hbokh schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:45:
Ik heb de afgelopen maand de versies van AID 2.11, EKB6, Schweino en Pimped geprobeerd.
Die van Schweino valt op door het ontbreken van o.a. de grote hoeveelheid Milkdrop-visualisaties en dat maakt hem qua download inderdaad lichter.
als je goed had gekeken dan had je kunnen constateren dat Schweino er 2000+ beschikbaar heeft, eenmaal op je xbox dan blijven ze op je xbox, dus dan hoef je geen presets meer mee te leveren. De standaard presets zitten er trouwens wel bij.
*edit* ik zie dat de presets verdwenen zijn ?De Pimped heb ik vandaag geïnstalleerd (build 28-8-2005), het mooie daarvan is dat die default de temperatuur (van het weer buiten) in de PM3-skin standaard weergeeft,
niets bijzonders want dat is een aanpassing in je skin: PMIII>PAL>home.xml, dit kan je zelf ook aanpassing, hoef je niets voor te downloaden.
standaard veel techneuten RSS-feeds heeft en dat er in deze laatste versie een LinksBoks-webbrowser als beta ingebouwd zit.
Zoals je zegt: beta, de xbmc developers zijn niet blij met deze releases, plus dat ie niet zo uit CVS komt. RSS feeds kan je zelf invullen.
Schweino komt uit CVS en is elke dag vers en dus up to date. Dus op een skin aanpassing na er is geen verschil tussen de versies.
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 34095 op 03-09-2005 23:58
]