Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:23
vervoer
Aangezien de meeting aan de rand van Hilversum begint is vervoer wel handig. Nu weet ik dat wimd70 vanuit Almere komt, en op weg naar mijn huis toe best even langs station Hilversum wil rijden om daar mensen op te pikken. Daarnaast komen er nog wat andere mensen met de auto her en der vandaan. Dus als iedereen die met de auto komt dit even aangeeft, en ook aangeeft waarvandaan, dan kunnen de mensen zonder auto eventueel kijken of ze mee kunnen rijden.

update
Ok, de datum ligt vanaf nu vast op 9 april juli. Nieuwe inschrijvingen zijn welkom totdat of het huis te klein is, of tot een 3tal dagen voor de dag. Ik zal komende week gaan werken aan een routebeschrijving voor zowel de auto als het openbaar vervoer.

Het aantal mensen waarbij het huis te klein is ligt nu ook vast op meer dan 10. Dus er kunnen in totaal 10 mensen komen. Mocht deze meeting succesvol blijken, dan kan ik er in de toekomst meer organiseren, er zijn meer dan genoeg mooie wandelrouters hier in de omgeving. Wil je mee, schrijf je dan in op http://meeting.erkens.info/12/.

Nog even over de te wandelen route. Het zal een flinke tippel zijn, 10 kilometer is een schatting die volgens mij wel redelijk klopt. Maar er zijn zoveel mogelijke routes dat als je niet uitkijkt je zo op 15 of misschien zelfs 20 kilometer kan komen. Zorg dus voor goede wandelschoenen, en voldoende uithoudings vermogen. Eventueel kan de tocht halverwege nog afgebroken worden mochten mensen het echt niet meer trekken. Maar liever dat we gewoon alles kunnen zien wat er op deze tocht te zien zal zijn.

overzicht
Voor het overzicht maak ik nu gebruik van http://meeting.erkens.info/12/, dus als je wilt komen, schrijf je daar dan even in.

Afbeeldingslocatie: http://meeting.erkens.info/12/table.png

waarom
De zomer komt eraan, en voor sommige mensen is die zelfs al aangebroken. De hopelijk mooie dagen die gaan komen zullen veel mensen ertoe uitlokken om met camera en eventuele accesoires op pad te gaan. Iedereen heeft zijn of haar favoriete omgeving om foto's te maken, maar deze omgeving is vaak ook een plek waar men al vaker dan alleen deze zomer komt. Dan heb ik het dus over al die natuurgebieden waar mensen naast wonen, of misschien zelfs die mooie steden waar men in woont.

Ik wilde een voorstel doen om tenmminste 1 dag van deze zomer te komen op een plek waar je nog niet eerder bent geweest. Het kan zijn dat er genoeg FG bezoekers komen, maar ik heb hier nog geen foto's van gezien. Er staat 1 topic van mij hier met een aantal foto's van het gebied waar ik het over heb, maar gezien mijn nog beperkte fotografie kunsten, is het daar blij gebleven.

omschrijving locaties
De 's Gravelandse buitenplaatsen zijn tegenwoordig grotendeels eigendom van Natuurmonumenten. Maar vroeger waren dit de zomer huisjes van rijke Amsterdamse kooplieden. Deze Amsterdammers trokken in de warme zomers lekker naar hun buitenplaats, waar ze de meest fantastische tuinen aan lieten leggen. Deze gigantische tuinen is het doel van deze meeting die ik wil organiseren. Samen met een stuk Corversbos en Spanderswoud erbij. Het zijn een aantal erg mooie stukken bos, samen met een aantal spraakmakend stukken tuin, alhoewel het woord park meer op zijn plaats is. Grappige doorkijken, leuke vijvers en sloten. Mooie panden, en strak aangelegde paden. Alles is te vinden.

Mocht deze menselijke overheersing op de natuur niet zijn wat je aanspreekt dan kan er een stuk doorgelopen worden naar het Spanderswoud. Er wordt wel in onderhouden, maar toch wordt alles zoveel mogelijk aan de natuur overgelaten. Slordige paden die soms bijna niet te zien zijn, omgevallen bomen die worden verteerd door paddestoelen en andere schimmels. Een zon die soms bijna niet door het bladerdak heen kan schijnen. Schimmen die bewegen onder de naaldbomen, en verder geen ziel die je verstoord.

Tussen deze 2 uitersten ligt ook nog het Corversbos, het is geen strak onderhouden tuin, maar het is ook geen volledig verwilderd bos. Brede paden tussen de bomen, een aantal grasvelden in gebruik voor sportactiviteiten, en ook een aantal velden waar graan en dergelijke op een natuurlijke manier worden verbouwd. Zowel open, als op sommige plekken dichtbegroeid is dit een fantastisch stuk land om te wandelen of de hond uit te laten.

het voorstel
Mijn voorstel is om een op een weekend ergens in de komende 5 weken vanuit mijn huis (naja, mijn ouderlijk huis) te vertrekken op een wandeltocht langs deze bijzonder mooie plekken natuur. Dit zal naar alle waarschijnlijk een wandeling van ongeveer 10 kilometer worden (dit kan langer of korter), en ongeveer 4 uur duren (dit is een grote slag om de arm). Het makkelijkst zal waarschijnlijk een zaterdag of zondag zijn, dus geef je voorkeur in onderstaande poll.

edit:
polls weggehaald vanwege gebruik van http://meeting.erkens.info/12/.

het programma
Dan nog het programma voor die dag. Vanaf 10 á 11 uur zijn jullie welkom, rond 12 uur wilde ik dan een lunch op tafel zetten zodat we niet met een lege maag hoeven te lopen. Na de lunch gaan we dan op pad om een boel mooie foto's te maken. Zodra we terug zijn bij mij thuis wordt er een barbeque aangestoken, en kunnen we onder het genot van een warm vuur en warm vlees nog sterke verhalen vertellen over de wilde beren die we zijn tegenkomen.

kosten
Gezien de voedsel voorziening die ik op mij zal nemen wil ik wel graag een financiele vergoeding krijgen van de mensen die gaan komen. Dit zal naar hoe de verwachting nu is iets van 10 tot 15 euro zijn (als ik ruim reken, ik bedoel, niemand hoef te weten dat het vlees op de barbeque bij de Lidl vandaan komt ;)). Zodra ik weet hoeveel mensen er gaan komen kan ik inkopen gaan doen, en het uiteindelijke bedrag vaststellen. Aan het begin van de meeting zal ik dan mensen lastig gaan vallen over de betaling.

