.... Ik weet het ook niet
Ok... Laat ik het maar op de 'oude bekende' manier doen; hier is de prijsberekening (overgenomen uit een eerdere post van me: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/66626 ):
1.Cooler à $32.51 (kwantumkorting ipv $33.68)
2.Verzendkosten à f 9,50 via PTT
3.Koers $ is nu: f 2.5565 (excl. transactiekosten)
4.Totaal: f 83,11 + f 9,50 = f 92,61...
5.dan lijkt me f 105,- toch een mooi bedrag, gezien transportkosten voor mij in de VS, transactiekosten, risico's enz erbij.
Dat maakt het een stuk duidelijker... Wie wil?
En oh ja; die die er een hebben gekregen van me waren allen tevreden, niet geheel onbelangrijk...
1.Cooler à $32.51 (kwantumkorting ipv $33.68)
2.Verzendkosten à f 9,50 via PTT
3.Koers $ is nu: f 2.5565 (excl. transactiekosten)
4.Totaal: f 83,11 + f 9,50 = f 92,61...
5.dan lijkt me f 105,- toch een mooi bedrag, gezien transportkosten voor mij in de VS, transactiekosten, risico's enz erbij.
Dat maakt het een stuk duidelijker... Wie wil?
En oh ja; die die er een hebben gekregen van me waren allen tevreden, niet geheel onbelangrijk...
Voor 105,- wil ik er best 1 hebben (als ie in perfecte staat is tenminste, ik heb ook ooit een Alpha uit de US laten overkomen en die was een 'beetje' .. ehmm .. verbogen
), maar dan komt er natuurlijk ook nog rembours bij wat hem in totaal wel erg duur maakt. Woon je niet in de buurt van Eindhoven toevallig
?
[edit] -> Heb ff je profile gecheckt .. niet dus (Maastricht)
...
[edit] -> Heb ff je profile gecheckt .. niet dus (Maastricht)
Je mag hier gewoon dus spullen te koop aanbieden? Nee dat weet ik dat, dan doe ik dat de volgende keer ook.
Is het misschien niet handig om een For sale / trade forum in het leven te roepen, precies zoals de dat op de anandtechforums hebben? Dus dan is het zogenaamde "thread crapping" ook niet toegestaan (iemans waar en/of prijs afzeiken).
Wat denken jullie ervan?
Is het misschien niet handig om een For sale / trade forum in het leven te roepen, precies zoals de dat op de anandtechforums hebben? Dus dan is het zogenaamde "thread crapping" ook niet toegestaan (iemans waar en/of prijs afzeiken).
Wat denken jullie ervan?
"Choose life"
Er komen geen rembourskosten meer bij. Als je er een/twee koopt, stort je het geld van tevoren op mijn rekening à la Vraag&Aanbod. Op die manier weet ik dat ik mun geld krijgOp vrijdag 12 januari 2001 10:18 schreef Bomberman het volgende:
Voor 105,- wil ik er best 1 hebben (als ie in perfecte staat is tenminste, ik heb ook ooit een Alpha uit de US laten overkomen en die was een 'beetje' .. ehmm .. verbogen), maar dan komt er natuurlijk ook nog rembours bij wat hem in totaal wel erg duur maakt. Woon je niet in de buurt van Eindhoven toevallig
?
[edit] -> Heb ff je profile gecheckt .. niet dus (Maastricht)...
Vertrouw je van tevoren betalen niet, dan mag je wat gegevens van me hebben, om op die manier wat zekerheid te krijgen.
Verwijderd
Wat d8 je van de Vraag&Aanbod?Op vrijdag 12 januari 2001 10:59 schreef Martijnos het volgende:
Je mag hier gewoon dus spullen te koop aanbieden? Nee dat weet ik dat, dan doe ik dat de volgende keer ook.
Wat denken jullie ervan?
Ik vind vraag & aanbod totaal niet overzichtelijk en volgens mij kijken de tweakers daar niet zo vaak als op de forums. Maar he, als verkoop hier wordt toegelaten dan ga ik dat ook doen.
"Choose life"
Ik stamp mijn vraag nog een keertje naar boven...
Waar zijn de liefhebbers?
Die van jou is zowat verrot door alle hitte... Mot je geen nieuwe?Op maandag 15 januari 2001 17:56 schreef Phreak het volgende:
Hier, maar ik heb al een goeie...
Hij is de allerstilste als je hem vergelijkt met zijn directe concurrenten, dus coolers die ongeveer dezelfde perfomance leveren. Hier is een link naar een grafiekje voor je: http://www.semiconductor.agilent.com/arcticooler/Assets/images/slide4.gif
Wil er wel 1 voor 100,-
Indien akkoord mail me dan even op RLinker@home.nl met je bankrekening. Maak ik het geld over. Zie ik het koelertje wel komen.
Indien akkoord mail me dan even op RLinker@home.nl met je bankrekening. Maak ik het geld over. Zie ik het koelertje wel komen.
Ik ga ff meten aan me KT7 vanavond. Als het past wil ik hem wel kopen. Mail je vanavond wel.
Verwijderd
Die dingen zijn dus hier http://ocz.safeshopper.com/9/6050.htm?861 maar $25 is Hfl.62,50
Onder de 70 piek, dus goede kans dat je geeneens in de BTW fuik loopt.
Onder de 70 piek, dus goede kans dat je geeneens in de BTW fuik loopt.
Voor verkoop hebben we vraag & aanbod...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()