Wie wil een Acrticooler die ik zelf uit VS haal?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 06:49
Ik heb gemerkt dat er toch een redelijk aantal mensen geïnteresseerd zijn in de Agilent Arcticooler CA. Deze wil ik ook graag hebben, kan ik echter niet vinden hier in Nederland. |:( Aangezien ik zelf naar de VS ga zeer binnenkort, koop ik hem daar. Zijn er eventueel nog meer liefhebbers?

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

niet dus :? :? :?

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Zoals ik al ICQ'de, ja, ik ben geïnteresseerd. Wil er 2 hebben.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Hoi Martijn,

Ik heb wel interesse in 2 stuks, maar ik wil wel eerst een prijs weten

Leuke lamp, overigens !!

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

ligt eraan hoe duur ze zijn?

Good goan

• Spooksel
  • Laatst online: 23:28

Spooksel

Spooksel!

gisteravond een site gezien: adres te vinden op de agilent site.... daar waren ze 35 dollar, tenzij we 500 tweakers vinden die hem willen dan worden ze 20... :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-08 20:26
Zijn die SocketA of Socket370??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

geschikt voor beide meende ik te lezen...

• Treb
  • Niet online
Wat ik uit sommige reviews heb begrepen is dat die dingen in de VS ook lastig te krijgen zijn.....

• mbvisiontt
Morgen... Heb al een site gevonden die er nog hebben; dan probeer ik ervoor te zorgen dat ze er zijn als ik daar ben. Prijs was bijna 34 us dollar. Effe een quote uit artikel:
'It does this by clever design, innovative thinking in packaging (fan buried in heatsink), great design achieving high efficiency with a small volume and quietness- good noise control. I am most impressed by this little giant killer, the ability to dispel so much heat from such a small unit. Best of all, it fits on all current socket type CPUs. It looks like the Agilent engineers achieved what they set out to do, a multi talented heatsink, if you could describe it this way. The unquestionable new gold medallist.'
In de test waren: Alpha PEP 66U, Globalwin Fop 32, Golden Orb.

• GarBaGe
Ik wil er wel 2.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

zeg maar waar het geld heen moet :)

Verwijderd

Ik ga wel voor een spire van 33 piek.. daar krijg je je duron ook mee op 1 Ghz

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 10:18 schreef HappyWannabe het volgende:
Ik ga wel voor een spire van 33 piek.. daar krijg je je duron ook mee op 1 Ghz[/quote]Yes indeed, of je wil net dat beetje meer.... hehe. >:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 10:20 schreef mbvisiontt het volgende:
Yes indeed, of je wil net dat beetje meer.... hehe. >:)[/quote]Dat klopt wel.. maar 33 piek of 85.. das toch wel een verschil.. en hoe zo ik die acrticooler thuis moeten krijgen? [of woon je in Utrecht/Noord-Brabant

• GarBaGe
Sta ik al op de lijst?? 2 stuks graag.
Wanneer zijn ze er??
Wanner ga je naar de VS en hoelang blijf je er?? Waar ga je naartoe, trouwens... ??

• mbvisiontt
Ik ga deze week nog, dus iedereen moet er wel rap bij zijn. Ik ga naar Florida, Cape Coral, ligt aan de west-kust. De bestelling moet binnen twee dagen bij me voor de deur liggen daar als het goed is, dus moet een eitje worden.

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 10:40 schreef HappyWannabe het volgende:
Dat klopt wel.. maar 33 piek of 85.. das toch wel een verschil.. en hoe zo ik die acrticooler thuis moeten krijgen? [of woon je in Utrecht/Noord-Brabant[/quote]Het lijkt mij het beste om het verschuldigde bedrag vooruit op mijn rekening te storten, en dat ik ze je dan gelijk opstuur. Zo heb ik aan-/verkopen gedaan op Vraag&Aanbod, en dat werkt toppie. Ik stuur je gegarandeerd alles op, en wil je toch wat info van me, kun je die krijgen. Just let me know.... :)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

dit moet echt ff duidelijker geregeld gaan worden...
op deze manier wordt het nooit duidelijk hoeveel je er nou mee moet gaan brengen...

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

een exact bedrag een rekening nummer voor mij dan...