Uiteraard zijn dingen zoals treinkaartjes en brandstof kosten voor eigen rekening ;)

begin en eindpunt
Misschien is het wel handig als ik vertel waar dit alles zich eventueel plaats zou kunnen gaan vinden. Dit is in Hilversum, op de Sterrelaan. Op 20 minuten afstand lopen vanaf het station (er rijden bussen, maar niet super vaak), en op 2 minuten afstand van het bos. Parkeren kost niets hier in de straat. Als er genoeg animo is om dit door te laten gaan zal ik te zijner tijd nog wel een route beschrijving plaatsen.

Als ik dan vanaf nu jullie mening over dit ontzettend wilde van mij kan krijgen, graag :)

toevoeging
Ik heb maximaal ruimte voor 2010 man, mochten er veel meer meewillen (en kunnen), dan moet er eventueel gekeken worden naar een andere locatie waar we kunnen beginnen.

toevoeging 2
Een punt die ik gisteravond tijdens het schrijven van deze post was vergeten, als je mee wil, plaats van een bericht in dit topic met de data dat je zou kunnen. Die polls zijn wel handig voor een snel overzicht van welke dat en datum het beste kunnen, maar een gedetailleerder overzicht van wie wanneer kan is wel zo handig. Ik zal dan af en toe een update doen met een lijstje van wie wanneer mee kan.

toevoeging 3
Ik heb nu dus een lijstje toegevoegd van mensen die hebben aangegeven te willen komen. Van 2 mensen weet ik dat ze wel willen komen, maar weet ik niet wanneer ze kunnen. Die poll is puur en alleen voor een overzicht van welke momenten het populairst zijn, ik kan daaruit niet achterhalen wie wanneer kan. Dus als die mensen (ik noem geen namen ;)) nog even aan kunnen geven wanneer ze wel en wanneer ze niet kunnen, kan ik beter plannen.

toevoeging 4
We maken nu gebruik van http://meeting.erkens.info/12/ voor het overzicht van iederee die wil komen. Dus wil je komen, schrijf je daar in.

de lijst

WieWanner welWanneer niet
The rift2 en 9 juli18 en 25 juni
neographikalalle dataN/A
Jaymz2 en 9 juli18 en 25 juni
Tukk9 julide rest
wimD70julijuni
semicondoor de weekweekend
Zoefffalle dataN/A
hr159 julide rest
Hunterpro9 julide rest

[ Voor 48% gewijzigd door Wolfensteijn op 26-06-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed initiatief! Ik wilde al een tijdje wat meer uit de buurt van waar ik woon gaan fotograferen maar het komt er nooit van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Prima, alle data zijn voor mij ook nog eens oke mits ik het van te voren weet zodat ik mijn werk kan verzetten :) Tenzij het op een zondag is, of door de weeks dan kan ik eigenlijk altijd wel. Maar voor de zaterdagen moet ik het minimaal een week van te voren weten. We kunnen erna overigens ook gewoon Utrecht ofzo induiken om nog wat te drinken, is meestal erg gezellig.

Maar wat mij betreft: count me in

edit: en natuurlijk hulde voor het initiatief _/-\o_ Overigens is het heel verstandig om wat je ook doet, mochten er geen mensen kunnen, het weekend van 16 juli vrij te houden. Een groot gedeelte van de mensen die geïntereseerd zouden kunnen zijn hebben dan al wat staan :)

[ Voor 26% gewijzigd door neographikal op 06-06-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:09

Jaymz

Keep on moving !

*Jaymz meldt zich als geinteresseerde. In de natuur bennik nog niet eerder aktief met fotografie bezig geweest, een goed excuus dus :)

't weekend van 18 juni kannik niet; dan vier ik m'n verjaardag :)

update, de 25e is ook afgevallen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jaymz op 06-06-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
16 juli is voor mij zowiezo onmogelijk omdat ik vanaf dan in Tsjechië zit voor 2 weken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb dit topic geboomarked en ik houd het in de gaten.

Als ik ga, ga ik met de auto en kom ik uit Woerden.

edit:
Hulde@initiatief

[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 06-06-2005 15:16 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12-2024
Heel erg leuk initiatief _/-\o_
Ik ken de omgeving daar vrij goed (Opa woonde in Ankeveen en we gingen vrij vaak fietsen in de buurt); ik ga dit topic ook bookmarken, want als het op een zaterdag in juli gaat plaatsvinden, ga ik zeker proberen om erbij te zijn...

D5200 | Nikkor 80-200 f/2.8 | Nikkor 35-105 f/3.5-4.5 | Sigma 180 f/3.5 MACRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
wimD70 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:28:
Heel erg leuk initiatief _/-\o_
Ik ken de omgeving daar vrij goed (Opa woonde in Ankeveen en we gingen vrij vaak fietsen in de buurt); ik ga dit topic ook bookmarken, want als het op een zaterdag in juli gaat plaatsvinden, ga ik zeker proberen om erbij te zijn...
Als je alleen maar op de fiets daar bent geweest kan ik je waarschijnlijk plekjes laten zien waarvan je niet wist dat ze er waren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
ja echt gaaf, lijkt me leuk, ik heb dan vrij, maar blijf zaterdags werken dus dat is alleen lastig (als ik naar de votes kijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:56

Zoefff

❤ 

Een leuk initiatief! Als ik kan lijkt het me zeker leuk om langs te komen. Voor zover ik weet kan ik alle weekenden wel, en als ik niet kan is daar eventueel nog wel een mouw aan te passen. Count me in :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:06
Leuk idee :D
Ik heb sinds kort een D70 en lijkt me wel een mooie manier om die cam een beetje te leren kennen.

