ik, in het begin kijk je natuurlijk meer naar normale uitzendingen en dan lijkt zo scherm wel groot hoor. Tuurlijk en zijn mensen die er met zo'n tv dichter op zitten maar dan vind ik niks.
En dat zeg ik, qua prijs was ie op dit moment niet haalbaar. Onze oude tv was aan zijn eindje en dan wilde ik de nieuwe tv zo snel mogelijk hebben.
Dat was ook een reden om hem via de winkel te halen, die kon hem snel leveren.
De internet zaak die ik in eerste intantie op het oog had, kon hem "waarschijnlijk over anderhalve week pas leveren. Dan zal je zien, wordt het later en is het wk al half voorbij.
In de winkel ben ik om een 2.7 meter afstand gaan staan (echt gemeten) en vond toen een 94 cm scherm toch wel groot hoor. Dat zeg ik, in het begin kijk je natuurlijk meer naar normale uitzendingen en dan lijkt zo scherm wel groot hoor. Tuurlijk en zijn mensen die er met zo'n tv dichter op zitten maar dan vind ik niks.
En dat zeg ik, qua prijs was ie op dit moment niet haalbaar. Onze oude tv was aan zijn eindje en dan wilde ik de nieuwe tv zo snel mogelijk hebben.
Dat was ook een reden om hem via de winkel te halen, die kon hem snel leveren.
De internet zaak die ik in eerste intantie op het oog had, kon hem "waarschijnlijk over anderhalve week pas leveren. Dan zal je zien, wordt het later en is het wk al half voorbij.
Ik ben sinds 3 maanden in het bezit van deze TV en ik vind hem geweldig. Ik zit er wel op 4 meter vanaf. Ambilight vind ik zeer veel toegevoegde waarde hebben. Ook maak ik veel gebruik van de functe om via een SD-kaart avi-files af te spelen. Ik heb op deze manier heel seizoen 5 van 24 bekeken. Files (350 mb voor +/-45 minuten, gecomprimeerd HD-signaal) op SD-kaart zetten, in TV stoppen en afspelen maar. Werkt perfect.
Van het zomaar uitvallen heb ik totaal geen last gehad. Aangezien ik geen problemen heb, heb ook de firmware niet geflasht.
Van het zomaar uitvallen heb ik totaal geen last gehad. Aangezien ik geen problemen heb, heb ook de firmware niet geflasht.
Ik heb de 32PF9830/10 nu sinds ongeveer een maand.
Is tot nu toe twee keer spontaan wezen herstarten. Verder helemaal niets mis.
Dat Wifi ben ik nog niet tegen gekomen helaas... Niet dat ik verwachte dat ie er op zou zitten natuurlijk.
Is tot nu toe twee keer spontaan wezen herstarten. Verder helemaal niets mis.
Dat Wifi ben ik nog niet tegen gekomen helaas... Niet dat ik verwachte dat ie er op zou zitten natuurlijk.
Had je niet dat als je het uitrekte over het scherm (met de groene knop in die modus), dat er boven & onder dan wat beeld verloren ging? Bij mij was dat namelijk het geval, erg jammer, want het maakt het op die manier weinig bruikbaar voor series in xvid van memory stick kijken.. Je kan namelijk niet de ratio veranderen ed.Baltar schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:33:
Ik ben sinds 3 maanden in het bezit van deze TV en ik vind hem geweldig. Ik zit er wel op 4 meter vanaf. Ambilight vind ik zeer veel toegevoegde waarde hebben. Ook maak ik veel gebruik van de functe om via een SD-kaart avi-files af te spelen. Ik heb op deze manier heel seizoen 5 van 24 bekeken. Files (350 mb voor +/-45 minuten, gecomprimeerd HD-signaal) op SD-kaart zetten, in TV stoppen en afspelen maar. Werkt perfect.
