[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part 6)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.102 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Tja

Goeie indruk. Erg leuk. Alleen jammer dat je zo snel ruzie hebt met andere gangs. Al bij de eerste missies draaien ze zich tegen jou. Wel gaaf is bijvoorbeeld de BMX en het inbreken. Alleen ze hadden wel minder Fuck mogen gebruiken ;)

En gelukkig zijn er nog andere mensen die last hebben van die bugs. Geluid af en toe weg en het afvuren van kogels klinkt als eh ja gestoor / gekraak. Daarbij is de besturing idd jammer tegenove VC. Was daar veel fijner. Zowel in de auto (klote muis view) als te voet (achteruit lopen is ineens omdraaien en rechtermuisknop moeten gebruiken om te richten sucks ook.)

Maar ach. Wachten op patch voor die kleine bugjes maar ik vermaak me wel. Top game! _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Iemand anders een probleem met het geluid?

heb een sb live 5.1 kaart erin en of mijn pc is gewoon te traag.. p4 1.8 maar dat geluid is gewoon niet te harden man... als je een radiozender op hebt staan in de auto hapert dat enorm... :(

Iemand enig idee van een codec of een andere fix?
Heb die hardware acceleratie al omlaag gegooid naar laagste stand maar hapert nog steeds!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 03:22:
Iemand anders een probleem met het geluid?

heb een sb live 5.1 kaart erin en of mijn pc is gewoon te traag.. p4 1.8 maar dat geluid is gewoon niet te harden man... als je een radiozender op hebt staan in de auto hapert dat enorm... :(

Iemand enig idee van een codec of een andere fix?
Heb die hardware acceleratie al omlaag gegooid naar laagste stand maar hapert nog steeds!
probeer eens een andere driver met je sb live kaart.

Hier op een ac97 onboard gaat het goed. Net als graphics op 1024x768x32x8xAF (quality) draait het lekker :)

Ik vindt het een geweldig spel. Ik ben geloof ik net voorbij de missie van dat je samen met je homeys wat andere gangleden moet knallen. Dat is op 2x na een verotte car eindelijk goed gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brons schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:38:
Hmm, ben ik de enige die het rijden door de countryside saai vind? Een beetje in de middle of nowhere heen en weer scheuren. Ik wil weer een stad in!
[...]

Gebruik je muis om de camera goed te zetten. Werkt perfect! Jammer dat ze dit nog niet eerder hebben gedaan! Volgens mij had Mafia het ook.
ff kijken. Ik heb mijn linkerhand voor:
W: Camera omhoog
A: Camera omlaag
Q: Camera opzij
E Camera opzij
Capslock: Toeter + Functie
CTRL: Schieten
Spatie: Handrem
Rechterhand:
Pijltjestoetsen om te rijden

Hoe kan ik dan mijn hand nog gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Had laatst voor nog geen 20 euro zo'n Speedlink Stormtrooper gamepadje gehaald..

Afbeeldingslocatie: http://media.schottenland.de/pi/SpeedlinkStormTrooper.jpg

Omdat ik ook veel spellen op de playstation2 speel (dus ook SA) wilde ik dezelfde layout hebben qua controller als ik ook spellen op de pc speel..

De controller is iets kleiner dan de PS2 controller, maar dat went snel..

Het mooie is, dat ik gewoon alle buttons hetzelfde kan instellen als hoe ik het gewend ben te spelen op de PS2..

Dus ik hoefde niet te wennen aan andere controls, etc, kon meteen lekker spelen.. :D

Een aanrader dus, voor degene die het spel op de PS2 al hebben gespeeld..

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32
s0k schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 02:41:
Voor de mensen bij wie de game crasht (weet niet of dit al gemeld is), maar hier helpt het om 'Hardware Sound Acceleration Level' op zn laagst te zetten. Te vinden in cmd > dxdiag > sound.
w00t, jij bent m'n held!. Eerst liep GTA:SA op mijn systeem voor geen meter, soms 2 FPS op 640x480 (alles low). Ook al tig crashes gehad. Met die 'Hardware Sound Acceleration Level' op zn laagst kan ik nu op 1024 met de settings wat hoger prima spelen.
M'n pc is over een paar dagen alweer 3 jaartjes oud, dus had eigenlijk wel gedacht dat het aan me systeem lag. specs

Iig heel veel dank voor deze tip!

* Mafioso twijfel nog even tussen GTA:SA en slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafioso schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 04:17:
[...]

w00t, jij bent m'n held!. Eerst liep GTA:SA op mijn systeem voor geen meter, soms 2 FPS op 640x480 (alles low). Ook al tig crashes gehad. Met die 'Hardware Sound Acceleration Level' op zn laagst kan ik nu op 1024 met de settings wat hoger prima spelen.
M'n pc is over een paar dagen alweer 3 jaartjes oud, dus had eigenlijk wel gedacht dat het aan me systeem lag. specs

Iig heel veel dank voor deze tip!

* Mafioso twijfel nog even tussen GTA:SA en slapen :P
Geluidskaart Terratec DMX X-Fire 1024
Ik heb zo'n vermoeden. (heb die kaart zelf ook. geen goede xp drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb hem zelf gisteren om 7 uur bij de locale pc boer opgehaald :) Er leuk spel, geen problems met het geluid, het enige wat ik wat jammer vindt is dat je weer een beperkt gebied hebt.
Ook zijn drivingskills e.d. erg leuk gedaan :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Dit is een echte "console" game waar je gewoon eigenlijk een gamepad voor moet hebben.

Voor mensen die zo'n gamepad hebben met twee van die analoge stickjes hebben de volgende tip:

Meestal kun je met de linkse analoge stick lopen en sturen bij het rijden.

Stel de rechtse analoge stick mbv je gamepad software in op muis x en muis y

Kies als bediening keyboard en muis met de volgende instellingen

OFF
ON
ON

Nu kun je met de rechter analoge stick eenvoudig de camera bewegen en heb je dus totale vrijheid met de camera bediening terwijl alle andere functie van je gamepad gewoon ook werken.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 01:38:
[...]