Ik kan helaas maar 1 weekend, en dat is het weekend van 9 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
semicon schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:32:
ja echt gaaf, lijkt me leuk, ik heb dan vrij, maar blijf zaterdags werken dus dat is alleen lastig (als ik naar de votes kijk)
Kan je niet 1 zaterdag vrij krijgen? Of die zaterdag dan op een andere dag inhalen? Zowiezo heb je volgens altijd wel recht op een aantal dagen vrij bij elke werkgever (of je moet zwart werken ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Okay, ik heb de startpost iets uitgebreid met het onderstaande verhaal.

Ik heb nu dus een lijstje toegevoegd van mensen die hebben aangegeven te willen komen. Van 2 mensen weet ik dat ze wel willen komen, maar weet ik niet wanneer ze kunnen. Die poll is puur en alleen voor een overzicht van welke momenten het populairst zijn, ik kan daaruit niet achterhalen wie wanneer kan. Dus als die mensen (ik noem geen namen ;)) nog even aan kunnen geven wanneer ze wel en wanneer ze niet kunnen, kan ik beter plannen.

de lijst
The riftgeen ideegeen idee
neographikalalle dataN/A
Tukkgeen ideegeen idee
wimD70julijuni
Zoefffalle dataN/A
hr159 julide rest

edit:
Ja, ik had mijn eigen laatste post kunnen editen, vergeten, sorry, kan gebeuren na 2 uur sporten :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Wolfensteijn op 07-06-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Wolfensteijn schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:20:
[...]

Kan je niet 1 zaterdag vrij krijgen? Of die zaterdag dan op een andere dag inhalen? Zowiezo heb je volgens altijd wel recht op een aantal dagen vrij bij elke werkgever (of je moet zwart werken ;)).
Ik hoef (gelukkig) niet zwart te werken, maar voor de vakantie, want ik ga ook nog eens 3 en halve week weg, moeten er aantal dingen af zijn, dus moet de zaterdagen gebruiken :) Ik kan me alleen wel goed voorstellen dat veel niet-studenten juist niet door de weeks vrij zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mijn idee was om te kijken welke datum naar voren komt en om dan te kijken of ik kan.
Als je data wil hebben moet ik even in de papieren agenda kijken, als daarna zal ik de zaterdag en zondag posten dat ik kan.

[ Voor 67% gewijzigd door Tukk op 08-06-2005 09:06 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Voorlopig zet ik de datum voor de meeting op 9 juli, dan kunnen de meeste mensen tot nu toe. Dus ja Tukk, als jij even je papieren agenda kan checken of je die datum kan, dan wordt dat zeer gewaardeerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Count me in.

Een ander fotogeniek event laat ik schieten, een harleydag in Woerden, maar dit lijkt mij ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik ben er most prolly ook @ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Die 9 juli lijkt me perfect, als iedereen het er zo'n beetje mee eens is dan gaan we Remy of consorten even aankijken voor een titelchange en een alias :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Okay, mooi. Ik heb Hunterpro maar even aan het lijstje toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 juli is wat mij betreft prima

( voor de tabel: op 2 en 9 juli kan ik wel, op 18 en 25 juni niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Laatste overzicht:

neographikalalle dataN/A
Tukk9 julide rest
wimD70julijuni
Zoefffalle dataN/A
hr159 julide rest
Hunterpro9 julide rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:44:
Laatste overzicht:

neographikalalle dataN/A
Tukk9 julide rest
wimD70julijuni
Zoefffalle dataN/A
hr159 julide rest
Hunterpro9 julide rest
Tip: kijk hier eens:

http://meeting.erkens.info/

Werkt 10x handiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Met dank aan neographikal hier een linkje naar de erkens meeting pagina.

Schrijf je in, en geef aan welke data je kan, de voorlopige datum staat nog steeds op 9 juli, maar het kan zijn dat dat nog veranderd als er veel mensen mee willen op een andere datum.

http://meeting.erkens.info/12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wolfensteijn schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:38:

Schrijf je in, en geef aan welke data je kan, de voorlopige datum staat nog steeds op 9 juli, maar het kan zijn dat dat nog veranderd als er veel mensen mee willen op een andere datum.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:38:

En zet het even bovenaan de TS vetgedrukt dat mensen zich daar alsnog moeten registreren :) Werkt wat handiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ik geef mensen nog tot komende woensdag (15 juni) om zich in te schrijven en dergelijke. Vanaf die dag ga ik kijken wanneer de meeste mensen kunnen, en zet ik de datum vast.

Nog even een andere opmerking, als er meer behoefte is aan een archituur meeting, dan kan dat ook geregeld worden. Genoeg mooie (en lelijke) architectuur in Hilversum en omgeving om meerdere boeken mee te vullen :P. (Dudok, Duiker en Berlage om een paar van de architecte op te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:45:
Ik geef mensen nog tot komende woensdag (15 juni) om zich in te schrijven en dergelijke. Vanaf die dag ga ik kijken wanneer de meeste mensen kunnen, en zet ik de datum vast.

Nog even een andere opmerking, als er meer behoefte is aan een archituur meeting, dan kan dat ook geregeld worden. Genoeg mooie (en lelijke) architectuur in Hilversum en omgeving om meerdere boeken mee te vullen :P. (Dudok, Duiker en Berlage om een paar van de architecte op te noemen)
Tip: zet de datum vanaf dan vast en laat de inschrijving open tot 4 dagen van te voren, je krijgt waarschijnlijk nog lastminutes enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ok, bedankt voor de tip.

Ik zal trouwens vanavond of morgen een paar foto's van de gebieden (in ieder geval Corversbos en Gooilust) online zetten, Dan hebben jullie alvast een idee van hoe het er uitziet daar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Leuk, ben heel benieuwd :)

Die andere onderwerpen lijken me ook heel interessant, maar ik zou niet te hard van stapel lopen. Eerst even kijken hoe dit gaat, en dan eventueel weer wat nieuws afspreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zoefff schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:31:
Leuk, ben heel benieuwd :)

Die andere onderwerpen lijken me ook heel interessant, maar ik zou niet te hard van stapel lopen. Eerst even kijken hoe dit gaat, en dan eventueel weer wat nieuws afspreken :P
Heel goed idee, maar er komen vast nog wel wat mensen bij enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Het was ook meer een opmerking om aan te geven dat Hilversum niet alleen natuur bied om te fotograveren, er zijn zoveel fotogenieke plekken hier te vinden dat het eigenlijk niet leuk meer is :P

En je hebt gelijk, ik zal niet te hard van stapel lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Mooi moment voor een kick. Ik ben vandaag even op pad geweest met mijn digicam en nieuwe PD70x. Meteen een aantal foto's uitgekozen om hier even te laten zien over welke omgeving ik het nu daadwerkelijk heb.

