[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part 6)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122648

1 ding wat ik altijd zo jammer vond aan gta (deel 1 ook al en de delen van tegenwoordig ook) is dat de auto's te snel verdwijnen, heb je net wat coole auto's op een hoop, kijk je even andere kant op en ze zijn weg.

heel af en toe leek het een bug ofzo dat 1 bepaalde auto die je had gebruikt heel lang bleef staan enzo (3 missies verder kom je hem opeens weer tegen)

ook als je achter een auto aan rijd en je kijkt heel even weg of hij is uit beeld dat ie gelijk verdwijnt

ik snap wel dat dit moet omdat er anders te veel kracht nodig zou zijn maar iets langer zou wel mogen van mij

wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Anoniem: 26235 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:47:
Ik zie liever meningen over graphics in vergelijking met de PC versie van Vice City en rekening houdend dat het in principe voor de PS2 ontwikkeld is :)

En hoe zit het met de leegte m.b.t. de auto's/voetgangers e.d. :?
Ik heb het vanacht 4 uur gespeeld (0:00 tot 4:00) en ik vond de voetgangers prima :) De graphics zijn veeeeeeeel beter in vergelijking met de PS2, en ik denk 20% beter dan VC.

Ik heb een 2.8 ghz, 1 gb ram en een radeon 9800, en hij loopt soepel op 1280x1024 met alles high en draw distance op zn hoogst. Op een gegeven moment was ik ergens waar het echt druk was, iets van 100 mensen, en toen gingen de FPS toch wel wat omlaag... het was nog wel speelbaar maar niet echt lekker meer. Dus wat dat betreft is het aantal voetgangers precies goed afgestemd denk ik. Wat overigens wel zo is, is dat het enorm uit maakt op welk moment van de dag het is en WAAR je bent. Dat maakt enorm veel uit wat betreft het type mensen dat er loopt, de auto's, en de hoeveelheid geld dat ze op zak hebben e.d.
Ik heb ook ondervonden (volgensmij) dat sommige mensen veel sterker zijn met vechten dan andere, das ook wel cool :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23

Brons

Fail!

Hoe zit dat met die lowrider? Krijg het niet goed :). Moet je op de richtingknoppen drukken ofzo?

Anyway, de besturing is naar mijn mening juist goed. Het is anders, maar je kan wel beter rond kijken als je aan het rijden bent. Trouwens over rijden: ik neem aan dat je in het begin zo slecht stuurt omdat je het nog niet kan. Je moet denk ik je driving skill verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:23

GG85

.......

Mwa, om eerlijk te zijn vind ik Boiling Point er beter uitzien en een stuk meer diepgang en sfeer hebbben. Vind GTA:SA niet zo heel super moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

veel diepgang hebben die boyz from the hood toch niet, dus maakt niet uit. knallen en pret maken. wat wil je nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Brons schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:20:
Hoe zit dat met die lowrider? Krijg het niet goed :). Moet je op de richtingknoppen drukken ofzo?

Anyway, de besturing is naar mijn mening juist goed. Het is anders, maar je kan wel beter rond kijken als je aan het rijden bent. Trouwens over rijden: ik neem aan dat je in het begin zo slecht stuurt omdat je het nog niet kan. Je moet denk ik je driving skill verbeteren.
Ja dat snap ik dus ook niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 122648 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:12:
1 ding wat ik altijd zo jammer vond aan gta (deel 1 ook al en de delen van tegenwoordig ook) is dat de auto's te snel verdwijnen, heb je net wat coole auto's op een hoop, kijk je even andere kant op en ze zijn weg.

heel af en toe leek het een bug ofzo dat 1 bepaalde auto die je had gebruikt heel lang bleef staan enzo (3 missies verder kom je hem opeens weer tegen)

ook als je achter een auto aan rijd en je kijkt heel even weg of hij is uit beeld dat ie gelijk verdwijnt

ik snap wel dat dit moet omdat er anders te veel kracht nodig zou zijn maar iets langer zou wel mogen van mij

wat vinden jullie hiervan?
dat is inderdaad frustrerend: je komt aanscheuren in een vette bak, kilt die gast en zoekt je auto op.. die dan inmiddels weg blijkt te zijn.

Nog leuker was die bug van: auto parkeren in je garage, saven, auto uit garage en alle schade is gratis herstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 19:45
greatgonzo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:33:
[...]

Nog leuker was die bug van: auto parkeren in je garage, saven, auto uit garage en alle schade is gratis herstelt.
Het is een arcade spel; snap dat nou.

Ik weet dat de speler steeds meer en meer wilt; maar het blijft van origine een soort arcade spel, daar moet je de charme van proberen in te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:29

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

[...]

dat is inderdaad frustrerend: je komt aanscheuren in een vette bak, kilt die gast en zoekt je auto op.. die dan inmiddels weg blijkt te zijn.

Daar hoef je niet eens voor te saven ;) je laat gewoon de deur dicht gaan, en als ie weer open gaat issie weer gefixt ;)

Ik zal hem vanmiddag een installeren en spelen.. zien hoe het draait @ mijn pc :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07

netblade

Sunrise

AngelDust schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:40:
[...]

Daar hoef je niet eens voor te saven ;) je laat gewoon de deur dicht gaan, en als ie weer open gaat issie weer gefixt ;)

Ik zal hem vanmiddag een installeren en spelen.. zien hoe het draait @ mijn pc :)
Ik zal m vannavond ook even tussen WoW instaleren, kijken of het wat is (gelukkig 2 pc's dus makkelijk swichen tussen games).