Hoe is het je gelukt? Ik begin missie, druk op Y.. niks :/
Ook al zit in een auto of w/e Y doet het niet echt bij mij. Ik zal wel weer iets kleins over het hoofd zien, dus als iemand me zou kunnen helpen graag :+
Bij mij lijkt het ook niet te werken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:09
Ik kon de advanced display settings niet in met mijn GF2 GTS. Met een GF4 werkte het wel, dus nadat ik de settings wat lager heb gezet (nog lager ja) heb ik de kaart teruggegeven aan een huisgenoot. Nu draait het als een zonnetje op mijn oeroude systeem.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens gelezen dat je ook replays kan opnemen en dat kon je dan ook aan anderen laten zien, heeft iemand dat al uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
mercarra schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:03:
Ik kon de advanced display settings niet in met mijn GF2 GTS. Met een GF4 werkte het wel, dus nadat ik de settings wat lager heb gezet (nog lager ja) heb ik de kaart teruggegeven aan een huisgenoot. Nu draait het als een zonnetje op mijn oeroude systeem.
oeroud als in p3 800 mhz geforce 3 ti500??? gaat dat een beetje werken? :D

(vice city liep nog lekker iig)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:44
Renkie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:18:
Ik heb de pc versie net geprobeerd

Maar ik heb zeer regelmatig na het saven van een spel of op andere manier ' terug' naar het hoofdmenu dat er 1 bepaald geluid 10x zo hard afgespeeld wordt
(lopende motor bv)

Hebben jullie dit ook ? En is er eventueel een fix voor ?
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 15:09
ViperGTS schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:13:
[...]

oeroud als in p3 800 mhz geforce 3 ti500??? gaat dat een beetje werken? :D

(vice city liep nog lekker iig)
Oeroud... mmm. Ik heb nog sdram inderdaad en een geforce2 maar wel een athlon 1700+. Spelen met een p3 800 is twijfelachtig.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 07:25:
Heb hem zelf gisteren om 7 uur bij de locale pc boer opgehaald :) Er leuk spel, geen problems met het geluid, het enige wat ik wat jammer vindt is dat je weer een beperkt gebied hebt.
Ook zijn drivingskills e.d. erg leuk gedaan :P
Als je nou gewoon naar de missies luisters weet je waarom het gebied zo beperkt is |:(
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:09:
Ik had ergens gelezen dat je ook replays kan opnemen en dat kon je dan ook aan anderen laten zien, heeft iemand dat al uitgevonden.
F3 drukken. Naar de mijn documenten map gaan. replay.rep op een usb-stickie zetten, aan iemand geven, die zet het bestand weer in zijn mijn documenten / san andreas map, start de game en drukt F2.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Henkus schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 07:58:
Dit is een echte "console" game waar je gewoon eigenlijk een gamepad voor moet hebben.

Voor mensen die zo'n gamepad hebben met twee van die analoge stickjes hebben de volgende tip:

OFF
ON
ON

Nu kun je met de rechter analoge stick eenvoudig de camera bewegen en heb je dus totale vrijheid met de camera bediening terwijl alle andere functie van je gamepad gewoon ook werken.
Je komt gewoon controls (of handen) tekort.. plain and simple. Zelfs met dual analog joystickje dan heb je nog maar sturen en camera.. ik wil ook nog lean hebben.
Mmmm, alhoewel.. gassen met de triggers en leanen+sturen met 1 analoog J-stickje en dan camera op de andere j-stick..
Vanavond eventjes proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looskuh schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 01:56:
[...]

Ik heb San Andreas nog niet gespeeld, maar in Vice city was het een kwestie van de handgun pakken, richten op de persoon die je wilt overvallen. En z'n geld pakken. (Er ging dan een alarm af, en je had dan de winkel overvallen)
dan lukt nu dus niet :(
weet iemand anders hoe het moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Henkus schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 07:58:

OFF
ON
ON

Je komt gewoon controls (of handen) tekort.. plain and simple. Zelfs met dual analog joystickje dan heb je nog maar sturen en camera.. ik wil ook nog lean voor de motor hebben.
Mmmm, alhoewel.. gassen met de triggers en leanen+sturen met 1 analoog J-stickje en dan camera op de andere j-stick..
Vanavond eventjes proberen. Wel érg druk op die controller zo.. wordt weer wennen :)

Winkel overvallen zoek'k zelf ook nog achter. Heb zo stilletjesaan het idee dat dat gewoon niet kan in deze versie? Bezoekers allemaal overhoop knallen brengt meestal ook erg weinig op, dan kan je beter een drugdealer opzoeken en afmaken.. die brengen nog aardig wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:34:
[...]

F3 drukken. Naar de mijn documenten map gaan. replay.rep op een usb-stickie zetten, aan iemand geven, die zet het bestand weer in zijn mijn documenten / san andreas map, start de game en drukt F2.
_/-\o_ hartstikke bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
nAffie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 04:11:
Had laatst voor nog geen 20 euro zo'n Speedlink Stormtrooper gamepadje gehaald..

[afbeelding]

[...]
Kan je misschien ook vertellen waar je die gevonden hebt? Ik kon hem niet vinden in de Pricewatch, en op Google kwam ik zo snel ook geen (NL) shops tegen die hem hadden.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ewald ! schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:40:
ik btw soms dat mn geluid weg valt in-game.. Radio niet maar de rest wel :/
geluid doet het pas weer bij opnieuw opstarten..
Ik heb dit ook een paar keer gehad, saven en opnieuw laden deed 't hem. Is toch iets minder moeite dan opnieuw opstarten.
Ik heb alleen nog wel het probleem dat het geluid niet synchroon loopt tijdens de cutscenes. Ingame loopt alles wel gewoon gelijk. Heeft iemand daar al een oplossing voor, ik heb het in dit topic niet kunnen vinden.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Hij ziet mijn savegames niet meer. Ze staan nog wel in de mijn documenten map, maar als ik het spel op start staan ze er niet bij. Ook de settings zijn weer teruggezet naar het orgineel...
Edit: heb het al gevonden, had de stats in een html laten wegschrijven en dan pakt hij je savegames dus niet meer 8)7 Heb stats.html weggegooid en nu doet hij het weer.

[ Voor 32% gewijzigd door Brammel op 09-06-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaymzHetfield schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:21:
[...]

