Toon posts:

huntkey fanless 400w

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje terug heb ik deze voeding gekocht om m'n systeem wat stiller te maken. Toen ik 'em ging inbouwen zag ik dat er een 24 pins connector op zat voor een socket 9 nogwat moederbord ipv een 20 pins connector. Dat gaf op mijn socket 478 (asus p4p800) problemen omdat de connector voor de ide kabel en de voeding te dicht bij elkaar zaten en daardoor de connector niet pastte. Heb de voeding ondertussen weer terug gebracht naar Euromaxi. M'n vraag is: bestaat er zoiets als een stekkertje/verloopstukje waarmee je van een 24 pins voedingsconnector een 20 pins connector kan maken? Ik zou nl alsnog heel graag die voeding willen aanschaffen en hij is wel een stuk goedkoper dan alle andere fanless voedingen die in de pricewatch staan. Ik heb aardig wat threads over voedingen op dit forum doorgelezen maar heb over dit probleem niks kunnen vinden.
bvd

Verwijderd

Bestaat zeer zeker!!! Is normaal gezien ook heel makkelijk te vinden. Het verbaast me dat je daar nog niks over gezien hebt. Het staat trouwens ook in de eigen pricewatch van tweakers:
http://www.tweakers.net//pricewatch/108252

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:17

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik vraag me af hoe je dan gezocht hebt, als ik zoek op 'voeding 20 24 pins' (ongeveer het eerste wat je in zo'n geval doet, lijkt mij), krijg ik 378 hits.
Dit is dus iets wat je zelf ook makkelijk had kunnen vinden!

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
oeps, ja idd heb niet de goeie zoektermen in de search gebruikt. zal volgende keer specifieker zoeken. bedankt voor jullie hulp

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

ATX 20 vs ATX 24 :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Atlas op 07-06-2005 15:26 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.