Ik heb een aantal overzicht/landschaps foto's gemaakt, en een aantal detail foto's. Dus ik denk dat iedereen wel wat moet kunnen vinden om te schieten.

Enige opbouwende kritiek over deze foto's is altijd wel gewenst trouwens :P

1:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=104&g2_serialNumber=2
Wuivend graan voor een blauwe hemel.

2:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=107&g2_serialNumber=2
Helaas slaat hier de vervuiling ook toe. (Ja, ik weet het, niet showcase waardig, maar dit is dan ook geen showcase ;))

3:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=82&g2_serialNumber=2
Erg goed gelukte foto van een grasveld in het Engelse tuin gedeelte van landgoed Gooilust.

4:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=86&g2_serialNumber=2
Het landhuis van Gooilust.

5:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=89&g2_serialNumber=2
Mooie libelle bij een vijver op landgoed Gooilust.

6:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=92&g2_serialNumber=2
Mijn nu al vertrouwde metgezel. Erg handig als je maar 1 kaartje hebt van 128 meg die vaak al te snel volzit.

7:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=95&g2_serialNumber=2
Barbed wire. Expres zwart/wit gemaakt omdat je anders rare groene plukken gras zou zien.

8:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=98&g2_serialNumber=2
Dramatische lucht boven een boerderij.

9:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=101&g2_serialNumber=2
Wuivend riet achtig tegen een mooie lucht.

10:
Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/main.php?g2_view=core:DownloadItem&g2_itemId=110&g2_serialNumber=4
Maakt geen deel uit van de serie die ik vandaag heb geschoten, maar het is wel onderdeel van 1 van de landgoederen waar ik van plan ben om met de meeting langs te lopen.
edit:
stomme tikfout gefixt

[ Voor 9% gewijzigd door Wolfensteijn op 11-07-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
update
Ok, de datum ligt vanaf nu vast op 9 april juli. Nieuwe inschrijvingen zijn welkom totdat of het huis te klein is, of tot een 3tal dagen voor de dag. Ik zal komende week gaan werken aan een routebeschrijving voor zowel de auto als het openbaar vervoer.

Het aantal mensen waarbij het huis te klein is ligt nu ook vast op meer dan 10. Dus er kunnen in totaal 10 mensen komen. Mocht deze meeting succesvol blijken, dan kan ik er in de toekomst meer organiseren, er zijn meer dan genoeg mooie wandelrouters hier in de omgeving. Wil je mee, schrijf je dan in op http://meeting.erkens.info/12/.

Nog even over de te wandelen route. Het zal een flinke tippel zijn, 10 kilometer is een schatting die volgens mij wel redelijk klopt. Maar er zijn zoveel mogelijke routes dat als je niet uitkijkt je zo op 15 of misschien zelfs 20 kilometer kan komen. Zorg dus voor goede wandelschoenen, en voldoende uithoudings vermogen. Eventueel kan de tocht halverwege nog afgebroken worden mochten mensen het echt niet meer trekken. Maar liever dat we gewoon als kunnen zien wat er op deze tocht te zien zal zijn.

edit:
doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:55:
update
Ok, de datum ligt vanaf nu vast op 9 april...
Ik neem aan dat je 9 juli bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:18:
[...]

Ik neem aan dat je 9 juli bedoelt ;)
doh! ja dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Hoelaat verwachten we klaar te zijn? We kunnen namelijk ook richting Utrecht sukkelen om daar met zijn allen wat te gaan eten en daarna uit te gaan? :)

Ik weet niet hoe dit valt bij de mensen die zich hebben ingeschreven, ik ken behalve Zoefff nl. niemand IRL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
De volledige route zoals ik die voor ogen heb is met goed doorlopen in 3,5 uur te doen. Maar ik verwacht eigenlijk dat we wel iets van 4 tot 5 uur aan het lopen zullen zijn. Mijn plan was om ongeveer 12 á 1 uur te gaan lopen, dus dan zullen we rond 5 á 6 uur weer bij mij thuis zijn. Dan zet ik de fik in een barbeque, en gaan we lekker eten.

Opzich is het wel een leuk idee om dan nog naar Utrecht te gaan, maar ik zal dan zeker niet meegaan. Ik weet uit ervaring dat ik na zo'n eind lopen erg graag gewoon wil zitten/liggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een leuk idee om 's avonds uit te gaan maar ik ben bang dat het voor mij ook iets te veel van het goede is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
Uitgaan in Utrecht zal ik ook niet redden hoe leuk het ook klinkt.
Ik zal op tijd terug in de trein moeten zitten de laatste trein richting zeeland gaat best "vroeg" :(

Ik ken trouwens niemand IRL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
hr15 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:41:
Uitgaan in Utrecht zal ik ook niet redden hoe leuk het ook klinkt.
Ik zal op tijd terug in de trein moeten zitten de laatste trein richting zeeland gaat best "vroeg" :(

Ik ken trouwens niemand IRL.
Dat is juist de grap van een meeting :) Maar ik neem aan dat de meeste die met de trein komen weer terug over station Utrecht moeten? Dat station ligt nl. op een paar minuten lopen van wat cafés af, het hoeft allemaal niet tot 01:00 te duren natuurlijk :)

Óf we spreken af dat we gewoon wat lekkers meenemen voor tijdens / na de BBQ :) Ik hou niet echt van bier, en de spullen die ik drink zal ik de TS niet aandoen. Dus we kunnen ook het één en ander meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
[b][message=23627463,noline]neographikal schreef op maandag 20 juni 2005 @
Óf we spreken af dat we gewoon wat lekkers meenemen voor tijdens / na de BBQ :) Ik hou niet echt van bier, en de spullen die ik drink zal ik de TS niet aandoen. Dus we kunnen ook het één en ander meenemen :)
Wat voor spullen heb je het dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:22:
[...]

