Nieuwe Printer ?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
Hoi,

Mijn vriend wil 1 nieuwe printer kopen maar hij weet niet welke printer zijn goed. Hij heeft het nodig voor zijn opleiding, daarom print hij er veel dus hij is opzoek naar 1 goed,snel en kwaliteit printer (geen laser)
Wie kun 1 goed advies voor geven? Alvast bedankt voor al de moeite.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:36
Wat is het budget en wat heb je zelf al uitgezocht?

Specs

Verwijderd

In ieder geval geen Lexmark naar mijn mening, alleen maar slechte ervaringen zowel software als printen.

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
Ik ben hellemaal niet benkend op dit gebied. Ik heb gezocht op internet maar er zijn zoveeeeel.Het moet rond 2 en 300 euro kosten. BVD

Verwijderd

waarom eigenlijk geen laser? je zegt dat hij snel moet zijn maar snelle inktjets bestaan nou eenmaal niet :)

• tweakers.not
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-02 23:22
Het Grote Printer Topic

Iedereen heeft goede ervaringen met de Canon IP4000. Ook als beste getest door consumentenbond februari 2005, mede door laagste kosten per pagina.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

saigon66, lees je eigen startpost eens en bedenk wat je nu eigenlijk van ons vraagt. Je geeft veel te weinig informatie over wat je nodig hebt en wat je zelf al geprobeerd hebt :)

De eisen die je stelt zouden overigens wel inhouden dat je het beste naar een laserprinter kunt kijken, tenzij je er ook afbeeldingen mee wilt printen. Of dat zo is blijkt niet uit je topicstart.

Ga eerst eens na wat je precies wilt doen, wat het budget is en ga dan kijken wat er te koop is. Kom je er dan niet uit, dan hebben wij iets om je bij te helpen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^

* dion_b is with Smarty :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.