Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nikon D70(s) deel 4

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.645 views sinds 30-01-2008

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Shit die van mij ook, waar kon je ook alweer goedkoop een reservebatterij bestellen, helemaal zonder kan natuurlijk niet ;)

http://www.accuplus.nl/ was het toch?

hjs wijzigde deze reactie 09-11-2005 06:33 (15%)

• MBV
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:11
Woei! Ik krijg binnenkort een EN-EL3a of e :) Extra capaciteit (alsof die accu die ik nu heb binnen een maand leeg is ofzo :P). Heb ook een fake-accu van €15, dus zonder accu zit ik niet. Kijken of die het wel overleeft :)

edit:
@hjs: yep, komt mijn reserveaccu ook vandaan. Had ik direct gekocht, en sinds aankoop om-en-om gebruikt. Ik denk niet dat hij veiliger is dan mijn mogelijk defecte nikon-accu, maar ik wil best wel een 3a accu :9

offtopic:
ik heb zo nu en dan dat allebei mijn accu's leeg zijn. Ik gebruik mijn camera zo 'weinig' dat ik soms maanden met mijn accu doe. Best lastig ;)

MBV wijzigde deze reactie 09-11-2005 10:28 (51%)

• hjs
  • Niet online
Dat 020-6545256 nummer is wel constant in gesprek zeg.

Kan het ook anders, zie wel iets van registreren (wat ik al lang gedaan heb) maar kom geen formulier oid tegen wat je moet invoeren :(

• brooks123
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15-07 19:41
op de site staat dat ze hard werken aan een online registratie formulier, binnenkort zal deze beschikbaar zijn

signature

• Phrenetic
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 05-07 13:23

Phrenetic

ehm...

Na tig keer bellen eindelijk iemand aan de lijn. Je moet je wel eerst geregistreerd hebben op de Nikon support site, dan hebben ze al je gegevens al. Ze vragen alleen het e-mailadres waarmee je geregistreerd hebt en het serienummer van de batterij. De medewerker aan de andere kant van de lijn vertelde hetzelfde als al op de site staat: er wordt een envelope gestuurd, daar doe je de batterij in, stuur je op en binnen 5 werkdagen zou je dan een nieuwe moeten krijgen.

• Wceend
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:01
dus het is niet mogelijk dat ze het eerst opsturen en dat je daarna je oude terugstuurd?
als ik dat weet hoef ik namelijk niet te bellen

• chippie777
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:53
quote:
Phrenetic schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:44:
Na tig keer bellen eindelijk iemand aan de lijn. Je moet je wel eerst geregistreerd hebben op de Nikon support site, dan hebben ze al je gegevens al. Ze vragen alleen het e-mailadres waarmee je geregistreerd hebt en het serienummer van de batterij. De medewerker aan de andere kant van de lijn vertelde hetzelfde als al op de site staat: er wordt een envelope gestuurd, daar doe je de batterij in, stuur je op en binnen 5 werkdagen zou je dan een nieuwe moeten krijgen.
Tja, en daar gaat het mis bij mij. :( Het is mij tot op heden nog niet gelukt om mijn D70 te registreren. Het is dus een model dat niet via Inca is gekocht maar dat moet voor registratie niet uitmaken lijkt mij. Heeft iemand een tip hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen?

• hjs
  • Niet online
Niet registreren bij Inca maar op de europese site.

• chippie777
quote:
hjs schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:16:
Niet registreren bij Inca maar op de europese site.
Daar word je vanzelf verwezen naar Nederland (Inca) er is volgens mij niet iets als een europeese registratie.

• hjs
  • Niet online
mhhh, ik heb me toch ooit 2x geregistreerd.
een keer met mijn echte camera nummer en een keer bij inca met mijn camera nummer iets aangepast, eerste getal ofzo ff anders.

• Garyu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13:02
Is dit de Inca site waar je een account kan aanmaken? Er staat namelijk vrij groot European Support Centre boven.. http://nikoneurope-nl.cus...=&p_next_page=std_alp.php

En anders vul je 'm toch in het Duits in ;)
http://nikoneurope-de.cus...=&p_next_page=std_alp.php

• chippie777
quote:
Garyu schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:24:
Is dit de Inca site waar je een account kan aanmaken? Er staat namelijk vrij groot European Support Centre boven.. http://nikoneurope-nl.cus...=&p_next_page=std_alp.php

En anders vul je 'm toch in het Duits in ;)
http://nikoneurope-de.cus...=&p_next_page=std_alp.php
Prima links, geen probleem om een account aan te maken maar helaas mijn cameraserienummer wordt niet geaccepteerd. :(
Het is dus geen europees model, maar je zou hem toch ergens moeten kunnen registeren lijkt mij.

• Garyu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13:02
Even bellen met Nikon en vragen hoe-of-wat?

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Op naar deel 5 dan maar :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Zoefff
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:03

Zoefff

❤ 

Aldus hier te vinden: Nikon D70(s) - Deel 5 :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True