Lijkt me opzich een erg goed en leuk spel is het niet?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
ik irriteer me aan die camera als je een voertuig bestuurd, het moet gewoon locked zijn en niet zoals dat, er moest een functie inzitten dat de camera locked was.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Ik ben het eens met Plague. Wat ik ook vet vind is dat je niet meer meteen dood bent als je in het water beland. En als je auto over de kop vliegt kan je em vaker rechtop krijgen dan in Vice City en deel III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:35
Zijn er meer mensne met geluidsproblemen :? Ik hoor nu wel gewoon geluid maar radio niet dus ik kan niet naar chatterbox luisteren :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
[...]

Wat ik wel heb gemerkt is dat als je bijv met de auto naar de gym gaat, daar een workout doet, en dan weer naar buiten gaat, dat je auto er nog staat. Ga je dan echter weer naar binnen en dan weer naar buiten, dan is ie wel weg. Dus ik denk dat ie je auto tot 1 "stap" weg (gebied, zeg maar) onthoud.

Ik heb btw ook 5.1 geluid en het werkt prima hier, voor de verandering :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door FireFoz op 08-06-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Over het geluid, ik denk dat GTASA zijn settings uit windows' control panel haalt, kijk eens of daar alles goed staat ...

En het is een zéér leuk spel, enkel zéér spijtig van de zéér outdated graphics .... een klein dompertje op m'n pret ;)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:23

GG85

.......

Zijn wel hele lelijke graphics ja. Nog lelijker al vice city. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vind het personlijk nog wel meevallen, ok tis niet state of the art maar super slecht ook weer niet heb hem op 1600 en alles highest draaien en fsaa2 en ziet er best ok uit :) maar gaat mij meer om de pret die ik er mee heb heb hem ook op PS2 en was toen al zwaar verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54807

Wel een leuk spelletje, ik voel me namelijk helemaal thuis als wigger

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 54807 op 08-06-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik heb problemen met get geluid .. ik hoor de autos namelijk niet :?
zijn er meer mensen die hier last van hebben?

hmm ... ik hoor de autos wel voorbijrijden, alleen als ik zelf in de auto zit dan niet meer :S dan hoor ik me eigen auto ook niet meer :o

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 08-06-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:58
Is die frame limiter ergens hoger in te stellen? ik vind 25 fps wel wat weinig, kan dat niet ergens naar 35-40 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11029

Heb je nu ook bijvoorbeeld meer "macht" en meer vrouwen om je heen als je een gespierde gangster bent dan als je een enorme vetklep bent? Of is dat allemaal gelijk, want het lijkt mij erg leuk om als Heavy D. door het leven te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
De game ziet er grafischer veel verder ontwikkeld uit dan Vice City. En graphics boeid me echt geen reet, echt helemaaal niet, compleet niet. Normaal wel maar bij deze games blijkbaar niet. Ik speel nu al uren en geniet ten volle van de game.

Ikzelf vind de game prachtig om te zien, naja ik speelde voordat ie uitkwam dan ook erg veel Vice City maartoch. Veel dingen zijn echt mooi uitgewerkt. Het zijn geen next-gen graphics en dat zullen bij dit soort games het nooit worden. Maar desalniettemin, een van de hoogtepunten van 2005 waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Anoniem: 122648 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:12:
Dit gebeurt als je een auto hebt gestolen en er schade aan is. Als je een auto steelt en parkeert zonder eerst ergens tegenaan te rijden, dan is hij weg als je wegloopt en weer terug komt. Is er schade aan, dan blijft hij bestaan. Alleen als je van eiland naar eiland gaat (zodat er geload wordt), dan worden alle auto's van het eiland waar je vanaf komt gewist.

Ook zijn er autodieven die stilstaande auto's stelen. Als je uit je auto bent, maar binnen bereik van je auto blijft, dan zal hij op een gegeven moment gestolen worden. Ik weet niet of dat ook gebeurt als je buiten bereik bent.

Er zitten vast nog meer regeltjes in m.b.t. tot het laten staan van auto's, maar deze heb ik in ieder geval opgemerkt :).

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Ik hoor echt rare verhalen.

Op iemand een uppercut te geven, moet je naar hem toe rennen (WASD), rechtermuisknop ingedrukt houden en enter (die enter die bij je cijfers zit) indrukken..... Hoe kan dat???

En als je bij je gun een crosshair wilt zien moet je ook rechtermuisknop ingedrukt houden :?

Kan iemand dit alsjeblieft ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawnmower
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 16:07

lawnmower

Elvis lives..

Zo zie je maar dat er veel verschil bestaat in waarnemingsvermogen. In dit hele topic is zo ongeveer 50% van de mensen van mening dat de graphics beter zijn dan VC, de andere helft vindt dat beslist niet.

Een groot verschil met spellen als HL of Doom is de interactie met andere gameobjecten. In GTA zijn er (meerdere)voetgangers, (meerdere)auto's, prullenbakken, remsporen etc. tegelijkertijd geladen waar je allemaal je invloed op kunt uitoefenen. Bij HL of Doom is dat een stuk minder (ga maar na). En dat moet in de hoogte of in de breedte ergens door worden opgevangen en in dit geval zijn dat dus de graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

nope kan het niet ontkennen.
En vind de besturing bleh :| vond die in VC veel beter... of het komt omdat ie die veel beter gewend ben kan ook. Maar toch heb ik liever die van VC alleen het is me nog nie gelukt om het zo te krijgen. Ja, als ik de rechter muis knop in druk dan heb ik het zo als ik wil. Alleen om nou heel de tijd die knop in te drukken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86168

ik begin me te ergeren aan mensen die hem nu al hebben :D
ik wil hem ook hebben, maar ik wacht keurig nog 2 daagjes af.

maar ik zit met een vraagje zal het wel goed draaien op mijn systeem.

