Ik heb San Andreas sinds gisteravond en vindt het een uitermate mooi spel. lekker groot en veel verschillende missies en opties.
Ik heb alleen wel 1 probleem. Het beeld wordt slecht/raar als het avond & nacht is en als het regent. Als het avond is dan lijkt het net alsof je in een groene wolk rondloopt/rijdt. Het is geen groene waas maar een soort groene bewegende rook. Ook flikkerd de lucht van lichtgroen naar groen en weer terug in de goede kleur.
Bij regen is heel mijn beeld een ruis. Overal kleine witte en zwarte puntjes.
Ik heb de originele GTA: San Andreas en deze pc specs
Intel P4 s478 2.4Ghz.
Gigabyte 8PE677 Pro
PC2700, 768Mb.
3x Harddisk 7200rpm.
XFX 6800LE
350Watt Aopen voeding E-ATX -> ATX
Audigy II
Nvidia drivers 66.71 t/m 71.?? (3 stuks geprobeerd)
Windows XP MCE incl alle updates.
De videokaart heb ik overgeclocked van 8 pipelines en 4vs naar 16 pipelines en 6 vs en van 300/700 naar 375/875. Hij wordt gekoeld door een Zalman VF700-ALCU Silent VGA Cooler met de koelblokjes op de geheugenmodules.
Tijdens 4 uur benchmarken geeft deze kaart in deze staat geen problemen en blijft de temp hiervan onder de 56graden. De cpu wordt max 43graden.
Ik heb de vid.kaart ook in originele snelheid gebracht, maar dan blijven de problemen hetzelfde. Ook met andere resolutie blijft het hetzelfde.
Wie weet wat de oplossing zou zijn.
Ik heb alleen wel 1 probleem. Het beeld wordt slecht/raar als het avond & nacht is en als het regent. Als het avond is dan lijkt het net alsof je in een groene wolk rondloopt/rijdt. Het is geen groene waas maar een soort groene bewegende rook. Ook flikkerd de lucht van lichtgroen naar groen en weer terug in de goede kleur.
Bij regen is heel mijn beeld een ruis. Overal kleine witte en zwarte puntjes.
Ik heb de originele GTA: San Andreas en deze pc specs
Intel P4 s478 2.4Ghz.
Gigabyte 8PE677 Pro
PC2700, 768Mb.
3x Harddisk 7200rpm.
XFX 6800LE
350Watt Aopen voeding E-ATX -> ATX
Audigy II
Nvidia drivers 66.71 t/m 71.?? (3 stuks geprobeerd)
Windows XP MCE incl alle updates.
De videokaart heb ik overgeclocked van 8 pipelines en 4vs naar 16 pipelines en 6 vs en van 300/700 naar 375/875. Hij wordt gekoeld door een Zalman VF700-ALCU Silent VGA Cooler met de koelblokjes op de geheugenmodules.
Tijdens 4 uur benchmarken geeft deze kaart in deze staat geen problemen en blijft de temp hiervan onder de 56graden. De cpu wordt max 43graden.
Ik heb de vid.kaart ook in originele snelheid gebracht, maar dan blijven de problemen hetzelfde. Ook met andere resolutie blijft het hetzelfde.
Wie weet wat de oplossing zou zijn.