Ik heb dit ook een paar keer gehad, saven en opnieuw laden deed 't hem. Is toch iets minder moeite dan opnieuw opstarten.
Ik heb alleen nog wel het probleem dat het geluid niet synchroon loopt tijdens de cutscenes. Ingame loopt alles wel gewoon gelijk. Heeft iemand daar al een oplossing voor, ik heb het in dit topic niet kunnen vinden.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/reply.and.die/po.JPG

Dit loste het voor mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Hann1BaL schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 01:02:
Ik heb juist de instellingen: (muis)
ON
OFF
OFF
Nu lijkt het het meest op VC en GTA3. Dit speelt voor mij het lekkerst.

De graphics van de game vielen ietswat tegen, maar de gameplay en mogelijkheden maken echt zeer veel goed.
Thnx, vrijdag maar ff mee gaan kloten als ik het spel heb :9

[ Voor 8% gewijzigd door DeRCT13 op 09-06-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

VyperX schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:03:
[...]
Kan je misschien ook vertellen waar je die gevonden hebt? Ik kon hem niet vinden in de Pricewatch, en op Google kwam ik zo snel ook geen (NL) shops tegen die hem hadden.
[reclame]
bij de mediamarkt voor 19,95
[/reclame]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik vind trouwens wel dat de coppers nogal makkelijk zijn...als ik 1 ster achter me aan heb dan geneer ik dat gewoon en dan is ie na 1 min ofzo vanzelf weer weg. 2 sterren heb ik zelden achter me aan, en als ik dan mn safehous in ga en meteen weer naar buiten ofzo, zijn ze weer weg... ik wordt eigenlijk ook nooit opgepakt :/

Volgensmij is het best moeilijk om echt 5 sterren achter je aan te krijgen, behalve als je echt coppers gaat neer schieten... maar als je gewoon af en toe een gangster neer schiet (of 5 tegelijk) dan krijg je nog geen coppers achter je aan :/

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:02
Ik heb een saitek p2500 en wil deze graag gebruiken voor GTA:SA. Dit lukt op zich wel, maar de toetsen goed verdelen over de knoppen lukt me nog niet. Heeft iemand tips ofzo hoe ik de knoppen het beste kan instellen? Hoe zit het met de ps2 controller?

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Hoe de f werkt die lowrider shit.

Ik moet "battelen" tegen die gast door op de muziek op een paar knoppen te rammen (PC)

Maar wat ik ook doe, ik krijg geen punten.... :?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat ik een beetje lame vind is al dat commentaar als je op de weg loopt of rijdt.
Kon voor mij wel wat minder, want de sfeer in het spel wordt daarbij niet echt beter op. (vind ik). :)

Maar ik zal vanmiddag even verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:34:
[...]

Q: Why do I only hear advertisements when listening to the User Track Player?
A: Check that any shortcuts in the "My Documents\GTA San Andreas User Files\User Tracks" are valid and that they have been scanned using the Scan User Tracks function in the User Track Options menu submenu of the Audio Setup menu. If trying to playback MP3, M4A or WMA tracks you may need to install Windows Media Player, QuickTime or a third party codec pack.
Ik heb nu mp3'tjes geplaatst in die map, maar als ik nu in een auto zit en ik zet de radio op User track player, dan hoor ik alleen maar dom gepraat :P en niet de muziek die ik in die map het gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

AdrianP schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:15:
Hoe de f werkt die lowrider shit.

Ik moet "battelen" tegen die gast door op de muziek op een paar knoppen te rammen (PC)

Maar wat ik ook doe, ik krijg geen punten.... :?
Goed lezen in dit topic, numpad key's 8,4,2,6. Dan op zodra de richting in het rondje terecht komt die richting drukken, hoe beter je timing hoe meer punten
Ik heb nu mp3'tjes geplaatst in die map, maar als ik nu in een auto zit en ik zet de radio op User track player, dan hoor ik alleen maar dom gepraat en niet de muziek die ik in die map het gezet
Ingame -> Esc -> Audio Options -> Advances Usertrack Options -> Scan UserTracks
Dan doen ze het wel ....

Niks beter dan een lowrider door de streets van SA scheuren met Snoop's R&G The Masterpiece op de achtergrond.

[ Voor 35% gewijzigd door CRiMiNaL op 09-06-2005 10:28 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik ben nu bij de old loc missie, dat je freddy moet neerschieten vanaf de motor. Die gast achterop kan echt _niet_ schieten :D en alstie dan afstapt heb je 1hp en ga je meteen dood door die 5 andere gasten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 11-09 20:49
Hebben jullie ook vaak dat als je een missie hebt voltooid je er aleen respect voor krijgt, dus geen geld? Dan staat er "Respect +" Ik vind dat je toch eigenlijk voor elke missie wel ff wat geld moet krijgen. Heb nu pas 1000 dollar,
spoiler:
en heb net de trein overvallen met de ammo er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:22:
Damn ik ben nu bij de old loc missie, dat je freddy moet neerschieten vanaf de motor. Die gast achterop kan echt _niet_ schieten :D en alstie dan afstapt heb je 1hp en ga je meteen dood door die 5 andere gasten :(
Je moet em blijven volgen todat ie bij z'n homies komt en em dan neermaaien.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ja, geld is zuur
Maar het zal wel met tijden beter worden. Dadelijk de grotere missies neem ik aan en dan zal er wel wat meer geld verdiend kunnen worden.

En tuig wat meer mensen op straat af, die hebben ook altijd wel een paar kamelen bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit op een andere forum gevonden, ik quote het hier omdat mischien er hier ook wat mensen er wat aan hebben.
Update drivers, both sound and graphics. Make sure you are running DX 9.
Nvidia latest driver is 71.89.
Ati latest driver I think is Catalyst 5.5
If you dont know what version you have, its outdated and needs to be updated.
Audigy 2 zs XP drivers: http://tinyurl.com/4l6ux

Minimum Graphics Card info and tips: You need minimum of Geforce 3 generation cards (GF4mx info follows).
Someone mentioned a radeon 9100 with issues in 32 bit color. If I'm not mistaken thats a DX 8 generation card so thats probably why it doesn't work properly.
I have heard from someone with a retarded moronic GF4mx (this is the stupidest card in existance to buy, all reviews stated it, and it was more expensive than gf3 or gf 4200 in many case, both of which were better. Only excuse for owning one is having an nforce 2 mobo with it built in). Anyway, he had a gf4mx 440 and got it running in the game using omega 1.6177 drivers. Another guy got it running with nvidia drivers with gf4mx. So apparently gf4mx works.
I also heard from someone with a geforce 2. He said he can run the game as well. Again, note that you will probably have graphical issues with how the game works, might have to use 16 bit to get it to look better, but at least it CAN work.
Again, older cards try 16 bit color and try leaving framerate limiter on. I have had someone say this gets some cards to work great.