Wat voor spullen heb je het dan over?
Amaretto, whiskey, etc :) Neem ik zelf wel een fles van mee, ik weet niet wat de mensen willen drinken trouwens. Ik lust zelf dus geen bier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Zoals ik laatst kon opmaken uit een niet nader te noemen topic, wodkashotjes totdat je er bij neervalt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zoefff schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:24:
Zoals ik laatst kon opmaken uit een niet nader te noemen topic, wodkashotjes totdat je er bij neervalt? :P
Tequila :9

Maar als de mensen die meewillen even hun voorkeuren opgeven, voor bier is het het makkelijkste als het aanwezig is of het in de lokale supermarkt valt te halen. Voor de zwaardere / duurdere spullen lijkt me een meeneembeleid het handigste :)

edit: vodka cola of iets dergelijks gaat er ook altijd in natuurlijk O-) Voorkeur gaat toch wel uit naar een goede likeur oid :) En erbij neervallen, dat ga ik mijn bankrekening niet aandoen :X

[ Voor 19% gewijzigd door neographikal op 20-06-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Mja, ik maak me niet zo druk om de drank. Drink alles.

Een heerlijk Hertog Jannetje gaat er in, maar ook een glas Heineken is niet te versmaden. Rosétje op het strand, een lekkere rode wijn bij de biefstuk, of die witte bij het voorafje, uitstekend. En als de avond vordert zal er geen shotje zijn wat ik laat staan. Behalve pisang-ambon, wat is dát ranzig zeg :r :P

Maar, dat loopt wel los dus. Sowieso kom ik met de auto, dus zit er niet zo heel veel drinken in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Zoefff schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:36:
Maar, dat loopt wel los dus. Sowieso kom ik met de auto, dus zit er niet zo heel veel drinken in ;)
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ik haal zowiezo van te voren een paar kratjes bier (stuk of 2). Als er meer gedronken gaat worden, mogen mensen zelf dingen meenemen. En ik zorg voor een aantal flessen fris. Dus aan drinken zal geen gebrek zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Wolfensteijn op 20-06-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:55:
Ik haal zowiezo van te voren een paar kratjes bier (stuk of 2). Als er meer gedronken gaat worden, mogen mensen zelf dingen meenemen.
Ik denk zelfs dat wanneer er al twee mensen niks drinken, dat je het met één kratje al af kan. Maar ja, aan de andere kant, krat bier kost ook weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
ik heb me net ook aangemeld voor de meeting; ik wil me hierbij graag aanmelden voor het fris, want ik kom met de auto.
Mensen die opgehaald / afgezet willen worden op het station, of ergens in een dorp tussen Hilversum en Almere, moeten het maar even laten weten. Ik heb ruimte voor drie tot vier passagiers (en evt één met z'n mond over de trekhaak :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Hoe is de verbinding tussen Utrecht CS en het adres waar we moeten zijn, anders zou het erg prettig zijn wanneer iemand toevallig langs Utrecht Hilversum komt inderdaad :)

edit: Hilversum heeft een station \o/

[ Voor 16% gewijzigd door neographikal op 21-06-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zeer waarschijnlijk ook met de auto en hou het daarom bij fris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ok, 1 kratje bier dan, en een aantal flessen fris. Eventueel genoeg flessen dat we wat mee kunnen nemen terwijl we aan het lopen zijn. En als er nog verzoeken zijn voor een speciaal soort bier, of speciale soorten fris, geef het even door :).

En ja, Hilversum heeft een station, er stoppen alleen geen intercity treinen :(. Vanaf het station is het ongeveer 20 minuten lopen, maar als wimD70 wat mensen van het station op zou kunnen pikken en hier kan droppen is ook dat geen probleem meer. Behalve als wim niet weet hoe je in Hilversum moet rijden... ;)

Ik zal deze week een route beschrijving met kaart en al in elkaar zetten. Dus niemand hoeft bang te zijn om te verdwalen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Wolfensteijn op 21-06-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Wolfensteijn schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:26:
Ok, 1 kratje bier dan, en een aantal flessen fris. Eventueel genoeg flessen dat we wat mee kunnen nemen terwijl we aan het lopen zijn.

En ja, Hilversum heeft een station, er stoppen alleen geen intercity treinen :(. Vanaf het station is het ongeveer 20 minuten lopen, maar als wimD70 wat mensen van het station op zou kunnen pikken en hier kan droppen is ook dat geen probleem meer. Behalve als wim niet weet hoe je in Hilversum moet rijden... ;)

Ik zal deze week een route beschrijving met kaart en al in elkaar zetten. Dus niemand hoeft bang te zijn om te verdwalen :).
Als je nou de GPS locatie geeft, je zit wel op GoT, he.. ;)
Mischien kun je in de TS de locatie vermelden waar mensen die 9 juli vandaan vertrekken?
Kan sommige mensen een, niet al te goedkoop, treinkaartje schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
* wimD70 weet in Hilversum en omstreken vrij aardig de weg, dus het station vinden is geen probleem. We moeten alleen wel nog even een tijd afspreken (9:30 / 10:00 uur of zo) dat iedereen die mee wil / kan rijden, op station Hilversum klaarstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
Ik wil best opgehaald worden bij station Hilversum, als dat mogelijk is WimD70?

Qua drinken hou ik het bij fris.

Edit: Owja ik vertrek dus uit Zeeland (Station Kruiningen - Yerseke)

[ Voor 24% gewijzigd door hr15 op 21-06-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

* jules zou ook graag mee willen, maar is nog niet zeker of hij ook daadwerkelijk kan...

heb me iig wel ingeschreven...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
hr15 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:15:
Ik wil best opgehaald worden bij station Hilversum, als dat mogelijk is WimD70?
Dat is mogelijk; hoe laat kun jij op station Hilversum zijn? Ik heb me wel eens laten vertellen dat het niet erg makkelijk, of in ieder geval een vrij tijdrovende bezigheid is om met het openbaar vervoer vanuit Zeeland in de Randstad te komen ;)

Zijn er nog meer mensen die een lift willen, trouwens, of is hr15 de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
wimD70 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:33:
[...]