Amd athlon XP 3000
512 mb
Geforce FX5200 128 mb

De meeste spellen draaien er nu nog goed op, maar anders moet ik hem nog even aanpassen voor vrijdag haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 40554 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:11:
Ik heb problemen met get geluid .. ik hoor de autos namelijk niet :?
zijn er meer mensen die hier last van hebben?

hmm ... ik hoor de autos wel voorbijrijden, alleen als ik zelf in de auto zit dan niet meer :S dan hoor ik me eigen auto ook niet meer :o
Het spel kopen ?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

wat lul je nou weer? zijn we al vrijdag?
ik vraag alleen of er meer mensen met dit probleem zijn ...

trouwens ik heb een soundblaster 24 bit 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

lawnmower schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:41:
Zo zie je maar dat er veel verschil bestaat in waarnemingsvermogen. In dit hele topic is zo ongeveer 50% van de mensen van mening dat de graphics beter zijn dan VC, de andere helft vindt dat beslist niet.

Een groot verschil met spellen als HL of Doom is de interactie met andere gameobjecten. In GTA zijn er (meerdere)voetgangers, (meerdere)auto's, prullenbakken, remsporen etc. tegelijkertijd geladen waar je allemaal je invloed op kunt uitoefenen. Bij HL of Doom is dat een stuk minder (ga maar na). En dat moet in de hoogte of in de breedte ergens door worden opgevangen en in dit geval zijn dat dus de graphics :)
Het meeste is scripted inderdaad bij hedendaagse shooters.

Bij GTA zijn vaak alleend de missies scripted, maar ben je verder vrij wat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54683

Zal ik dit spel op m'n laptop kunnen spelen?

Intel Centrino 1.6 (2mb Cache)
512 Mb Ram
Radeon 9600 64Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Laatst online: 20:18
Net even zitten spelen. Kan me verder niet storen aan de graphics.
Wel de volgende issues tegen gekomen.

-Geluid werkt niet altijd (auto's, wapens etc, soms hoor je het niet, dan opeens weer wel)
-Halverwege een gesprek wordt opeens alles geskipt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik snap niet waarom mensen lopen te zeuren over de graphics :?. Ik vind ze er echt top uitzien :). Het is natuurlijk geen HL2/Doom3, maar dat gaat niet echt lukken met zoveel polygonen op een scherm ;). Ik vind het er wel iets beter uitzien dan GTA:VC (daarbij hing een soort waas over het scherm).

Hier wat screenshots (*klikbaar*):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/gallery4-t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/gallery5-t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/gallery6-t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/gallery7-t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/gallery8-t.jpg

Ik draai op:
1024x768, viewdistance: full, detail: very high, AA: 2x.
(Voor specs zie hieronder).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128916

Hmm sorry hoor maar ik kan nergens de "User Tracks" map vinden om eigen muziek op te zetten.
Weten jullie het misschien? Of kan iemand mij vertellen waar ik anders de map "User Tracks"moet aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Jerry schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:56:
Ik snap niet waarom mensen lopen te zeuren over de graphics :?. Ik vind ze er echt top uitzien :). Het is natuurlijk geen HL2/Doom3, maar dat gaat niet echt lukken met zoveel polygonen op een scherm ;). Ik vind het er wel iets beter uitzien dan GTA:VC (daarbij hing een soort waas over het scherm).

Hier wat screenshots (*klikbaar*):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik draai op:
1024x768, viewdistance: full, detail: very high, AA: 2x.
(Voor specs zie hieronder).
Lol, dat een na laatste plaatje, doen die lui (AI) standaard raar?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 54683 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:54:

512 Mb Ram
Radeon 9600 64Mb
als GTA :VC speelbaar is, dan SA vast ook..

Maar dit soort vragen vervuilen topics ontzettend.
ik zou zeggen, probeer de demo, maar die is er niet. Maar als je het toch graag wilt kopen, maar twijfelt aan je pc, zou je eerst een illegale versie kunnen proberen. Doet die het goed, dan kun je het gewoon gaan kopen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

FragNeck schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:58:
[...]

Lol, dat een na laatste plaatje, doen die lui (AI) standaard raar?
Ik werd net beschoten :P. Dus die duiken net weg ;).
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:38:

En als je bij je gun een crosshair wilt zien moet je ook rechtermuisknop ingedrukt houden :?

Standaard zie je idd geen crosshair :(. Alleen met rechtermuisknop.
Anoniem: 128916 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:57:
Hmm sorry hoor maar ik kan nergens de "User Tracks" map vinden om eigen muziek op te zetten.
Weten jullie het misschien? Of kan iemand mij vertellen waar ik anders de map "User Tracks"moet aanmaken?
Check je "Mijn documenten" folder :).

[ Voor 24% gewijzigd door Jerry op 08-06-2005 13:00 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128916

Jerry schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:59:
[...]
Check je "Mijn documenten" folder :).
aaah, chill. Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm volgens mij is niet alleen zijn eigen pa geliquideer, maar de halve stad

dr loopt echt weinig rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ze hebben het omgedraait, er zijn rijden bijna irritant veel cars rond, en voetgangers zie je amper.

Missies zijn ook opgeschroeft qua moeilijkheid, moet nu een stel boxxes ophalen bij de haven. En ik blijf die rare missie failen :9

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De besturing is echt rechstreeks overgekopierd helaas.

Positief / Negatief reageren op iemand vraag, dat kun je op de PS2 met Pijltje Omhoog / Pijltje Omlaag doen. Dat is op de PC Y / N

Nu kun je op de PS2 de lopende band harder en zachter zetten met Pijltje Omhoog / Pijltje Omlaag. Ook dit is nu dus Y / N

Als je een ritje wilt skippen, had je daar op de PS2 de Pijltje Omhoog toets voor, hier is dat opnieuw Y.

