Planet: komende acties?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:08

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Per 1 juli ga ik verhuizen, en planet verhuist dan mee. Zoals velen van jullie misschien wel weten ga je dan in principe een nieuw contract aan, en gaan ook alle acties gelden die je anders zou hebben bij een nieuw abonnement. Nu kan ik twee dingen doen:
- overschakelen in juni
- overschakelen in juli

De acties van juni zijn:
- 10 euro per maand korting
- monteur aan huis (niet interessant voor mij)
- multi pc modem gratis

Er zijn ook wel eens leukere geweest met digitale camera's voor 100 euro en gratis nieuwe telefoons.
Heeft er iemand misschien inside information over de komende actie van juli?

Want als dat nog minder is dan de aanbieding die nu geld, kan ik beter in juni overstappen.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
geen planet medewerkers hier, of hoort dat bij bedrijfsinformatie ;)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
greatgonzo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:20:
geen planet medewerkers hier, of hoort dat bij bedrijfsinformatie ;)
Als je nu zou melden dat er over 2 maanden een mooie actie gaat komen vraagt er toch niemand meer aan? Dat is niet handig en doet niemand zo ver vooraf.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bij verhuizen ga je toch geen nieuwe contract aan? Alleen eventuele verhuiskosten betalen...

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
feekless schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:27:
Bij verhuizen ga je toch geen nieuwe contract aan? Alleen eventuele verhuiskosten betalen...
Bij Planet dus niet, daar zeg je op, en start een nieuw contract.

Voordeel: acties van dat moment gelden ook voor jou
Nadeel: Met ingang van nieuw contract ben je weer verplicht om minimaal 1 jaar planet te houden

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ik kan je nu al vertellen dat komende acties in principe nog niet bekend zijn, en de mensen die ervan weten deze toch echt niet mogen laten uitlekken (iets met geheimhoudingsverklaring enzo... :P )

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-02 20:35
Ik heb ze laatst nog gemaild over komende acties maar ze willen niks vertellen. Mijn contract loopt in augustus af.

Als ik over een maand nog niks heb gehoord zeg ik "tot ziens" tegen Planet. Ze zijn op het moment veel te duur en bieden geen telefonie aan.

Verwijderd

FicoF schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:58:
Ik heb ze laatst nog gemaild over komende acties maar ze willen niks vertellen. Mijn contract loopt in augustus af.

Als ik over een maand nog niks heb gehoord zeg ik "tot ziens" tegen Planet. Ze zijn op het moment veel te duur en bieden geen telefonie aan.
Dat komt er aan. Zie hier.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic gaat dicht. Er is alléén bekend wat de huidige actie van Planet is, en de mensen die eventueel wel weten wat de nieuwe actie wordt kunnen dat hier ook niet vertellen.

Simpel gezegd: als je de huidige actie prima vindt, moet je er gebruik van maken, als je vindt dat het beter kan, moet je in juli overstappen, met het risico dat de actie minder is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.