Dat is mogelijk; hoe laat kun jij op station Hilversum zijn? Ik heb me wel eens laten vertellen dat het niet erg makkelijk, of in ieder geval een vrij tijdrovende bezigheid is om met het openbaar vervoer vanuit Zeeland in de Randstad te komen ;)

* neographikal stelt zich beschikbaar voor een rit vanaf Hilversum CS :p

Heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
wimD70 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:33:
[...]

Als ik met de trein van 7 uur ga kan ik 5 over 10 op het station in Hilversum staan.

Tijdrovend valt wel mee opzich, of ik moet het gewend zijn.
Ik reis iedere dag naar Rotterdam, en ben ongeveer 1,5 uur kwijt om daar te komen.
Daar zit ook nog een fietstochtje bij inbegrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gehoord dat ik ook mee mag... :9

Ik kom per auto naar Hilversum vanuit Leiden.
Zijn er nog (max. 2) mensen die vanuit Leiden de grote oversteek naar Hilversum willen maken?
(scheelt weer sjouwen met glas gedurende de vele overstappen) :+

Ben benieuwd wat t wordt... >:)
(Hoop dat iedereen naast zijn/haar camera een goed humeur meebrengt) :9

edit:
ik geef me trouwens op voor de consumptie van fris/sap

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Hmmkay als iedereen aan het fris gaat, dan zal ik ook maar nuchter blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
route
Mijn adres is Sterrelaan 37, in Hilversum. Dus de meeste mensen moeten dit nu wel kunnen vinden met behulp van een diversiteit aan routeplanners online en offline.

Als je vanuit het noorden des lands komt rijd je waarschijnlijk op een gegeven moment op de A1, dit is goed, neem afslag Hilversum Noord bij Laren. Rijd naar Hilversum tot je een rotonde tegenkomt. Neem de eerste afslag naar rechts. Blijf deze weg volgen (langs een groene middenberm, over een viaduct langs het Tros gebouw) totdat je een groot kruispunt met verkeerslichten tegenkomt. Bij deze kruising sla je linksaf de 's Gravelandseweg in. Dit is richting centrum. Neem de tweede rechts (Blijdensteinlaan), ga bij de vijfsprong rechts-rechtdoor (Zonnelaan) en de eerste rechts is dan de Sterrelaan.

Vanuit het zuiden van het land hangt het een beetje af van of je via de ring van Amsterdam gaat, of via Utrecht. Ring Amsterdam (vanuit Leiden is dit een mogelijkheid) is dezelfde route als hierboven staat. Vanuit de richting Utrecht heb je een andere afslag.

Vanuit Utrecht rijd je op de A27 richting het noorden. Neem afslag Hilversum (net na de tegenwoordig afgesloten Bosberg). Bij de eerste verkeerslichten ga je rechtdoor (richting Centrum) en bij de tweede verkeerslichten ga je linksaf (nog steeds richting Centrum). Blijf deze hoofdweg volgen het centrum totdat je op een gegeven moment op de Hilversumse centrumring uitkomt. Rijd net zolang door totdat je op een een ANWB bord zit met 's Graveland en Kortenhoef naar rechts. Dit is aan het eind van het Melkpad op de T-splitsing met de 's Gravelandse weg. Ga hier naar rechts en neem de tweede links (direct na het kantongerecht). Ga nu rechtdoor en je rijd zo de Sterrelaan in.

Hier een klein overzichtskaartje. De blauwe lijn is de noordelijke route, en de rode lijn is de zuidelijke route. Coördinaten voor een GPS apparaat heb ik helaas niet, dus je zult het moeten doen met een kaartje van een online routeplanner ;).
Afbeeldingslocatie: http://www.shusen.net/pics/route_hilversum.png

Ik hoop dat iedereen het zo kan vinden.

aantal
Er zijn nu 9 mensen die zeker komen, en 1 iemand die misschien komt. Het kan zijn dat er nog een paar mensen die niet op GoT zitten komen, dus ik sluit hierbij ook het inshrijven voor de meeting. Kom je komende week er achter dat deze meeting er is, dan heb je pech :).

tot volgende week
En neem allemaal inderdaad op zijn minst je goeie humeur mee, een camera is aan te raden maar geen verplichting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Julius staat onder de douche nou, ik zal zo eens vragen wat het nou definitief bij hem is. Is er nog een plekje voor hem vrij eventueel? :)

hmmkay, hij weet het dinsdag pas...

[ Voor 13% gewijzigd door neographikal op 02-07-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Dan moet hij het dinsdag nog maar doorgeven. Ik zal er in ieder geval rekening mee houden dat hij eventueel wel komt.

Ik ga zowiezo pas vanaf woensdag boodschappen doen enzo, dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is het niet makkelijker om vanuit Utrecht via de Diependaalselaan >(rechtsaf naar) Loosdrechtseweg (richting centrum) > Vaartweg (3/4 rond de Esso) > Schuttersweg te gaan?

* alt-92 eveneens Hilversummer ;)

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 02-07-2005 13:15 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
BackSlash32 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:12:
[...]

Is het niet makkelijker om vanuit Utrecht via de Diependaalselaan >(rechtsaf naar) Loosdrechtseweg (richting centrum) > Vaartweg (3/4 rond de Esso) > Schuttersweg te gaan?

* neographikal eveneens Hilversummer ;)
Kom even langs dan, altijd gezellig met alt-92 erbij :) Loop een eind mee ofzo :)

[ Voor 7% gewijzigd door neographikal op 02-07-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:48:
[...]
aantal
Er zijn nu 9 mensen die zeker komen, en 1 iemand die misschien komt. Het kan zijn dat er nog een paar mensen die niet op GoT zitten komen, dus ik sluit hierbij ook het inshrijven voor de meeting. Kom je komende week er achter dat deze meeting er is, dan heb je pech :).

tot volgende week
En neem allemaal inderdaad op zijn minst je goeie humeur mee, een camera is aan te raden maar geen verplichting :P
Pfewwwww... net op tijd dus... :9

Fotografisch geheugen mag ook... *lol* Maar ik neem mijn camera wel mee... voor de opfrissing van t fotografische geheugen :p

Tot 9 juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

neographikal schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:18:
Kom even langs dan, altijd gezellig met alt-92 erbij :) Loop een eind mee ofzo :)
Helaas, de zaterdag de 9e zit ik (weer) bij een klant op locatie een 2000>2003 migratie af te maken die eigenlijk al vorige week zou gebeuren.