Yegh, zo zijn zoveel knopjes letterlijk geport. Doet me aan True Crimes denken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 09:41
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:13:
De besturing is echt rechstreeks overgekopierd helaas.

Positief / Negatief reageren op iemand vraag, dat kun je op de PS2 met Pijltje Omhoog / Pijltje Omlaag doen. Dat is op de PC Y / N

Nu kun je op de PS2 de lopende band harder en zachter zetten met Pijltje Omhoog / Pijltje Omlaag. Ook dit is nu dus Y / N

Als je een ritje wilt skippen, had je daar op de PS2 de Pijltje Omhoog toets voor, hier is dat opnieuw Y.

Yegh, zo zijn zoveel knopjes letterlijk geport. Doet me aan True Crimes denken :{
Is toch goed gedaan :? Hoe wil je anders die knoppen gaan zetten :?

Verder vind ik em wel oke. Speel het op 1280x1024 1XAA High, maar soms met bochten loopt het niet helemaal soepel. Feit dat het zo erg vernegerd is, kan ik me soms ook nog wel aan storen, maar ach, t blijft leuk :)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Ik hoor van veel mensen dat er bugs in zitten enzo. Dat het spel crasht? :?
Maar daar hebben jullie kennelijk geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
greatgonzo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:58:
[...]
ik zou zeggen, probeer de demo, maar die is er niet. Maar als je het toch graag wilt kopen, maar twijfelt aan je pc, zou je eerst een illegale versie kunnen proberen. Doet die het goed, dan kun je het gewoon gaan kopen lijkt me
Wouw, wat een geniale opmerking :D
Met dit systeem kan ik de game soepel spelen op 1280x1024 @ 16 bit. 32 bit ging merkbaar minder soepel.
<edit>Ah, ik kwam er net achter dat FSAA aan stond. :)</edit>
s0k schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:23:
Tot nu toe heb ik nog nergens last van gehad. Wellicht gebruiken die mensen vage gewarezde versies?

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 08-06-2005 13:33 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:38:

Op iemand een uppercut te geven, moet je naar hem toe rennen (WASD), rechtermuisknop ingedrukt houden en enter (die enter die bij je cijfers zit) indrukken..... Hoe kan dat???
Dit is een combo move die je in de Gym kan leren. Zodra je spieren heb opgebebouwt kan je van die mensen die daar aan het boxen zijn moves leren, oa een uppercut. Deze moves voer je uit dmv combos in de controls. Uppercut is aiming (rechtermuisknop) + enter. Zo kan je verschillende combinaties gebruiken. Je kan natuurlijk ook gewoon opaf rennen en hem stompen... maarjah, met combos heb je mensen eerder neer.
Yep, dit klopt. Je moet je rechtermuisknop indrukken om je gun omhoog te steken om klaar te maken om te schieten. Dit vind ik een goede stap in de game. Je kan namenlijk dreigen met je geweer, wat een belangrijk onderdeel is. Als je gewoon de hele tijd met je gun door the streets loopt is er niets aan de hand. Wanneer je je gun omhoog houd, gaan mensen bijv een auto afstaan/fiets/motor aan je. Ook kan je zo winkels overvallen, mensen overvallen en vanalles. Echt een toevoeging. Je hoefd dus niet persee mensen neerte schieten voordat ze hun autos afstaan, wat in het echt overigens ook niet zo is. Je gun richten op iemand die bang is aangelegt (zie je vaak snel aan de persoon zelf) en hij doet alles voor je. Met je gun dwing je respect af... gehehe :)

Bovendien kan je gewoon lopen, rennen, kruipen wanneer je aimt hoor. Tis niet zo dat je gelockt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neggix schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:20:
[...]

Is toch goed gedaan :? Hoe wil je anders die knoppen gaan zetten :?

Verder vind ik em wel oke. Speel het op 1280x1024 1XAA High, maar soms met bochten loopt het niet helemaal soepel. Feit dat het zo erg vernegerd is, kan ik me soms ook nog wel aan storen, maar ach, t blijft leuk :)
Beetje raar dat het instellen van de snelheid van de lopende band met Y / N moet...

Maar goed daar kom ik vrijdag wel achter 8)

Maar met die combos begrijp ik, ik heb het SA al wel op de PS2 gespeeld. Maar hoe wil jij als je met WASD gamed ENTER indrukken, Rechtermuisknop en nog rustig lopen? Heb je een handje teveel?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 08-06-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86168

trouwens ik weet niet of de mensen hier het al door hadden

maar op de site van rockstar hebben ze 2 nieuwe filmpjes neergezet

http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/

dan naar media en dan naar movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 12:10
Vreemd
Ik had gisteravond iets vreemds!
Ik was in het water gevallen met m'n motor.

In de eerste instantie dacht ik dat ik dood was, maar warempel, in SA kun je zwemmen :9
Dus ik zwemmen, helemaal niks aan de hand.
Omdat ik van een clif gevallen was kon hier niet meer het land op, ik moest dus zwemmen tot een soort van strand.

Ik aan land gekropen, loop een stukje naar de weg, ook nog niks aan de hand.
Ineens 4 politiesterren achter me aan.
Helicopter boven m'n hoofd en de kogels strande enkele meters voor de voeten van de neger die net aangespoeld was.

