In navolging van [rml][ HTML] Frameset geen cursor bij slepen.[/rml] zit ik met hetzelfde probleem,
een meervoudige frameset waarbij bij het resizen van de frames de normale cursor die je zou krijgen niet opkomt
in mijn geval is de frameset iets uitgebreider
zie ik iets over het hoofd of zijn er meer mensen die hier 'last' van hebben?
een meervoudige frameset waarbij bij het resizen van de frames de normale cursor die je zou krijgen niet opkomt
in mijn geval is de frameset iets uitgebreider
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <frameset frameborder="0" border="0" framespacing="0" cols="25,100%,25" id="mainframeset">
<frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" noresize scrolling="no" name="dummy" src="top.html">
<frameset frameborder="0" rows="78,100%,119,50,1,0" id="innerframeset">
<frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" noresize scrolling="no" name="menu" src="top.html" >
<frameset frameborder="0" cols="50%,50%" id="documentframeset">
<frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" name="doc" src="bottom.html">
<frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" name="scan" src="top.html">
</frameset>
<frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" name="lines" src="top.html">
<frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" noresize scrolling="no" name="wf" src="top.html">
<frame frameborder="0" noresize scrolling="no" name="dummy1">
<frame frameborder="0" noresize scrolling="no" name="dummy2">
</frameset>
<frame frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" noresize scrolling="no" name="dummy" src="top.html">
</frameset> |
zie ik iets over het hoofd of zijn er meer mensen die hier 'last' van hebben?
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.