En bovendien heb ik dan nog niet eens tijd gehad om een camera te halen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
BackSlash32 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:12:
[...]

* Wolfensteijn eveneens Hilversummer ;)
Hrm, nu je het zegt, ja dat is inderdaad makkelijker.
* Wolfensteijn rijd niet zovaak auto ;)

Dus, als vanuit Utrecht komt bij de eerste verkeerslichten ga je linksaf, dat is de Diependaalselaan, en dan verder wat BackSlash32 beschreef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Even het volgende, er heeft zich ook iets anders voorgedaan waar ik graag wel naartoe wil, 's avonds vanaf een uur of 5. Mede vanwege het feit dat ik mijn 18-70mm momenteel mis (word gerepareerd) en dus lichtelijk gehandicapt ben met alleen 50 en 24mm twijfel ik een beetje of ik me niet afmeld.

Ik vind het alleen ook weer zo lullig om me op het laatste moment af te melden, en eigenlijk vind ik het ook wel gezellig om even langs te komen. Ik kom dus alleen 's middags met de lunch en de trip, en ga dan rond een uurtje of 5 weer weg, doe dus niet mee aan de BBQ.

Hopenlijk heb je nog geen inkopen gedaan en kan je er rekening mee houden, anders ben ik ook de lulligste niet en wil ik ook wel voor de BBQ betalen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Er lopen vast Nikonians rond waarvan je de lens wel even mag lenen joh :) Komt goed, je mag ook mijn spullen lenen, met een hamer past alles :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Damn,

ik heb echt drie keer moeten kijken waarom je op jezelf reageerde.
Bijna dezelfde iconen zouden verboden moeten worden..

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/35587/Z.png t.o.v. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/20052/N.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Pff, er zijn topics waar het helemaal paars ziet omdat iedereen zo'n icon heeft :D

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zoefff schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:05:
Pff, er zijn topics waar het helemaal paars ziet omdat iedereen zo'n icon heeft :D

Ik ben blij dat er tegenwoordig een beveiliging aanwezig is zodat je jezelf niet zo makkelijk kan quoten, die icons zouden anders daar heel wat keren voor hebben gezorgd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Zoefff schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:05:

Dat bijna iedereen ajax-supporter is betekend nog niet dat ik ook maar 1 voet in de Arena zet >:)

/hk-stijl

Ik heb er wel zin an zaterdag. Het weer moet wel een beetje helpen.
Regen is goed, mooie druilige foto's maken van een stel gotters die pissig in een bos staan
Zon is goed, mooi licht op boompjes en bloemetjes.

Wolken zuigen, rot licht en geen sfeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Tukk schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:18:
[...]

Dat bijna iedereen ajax-supporter is betekend nog niet dat ik ook maar 1 voet in de Arena zet >:)

/hk-stijl

Ik heb er wel zin an zaterdag. Het weer moet wel een beetje helpen.
Regen is goed, mooie druilige foto's maken van een stel gotters die pissig in een bos staan
Zon is goed, mooi licht op boompjes en bloemetjes.

Wolken zuigen, rot licht en geen sfeer..
Nouja, mooie stapelwolken met een zonnetje er doorheen lijkt me prima :) Maar een matte platte saaie egale lucht gaat niet werken nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Juist met een matte platte egale lucht kan je erg mooie foto's maken van groen. Door het egale licht zit je niet met rare schaduwen, en de kleuren komen beter naar voren dan wanneer de zon er fel op staat te schijnen ;).

Alleen met regen zou ik niet blij zijn, dus ik hoop inderdaad dat we het droog houden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 05:51
Ik moest even van julius laten weten dat ie zaterdag komt op de meeting. Hij kan zelf niet posten omdat hij nog 8 uur gebanned is.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
XanderH schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:34:
Ik moest even van julius laten weten dat ie zaterdag komt op de meeting. Hij kan zelf niet posten omdat hij nog 8 uur gebanned is.

Wat heeft Julius uitgevreten om gebanned te worden, dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 05:51
wimD70 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:42:
[...]

Wat heeft Julius uitgevreten om gebanned te worden, dan?
Letterlijk
julius schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 22:32:
En oh ja, voor de mod die het vergeten is? Wie geeft mij een schop? Heb nog steeds vrijwel niets aan m'n huiswerk gedaan :)
posten. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Hij moest aan zijn huiswerk van de mods :Y)

Misschien is het handig om per mail de mobiele nummers uit te wisselen van iedereen, het zou in ieder geval handig zijn als ik die van wim had. Hoelaat moet ik op Hilversum NS staan? :)

[ Voor 37% gewijzigd door neographikal op 05-07-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
Ik heb net een mail-met-telefoonnummer gestuurd naar het mail-adres dat in je profile staat.

hr15 is er om 10:05 (toch?), dus als jij ook rond die tijd op het centraal station in Hilversum kunt zijn? Dan zijn we nog ruim op tijd bij Wolfensteijn.

nog meer gegadigden voor een lift? Er kunnen er nog twee bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
wimD70 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:18:
Ik heb net een mail-met-telefoonnummer gestuurd naar het mail-adres dat in je profile staat.

hr15 is er om 10:05 (toch?), dus als jij ook rond die tijd op het centraal station in Hilversum kunt zijn? Dan zijn we nog ruim op tijd bij Wolfensteijn.