Graphical Performance tips: For performance, try turning down/off AA. Try toggling Frame Rate Limiter, it limits framerate to 25 fps. In some situations its better to have off, in some better to have on. Change it from whatever it is.

If you are having crashes and blue screens (note: I consider non-starting game to be like crashes. Apparently some people dont realize that, follow same ideas as for crashes). Moved idea for memory testing to bottom since some blind mfers apparently read to here and stop because its too complicated for them.

Huge news update
Camera Controls and the "I want it like VC tips":
Many people are asking about camera controls.
There are essentially two hugely differant modes in GTA SA. One is joystick mode and one is mouse mode. You can use joystick mode even without a joystick plugged in if you want the things it offers. Both modes have auto follow camera in car, if you are mousing just leave mouse alone for sec and it will follow.
The gripes I've seen sometimes come from walking mode. In mouse mode, camera does NOT auto adjust or follow behind. In joystick it does. As well in joystick mode it enabled the classic PS2 autoaim/targeting! And you can still use mouse buttons to fire etc.
Basically it seems rockstar assumed you'd want to manually control the camera while walking in mouse mode and manually control aiming/firing. They should have had a toggle for this as well in addition to mouse/joystick switch if you ask me. Something where if you didn't move mouse camera would auto adjust and follow.

Another couple things to try, set mouse to control car instead of look while driving. As well, try changing vehicle cam to Chase cam (V key I think by default).

Sound Fixes/Tips: As for sound, try sliding sound accelleration down a notch or two, or all the way, see if that fixes it (you can find it by running dxdiag.exe from START, RUN then picking the SOUND tab).
ALSO, one guy tried everything was having crashes bluescreening etc. Turned out it was the nvidia nforce drivers for SOUND. He d/led realtek drivers from thier homepage for his onboard sound. Fixed. Instantly. So if you are crashing or blue screens check that. He installed the drivers after download, didn't bother to uninstall nforce ones or anything.
Another sound fix: One guy had GTA SA detect his sound as 7.1 when he had headphones, he installed, rebooted, and found GTA SA reset his sound from stereo to 7.1 in windows. And he had crashes and sound probs. He manually set it to stereo again (in windows sound setup. Right click on the little speaker icon, pick adjust audio properties, pick advanced) and it was fixed, no more crashes.

For save file corruption: try a) reinstalling game or b) reinstalling on your windows drive game. The last part fixed it for someone I know who had save file corruption EVERY time he saved. Another person in forums posted that it was the . (a period) in his windows username that was screwing things up. You can make a new username to fix this (you MIGHT be able to rename as well, but renaming does not change your my docs folder name)

Alt Tab info (and possibly mouse): Alt Tab works for me usually. BUT usually you need to click the minimized task at the bottom to switch back (dont use alt-tab to switch back). Its a good idea to save first, if the menu is all flickering and you cant select anything, alt tab did not work and you will need to hit alt tab again and use task manager to kill it. Then start the game again.

Some Mouse Issues: For mouse problems where mouse stops working or doesn't work (except if its from alt tabbing. See Alt tabbing above), one person said that running game in windows 98 compatability mode fixed it for him.

Lots of crash/bluescreen/startup failure info:
Check the other sections, especially sound section. Some stop errors and crashes were fixed by following the tips in the sound section, especially if you have an nforce mobo.

Also try win98 compatability mode if you are having crashes (especially on startup) too. One guy said win98 mode worked for him. Another guy who had issues starting tried win 2000 compatability mode and it successfully started the game. Right click on the .exe file. Two people said it didn't work for them. Worth a shot anyway.

Another guy confirmed for a crash on startup (it went black like it was loading then crashed to desktop) that windowsblinds program was causing it. He disabled that and the game worked fine.

Another suggestion for crashes, dunno if it works:
mastacrash wrote:
in stream.ini main directory
change memory to 256000
and devkit_memory to 256000
it work for me...

Another idea to help crashes and other things from some unknown guy:
"You need to disable Windows XP SP2 Data Execution Prevention. To do this, right-click on My Computer > Properties (or just hit Winkey+Break) > Advanced > under the last section Startup and Recovery, click Settings > click Edit > the last option in the last line should read "NoExecute=OptIn". Change this to NoExecute=AlwaysOff > Reboot system > Problem solved. "

Another idea: Are you running game in english? Because there was some sorta foreign language fix, I dont have the nfo so I dont know what it fixed.

Multiplayer info: The game does not have multiplayer, but the group that did the MP mod for VC is working on a MP mod for SA as well.

Right Analog Stick non functional: The right analog stick not working is a fairly well known issues for a number of games with the PS2 controler and adapters. You just have to hope that rockstar fixes it, or play around with your config for the adapter if there is one. Make sure its not seeing the stick as a slider, one guy said that was his problem.
Detailed instructions on doing this below. Direct link:
http://www.theisonews.com/forums/viewtopic.php?p=1 854935#1855121

Monitor issues: One guy had an issue where his monitor was blank or displaying OUT OF RANGE or SYNC etc. Obviously the game was trying to do a refresh rate his monitor could not display. He used RefreshForce to force it to 60 hz and it was fixed.
link: http://www.pagehosting.co.uk/rf/

One thing to try is to check your memory. Easiest way is to run memtest is to go here:
http://ubcd.sourceforge.net/download.html
Download the basic version of the ultimate boot cd (only about 80 megs). Burn the image, boot from the cd. Pick Mainboard, then memtest. This cd has tons of troubleshooting and diags on it, including hdd checkers from every manufacture, and anti virus, etc.