• mbvisiontt
Ik probeer iedereen op mun icq list te zetten, maar dat werkt idd ook niet helemaal top. :( Voor degene die geïnteresseerd zijn, geef ik nu effe mijn nummer. Bel me gewoon effe je gegevens door, en je bestelling, ik schrijf het allemaal netjes op, kan er ook niets fout gaan. Mijn tel: 06-18051029. Laat me het aub weten, ook als je al hier gepost hebt... thanx.

Verwijderd

Laat anders iedereen jou ff een meeltje sturen met het gewenste aantal.. dat schiet denk ik beter op..

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 11:09 schreef HappyWannabe het volgende:
Laat anders iedereen jou ff een meeltje sturen met het gewenste aantal.. dat schiet denk ik beter op..[/quote]Voor de liefhebbers die niet van praten houden... mm.peters@student.unimaas.nl
Stuur me aub je naam, adres en je bestelling door. Ook je telnr. als kan, zodat ik wat kan regelen als het nodig is. Persoonlijk dingen regelen is nog altijd beter... ;)

• mbvisiontt
Eventjes een update:
Ik vertrek morgen naar de VS. Ik kom volgende week (week 46) weer terug. Ik neem dan contact met jullie op, en dan regelen we alles.
Mensen, ik heb ook effe alle gegevens bij elkaar gezet. Mochten er geen last minute veranderingen optreden buiten mijn wil om (zoals $ koers stijging of product prijsstijging), dan kan ik jullie het volgende vertellen: de cooler zal f105,- gaan kosten. Hier is de berekening:

1.Cooler à $32.51 (kwantumkorting ipv $33.68)
2.Verzendkosten à f 9,50 via PTT
3.Koers $ is nu: f 2.5565 (excl. transactiekosten)
4.Totaal: f 83,11 + f 9,50 = f 92,61...
5.dan lijkt me f 105,- toch een mooi bedrag, gezien transportkosten voor mij in de VS, transactiekosten, risico's enz erbij.

Denk je dat ik je beduvel, laat het me dan weten. Ik ben zonder te rotzooien tot deze prijs gekomen, en denk dat het een heel eerlijke deal is.
Thanx for the support.

Martijn

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

ik heb hier niks op aan te merken, voor een import is een zeer goeie prijs... doen we!

Verwijderd

Ga je naar de HCC dagen?

Misschien kan je mijn koeler dan daar mee naar toenemen..
Dan betaal ik er 100 piek voor..

Voordelen:

> Jij verdient nog 4.50 meer
> Geen gezeik met verzenden van die zooi
> Kost mij 5 piek minder.

• mbvisiontt
Hé HappyWannabe, heb je nog niet op mun lijstje staan. Jij wilt er dus ook een? Bevestig het even door me een mailtje te sturen naar mm.peters@student.unimaas.nl
Hier op het forum reageren kan ook, maar is iets minder zeker... ;)

Ik ga idd ook naar de HCC dagen; weet niet wat ik wil hebben, maar das weer wat anders. :)

Als meer mensen het op de HCC dagen willen regelen, laat het me dan weten. Laat wat info van je achter, zoals tel. van je mobiele enz, zodat we dan wat kunnen regelen.

Gr. Martijn

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb ie ook nog snel even een link naar site met review iod van die koeler??

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 13:57 schreef Dizzytal het volgende:
Heb ie ook nog snel even een link naar site met review iod van die koeler??[/quote]Tuurlijk.

http://www.overclockers-arena.com/arcticreview1.htm

Verwijderd

Ik wil er ook wel 1, mail

ge.2000@chello.nl

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 13:56 schreef mbvisiontt het volgende:
Hé HappyWannabe, heb je nog niet op mun lijstje staan[/quote]Kheb je al plenty meeltjes gestuurd :) En nu weer een met mn alias erbij :P

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 14:02 schreef Sneeuwbal het volgende:
Ik wil er ook wel 1, mail

ge.2000@chello.nl[/quote]volgens mij is het toch echt de bedoeling dat jij HEM mailt, niet andersom, hij moet tenslotte jouw gegevens hebben!!!

Verwijderd

Heb hem al gemailt hehe. Maar je had gelijk
:-)

Verwijderd

En hoe zit het met de invoerrechten en btw

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 14:41 schreef mikato het volgende:
En hoe zit het met de invoerrechten en btw[/quote]uh.. niet :), bij schiphol gewoon onder het groene poortje doorlopen ipv de rode

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 14:42 schreef spooky2 het volgende:
uh.. niet :), bij schiphol gewoon onder het groene poortje doorlopen ipv de rode[/quote]Hehe... dalijk snaaien ze me met mun grote mond.... 8-)

PS: Nog meer gegadigden? Tonight is your last chance...