Is dit een bug in het spel, of een geheim gebied ofzo?
Ik deed namelijk helemaal niks, maar was wel dood :P

Vervelend lang wachten?
Is het jullie ook opgevallen dat wanneer je busted of dood geweest bent je eerst 30 seconde tekst moet lezen?
Normaal gesproken kun je dit skippen, maar ook dit lukt me niet.

Besturing
Verder kun je de toetsencombinaties gewoon aanpassen in het optie menu.
Ook de muis kun je gewoon naar de Vice City standaard terugzetten via de opties

Vervelende blur uit?
En dan nog iets;
Kun je de blur uitzetten?
Wanneer je snel rijdt op een motor of in een auto, dan blurt alles.
Zelfs wanneer je de graphics op LOW zet (de enige stand waarop het een beetje soepel draait bij mij :)) krijg je het. Vrij irritant :)

[ Voor 5% gewijzigd door Johnvh op 08-06-2005 13:43 . Reden: Even opgedeeld in verschillende stukken, we zo duidelijk ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Novah schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:28:

[...]
Yep, dit klopt. Je moet je rechtermuisknop indrukken om je gun omhoog te steken om klaar te maken om te schieten. Dit vind ik een goede stap in de game. Je kan namenlijk dreigen met je geweer, wat een belangrijk onderdeel is. Als je gewoon de hele tijd met je gun door the streets loopt is er niets aan de hand. Wanneer je je gun omhoog houd, gaan mensen bijv een auto afstaan/fiets/motor aan je. Ook kan je zo winkels overvallen, mensen overvallen en vanalles. Echt een toevoeging. Je hoefd dus niet persee mensen neerte schieten voordat ze hun autos afstaan, wat in het echt overigens ook niet zo is. Je gun richten op iemand die bang is aangelegt (zie je vaak snel aan de persoon zelf) en hij doet alles voor je. Met je gun dwing je respect af... gehehe :)

Bovendien kan je gewoon lopen, rennen, kruipen wanneer je aimt hoor. Tis niet zo dat je gelockt staat.
Mwa, in principe had ik toch graag de crosshair überhaupt gezien. Het dreigen is misschien leuk, ik heb het nog niet dus daar doe ik geen oordeel over, maar ook zonder dat je dreigt zou je de crosshair moeten kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Novah schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:28:
[...]
Dit is een combo move die je in de Gym kan leren. Zodra je spieren heb opgebebouwt kan je van die mensen die daar aan het boxen zijn moves leren, oa een uppercut. Deze moves voer je uit dmv combos in de controls. Uppercut is aiming (rechtermuisknop) + enter. Zo kan je verschillende combinaties gebruiken. Je kan natuurlijk ook gewoon opaf rennen en hem stompen... maarjah, met combos heb je mensen eerder neer.

[...]

Hoe overval je een winkel precies? Ik heb al een paar keer in een bar/eetcafe/kledingzaak een gun gericht op de kassa medewerker en ze steken hun handen netjes in de lucht... maar dan :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Johnvh schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:39:
Helicopter boven m'n hoofd en de kogels strande enkele meters voor de voeten van de neger die net aangespoeld was.

Je bent bij een stuk gekomen waar je nog niet mag komen. In plaats van de barrieres van de vorige delen heb je in dit spel automatisch 4 sterren als je naar een gebied probeert te gaan dat nog niet geunlocked is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
@Johnvh: Dan ben je naar een gebied gezwommen waar je nog niet naartoe mag. Dat was in VC ook zo.
edit: @MetroidPrime: in SA zijn ook barricades op de wegen en in VC krijg je ook 4 sterren als je in een 'verboden' gebied komt ;)

Ik heb 'm net ook even geprobeerd op m'n laptop en het draait aardig soepel op 1280x800x32 (heb een Centrino met P-M 1.5, 512 MB, Radeon 9700 128 MB). Vind de graphics weinig verbeterd tov VC, maar de voetgangers en auto's zien er allemaal nét iets mooier uit. Heb het spel ook op de PS2 en vind sommige missies echt vervelend, misschien ligt het aan mijn gestuntel met een PS2 joypad :+

[ Voor 18% gewijzigd door rb338 op 08-06-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nog een leuke toevoeging aan het spel:

De politie gaat nu ook achter andere mensen aan :D. Ik zag al politie achter andere gangmembers aangaan en 2 motoragenten hadden een personenauto aan de kant gezet :P. Super al die kleine details :).
CRiMiNaL schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:11:
Ze hebben het omgedraait, er zijn rijden bijna irritant veel cars rond, en voetgangers zie je amper.

Missies zijn ook opgeschroeft qua moeilijkheid, moet nu een stel boxxes ophalen bij de haven. En ik blijf die rare missie failen :9
Die is idd best pittig. Die mule waarin je rijdt kan zo omslaan als je een stoeprand raakt :P.

[ Voor 49% gewijzigd door Jerry op 08-06-2005 13:51 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Johnvh schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:39:
Vreemd
Ik had gisteravond iets vreemds!
Ik was in het water gevallen met m'n motor.

In de eerste instantie dacht ik dat ik dood was, maar warempel, in SA kun je zwemmen :9
Dus ik zwemmen, helemaal niks aan de hand.
Omdat ik van een clif gevallen was kon hier niet meer het land op, ik moest dus zwemmen tot een soort van strand.

Dit is normaal, en dit is ter beveiliging dat je niet naar het volgende eiland gaat zonder missies te doen

Vervelend lang wachten?
Is het jullie ook opgevallen dat wanneer je busted of dood geweest bent je eerst 30 seconde tekst moet lezen?
Normaal gesproken kun je dit skippen, maar ook dit lukt me niet.