Alone at last
Just nostalgia and I
Hoop niet dat ik datzelfde gevoel krijg. Heb ook (exclusief keuken) een kamer van ronde 45m2 en heb een 32inch versie besteld welke vandaag wordt geleverd. Mijn vrouw zal dat denk ik sowieso niet hebben, die heeft al gauw iets het is wel goed zo.Anoniem: 30386 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:19:
[...]
Ik moet je toch gelijk geven! Gelukkig kan ik mijn 32PF9830 omruilen voor de 37PF9830. Maar wat een prachtig beeld geeft deze nieuwe PF9830/10 serie van Phlips. Vooral het DIMMEND BACKLIGHT maakt zwart ook echt zwart. Het is echt de beste LCD van dit moment.
DIMMEND BACKLIGHT DEMO
De 37 inch versie was weer 700 euro duurder. Werd ons net even teveel (wil eigenlijk ook nog een navigatie systeem kopen
Ik zal straks 2.7 meter van de tv afzitten. Mocht ie later aan de muur worden bevestigd, dan wordt de kijkafstand 3.20 meter.
Als de tv op de voet wordt geplaatst, moet de tv dan ook helemaal tegen de muur worden geplaatst voor het ambilight effectt of mag/kan ie naar voren worden gezet. Dus zo'n beetje gelijk aan de voorkant van de kast ?
Wat moet min.de afstand aan beide kanten zijn voor het ambilight effekt ?
Iedereen koopt maar die 37inch versie. Ik hoop niet mij deze grootte dan toch gaat tegenvallen (afgezien van het feit de prijs van de 37inch weer hoger ligt).
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 174320 op 31-05-2006 09:16 ]
Ik heb daar helemaal niets mee gedaan. 24, The West Wing en The Sopranos zijn de series die ik zo volg en die zijn allemaal in breedbeeld. Jij hebt het denk ik over 4:3 beeldmateriaal.Okyah schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 07:29:
[...]
Had je niet dat als je het uitrekte over het scherm (met de groene knop in die modus), dat er boven & onder dan wat beeld verloren ging? Bij mij was dat namelijk het geval, erg jammer, want het maakt het op die manier weinig bruikbaar voor series in xvid van memory stick kijken.. Je kan namelijk niet de ratio veranderen ed.
Nope, heb een paar verschillende breedbeeldvullende series geprobeerd zoals Battlestar Galactica, Stargate Atlantis & Doctor Who, allemaal werden ze teveel in de hoogte uitgerekt. Je kan ze native op de originele resolutie bekijken, maar goed, op een 1920*1080 scherm wordt dat dan erg klein. Daarom gebruik ik de groene knop op de afstandsbediening die het geheel uit rekt. En ik zou verwachten dat dat in de hoogte evenveel zou zijn als in de breedte, maar gek genoeg wordt het in de hoogte meer opgerekt. En in de stand van dingen bekijken op de memorystick kan je niets doen aan de ratio (of aan ambilight for that matter).Baltar schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:41:
Ik heb daar helemaal niets mee gedaan. 24, The West Wing en The Sopranos zijn de series die ik zo volg en die zijn allemaal in breedbeeld. Jij hebt het denk ik over 4:3 beeldmateriaal.
Ik zou zeggen, probeer het eens. Freeze het beeld en zoom in & uit, kijk eens of je niet wat beeld mist.
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 131347
Anoniem: 131347 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:40:
De 9830 die wij hebben staat steeds op EXT3 als we 'm aanzetten. Zelfs als 'ie uit stand-by komt door op de 1 van de afstandsbediening te drukken gaat 'ie op EXT3.

Na dit forum en internet te hebben afgestruind is er voor mij nog steeds een hoop onduidelijkheid over de vermeende ethernet aansluiting die op de 32pf9830 zou moeten zitten. Volgens sommige lezingen staat de aansluiting alleen op het datasheet en zit hij in werkelijkheid alleen op de 42" versie. Anderen zeggen dat de eerste 32" versies er geen hadden, maar hij er tegenwoordig wel op zit. Volgens weer andere bronnen zit hij er wel op maar doet hij niets. En weer anderen zeggen dat middels een software update de ethernet poort op de 32" te gebruiken is, of in de toekomst zal zijn.
