Toon posts:

vastloper

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

AMD 2200+ XP
MSI KT4 Ulta MOBO
radeon 9200
512 mb DDR

Rest is niet echt belangrijk gok ik

Probleem:

Ik kan bij msn geen plaatjes meer selecteren, als ik een foto/plaatje wil uitkiezen om op msn te laten zien dan loopt msn vast, dit gebeurd op het moment dat ik de foto selecteer en dubbelklik om hem te openen. Ook kan ik geen fotos/plaatjes van iexplorer opslaan, dan krijg ik hetzelfde probleem. Ook had ik het probleem dat als ik in paint iets op wilde slaan hetzelfde, dat hij vast liep, dit is echter verholpen maar is wel hetzelfde probleem.

Ik heb me PC al 2x geformateerd, en niets heeft geholpen. Mijn schijven zitten goed, schoon, en zijn nog heel, heb ik namelijk getest. Verder zitten de kabels er goed in etc.

Ik heb 2 schijven (2x 40 GB), ik heb niets veranderd aan de aansluiting op het mobo en op de voeding, dus hier kan het ook niet aanliggen, voorheen werkte dit namelijk ook altijd.

Iemand enig idee, of ditzelfde meegemaakt?

thnx

- Ron

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:10:

Rest is niet echt belangrijk gok ik
Software-specs? (Wat heb je allemaal geïnstalleerd na een verse windows-installatie; of heb je alleen maar andere schijven geformateerd?)
Probleem:

Ik kan bij msn geen plaatjes meer selecteren, als ik een foto/plaatje wil uitkiezen om op msn te laten zien dan loopt msn vast, dit gebeurd op het moment dat ik de foto selecteer en dubbelklik om hem te openen. Ook kan ik geen fotos/plaatjes van iexplorer opslaan, dan krijg ik hetzelfde probleem. Ook had ik het probleem dat als ik in paint iets op wilde slaan hetzelfde, dat hij vast liep, dit is echter verholpen maar is wel hetzelfde probleem.
Hoe heb je dat andere dan verholpen?

Kan het zijn dat bij het openen het verkeerde programma wordt geselecteerd? En dat dat programma dus vastloopt?

Kijk in Verkenner bij: Extra -> Mapopties -> tabblad bestandstypen.

En de Hoi en Thnx kan je achterwege laten; je topictitel had beter gekund :)

[ Voor 18% gewijzigd door MrSleeves op 14-06-2005 10:19 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1 topic over je probleem is genoeg, en de volgende keer mag je het eventueel wel in het goede subforum plaatsen met een goede topictitel :)
Als je denk dat je topic ergens verkeerd staat kun je met een topicreport aangeven dat je het verplaatst wil :)

Dit topic is gesloten.