Dit zie je alleen de eerste keert dat je in het ziekenhuis komt

Besturing
Verder kun je de toetsencombinaties gewoon aanpassen in het optie menu.
Ook de muis kun je gewoon naar de Vice City standaard terugzetten via de opties

Vervelende blur uit?
En dan nog iets;
Kun je de blur uitzetten?
Wanneer je snel rijdt op een motor of in een auto, dan blurt alles.
Zelfs wanneer je de graphics op LOW zet (de enige stand waarop het een beetje soepel draait bij mij :)) krijg je het. Vrij irritant :)

Helaas niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

weet iemand hoe ik die frame limiter waardes kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is ook niet mogelijk, tenzij je iets met je videokaart-settings in windows kan doen.

Is het overigens wel mogelijk dat hij strafed en achteruit loopt, ipv dat hij zich omdraait?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 08-06-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 17:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik vraag me af, als je op een gebied komt waar je niet mag komen, dan krijg je dus 4 sterren :). Maar wordt er ook aan gegeven waar dat grensgebied is :P?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

AW_Bos schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:02:
Ik vraag me af, als je op een gebied komt waar je niet mag komen, dan krijg je dus 4 sterren :). Maar wordt er ook aan gegeven waar dat grensgebied is :P?
Als je goed oplet aan het begin wordt er door de cops die je oppakken gezegd dat je de stad niet uit mag omdat je een verdachte bent voor een moord op die cop.
Dus de stadsgrenzen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 11:09
Termi schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:45:
Kerel wat hebben ze met de muis gedaan, dit is niet fijn :(. Met gta was het altijd gewoon fijn :P. :'(.
Die staat standaard inverted, nogal vreemd :).
sjaakhaar schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:28:
Is die frame limiter ergens hoger in te stellen? ik vind 25 fps wel wat weinig, kan dat niet ergens naar 35-40 ofzo?
25 ?! Misschien dat het daarom zo non-vloeiend gaat.. Wat een bullshit optie zeg. Hadden ze de enige niet zo kunnen maken dat het niet sneller kan gaan lopen dan de bedoeling is? Ik ga die framerate limited zo ff uitzetten ..
Anoniem: 54683 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:54:
512 Mb Ram
Radeon 9600 64Mb
Check de minimale en aanbevolen systeem specs in de startpost :?
s0k schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:23:
Wel een vage bug: Auto verdween met de motorkap de grond in nadat ik over een drempel reed.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

maar hopen trouwens dat ze hem miss een dag of wat eerder hebben in de winkels hier?!!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 13:23

Brons

Fail!

Het lijkt erop dat ik een van de weinigen ben die de nieuwe camera en richt besturing goed vind. In het begin zat ik ook zo van 'wtf' maar na een tijdje werkt dat echt lekker.

Over die lowrider missie: Je moet het numpad gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Weet iemand hoe je een restaurant/snackbar/burger king geval kunt overvallen? Ik krijg ze wel zo ver dat ze hun handen om hoog doen maar verder niet...geen geld ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Jerry schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:50:
Nog een leuke toevoeging aan het spel:

De politie gaat nu ook achter andere mensen aan :D. Ik zag al politie achter andere gangmembers aangaan
dat had ik ook al in VC maar het is wel iets leuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Laatst online: 26-05 23:19

aal

Anoniem: 26986 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:55:
weet iemand hoe ik die frame limiter waardes kan veranderen?
Kan het zelf niet testen.. zit op mijn werk :r

maareh misschien kan je hier iets mee:
GTA: San Andreas PC Tech Bits - briefly
(hx) 10:45 AM EDT - Jun,06 2005 - Post a comment
The wait is finally over! Grand Theft Auto: San Andreas comes out this week for the PC! One of those lucky fans that happened to find the game early on store shelves Sunday has confirmed a few new things (thanks PlanetGrandTheftAuto) after looking through the file structure for the PC version of Grand Theft Auto: San Andreas:

* Just as in the PS2 version, the number of cars and peds that are allowed onscreen at the same time are controlled by the time of day in popcycle.dat, a file in the data folder. However, at peak traffic times, the maximum number of cars possible onscreen has been bumped from 10 for the PS2 to 18 for the PC, and this number can be modified!
* Frame limiter apparently defaults to 25 frames per second, but you can turn it off and the framerate will stay between 35-50 (on a good PC) and textures actually load correctly when disabling it unlike GTA III and Vice City.
* I recieved word that the file timecyc.dat controls maximum and fog draw distance, and is modifiable.
* GTA3.IMG, the file that stores all of the textures and models in the game, is three times larger than Vice City's, coming in at 940MB.
* More surprising is that this huge game has a 15MB filesize for the root file that starts the game.
* You can modify many files in the data folder in easier ways than seen in Vice City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ligt het nou aan mij, of als ik zo die plaatjes bekijk is het bijna lelijker dan GTA:VC? Of hebben jullie gewoon crappy pc's waardoor het er niet mooit uitziet?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132931

Gamespot PC technical issues:

The PC version comes on DVD only and is packaged with a fully bound book that serves as the manual. It's definitely some of the coolest PC game packaging around. This version also has the potential to be the best-looking version of the game by a long shot. Support for higher resolutions makes the textures and characters look sharper and much better than either of the console versions. There's a draw distance slider that, when turned all the way up, almost totally eliminates the draw-in and fogging that's become synonymous with the series. Your Grove Street home looks much more like a run-down South Central neighborhood when you can see more of its surroundings. But all this graphical quality is offset by some serious problems with the sound. Testing on three different machines that exceed the recommended system specs got us three results. On one machine, we didn't experience any audio glitches. On another, the audio simply cut out a lot, leaving you to drive around with only music to keep you company. It's tough to play when you can't hear your mission descriptions. On the third machine, loading up a save game caused a loud grating noise--which sounded like the bike-riding audio mixed with a helicopter--to scream out from the middle of the Grove. We had to hop in a car and drive away from the area to make the noises stop. Also, the cutscenes occasionally desynched from the audio, making the lip movement appear to be way off.

