.... Ik weet het ook niet
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Ik heb wel interesse in 2 stuks, maar ik wil wel eerst een prijs weten
Leuke lamp, overigens !!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
'It does this by clever design, innovative thinking in packaging (fan buried in heatsink), great design achieving high efficiency with a small volume and quietness- good noise control. I am most impressed by this little giant killer, the ability to dispel so much heat from such a small unit. Best of all, it fits on all current socket type CPUs. It looks like the Agilent engineers achieved what they set out to do, a multi talented heatsink, if you could describe it this way. The unquestionable new gold medallist.'
In de test waren: Alpha PEP 66U, Globalwin Fop 32, Golden Orb.
Ik ga wel voor een spire van 33 piek.. daar krijg je je duron ook mee op 1 Ghz[/quote]Yes indeed, of je wil net dat beetje meer.... hehe.
Verwijderd
Yes indeed, of je wil net dat beetje meer.... hehe. >:)[/quote]Dat klopt wel.. maar 33 piek of 85.. das toch wel een verschil.. en hoe zo ik die acrticooler thuis moeten krijgen? [of woon je in Utrecht/Noord-Brabant
Wanneer zijn ze er??
Wanner ga je naar de VS en hoelang blijf je er?? Waar ga je naartoe, trouwens... ??
Dat klopt wel.. maar 33 piek of 85.. das toch wel een verschil.. en hoe zo ik die acrticooler thuis moeten krijgen? [of woon je in Utrecht/Noord-Brabant[/quote]Het lijkt mij het beste om het verschuldigde bedrag vooruit op mijn rekening te storten, en dat ik ze je dan gelijk opstuur. Zo heb ik aan-/verkopen gedaan op Vraag&Aanbod, en dat werkt toppie. Ik stuur je gegarandeerd alles op, en wil je toch wat info van me, kun je die krijgen. Just let me know....
op deze manier wordt het nooit duidelijk hoeveel je er nou mee moet gaan brengen...
Verwijderd
Laat anders iedereen jou ff een meeltje sturen met het gewenste aantal.. dat schiet denk ik beter op..[/quote]Voor de liefhebbers die niet van praten houden... mm.peters@student.unimaas.nl
Stuur me aub je naam, adres en je bestelling door. Ook je telnr. als kan, zodat ik wat kan regelen als het nodig is. Persoonlijk dingen regelen is nog altijd beter...
Ik vertrek morgen naar de VS. Ik kom volgende week (week 46) weer terug. Ik neem dan contact met jullie op, en dan regelen we alles.
Mensen, ik heb ook effe alle gegevens bij elkaar gezet. Mochten er geen last minute veranderingen optreden buiten mijn wil om (zoals $ koers stijging of product prijsstijging), dan kan ik jullie het volgende vertellen: de cooler zal f105,- gaan kosten. Hier is de berekening:
1.Cooler à $32.51 (kwantumkorting ipv $33.68)
2.Verzendkosten à f 9,50 via PTT
3.Koers $ is nu: f 2.5565 (excl. transactiekosten)
4.Totaal: f 83,11 + f 9,50 = f 92,61...
5.dan lijkt me f 105,- toch een mooi bedrag, gezien transportkosten voor mij in de VS, transactiekosten, risico's enz erbij.
Denk je dat ik je beduvel, laat het me dan weten. Ik ben zonder te rotzooien tot deze prijs gekomen, en denk dat het een heel eerlijke deal is.
Thanx for the support.
Martijn
Verwijderd
Misschien kan je mijn koeler dan daar mee naar toenemen..
Dan betaal ik er 100 piek voor..
Voordelen:
> Jij verdient nog 4.50 meer
> Geen gezeik met verzenden van die zooi
> Kost mij 5 piek minder.
Hier op het forum reageren kan ook, maar is iets minder zeker...
Ik ga idd ook naar de HCC dagen; weet niet wat ik wil hebben, maar das weer wat anders.
Als meer mensen het op de HCC dagen willen regelen, laat het me dan weten. Laat wat info van je achter, zoals tel. van je mobiele enz, zodat we dan wat kunnen regelen.
Gr. Martijn
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Heb ie ook nog snel even een link naar site met review iod van die koeler??[/quote]Tuurlijk.
http://www.overclockers-arena.com/arcticreview1.htm
Verwijderd
Hé HappyWannabe, heb je nog niet op mun lijstje staan[/quote]Kheb je al plenty meeltjes gestuurd
Ik wil er ook wel 1, mail
ge.2000@chello.nl[/quote]volgens mij is het toch echt de bedoeling dat jij HEM mailt, niet andersom, hij moet tenslotte jouw gegevens hebben!!!
En hoe zit het met de invoerrechten en btw[/quote]uh.. niet
uh.. niet
PS: Nog meer gegadigden? Tonight is your last chance...
Ik wil er heel graag 2 hebben...f105,- is heel redelijk...hoe doe je de verzending? rembours? of moet ik het op jou rekening storten? hoe dan ook i'm in for two![/quote]Op rekening vooraf lijkt me het beste, en dat ik het dan meteen opstuur. Op de HCC dagen kan ook, dan wordt de prijs f 100,- aangezien er geen verzendkosten bij zitten dan. Meer voordeel voor jou én voor mij...
Gr. Martijn
Ik denk dat ik op vrijdag op de hcc dagen zal zijn (ov hè...
f 100,- liggen, ipv f 105,- aangezien de verzendkosten dan niet aanwezig zijn (thank you NS...
Greetz, Martijn
Ik had hier al een topic over gestart maar daar hebben niet zoveel mensen op gereargeerd.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Misschien een beetje flauw maar ik kan ze voor 30 EURO excl. BTW in Nederland krijgen.
Ik had hier al een topic over gestart maar daar hebben niet zoveel mensen op gereargeerd.[/quote]Ach ja, wat is flauw; mensen moeten daarvoor kiezen wat ze willen. Ksnap alleen niet dat het eerst f 117,- was bij je, en nu kun je het doen voor f 95,-...
Ach ja, wat is flauw; mensen moeten daarvoor kiezen wat ze willen. Ksnap alleen niet dat het eerst f 117,- was bij je, en nu kun je het doen voor f 95,-...
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Past ie op de Abit KT7?[/quote]Daar vraag je wat... Hij is iig 64mm in doorsnee; kun je misschien effe kijken of ie past. Vergelijk um anders met eentje waarvan je weet dat ie erop past. Als die andere past, past de arcticooler natuurlijk ook.
Laatste kans voor iedereen om zich aan te melden of af te melden voor een cooler. Ik plant de bestelling morgenvroeg, dus laat me van te voren nog iets weten. Ik hoop dat alles vlekkeloos verloopt, en ik jullie allemaal blij kan maken over een weekje of twee.
(Ik zie de koppies al als ze um krijgen:
Gr. Martijn
Bij deze is de bestelling afgehandeld. Alle nieuwe bestellingen kan ik helaas niet meer verwerken. Voor de mensen die besteld hebben: je hoort van mij volgende week.
Gr. Martijn