Using your own mp3s:
acme420 wrote:
in your mydocuments folder theres a san andreas folder for savegames. it has a subfolder for user tracks. you can either copy mp3's here, or shortcutz to the mp3s(much better imho)
You can just make a shortcut to your music folder and it will scan in all your mp3d. Just be aware it takes a while to scan. After it scans, you should turn off the auto scan on startup feature if you dont want it to scan for new music every startup. As well, the game does not support mp3 by default. You'll need WMP 9 or 10, or latest quicktime with mp3 support (as per readme file). To test if this is your issue, add some OGG files to the game. If it plays the OGGs, thats your problem.

Editing game config and cheats:
http://www.gtasanandreas.net This site has info on editing your ini to increase cars visible etc. And for those lamers who like the cheat It ALSO HAS CHEATS AND TRAINERS FOR PC (in all caps so lamers can see it clearly). Apparently some total morons (well what do you expect when you have to cheat at this game to get anywhere, the game really isn't that hard at least not so far for me) cant find the cheats on that page. They are right there directly on the front page. That is a direct link to them. Try looking for your page down key.[/b]
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:24:
Hebben jullie ook vaak dat als je een missie hebt voltooid je er aleen respect voor krijgt, dus geen geld? Dan staat er "Respect +" Ik vind dat je toch eigenlijk voor elke missie wel ff wat geld moet krijgen. Heb nu pas 1000 dollar,
spoiler:
dat komt later in het spel wel.. je bent nu pas net begonnen, ik denk dat je nog geeneens 3% hebt gedaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik snap er niets van. Dit is een nieuw spel voor de PC, maar de graphics lijken wel 10 jaar oud. Half-life 1 had nog betere models en textures. Wat een bende... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Als je geld wil moet je ff een beetje rondscheuren door de stad en van die drug dealers (mannen, met een witte trui en cappuchon die stil staan) opzoeken (die komen pas na een bepaalde missie). Als je die neerschiet laten ze erg veel geld vallen.

Over dat rijden skippen met Y: je moet de missie eerst al een keer gedaan hebben, en dan failen. Dan hoef je niet nog een keer te scheuren. De eerste keer moet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Rene59 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:31:
Ik snap er niets van. Dit is een nieuw spel voor de PC, maar de graphics lijken wel 10 jaar oud. Half-life 1 had nog betere models en textures. Wat een bende... :/
Volgens mij doe je dan wel iets fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
En wat geeft het als de graphics wat minder zouden zijn?
De gameplay is toch gewoon super?!

[ Voor 3% gewijzigd door Piels op 09-06-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet wat iedereen zeurt over de graphics.. wat had je dan verwacht, het is de GTA3-engine :) Ik vind het mooi genoeg, en stoor me er absoluut niet aan het hoort er gewoon bij, de gameplay is immers super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32
Rene59 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:31:
Hahaha, weer iemand die alleen graphics geil is.

De speelbaarheid en het spel moeten leuk zijn, dan komen de graphics en het geluid pas (vind ik).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Gameplay is belangrijk ja. Maar anno 2005 vind ik het toch een beetje sneu als ik in een spel naar vierkante armen en hoofden moet kijken, met textures die in paint gemaakt zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
spoiler:
Ik ben 8 missies verderop ofzo (schat ik) en ik heb nu een territorium waarvan ik elke dag x geld krijg. Geld is voor mij geen probleem...ik geef ook nauwelijks wat uit eigenlijk. Wapens bijvoorbeeld, ik ga echt geen 2000$ uitgeven voor een uzi, dan ga ik gewoon naar een wijk met wat gangsters, rij ik er een paar plat (zon groepje) en klaar is kees :)
Geld toe vaak :P

Binnenkort maar eens een huisje kopen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Is er iemand gul genoeg om een savegame te doneren waarin ie al ver is?
Ik heb dit spel op de PS2 al uitgespeeld en heb weinig zin dit weer helemaal te doen, kweet ut beetje lame maar ik heb dur weinig zin in :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Rene59 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:45:
Gameplay is belangrijk ja. Maar anno 2005 vind ik het toch een beetje sneu als ik in een spel naar vierkante armen en hoofden moet kijken, met textures die in paint gemaakt zijn :/
Spelen wij hetzelfde spel? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Ik vind trouwens wel dat de coppers nogal makkelijk zijn...als ik 1 ster achter me aan heb dan geneer ik dat gewoon en dan is ie na 1 min ofzo vanzelf weer weg. 2 sterren heb ik zelden achter me aan, en als ik dan mn safehous in ga en meteen weer naar buiten ofzo, zijn ze weer weg... ik wordt eigenlijk ook nooit opgepakt :/
In de andere steden zijn ze wel iets moeilijker... Het is nou eenmaal Los Santos, daar zijn ze gewoon wat lakser in de ghetto wijken...

[ Voor 57% gewijzigd door nAffie op 09-06-2005 10:55 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Tis eigenlijk gewoon net als in NL.
Als je wat harder gaat rijden als ze achter je aan zitten, dan houdt het vanzelf een keer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Rene59 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:45:
Dit vraagt natuurlijk naar screenshots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Laatst online: 10-09 19:59
Wat ik me afvraag, waar kan ik nieuwe grafitti spuitbussen regelen? Ik ben een keer doodgegaan en kom nu steeds vaker van die roze tekens tegen, alleen heb ik geen spuitbus om ze over te spuiten:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Volgens mij ken je die halen bij die gast waarmee je als eerste graffiti gaat spuiten... gewoon even naar binnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
AdrianP schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:06:
Volgens mij ken je die halen bij die gast waarmee je als eerste graffiti gaat spuiten... gewoon even naar binnen lopen.
Je kan de spuitbus vinden in de slaapkamer van je huis aan Grove street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
AdrianP schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:06:
Je moet ze in de slaapkamer van je originele safehouse halen nadat je de eerste keer die graffiti hebt gespoten :)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Even een vraag

ik heb een Uzi met weinig kogels, rij een gangster plat met een soort van machine geweer en kan deze moet oppakken.