Wie heeft het definitieve antwoord? Heeft de 32pf9830 een ethernet aansluiting, waarmee ik via uPnP MPEGS/DivX/XviD/MP3's/enz. kan afspelen?
Wie heeft het definitieve antwoord? Heeft de 32pf9830 een ethernet aansluiting, waarmee ik via uPnP MPEGS/DivX/XviD/MP3's/enz. kan afspelen?
kijk, da's duidelijk. dan kan ik hem gewoon afstrepen.
Er is weer een nieuwe software versie beschikbaar voor de XXPF9830 serie, inmiddels zijn we bij versie 1.13.
Te downloaden via de Philips site, bij het betreffende toestel.
Te downloaden via de Philips site, bij het betreffende toestel.
Voor de geinteresseerden, hier de veranderingen:
JX21E-1.13.0.0 02771
• Sometimes thin blue vertical lines appeared on the screen.
JX21E-1.12.0.0 02761
• AVL settings were not remembered when shutting down the set.
• In rare occasions the picture could freeze.
JX21E-1.13.0.0 02771
• Sometimes thin blue vertical lines appeared on the screen.
JX21E-1.12.0.0 02761
• AVL settings were not remembered when shutting down the set.
• In rare occasions the picture could freeze.
Goed, ik wil nu ook deze tv bestellen alleen zit nog ff met een vraag:
Als ik de 32pf9830 aansluit op mn PC heb ik dan een mooi en scherp beeld?
Iedereen ligt eromheen te draaien in het topic en aan 37pfxxx antwoorden heb ik niks, wil het van de 32pf9830 bezitters horen.
+ Hoe zit het met de zapsnelheid bijvoorbeeld? Kan je lekker snel zappen?
Iedereen ligt eromheen te draaien in het topic en aan 37pfxxx antwoorden heb ik niks, wil het van de 32pf9830 bezitters horen.
[ Voor 12% gewijzigd door FireStarter op 24-08-2006 18:19 ]
w00t
Ik ben sinds 2,5 maanden in het bezit van de 32 inch versie.FireStarter schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:45:
Goed, ik wil nu ook deze tv bestellen alleen zit nog ff met een vraag:
Sinds eergister heb ik ff mijn pc erop aangesloten, na wat probleempjes eerst mijn videokaart geupdated, toen weer aangesloten en een goed beeld, scherp ook. Alleen wel een resolutie van 1024 x 768. op de videokaart. Meer kan hij via dvi niet aan. Misschien wel met het programma powerstrip / of aangesloten via vga maar dat heb ik nog tot op heden niet gedaan.
Heb mijn tv ook al laten calibreren. (www.htforum.nl) en dat doet de tv goed.
Zit er zelf 2,5m¹ vanaf dus daarom niet voor de 37 inch gegaan.
1 x uitval gehad nadat firmware 1.13 erop stond, maar verder geen prob's.
Hopende je zo voldoende te hebben geinformeerd.
Indien je nog meer vragen hebt, stel ze gerust.
Bas
Via een VGA -> DVI-A-kabel schijn je alleen maar 640x480, 800x600 en 1024x767 te kunnen krijgen op een 32PF9830 volgens berichten op fora. HDMT -> DVD-D levert wel een digitaal signaal op en da's wel 1280x720p.BaseM schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:54:
[...]
Ik ben sinds 2,5 maanden in het bezit van de 32 inch versie.
Sinds eergister heb ik ff mijn pc erop aangesloten, na wat probleempjes eerst mijn videokaart geupdated, toen weer aangesloten en een goed beeld, scherp ook. Alleen wel een resolutie van 1024 x 768. op de videokaart. Meer kan hij via dvi niet aan. Misschien wel met het programma powerstrip / of aangesloten via vga maar dat heb ik nog tot op heden niet gedaan.
