Toon posts:

Kiss DP-558: wel of niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben al jaren tevreden gebruiker van de Kiss DP-500. Nu heeft me videorecorder het begeven en ben geinteresseerd in de DP-558. Maar kunnen we dan nu voor eens en altijd afrekenen met de volgende problemen die gesignaleerd worden:

- OOS. Bestaat dit probleem op alle apparaten ? (sommigen rapporteren het probleem te hebben, anderen maken het blijkbaar nooit mee ??!!?) Hoe erg is het probleem: treedt OOS vanaf het begin op of pas na een uur en lopen beeld en geluid dan zwaar uit sync ? Op Mpegplayer.com staat te lezen dat Kiss het probleem bijna boven water heeft. Repareren ze dan apparatuur die nog onder garantie valt ?

- Niet tegelijk TV kijken en opnemen. Dit kan toch niet waar zijn ? Ik kan toch gewoon televisie kijken terwijl de DP-558 opneemt ? Misschien bedoelen mensen tegelijk een DVD of opname afspelen op de DP-558 terwijl die ook aan het opnemen is ? Duidelijke taal spreken graag mensen !!

- Kwaliteit: is het beeld nu inderdaad alleen op de allerhoogste kwaliteit te pruimen (max. 20 uur opname) ?? Kan ik me bijna niet voorstellen. Wie weet hier iets zinnigs over te melden ?

Dank alvast voor alle bijdrages. Kiss verdient duidelijke taal !!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 21:07
Kijk even in dit topic: Gebruikerservaring & review KiSS DP-558
en indien nodig stel daar eventuele vragen opnieuw

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.