Ik heb mn xbox afgelopen weekend om laten bouwen, maar ik heb zo'n idee dat er een oude versie van xbmc opstaat. ik denk dat ik vanavond thuis (ben nu op school) de nieuwste versie van xbmc er op probeer te zetten. Dank je voor de tip om de oude versie te backuppen, k ga zowiezo ff de hele beschrijving hier doorlezenscorpion303 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:31:
[...]
Ik weet niet wanneer je je xbox hebt laten ombouwen, maar over het algemeen wordt xbmc er tijdens de ontwikkeling alleen maar beter op.... zo heeft een upgrade na enkele maanden tot een half jaartje vaak al grote performaceverbeteringen tot gevolg... incidenteel zijn er wel eens wat fouten te vinden in de nieuwe releases, maar over het geheel genomen zijn ze vrij stabiel..
Als je trouwens eerst een kopietje van je huidige xbmc-map naar je pc overzet, alvorens de nieuwe erop te zetten, kan je altijd nog terugvallen op de oude situatie..
Over dat ftp verhaal kan ik vanaf hier heel weinig zeggen. Maar dat bestandsnaamverhaal zou nog wel eens kunnen kloppen, ik heb 1 video bestand die het wel deed, en een stuk of 6 die het niet deden. Mogen bepaalde karakters niet in een bestandsnaam op de xbox voorkomen?
-edit: Ik heb ff verder gekeken dan mn neus lang is, en ben er achter gekomen dat het filesystem van de xbox geen bestandsnamen langer dan 42 karakters aankan. Dit zou het probleem wel eens kunnen zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door sebasgrif op 14-06-2005 15:08 ]