Moet ik eerst mijn uzi laten vallen ofzo? En hoe ? (kon het niet bij controls vinden !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Renkie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:26:
Even een vraag

ik heb een Uzi met weinig kogels, rij een gangster plat met een soort van machine geweer en kan deze moet oppakken.

Moet ik eerst mijn uzi laten vallen ofzo? En hoe ? (kon het niet bij controls vinden !)
Met tab ruil je je wapen om voor een wapen in dezelfde categorie. Maar deze tip krijg je toch ook in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
FF een enorm debiele/domme vraag, is dit spel nu al wel bij de lokale pc boer / bart smit te halen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 18:28
W00fer schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:30:
FF een enorm debiele/domme vraag, is dit spel nu al wel bij de lokale pc boer / bart smit te halen of niet ?
Vanaf morge in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

W00fer schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:30:
Officieel pas morgen, maar er zullen wel winkels zijn die de afspraken niet 100% nakomen en het spel al in de verkoop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hmm, want op bartsmit.com staat dat je hem al kan bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
_Oldie_ schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:30:
[...]

Met tab ruil je je wapen om voor een wapen in dezelfde categorie. Maar deze tip krijg je toch ook in het spel?
Ah bedankt, ik denk dat ik er net overheen gelezen heb ofzo

Wist dat het kon van gta3 (vc) maar niet meer hoe :)

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons schijnt ook vaak games te verkopen voor de officiele releasedatum.
Misschien een tip? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
spoiler:
Je kunt naar 2 wedkantoren gaan in de stad.(1 bij de grote kruising van snelwegen en de andere in een dorp buiten de stad) Als je het goed doet heb je binnen no-time meer geld dan je ooit uit kan geven.

[ Voor 9% gewijzigd door Wceend op 09-06-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook problemen met het geluid vooral dat het blikkerig is. Ik heb inmiddels die settings in windows aangepast alsmede ook drivers vernieuwd van video en vga maar het blijft blikkerig.

Sysspec: athlon 1800+ 512ddr geforce 4ti4200 128mb ac97 onboard sound

Zijn er personen die eventuele andere oplossingen weten? Ik heb dit topic al even doorgezelen maar de oplossingen werkten niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:15
Hmmmm, ik kom maar niet voorbij die beach dans missie, als die dingen in het rondje komen druk ik er precies op maar er staat BAD :?

Tips? Ik haal 1700 van de benodigde 2500 punten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Wceend schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:35:
[...]

Je kunt naar 2 wedkantoren gaan in de stad.(1 bij de grote kruising van snelwegen en de andere in een dorp buiten de stad) Als je het goed doet heb je binnen no-time meer geld dan je ooit uit kan geven.
Als je het goed doet? Het is toch gokken, of kun je zelf invloed oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 15:30
Vet spel, draaid goed, graphics kan ik me totaal niet aan storen, en zijn ze echt zo slecht? ;) Iemand trouwens een idee als er een imitatie xbox controller voor de pc bestaat? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
ben nu een klein tijdje bezig. Maar als ik een mission afheb en er komt respect + te staan, zie ik het niet omhoog gaan in me stats. komt dat later nog of doe ik iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

_Oldie_ schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:41:
[...]

Als je het goed doet? Het is toch gokken, of kun je zelf invloed oefenen?
Spel opslaan, gokken, verliezen, spel laden, gokken, verliezen, spel laden, gokken, winnen en begin weer van voor af aan. ;)

[edit]
ephymerous schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:44:
Vet spel, draaid goed, graphics kan ik me totaal niet aan storen, en zijn ze echt zo slecht? ;) Iemand trouwens een idee als er een imitatie xbox controller voor de pc bestaat? :)
Simpel; koop een echte Xbox-controller, vervang de stekker van de kabel door een USB-connector en installeer de juiste USB-driver op je PC (zie Xbox-scene voor tutorials hierover).

[ Voor 44% gewijzigd door The Zep Man op 09-06-2005 12:21 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowaar de missie waarbij ik m'n ps2 bijna het raam uit gegooid nu in 1x gehaald (just business :) )
Nu die dansmissie, dat wil nog niet echt lukken, op de ps2 was die makkelijker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Geen tech vragen hier!

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 09-06-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
http://gathering.tweakers...essages/718455#0x000000D1

Kijk daar eens...
Driver prob.

[ Voor 33% gewijzigd door Piels op 09-06-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Laatst online: 13:17

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:35:
Dixons schijnt ook vaak games te verkopen voor de officiele releasedatum.
Misschien een tip? :P
Een andere tip is wellicht Bol.com, ik kreeg namelijk gisteravond het bericht dat mijn pakketje van GTA : San Andreas (PC) gisteren is verzonden en dat het vandaag binnen zou moeten komen _/-\o_

Ook zag ik bij de lokale CD en platenboer ( die "toevallig" ook PS2, XBOX en PC games heeft liggen ) hem al in de schappen staan. Helaas had ik het bericht van Bol.com al gekregen anders had ik via hem aangeschaft. En sommige van deze (lokale) CD en platenboeren willen het ook voor de releasedatum verkopen als je erom vraagt ;)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
bij welke gast moet je missies doen om zo snel mogelijk bij de motor school te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Spacejam schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:02:
bij welke gast moet je missies doen om zo snel mogelijk bij de motor school te komen?
Motor school zit in de derde stad dus je moet behoorlijk ver zijn wil je daar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Wceend schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:10:
[...]

Motor school zit in de derde stad dus je moet behoorlijk ver zijn wil je daar komen.
Woot motor school :D
Wat houdt dat precies in? Ik ben echt verslaafd aan die bikes, rijdt echt de hele op bikes O+
Of is dat alleen voor je skills? Want die zijn al aardig hoog bij mij en ik zit nog in de 1e stad....denk dat die wel op 100% zitten als ik bij de 3e kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

kan iemand misschien zeggen waar hij hem nu al heeft gekocht (voor de mensen die hem dan ook daadwerkelijk gekocht hebben ;) )
want ik zou hem ook graag vandaag al willen halen maar wil niet voor nix naar de stad toe gaan

dus,
is ie al verkrijgbaar bij: dynabyte?, dixons?, free recordshop? e-plaza? bart smit? of iets anders?
op internet bestellen heeft nu mijns inziens geen zin aangezien ie nu dus al te koop is... (en ik niet kan wachten ;) )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de driver waar problemen mee zijn is nvmcp64.sys
Volgens Win properties: NVIDIA® nForce(TM) MCP APU Audio Library

Ik denk eerder dat dit een fout is van Rockstar, niet rekening gehouden met compatibiliteit voor 64bit?