Control in the PC version is full of options. You can decide to hook up a dual analog gamepad so that you can play it just like the console versions, or you can instead opt for mouse-and-keyboard control. Either method works, though we had several cases where the game would simply stop responding to any mouse input until we alt-tabbed out of the game, moved the mouse, and then jumped back in. This isn't exactly the sort of thing you want to have happen in the middle of a shoot-out. Mouse control also removes the lock-on aspect of the targeting, giving you easy access to manual targeting. The refined control the mouse gives you seems like an unfair advantage at times, because it's very easy to rack up one-shot kills by aiming for the head. If you have a smooth mouse hand, even the roughest firefights are really basic...provided the mouse doesn't die on you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145178

Ligt aan het comprimeren van de screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb hem gisteravond heel even kunnen spelen :

Spel ziet er goed uit, grafisch imo beter als vice city. Ik speel het op 1600x1200x32.
Mooie lichteffecten als het donker wordt in de stad, de zon gaat snel maar wel mooi onder. Ook een sterren in de lucht en een grote maan in de nacht. Reed wel lekker op me Harley op een of andere berg :P

Geluid is goed, lekker switchen tussen de radiostations. De optie om mijn eigen radiostation te luisteren nog niet geprobeerd. Cypress Hill Snoop Dogg en Rage against the machine heb ik al langs horen komen.

Wat me ook opvalt is dat de map zooo groot is _/-\o_ Je kan echt een heel stuk over de snelweg rijden. Ook isser volop verkeer en mensen op straat. Niks dan lof tot nu toe :7

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Anoniem: 132931 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:46:

.... There's a draw distance slider that, when turned all the way up, almost totally eliminates the draw-in and fogging that's become synonymous with the series....
Ik weet niet over welk spel dat zij daar bezig zijn, maar in ieder geval niet over GTASA. Zelfs met de slider hélémaal naar rechts zie ik in de verte nog scherm-opbouw, wagens midden van de straat omhoog poppen, voetgangers die verdwijnen in het niets ... wel allemaal serieus in de verte, maar 'popups' allerhande zie ik wel degelijk wél!

Frames per seconde met o-ver-schot op 1600x1200, maar géén scherm-opbouw als die draw distance slider op maximum staat, neen, niet in GTASA. Misschien spelen ze op een bagger resolutie met geen AA ofzo, maar bij mij zie ik het toch wel degelijk wél.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb dat ook met dat geluid (3e computer, hangende geluid), goed om te weten dat het niet een fout aan mijn kant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Zulke reactie's maken me toch echt benieuwd naar het spel.

Ik heb dan wel niet zo'n goed systeem dat ik hem op 1600 * 1200 kan draaien, maar toch

Eens kijken of ik vanavond dit spel eindelijk kan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Afbeeldingslocatie: http://www.riklemmers.nl/sites/blingklein.jpg
(klik)
bling bling

naja nog niet echt bling bling, maar veel mooiere dingen kon ik niet :P

Ik vind het spel echt wel goed graphics stoor ik me echt niet aan, ziet er goed genoeg uit vind ik. Gameplay ook harstikke goed.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Handig als je de PS2-versie al hebt plat gespeeld... Liep na 2 minuten spelen al met een AK-47 rond. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ben er benieuwd als ik het zo allemaal lees. Maak me ook niet zo druk over de performance. Had bij Boiling Point ook geen problemen. Lijkt ook wel alsof de mensen met een Radeon zo ie zo weinig problemen hebben.

Wel treurig om te lezen dat veel mensen de game al hebben. Zelfs een mod... tamelijk hypocriet en ondermijning van je eigen gezag eigenlijk :D

Vrijdags even ophalen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103453

DenniZ schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:02:

Geluid is goed, lekker switchen tussen de radiostations. De optie om mijn eigen radiostation te luisteren nog niet geprobeerd. Cypress Hill Snoop Dogg en Rage against the machine heb ik al langs horen komen.
In welke map moet je nu het muziek zetten, om het in de auto weer te kunnen luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Laatst online: 26-05 23:19

aal

Ergens in de 'My Documents' folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 103453 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:19:
In welke map moet je nu het muziek zetten, om het in de auto weer te kunnen luisteren?
Q: Why do I only hear advertisements when listening to the User Track Player?
A: Check that any shortcuts in the "My Documents\GTA San Andreas User Files\User Tracks" are valid and that they have been scanned using the Scan User Tracks function in the User Track Options menu submenu of the Audio Setup menu. If trying to playback MP3, M4A or WMA tracks you may need to install Windows Media Player, QuickTime or a third party codec pack.

[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 08-06-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70822

zijn er al wapen cheats of trainers? Ik wil chaos, maar verder geen zin om missies te doen enzo, paar uurtjes knallen en dan heb ik het wel weer gehad met san andreas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Iemand enig idee hoe de refresh rate aangepast kan worden, 60hz ingame is namelijk niet echt fijn voor m'n ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 04-07 20:54
Hmm, ik vind het er niet veel op uit gegaan sinds Vice City. Niet alleen wat de graphics betreft, maar de AI is ook nog steeds zeer belabberd. Paar gang members komen achter me aan, al vurende.. raken ze een toevallig passerende agent.. agent doet niets :?

