Ik kan dus als ik wil uren gamen en dan is m'n systeem super stabiel, maar als ik aan het internetten ben dan heb ik best vaak een vast loper. Dit gebeurt dus alleen als ik aan het internetten ben en zowel met opera als explorer. Word en Excell geven dus ook geen problemen. Waar zou dit toch aan kunnen liggen. Mobo: a7v, Proc: TB-800 OS: win2k.
niets met geheugen te maken, welke bios heb je?
waarschijnlijk heb je 1004C of zo, met 1005A en hoger is het opgelost
(had probleem ook)
waarschijnlijk heb je 1004C of zo, met 1005A en hoger is het opgelost
(had probleem ook)
Had ik ook , lag aan de versie van explorer. Na het uitproberen van verschillende versies heb ik er nu eentje zonder sp.
Gelijk ook alles voor een nieuwe installatie uit m'n registry gesloopt. Alle browser zuigen gewoon. Ff puzzelen maar er is uit te komen
Gelijk ook alles voor een nieuwe installatie uit m'n registry gesloopt. Alle browser zuigen gewoon. Ff puzzelen maar er is uit te komen
u can fool all people some time and fool some people alltime
Verwijderd
mozilla zuigt ook, ik vind IE 5.5 sp1 US de beste tot nu toen, crashed nooit.( de NL versie wel)
Catfish weet je dit zeker, Alleen heb ik met bios versie 1005a, een ander probleem. Als ik mijn tunderbirdje een hogere multiplier geef dan 8.5 wil de computer niet meer rebooten, Hij sluit wel af, maar het opstarten gaat dan niet (geen systeem test niks) Met het terug zetten van bios versie 1004c was dit opgelost. Mischien moet ik 1005c even proberen.
ik heb precies hetzelfde probleem (onder W98se)... (zie sign voor details)
bij mij loopt alles als een trein, maar in IE5/5.5 als ik wat surf loopt ie vast en bij helpen 2 dingen (niet dat ik er blij mee ben, maar toch):
- in bios settings op "normal" ipv "optimal"
- gen scroll muis gebruiken (klinkt raar, maar bij mij hielp het)
bij mij loopt alles als een trein, maar in IE5/5.5 als ik wat surf loopt ie vast en bij helpen 2 dingen (niet dat ik er blij mee ben, maar toch):
- in bios settings op "normal" ipv "optimal"
- gen scroll muis gebruiken (klinkt raar, maar bij mij hielp het)
Verwijderd
vast en zeker een irq conflict doordat je Modem in een slot zit dat een gesharde interupt gebruikt
of konquerorOp donderdag 11 januari 2001 22:29 schreef Jorden het volgende:
[..]
Moet je Mozilla eens proberen
www.mozilla.org
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
dat van die scroll muis kan wel eens kloppen.
sinds dat ik die heb bevriest het beeld vaak op internet.
sinds dat ik die heb bevriest het beeld vaak op internet.
"zeg nooit 100%" maar 'k heb aan mijn software/windows niets verandersd en sinds 1005A ben ik nog geen enkele keer gecrashed :):):p (nu toch al zo'n dikke 2 maand)
download ff nieuwe drivers voor je muis! dat help maybe!
Catfish, welke bios versie had jij VOOR die 1005a? (waar je dus ook crashes mee had)
Verwijderd
Zit gewoon in Win98SE. Hier tenminste wel..Op vrijdag 12 januari 2001 00:09 schreef ezwizard het volgende:
Nou Henri, als jij mij kan vertellen waar ik die drivers voor een Microsoft standard scroll wheel mouse kan vinden , pls tell me!!!
ja dat klopt, maar standaard installeerd ie em dan als een "PS/2 Compatible Mouse Port", maar ik wil juist dat ie specifieke scroll mouse drivers krijgt...
mmm ik zie net dat als ik windows update kies, dat ie zegt dat ik de beste drivers voor mijn muis al heb, maar ik wil juist een soort van installatie programmatje wat speciaal voor deze muis is bedoeld.... kan iemand mij DAAR aan helpen ???
Ik dacht zelf al dat het aan de muis ligt, want het gebeurd alleen als ik aan het internetten ben en dan gebruik ik de muis toch wel erg veel vooral dat wieltje!!! Is een inteli mouse explorer.
en hoe heeft windows jouw muis dan geinstalleerd? ook als een PS/2 Compatible Mouse Port zeker?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104428
volg ook deze topic voor muis scroll problemen (net geopend)
volg ook deze topic voor muis scroll problemen (net geopend)
Ik zal even kijken, Microsoft USB intelli mouse explorer. Dit is in win2k. Misschien doet win98 het anders.
Zal dit wat met m'n problemen te make hebben:
System Information report written at: 12-01-2001 15:25:44
[IRQs]
IRQ Number Device
9 Microsoft ACPI-Compliant System
9 NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro
9 VIA USB Universal Host Controller
9 Creative SB Live! Value (WDM)
9 MSP3880SP-W 56K Modem
9 Win2000 Promise Ultra100 (tm) IDE Controller (PDC20265)
8 System CMOS/real time clock
13 Numeric data processor
6 Standard floppy disk controller
1 Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard
15 Secondary IDE Channel
Zal dit wat met m'n problemen te make hebben:
System Information report written at: 12-01-2001 15:25:44
[IRQs]
IRQ Number Device
9 Microsoft ACPI-Compliant System
9 NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro
9 Creative SB Live! Value (WDM)
9 MSP3880SP-W 56K Modem
9 Win2000 Promise Ultra100 (tm) IDE Controller (PDC20265)
8 System CMOS/real time clock
13 Numeric data processor
6 Standard floppy disk controller
1 Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard
15 Secondary IDE Channel
Ik heb even BIOS 1005c geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo lang achter elkaar heb kunnen internetten. Ok het is nog niet heel lang, maar normaal kwam ik echt niet verder dan een 1/2uur nu zit ik echt toch al op de anderhalf uur.
OK !!!!!!!! Nou inmiddels alweer een paar dagen verder en VEEL gesurfd en nog steeds GEEN vastloper met bios 1005a...
YES !!!!!!!!!
(jullie moeten eens weten hoe lang me dit heeft geduurd... hoe lang dan? nou sinds ik de computer heb gekocht.... en wanneer heb je hem gekocht dan? nou ergens in november 2000...)
YES !!!!!!!!!
(jullie moeten eens weten hoe lang me dit heeft geduurd... hoe lang dan? nou sinds ik de computer heb gekocht.... en wanneer heb je hem gekocht dan? nou ergens in november 2000...)
Pagina: 1