Toon posts:

Vastloper bij verkennen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

AMD 2200+ XP
MSI KT4 Ulta MOBO
radeon 9200
512 mb DDR

Rest is niet echt belangrijk gok ik :D

Probleem:

Ik kan bij msn geen plaatjes meer selecteren, als ik een foto/plaatje wil uitkiezen om op msn te laten zien dan loopt msn vast, dit gebeurd op het moment dat ik de foto selecteer en dubbelklik om hem te openen. Ook kan ik geen fotos/plaatjes van iexplorer opslaan, dan krijg ik hetzelfde probleem. Ook had ik het probleem dat als ik in paint iets op wilde slaan hetzelfde, dat hij vast liep, dit is echter verholpen maar is wel hetzelfde probleem.

Ik heb me PC al 2x geformateerd, en niets heeft geholpen. Mijn schijven zitten goed, schoon, en zijn nog heel, heb ik namelijk getest. Verder zitten de kabels er goed in etc.

Ik heb 2 schijven (2x 40 GB), ik heb niets veranderd aan de aansluiting op het mobo en op de voeding, dus hier kan het ook niet aanliggen, voorheen werkte dit namelijk ook altijd.

Iemand enig idee, of ditzelfde meegemaakt?

thnx

- Ron

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik 2 topics gemaakt had, en de vorige gesloten was http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1044918

wilde ik even zeggen dat ik er dus nog niet uit ben....

Ik had alle extensies die van plaatjes waren veranderd, ze stonden allemaal op openen met Windows image and fax viewer. Ik heb ze allemaal op paint gezet, en waarempel ik probeerde een foto bij msn te selecteren en hij deed het! Wilde ik een 2e foto selecteren kwamen we weer terug bij af.

Dus ik zit nog met het probleem.

Heb BTW XP UK Office pakket en wat normale software zoals msn mIrc geinstalleerd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 12:23 . Reden: edit software ]

Verwijderd

Ik ken het probleem, heb het ook gehad. Hij liep bij mij ook vast wanneer ik outlook opende, en als outlook een mail in html formaat wilde laten zien. Bij plain text mail ging alles goed.
Verder had ik geen problemen.
Bij mij was het probleem weg toen ik een andere office ging installeren.

Verwijderd

Topicstarter
*schop*