Speelt er hier iemand GTA: SA op winxp x64?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
heeft er al iemand een savegame die in de buurt van de motorschool zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dans missie geslaagd, nou ja.. Geslaagd :P Tsearch gebruikt.. Als iemand er echt niet uitkomt wil ik wel even laten zien (in een spoiler uiteraard) hoe je de missie kan halen zonder ook maar iets ingame te doen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
FireFoz schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:15:
[...]

Woot motor school :D
Wat houdt dat precies in? Ik ben echt verslaafd aan die bikes, rijdt echt de hele op bikes O+
Of is dat alleen voor je skills? Want die zijn al aardig hoog bij mij en ik zit nog in de 1e stad....denk dat die wel op 100% zitten als ik bij de 3e kom :P
Motor school is in tegenstelling tot drivingschool (2e stad) niet verplicht maar werkt wel hetzelfde. Je moet dus oefeningen doen met de motor en daar kun je bronze, silver of gold voor krijgen. Alle opdrachten bronze is een bepaalde motor. Alles silver 2 motoren etc.

Het enige wat je er dus mee kunt verdienen zijn snelle motoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ben het spel nog maar net begonnen.

Mmmm, zijn er nog fans van de fiets hier? Ik vind het heerlijk om lekker te crossen (over auto's heenrijden is tof!) met een willekeurige fiets. Het was vooral zeer handig toen ik teveel spiermassa had gekweekt in de gym. Als je fietst en je hebt geen vet, dan verlies je spiermassa. Je moet niet teveel spieren hebben, want dat maakt je nogal lomp en traag. ;)

Bovendien, omdat ik toch van die spieren af moet komen (gaat best wel traag), is dat meteen een mooi moment om de straatjes van Los Santos uit het hoofd te leren. Het zal je verbazen hoe snel je er met de fiets nog doorheen gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:16:
Ja, de driver waar problemen mee zijn is nvmcp64.sys
Volgens Win properties: NVIDIA® nForce(TM) MCP APU Audio Library

Ik denk eerder dat dit een fout is van Rockstar, niet rekening gehouden met compatibiliteit voor 64bit?

Speelt er hier iemand GTA: SA op winxp x64?
Yes sir, Ik speel GTA: SA op winxp x64

6.39A Nforce
71.84 Forceware

Verdere specs:

Athlon 64 3000+
2x 512mB merkloos spul :P
nVidia 6800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:29:
[...]

Yes sir, Ik speel GTA: SA op winxp x64

6.39A Nforce
71.84 Forceware

Verdere specs:

Athlon 64 3000+
2x 512mB merkloos spul :P
nVidia 6800GT
waar staat die nforce driver package die jij hebt?

Ik heb de:
Version: 6.25 BETA
Release Date: November 19, 2004

Deze staat op de nvidia site

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk spel gewoon! Draait goed op m'n systeem en tot nu toe nog geen last gehad van bugs en geluidsproblemen.

Systeem: AMD 64 3400 + , 6800 GT, 1024 Ram en een cheap-ass geluidskaartje met geen 5.1 ondersteuning :D misschien ligt het daar aan?

Anyway, graphics zijn zo slecht nog niet naar mijn idee ja misschien de character details e.d maar voor de rest zien de omgeving en de auto's e.d er goed uit. (3xAA - 1024 x 768 - Very High)

En klopt het btw dat je niet ingame even snel op een map (vergrote) kan kijken? En wat geeft precies aan dat je persee moet eten?

Alvast bedankt homies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik eet alleen als mn health beetje laag wordt, anders niet.

Ik heb een onboard geluidskaartje en maar 1x gehad dat het geluid er halverwege mee kapte.

Je kan idd niet ff op de map kijken, dan moet je Escape doen en dan op Map klikken. Niet echt snel nee, map zijn resolutie is niet zo hoog helaas, als je flink inzoomt is ie best wel lelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nvidia.com/obj...f4_winxp64_6.39_beta.html

hier kan je blijkbaar die nieuwe downloaden, maar daar staat NForce4, mag je die driver installeren op een NForce3 Ultra chipset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:30:
[...]

waar staat die nforce driver package die jij hebt?

Ik heb de:
Version: 6.25 BETA
Release Date: November 19, 2004

Deze staat op de nvidia site
meuktracker: nVidia Forceware 71.84 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:31:
Heerlijk spel gewoon! Draait goed op m'n systeem en tot nu toe nog geen last gehad van bugs en geluidsproblemen.

Systeem: AMD 64 3400 + , 6800 GT, 1024 Ram en een cheap-ass geluidskaartje met geen 5.1 ondersteuning :D misschien ligt het daar aan?

Anyway, graphics zijn zo slecht nog niet naar mijn idee ja misschien de character details e.d maar voor de rest zien de omgeving en de auto's e.d er goed uit. (3xAA - 1024 x 768 - Very High)

En klopt het btw dat je niet ingame even snel op een map (vergrote) kan kijken? En wat geeft precies aan dat je persee moet eten?

Alvast bedankt homies. :P
Wat voor moederbord heb jij? Bij mij loopt hij namelijk om de haverklap vast, en dan moet ik het hele systeem herstarten |:( |:(

mijn specs:
Asus K8N-E deluxe (met Realtek 850, drivers nForce 5.10)
AMD64 3000+
XFX 6600GT (ForceWare 71.89)
1024 mb geheugen (2x512, Kingston en noname)

Ik heb al geprobeerd om bij geluid de hardwareaccelleratie uit te zetten, maar dat hielp niet.
Op mijn laptop doet hij het wel (Medion breedbeeld ding van begin dit jaar, Pentium-M 1.7, Mobility Radeon 9700 SE, 512 mb), maar lang niet zo mooi als op mijn computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is dus bij mij dus ook vanmorgens binnen gekomen via de post, ik kreeg gisteren dus ook bericht van bol.com dat die verzonden is, en ja hoor ik hoorde een dikke bonk, ik kijken en daar lag die, maar wat hebben ze dat mooi verpakt, de disk zit als het ware in het boek verwerkt die je er bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32
Geluidskaart Terratec DMX X-Fire 1024
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 04:46:
Ik heb zo'n vermoeden. (heb die kaart zelf ook. geen goede xp drivers)
ben wel even vergeten te vermelden dat ik Windows 2000 Pro draai. Daarbij is het zo dat minstens 2 huisgenoten die zelfde geluidskaart hebben en Windows XP draaien. Zij hebben geen last van die extreem slechte preformance, maar hebben dan ook wat betere videokaarten.

