Moederbord: asus P4P800
Processor: intel P4 2.8ghz
Heb de drivers geinstalleerd, heb op de driver van de meegeleverde cd gespeeld, en op 3 verschillende nvidia drivers en bleef crashen.
AGP op 4x etc. niet gedaan, aangezien mijn verstand van pc's niet zover rijkt
Het zou best kunnen dat het een voeding kwestie is, dit zullen we zeker gaan bekijken als ik er eentje even kan lenen van iemand (pa, vriend ofzo) Ik ga namelijk geen nieuwe voeding kopen om er daarna achter te komen dat het daaraan niet ligt.
De oude (en degene die er nu in zit) videokaart is een FX5200
Voeding die er nu inzit is de "standaard" voeding van 360W die in chieftec kast zat. De ene zegt dat dit tekort is voor een kaart die 300W min. moet hebben, een ander met een 6800GT, meerdere HDD's en dvdfikker, casefans etc. met een 360W voeding zegt dat het makkelijk moet kunnen.
Zelf hebben we alléén de videokaart op een voeding van 300W aangesloten, en de rest op de andere voeding, toen crashte die alsnog.
Ik wil dus op zich de kaart wel graag houden, alleen wordt het denk ik moeilijk om er achter te komen wat het probleem is, aangezien we nog moeten uitvinden wat het probleem in mijn systeem is, als het op een ander systeem wel werkt.
3dmark05 leverde trouwens ook niks bijzonders op.