Toon posts:

Upload Live Streaming

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn stage moet ik uitzoeken wat je nodige hebt om live streaming mogelijk te maken. Ik zal ff uitleggen wat de bedoeling is.

De klant (bedrijven) loggen in op een internetsite ze registreren daar. Krijgen Automatisch een email terug met login in password. Dan kunnen ze daar een forumliertje invullen die ze vervolgens uitkunnen printen en dat ze de bewegingen en blaadje met de informatie live kunnen volgen (de printer cilinder gaat met 50 miliseconden op en neer). Ik reken omgeveer op 4 klanten die te gelijk stream.

Nu is mijn vraag wat voor download/upload heb je daar voor nodig en de resolutie van 640 x 320 en wat moet nu camera aan frames aan kunnen.

En wat voor pc / server heb je nodig om die encoding te realiseren.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Hier is heel veel informatie te vinden, en probeer het anders eens hier.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12-2025
Voor mijn stage moet ik uitzoeken
Dus niet iemand anders laten zoeken heh.
Eerst zelf zoeken, en laten zien wat voor informatie je al hebt.
Dan zulke stomme vragen gaan stellen.

www.nanon.nl

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 21:07
Zie bovenstaand. Het is dus de bedoeling dat je eerst zelf een en ander probeert uit te vogelen. Kom je er dan nog niet uit, laat dan zien wat je al hebt, waar je op vast loopt, enz.
Enkel wat vragen/opdrachten neerdumpen is niet de bedoeling. Zie ook de faq/policy

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.