Door deze verandering loopt nu het geluid van de conversaties wel een seconde of 5 achter, maar daar kan ik niet echt wakker van liggen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:20

Bjk

gwystyl schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:44:
[...]

Wat voor moederbord heb jij? Bij mij loopt hij namelijk om de haverklap vast, en dan moet ik het hele systeem herstarten |:( |:(

mijn specs:
Asus K8N-E deluxe (met Realtek 850, drivers nForce 5.10)
AMD64 3000+
XFX 6600GT (ForceWare 71.89)
1024 mb geheugen (2x512, Kingston en noname)

Ik heb al geprobeerd om bij geluid de hardwareaccelleratie uit te zetten, maar dat hielp niet.
Op mijn laptop doet hij het wel (Medion breedbeeld ding van begin dit jaar, Pentium-M 1.7, Mobility Radeon 9700 SE, 512 mb), maar lang niet zo mooi als op mijn computer.
Ik heb hetzelfde moederbord als jou en bij mij draait het als een zonnetje. Nog geen 1 keer vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Laatst online: 10-09 19:59
Wat een belachelijk slechte AI zit er in deze game. Echt ongelofelijk. Ik rij héél zacht tegen iemand aan en het hele verkeer begint te flippen. Erg fijn wanneer je wagen bijna in de fik staat en de politie (2 sterren) achter je aanzit. Elke auto begint vol gas te geven, precies voor de Pay 'n Spray waar ik in wil. Uiteindelijk weet ik tóch in de sprayshop te komen, vind een taxi het nodig vol op me in te rijden, waardoor m'n auto in de fik vliegt. Ik stap uit, kan nergens heen (inmiddels staat de complete Pay 'n Spray vol), de auto ontploft en ik ga dood.
Ik mag dan wel pas bij missie 12 zijn, maar dit is echt al de zoveelste keer dat de AI iets debiels doet waardoor ik in de problemen kom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bjk schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:47:
[...]

Ik heb hetzelfde moederbord als jou en bij mij draait het als een zonnetje. Nog geen 1 keer vastgelopen.
Heb je ook dezelfde drivers?
Ik weet namelijk nog niet of het nou een hardware of driverprobleem is.... er is al geopperd dat het aan mijn voeding kan liggen, maar andere spellen doen het ook prima (laatste spel dat ik veel gespeeld heb is StarWars: KOTOR2, ook vrij nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:59

Bever!

3

nu iets vreemds, gisteren gtasa binnen gekregen. start net het spel, en al mn save games weg!

Ze staan nog wel in mn gta user files map, maar het spel ziet ze niet ofzo :x iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Oke ik heb inmiddels de legale versie gekocht :) Alleen hij start niet onder mijn account, Als ik hem dan opstart onder de admin account werkt alles goed :? Dit heb ik zowel op me laptop als op mijn computer. Iemand een oplossing. Iig vind ik het spel stukken realistischer voornamelijk hoe de auto's besturen. :) Ik ga snel door met spele :)

@Bever, staan je saves wel bij de juiste windows gebruiker :?

[ Voor 10% gewijzigd door Ghostrider op 09-06-2005 12:53 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
The Zep Man schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:28:
Ben het spel nog maar net begonnen.

Mmmm, zijn er nog fans van de fiets hier? Ik vind het heerlijk om lekker te crossen (over auto's heenrijden is tof!) met een willekeurige fiets. Het was vooral zeer handig toen ik teveel spiermassa had gekweekt in de gym. Als je fietst en je hebt geen vet, dan verlies je spiermassa. Je moet niet teveel spieren hebben, want dat maakt je nogal lomp en traag. ;)

Bovendien, omdat ik toch van die spieren af moet komen (gaat best wel traag), is dat meteen een mooi moment om de straatjes van Los Santos uit het hoofd te leren. Het zal je verbazen hoe snel je er met de fiets nog doorheen gaat. :)
Ik fiets zelf ook heel erg veel :) De fiets is best snel en je bent heel erg wendbaar... ik denk dat je met een BMX niet echt heel veel langzamer bent dan met een auto (in de stad dan). Als je sprint ga je nog bestwel hard. Alleen wat ik erg irritant is, is dat als je bijv net in de verkeerde wijk rijdt, en je knalt ergens tegen aan dat je dan meteen helemaal kappot geschoten wordt.... als je in een auto zit dan kunnen ze je toch niet raken, dus dan hoefj e niet zo ve veel te eten.

Btw, dat je langzamer gaat rennen als je heel erg gespiert bent heb ik niet gemerkt hoor... volgensmij gaat je muscle vanzelf elke 3 dagne ofzo een beetje dr af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:59

Bever!

3

GreenFury schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:52:

@Bever, staan je saves wel bij de juiste windows gebruiker :?
ben de enige gebruiker :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

FireFoz schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:55:
[...]

Btw, dat je langzamer gaat rennen als je heel erg gespiert bent heb ik niet gemerkt hoor... volgensmij gaat je muscle vanzelf elke 3 dagne ofzo een beetje dr af
Echt niet? Pomp je muscle is helemaal vol. Het lijkt wel alsof hij lomperig heen en weer loopt als een pro-worstelaar die achter zijn tegenstander aanzit. Ook lijkt sprinten wat trager. Moet het echter is uitmeten.

Dat de fiets wendbaar is, dat klopt als een bus. Ook leuk: off-road crossen met de fiets. Gaat een stuk makkelijker dan met de auto en motor (wendbaarheid helpt dan echt).

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoelt voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!