* jules heeft ook vette fish platen
Nog ff en dan is m'n gallery gevuld
En online
http://foto.leend3rs.nl/thumbnails.php?album=42
Zometeen wat highlights...
De highlights;
Toen ik aankwam duurde het nog even voordat het glaswerk en de spiegels uitgepakt werden, maar al snel kwam men los in de tuin;

neographikal die trots zijn nieuwe 550EX en grip laat zien

Tafeltje in de tuin van Wolfensteijn dat zich al snel vulde met drank en camera apparatuur

WimD70 die al heel snel losging in de tuin van Wolfensteijn...

Tukk met zijn spullen,
* jules laat zien hoe je op een alternatieve manier ook foto's kan maken

Zo ook bij Wolfensteijn...

Zoefff is ook eindelijk gearriveerd en eigende zich al snel een plekkie toe...

En hier waren we op pad, één van de eerste fotogenieke dingen die we op de licht gevoelige chip* hebben vastgelegd... (* bij sommigen nog plaat)

ff m'n nieuwe 4x close up filtertje uitgeprobeerd, ik geloof op m'n 18-70 @ 70 mm

Zoefff die iets van me wil....

Het verschil tussen 18mm en 10,5mm fisheye powerrrrrrrr

WimD70 in actie

Landhuisje aldaar..

10,5 mm powerrrr toegepast op HunterPro

Voor diegenen die zich afvragen hoe zo'n fotomeet er nu soms wel eens uitziet.... veel k's aan euro's dat wild in de natuur rondloopt

Toch nog maar es geprobeerd om echt wat op de foto te zetten en m'n close up filtertje uit te proberen...

Op de heen weg gemist vanwege een gecrashte D70, op de terugweg alsnog kunnen nemen

70mm power met een omgedraaide 50mm erop, foto is van m'n broek.

Poes komt even tijdens de BBQ rondneuzen. Mijn D70 neust even bij poes

Vriendinnetje van't broertje van Wolfensteijn dat even kwam neuzen tussen de .... uhmz, fotograferende mensen
Naast de camera sex heb ik ook nog wat flitsersex kunnen vastleggen;
't was weer leuk! Heel leuk! Goed georganiseerd Wolfensteijn! Ik had alleen wat beter moeten lezeb wat betreft sommige details like lunch

. Hoop dat anderen het ook naar hun zin hebben gehad?
[
Voor 136% gewijzigd door
jules op 11-07-2005 13:22
]