Prima, ik had deze reactie nog niet gezien. Ik weet nu dus hoe laat ik er moet zijn :Y)

Bedankt wim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Het kan gebeuren dat wanneer je hier zo tussen 10:00 en 10:30 aankomt dat de deur op slot zit en dergelijke. Wees niet bang dan, waarschijnlijk sta ik dan nog lekker te douchen, aangezien ik die ochtend nog van 7:30 tot 9:30 getrained heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:47:
Er lopen vast Nikonians rond waarvan je de lens wel even mag lenen joh :) Komt goed, je mag ook mijn spullen lenen, met een hamer past alles :Y)
:9 *lol* hij mag van mij ook best een camera lenen (plus lenzen) tis alleen wat onwennig denk ik... :p
geen nikon, en compleet analoog! :*) Kwestie van doorgeven en een rolletje (of meer) meenemen).
SVP niet passend maken met een hamer :9
Kunnen andere mensen dr namelijk ook nog plezier mee beleven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
wimD70 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:18:

Oops ik bekijk net mijn profiel eens sinds heeele lange tijd en daarin staat nog een oud mailadres :o Hopelijk kan je het mailtje nogmaals sturen?

Mijn mailadres in mijn profiel is in ieder geval netjes aangepast.

Die tijd klopt in ieder geval (als de NS gewoon meewerkt, maar dat gaat de laatste tijd best goed dus ik geloof dat dat wel zal lukken)
Zoefff schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:44:
Even het volgende, er heeft zich ook iets anders voorgedaan waar ik graag wel naartoe wil, 's avonds vanaf een uur of 5. Mede vanwege het feit dat ik mijn 18-70mm momenteel mis (word gerepareerd) en dus lichtelijk gehandicapt ben met alleen 50 en 24mm twijfel ik een beetje of ik me niet afmeld.
)
Ik neem mijn kitlens(18-70) mee en mijn 50mm en die kan ik toch niet tegelijk gebruiken dus je kan die van mij ook gebruiken als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik ga met zoefff mee, en ben dus ook vanaf 5 weg. Ook van mij mijn excuses, had niet gezien dat deze 2 events op dezelfde dag stonden.

En sjoefje, je mag mijn visseoog wel vasthouden hoor :P O+

[ Voor 19% gewijzigd door HunterPro op 06-07-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ohhhh O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
HunterPro schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:11:
ik ga met zoefff mee, en ben dus ook vanaf 5 weg. Ook van mij mijn excuses, had niet gezien dat deze 2 events op dezelfde dag stonden.

En sjoefje, je mag mijn visseoog wel vasthouden hoor :P O+
Ah supergezellig :Y)

Had niet gezien dat Hunter kwam :)

[ Voor 6% gewijzigd door neographikal op 06-07-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

* jules is dus ook van de partij! :) heb alleen een verjaardag die avond daarvoor. Ik zie nu pas dat het best wel vroeg is :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
hr15 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:00:
Oops ik bekijk net mijn profiel eens sinds heeele lange tijd en daarin staat nog een oud mailadres :o Hopelijk kan je het mailtje nogmaals sturen?
Daar kwam ik gistermiddag dus ook achter :O

Heb je vanochtend alsnog een mailtje gestuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

* jules zoekt ook nog een plekje in een auto van station Hilversum naar het optrekje van Wolfensteijn. Mits ik geen ander vervoer kan regelen dat vanuit Den Haag of omstreken afkomstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

julius schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:48:
* Tukk zoekt ook nog een plekje in een auto van station Hilversum naar het optrekje van Wolfensteijn. Mits ik geen ander vervoer kan regelen dat vanuit Den Haag of omstreken afkomstig is.
Als je in Woerden wil uitstappen kan je met mij mee in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Tukk schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:51:
[...]

Als je in Woerden wil uitstappen kan je met mij mee in de auto.
Wim heeft ook nog een plekje vrij als het goed is vanaf Hilversum, is dat niks julius? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mja, Woerden is dichterbij mij dan Hilversum, en ik moet over Utrecht weet ik nog van uit het verleden. Dus vanuit Woerden meereizen zou wmb wel handig zijn :)

Was de bedoeling dat er ook gegeten werd bij Wolfensteijn? Doet Tukk daar ook aan mee?

[ Voor 14% gewijzigd door jules op 07-07-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

julius schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:18:
Mja, Woerden is dichterbij mij dan Hilversum, en ik moet over Utrecht weet ik nog van uit het verleden. Dus vanuit Woerden meereizen zou wmb wel handig zijn :)

Was de bedoeling dat er ook gegeten werd bij Wolfensteijn? Doet Tukk daar ook aan mee?
Ik was van plan na de zeer lange en barre tocht door het buitengebied van H'vum te genieten van het Lidl vlees, ja.

Terug kan altijd op een andere manier, alleen als je een kaartje moet kopen (geen ov-kaart?) dan is het goedkoper om een retourtje te kopen.

It's your call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
Ik moet in ieder geval weer op tijd de trein terug naar huis hebben, dus tot hoelaat gaat het ongeveer duren eigenlijk? Ik moet de trein van 20.00 uur hebben om thuis te geraken...

Moet ik nou eigenlijk nog dingen meenemen? (buiten mijn camera en dat goede humeur dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
hr15 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:19:
Ik moet in ieder geval weer op tijd de trein terug naar huis hebben, dus tot hoelaat gaat het ongeveer duren eigenlijk? Ik moet de trein van 20.00 uur hebben om thuis te geraken...

Moet ik nou eigenlijk nog dingen meenemen? (buiten mijn camera en dat goede humeur dan)
Ja, een slaapzak, want als jij de trein van 20:00 uur mist, moet je ergens op een perron maffen :)

Ik kan er trouwens wel voor zorgen dat je ook weer voor acht uur op het station bent....

/edit :: voor degenen die mee willen rijden vanaf Station Hiversum: ik rijd in een blauwe VW Golf.
En zoveel halve zolen zullen er niet rondlopen met een grote zak met fotozooi, dus waarschijnlijk herken ik jullie wel :P

[ Voor 20% gewijzigd door wimD70 op 07-07-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
Hehe die slaapzak zeul ik toch maar niet mee. :D
Ik ga er gewoon vanuit dat ik thuiskom.

En als je me voor die tijd op het station af zou willen zetten zou ik je erg dankbaar zijn.
Maar als het gezellig is en het wordt later, dan kom ik er ook wel huppelend. (hoef je voor mij in ieder geval niet weg)
Pagina: 1 2 Laatste