• GraasGast
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Ik wil er heel graag 2 hebben...f105,- is heel redelijk...hoe doe je de verzending? rembours? of moet ik het op jou rekening storten? hoe dan ook i'm in for two!

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 15:09 schreef GraasGast het volgende:
Ik wil er heel graag 2 hebben...f105,- is heel redelijk...hoe doe je de verzending? rembours? of moet ik het op jou rekening storten? hoe dan ook i'm in for two![/quote]Op rekening vooraf lijkt me het beste, en dat ik het dan meteen opstuur. Op de HCC dagen kan ook, dan wordt de prijs f 100,- aangezien er geen verzendkosten bij zitten dan. Meer voordeel voor jou én voor mij... :)

Gr. Martijn

• mbvisiontt
Update:

Ik denk dat ik op vrijdag op de hcc dagen zal zijn (ov hè... :7 ) Dus, iedereen die hem daar wilde overnemen van me, zal op vrijdag moeten verschijnen... De prijs zal dan trouwens op
f 100,- liggen, ipv f 105,- aangezien de verzendkosten dan niet aanwezig zijn (thank you NS... :) ) Meer voordeel voor jou én voor mij... *D

Greetz, Martijn

• sankao
  • Laatst online: 10-08 01:29
Misschien een beetje flauw maar ik kan ze voor 30 EURO excl. BTW in Nederland krijgen.

Ik had hier al een topic over gestart maar daar hebben niet zoveel mensen op gereargeerd.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 17:40 schreef Sankao het volgende:
Misschien een beetje flauw maar ik kan ze voor 30 EURO excl. BTW in Nederland krijgen.

Ik had hier al een topic over gestart maar daar hebben niet zoveel mensen op gereargeerd.[/quote]Ach ja, wat is flauw; mensen moeten daarvoor kiezen wat ze willen. Ksnap alleen niet dat het eerst f 117,- was bij je, en nu kun je het doen voor f 95,-... :? Zal wel aan mij liggen. En wat garantie betreft: wat wil er kapot gaan aan de cooler? Dat valt reuze mee. Daar komt bij dat ik zowat iedere maand in de States ben, mocht er echte stress uitbreken ben ik nog lang niet verslagen... :7

• sankao
  • Laatst online: 10-08 01:29
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 18:18 schreef mbvisiontt het volgende:
Ach ja, wat is flauw; mensen moeten daarvoor kiezen wat ze willen. Ksnap alleen niet dat het eerst f 117,- was bij je, en nu kun je het doen voor f 95,-... :? Zal wel aan mij liggen. En wat garantie betreft: wat wil er kapot gaan aan de cooler? Dat valt reuze mee. Daar komt bij dat ik zowat iedere maand in de States ben, mocht er echte stress uitbreken ben ik nog lang niet verslagen... :7[/quote]Ach, Ik betaalde 117 voor 1 cooler, en bij een bestelling van meerdere wordt het al een stuk goedkoper!

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Verwijderd

Past ie op de Abit KT7?

• mbvisiontt
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 21:03 schreef Mobius het volgende:
Past ie op de Abit KT7?[/quote]Daar vraag je wat... Hij is iig 64mm in doorsnee; kun je misschien effe kijken of ie past. Vergelijk um anders met eentje waarvan je weet dat ie erop past. Als die andere past, past de arcticooler natuurlijk ook. :)

• mbvisiontt
Laatste herinnering:

Laatste kans voor iedereen om zich aan te melden of af te melden voor een cooler. Ik plant de bestelling morgenvroeg, dus laat me van te voren nog iets weten. Ik hoop dat alles vlekkeloos verloopt, en ik jullie allemaal blij kan maken over een weekje of twee.
(Ik zie de koppies al als ze um krijgen: :9 8-) :) *D :P B-) >:) )

Gr. Martijn

• mbvisiontt
Bestellen is nu niet meer mogelijk (afbestellen ook niet... hoop ik ;) )

Bij deze is de bestelling afgehandeld. Alle nieuwe bestellingen kan ik helaas niet meer verwerken. Voor de mensen die besteld hebben: je hoort van mij volgende week. :)

Gr. Martijn

Pagina: 1