Toon posts:

[HTML] Frameset geen cursor bij slepen.

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende frameset:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<frameset framespacing="0" frameborder="0" cols="*,790,*" border="0">
   <frame name="uiterstlinks" src="leeg.htm" scrolling="no" marginwidth="0" marginheight="0" noresize target="_self">
   <frameset rows="20,*,*" framespacing="0" frameborder="0" border="1">
      <frame name="top" src="leeg.htm" marginwidth="0" marginheight="0" noresize>
      <frame name="boven" src="menu.php" marginwidth="10" marginheight="10" frameborder="1" scrolling="auto">               
      <frame name="onder" src="start.htm" marginwidth="10" marginheight="10" scrolling="auto" frameborder="1">              
   </frameset>
   <frame name="uiterstrechts" src="leeg.htm" scrolling="no" marginwidth="0" marginheight="0" noresize target="_self">
</frameset>

De middelste horizontale balk moet te slepen zijn, zodat je boven of onder kan resizen. Nu krijg ik om de een of andere reden geen andere cursor als ik hier met mijn muis overga. Terwijl ze dit normaliter wel hebben. Kijk maar eens op:
http://www.handleidinghtm...beelden/frames-vb15a.html

Waar kan dit aan liggen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 13:33 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 15:36
HTML hoort niet thuis in P&W.

P&W -> W&G

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Shit, vautje bedankt.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
frameborder op 1 zetten? Of de gewone border? In opera kan ik trouwens wel resizen net als in IE.

Ik snap dus eigenlijk niet wat je bedoeld maak eens een screenshot.

[ Voor 35% gewijzigd door Eskimootje op 17-06-2003 13:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die staat op 1. Ik kan hem ook wel resizen, maar de cursor veranderd niet, zodat de gebruiker niet de hint krijgt dat hij/zij hem kan resizen.

Verwijderd

Topicstarter
Je weet wel, die cursor met die pijltjes die je ook krijgt als je nu met je muis richting je windows programmabalk sleept. Hij zit op het randje.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hmm hiero werkt ie gewoon naar wens.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45
Tommie: er bestaat een edit knop;
dan hoef je niet telkens opnieuw (onder elkaar) te reageren: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Motor onderhoud bijhouden

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:56

TwoR

Gekleurde stippen

hier werkt het zoals het zou moeten werken volgens mij. ik krijg dus netjes een andere cursor te zien. Probeer het anders zelf eens op een andere pc (als dat kan) msschien ligt het wel aan je eigen PC

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45
Hier werkt alles prima, dus het ligt misschien aan je muis-icon instellingen. (Control Panel > Mouse > Pointers)

Motor onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.