@DeadKennedy: Het wordt hier op GoT gewaardeerd om een post te editen in plaats van meerdere posts na elkaar te doen. Modjes vinden dat meestal niet leuk

dieter87 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:55:
[...]
Gewoon met je hand voorzichtjes! Wellicht kan je op het middelste stuk van de fan, dus niet op de fanbladen, drukken,tegenhouden (=plaats waar DFI opstaat). Doe het niet met een potlood of ander voorwerp. (je fanbladen zouden stuk kunnen vliegen als je het erin stompt)
Vannamiddag zag ik dfi-street
dit:
Dit coolblok noemt heatslink 2.0! Is dit nu een eigen gemaakte versie of kun je dit ook kopen? Nix te vinden op google!
Heeft ie zelf gemaakt, staat gewoon in zijn post

Yes It`s the "SLi ready", noisless(0db) and "+350HTT certified" HeatSLink™
The only downside is the limited production..as only two units exists and they both are built and owned by me..
Check ook de "waus-mod":
[rml]waus in "[ OC-939-Ervaringen] DFI Lanparty nForce4..."[/rml]dieter87 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:03:
[...]
2650Mhz voor een 3000+ is toch al mooi (1.8 -> 2.650Ghz)
Tuurlijk zal het niet veel verschil maken met je nieuwe voeding. Die vroegere Q-tec en nu je nieuwe voeding zijn beide baggere dingen! Je had beter een OCZ, PC Power, antec voeding gekocht!
Maar het is id verdacht dat beide CPU 2650Mhz doen! Zet eens je memory buiten schot (divider instellen)
Dan weet je duidelijk niet wie FSP is.

Zegt de naam Fortron jouw iets? De
FSP Group of Fortron Source Product (of was het nu Power?) is één van de beste PSU-makers ter wereld. Dit bedrijf maakt een pak voedingen die uitgebracht worden onder de merknamen Fortron, Sparkle, Cooler Master, Zalman, Aopen, ... Deze voedingen presteren zelfs beter dan sommige van Antec (die trouwens geproduceerd worden door CWT).
Mijn Zalman 400W bijvoorbeeld doet nu zijn ding in een AMD64 3200+ met 6800 Ultra, DVD-lezer en brander en SATA-HD. Al zal dat wel ongeveer zijn max zijn, denk ik.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:44:
[...]
Ja, idd dat geheugen gebruik ik ik heb dat BIOS nog niet geprobeerd zal ik nog proberen maar is dat niet alleen voor dual core cpu's en zal BIOS 7.04.3 niet werken,ik weet namenlijk niet of die goed is want die hebben ze weer van de site gehaald....iemand hier ervaring mee met dit BIOS
Zoals DeadKennedy al zei, de 704
niet gebruiken! (heb ik trouwens ook in de TS gezet)
De 623 werkt perfect, daarvoor heb je geen dual-core CPU nodig
[
Voor 50% gewijzigd door
D-Three op 22-07-2005 23:53
]