Toon posts:

Welke Provider???

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me nu af wat is op dit momment de beste provider???
Ik zelf heb nu Demon express 1024/512 maar volgens mij is die duur tegen over anderen met het zelfde abbo kosten per maan van rond 19 eurie.

En ook welke probider het beste zou zijn om alleen een beetje te surfen dus eigenlijk goedkoopst met minste extra kosten dus geen telefoon tikken :) "zucht" wat als het op veschillende sites kijk zijn er op het moment bij sommige goedkope providers nog al wat problemen.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Doe eens gewoon even zelf abonnementjes vergelijken?
Alle informatie die je nodig hebt kun je op de sites van de providers vinden. Pleur alles in een Excel file en ga eventueel kijken wat de ervaringen zijn.

Of wil je dat wij dat voor jou doen :+

edit: en er zijn natuurlijk genoeg vergelijk sites. Zie google :)

[ Voor 13% gewijzigd door rb338 op 12-06-2005 18:00 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

FAQ: Welke provider is het best? ;)

edit:
En met ^^stom natuurlijk

[ Voor 17% gewijzigd door Mad Marty op 12-06-2005 18:00 ]

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik weet dat afgelopen tijd veel gerotzooi is met speedlinq e.d dus wilde beetje safe spelen en eerst hier eens vragen

Verwijderd

Topicstarter
DUs ik zal de vraag anders stellen welke providers moet ik niet aan beginnen bv zoals speedlinq is a NO

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 20:45
daar rechtsboven je post ik ook een edit knop. En als je zelf al een beetje had gezocht met google oid dan was je al iets tegen gekomen wat je goed kan helpen. Ook als je hier op GOT had gezocht zou je hebben gezien dat dit soort topics vaak worden gesloten, 1 door de vage topictitel en 2 omdat het snel uit te zoeken is. Als je eenmaal een provider hebt gevonden dan kan je hier zoeken naar ervatingen, van elke provider is er wel een topic

succes!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
't Is gewoon niet de bedoeling om een opsom topic te maken van welke ISP of PC of hosting provider moet ik nemen (vergeet ik bijne usenet providers)....

Maak een lijst met producten / ISP's die leverbaar zijn op jou adres. Zoek + en - punten en streep ze af.

Zoek in de verschillende topics (zijn er vaak per ISP) naar informatie.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.