Wat vraagjes. Hoe schiet je vanuit een auto/vanaf een motor/fiets? In VC kon dit, maar kan er niet zo snel achterkomen hoe je dit in SA doet. Hoe beroof je een winkel? Ik krijg ze al zover dat ze netjes hun handjes in de lucht steken maar dan wat?

[ Voor 13% gewijzigd door Mitt3nz op 08-06-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Kun je ook attributen halen, om jezelf aan te kleden ed.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:38
met Q en E, dan kijk je opzij.

ik vind dat inderdaad ook raar met die agenten. alleen als ik wat verkeerd doe komen ze achter me aan.
ik vind ook dat die camera irritant is tijdens het rijden, nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98682

Anoniem: 58392 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:45:
Iemand enig idee hoe de refresh rate aangepast kan worden, 60hz ingame is namelijk niet echt fijn voor m'n ogen.
Als je een nVidia hebt kun je de refresh rate overriden in Control Panel -> Display -> Settings -> Advanced, en dan het nVidia tabblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Bartvw schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:52:
met Q en E, dan kijk je opzij.

ik vind dat inderdaad ook raar met die agenten. alleen als ik wat verkeerd doe komen ze achter me aan.
ik vind ook dat die camera irritant is tijdens het rijden, nog meer mensen hier last van?
Ja, dan kijk je opzij.. maar vuren kun je niet ;)

Dat wat die agenten betreft vind ik jammer.. in Vice City irriteerde ik me daar ook al mateloos aan. Net ook, zie ik 2 agenten en 4 gang members onderling een vuurgevecht houden.. Ik dacht ff de politie te helpen door een van de gang members neer te slaan.. krijg ik opeens zowel de politie als de gang members schietend achter me aan :? Jammer dat daar niet meer aandacht aan is besteed, dat soort dingen maakt het nou leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door Mitt3nz op 08-06-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Mitt3nz schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:55:
[...]

Ja, dan kijk je opzij.. maar vuren kun je niet ;)
moet je wel eerst een Uzi/MP5 hebben.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:37

BioHazard

*\o/*

Ik zoek naar een savegame die wat verder is gewoonweg voor het exploren van de map, iemand al een tegengekomen ergens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Gekkenhuis schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:57:
[...]

moet je wel eerst een Uzi/MP5 hebben.
Yep, kwam ik net achter :)

Net een trein gekidnapt :D

[ Voor 8% gewijzigd door Mitt3nz op 08-06-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 09:41
Wat is die mountain Bike en dan van een berg af fietsen uberkewl :o OMG Wat kan je hard gaan op een fiets :D
Echt helemaal super dit :)
Geen bugs, geen irritant gezeur :)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-07 15:36
Anoniem: 70822 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:36:
zijn er al wapen cheats of trainers? Ik wil chaos, maar verder geen zin om missies te doen enzo, paar uurtjes knallen en dan heb ik het wel weer gehad met san andreas :D
Ja, 4x trainer (God Mode , Illimited ammo , Money , Time) is reeds gereleased. Heb'm hier TIJDELIJK geupload.
Modjes: ik veronderstel dat dit binnen de grenzen is?
FragNeck schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:22:
yeah, laten we het spel in 1 dag uitspelen.
NosFeaRatU vroeg erom. Ik veronderstel dat er meerdere zijn die't eens snel wat willen doen.
Iedereen kan netjes voor zichzelf opmaken of ie trainer wil gebruiken of niet. Ik hoop dat iedereen ook beseft dat zo'n trainer uiteindelijk je gameplay écht wel verkloot als je'm vaker gebruikt.

[ Voor 113% gewijzigd door witchdoc op 08-06-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
poohbeer schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:20:
Hier vind je trouwens een 4x trainer (God Mode , Illimited ammo , Money , Time)
yeah, laten we het spel in 1 dag uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 21:27

Pubbert

random gestoord

Anoniem: 132931 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:46:

On another, the audio simply cut out a lot, leaving you to drive around with only music to keep you company. It's tough to play when you can't hear your mission descriptions. .[/b]
Hier heb ik dus last van, vaak hoor ik helemaal niet wat ze zeggen :{ Dan moet ik via subtitles zien wat er gezegd word, en weet ik dus niet wie wat allemaal zegt. Erg irritant.

Weet iemand misschien een oplossing?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Thund3r schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:25:
[...]

Hier heb ik dus last van, vaak hoor ik helemaal niet wat ze zeggen :{ Dan moet ik via subtitles zien wat er gezegd word, en weet ik dus niet wie wat allemaal zegt. Erg irritant.

Radio niveau op laag zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door swampy op 08-06-2005 16:35 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Thund3r schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:25:
[...]

Ik heb eff mn drivers geupdate.. had wel het idee dat het minder was dan eerst maar tis nog niet helemaal over volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand een savegame om lekker te kloten? Ik kan nu al alle winkels in, mijn auto pimpen, en heb bijna alle missies van het eerste eiland af, maar ik wil over mountain chilliad scheuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
hier mooie auto, een lowrider met hydraulics :P (klik)
Afbeeldingslocatie: http://www.riklemmers.nl/sites/gta/lowrider1k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.riklemmers.nl/sites/gta/lowrider2k.jpg
geinig met die suspension dat je auto zo kan hoppen, alleen dat ding rijd echt wel bar slecht :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wah, je kunt er voor 500 euro een vlammenpaintjob opzetten :) Dan word hij super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Is er nu echt geen manier die camera te locken? Als je m ff loslaat dan gaat ie gelijk tollen als een gek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Waarom zou je dat ding gaan tunen?
Ik jat toch steeds een ander :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das meer om te kloten, EN om je sex-appeal te upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij europese versie kun je camera locken, amerikanen wilden die optie niet. daarom kan het niet.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoelt voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!