Tenminste, dat hoop ik bij mij. Ik vind het nog steeds gek dat als ik het beeld in XBMC beeldvullend heb gecalibreerd de config-info zegt dat het beeld naar 1198x676 is geupscaled..? Aan de andere kant, zowel XBMC als de 32PF9830 melden 720p en het lijkt me toch echt sterk dat de 32pf9830 met een resolutie van 1366x768 niet minstens 1280x720 kan weergeven.
Ik snap trouwens nog steeds die 1366x768-resolutie niet. Waarom niet gewoon 1280x720? Heeft het met overscan te maken? Ik heb zo het idee dat een 720p-sginaal naar die vreemde resolutie wordt geupscaled en dat kan toch nooit een beter beeld opleveren dan een 1:1 signaal als de native resolutie van het scherm gewoon 1280x720 was.
Misschien geeft dat wel gewoon de beste beeldkwaliteit ofzo? Lijkt me dat ze het ooit eens getest hebben...
Maar mijn vraag: Zou je als je in de toekomst ( over een half jaar ofzo ) met een ati videokaart met hdmi uitgang je tv kunnen aansluiten en dan dus wel de vollegide resolutie kunnen gebruiken?
Ik vind deze tv helemaal geweldig, alleen een maat van me heeft een nieuwe sony bravia (
) gekocht en die sluit um vga aan en draait gewoon de 1366x768 resolutie alsof het een monitor is. Dat vind ik dus ook wel een groot minpunt dat deze dat niet kan. Je zal dus nooit een HTPC kunnen aansluiten ofzo. De 37pf zal dat wel niet hebben want dan heb je gelijk met een niet afwijkende resolutie te maken.
Mijn vraag dus, zou je dat met hdmi ook kunnen?
Maar mijn vraag: Zou je als je in de toekomst ( over een half jaar ofzo ) met een ati videokaart met hdmi uitgang je tv kunnen aansluiten en dan dus wel de vollegide resolutie kunnen gebruiken?
Ik vind deze tv helemaal geweldig, alleen een maat van me heeft een nieuwe sony bravia (
Mijn vraag dus, zou je dat met hdmi ook kunnen?
[ Voor 16% gewijzigd door FireStarter op 26-08-2006 13:34 ]
w00t
Anoniem: 189753
Ik heb de 32 inch versie sinds een maand of 4. Ben zeer nethousiast over de tv behalve 1 ding niet. Bij snelle bewegingen van een persoon (of bijv. een auto) op de voorgrond verschijnt er een soort blur om die persoon. Het lijkt net alsof de pixels dde snelheid niet bij kunnen houden. Hiervoor had ik een Panasonic 100 Hertz met een vlakke beeldbuis en dat gaf een mooier resultaat dan deze philips (voor een hoop geld). Is hier misschien al een update voor, want ga me er nu een beetje aan irriteren?
Vandaag deze tv besteld na lang wikken en wegen.
Wilde altijd al deze hebben en heb hem voor dezelfde prijs als dat ie op kieskeurig staat,dus €1769,-.
En dat bij een gewone winkel,bij prijstopper.Best een mooie prijs vind ik,dus voor degene die ook twijfelt,daar doen ze niet moeilijk over de prijs.
Ik wilde of deze op de 32pf9731,maar over die laatste las ik toch wat meer problemen met uitval,maar hoe zit dat nu met deze tv?
Iig ben ik blij de knoop te hebben doorgehakt,en deze tv te hebben gekocht.
Wilde altijd al deze hebben en heb hem voor dezelfde prijs als dat ie op kieskeurig staat,dus €1769,-.
En dat bij een gewone winkel,bij prijstopper.Best een mooie prijs vind ik,dus voor degene die ook twijfelt,daar doen ze niet moeilijk over de prijs.
Ik wilde of deze op de 32pf9731,maar over die laatste las ik toch wat meer problemen met uitval,maar hoe zit dat nu met deze tv?
Iig ben ik blij de knoop te hebben doorgehakt,en deze tv te hebben gekocht.