hoi ben hier nieuw srry als ik iets onzinnigs neerzet,
Ik heb me pc zitten updaten, heb mijn oude geforce ti4200 vervangen voor een 6800 gt van gigabyte daarnaast heb ik me voeding ook verandert in een 450 watt chieftech. hiernaast heb ik ook twee nieuwe 512 mb 2700 memory sticks van corsair erin gedaan. me kast is van aerocool met ventilators er is dus genoeg airflow eigenlijk. op me 6800 gt heb ik de zalman cfu700 op gezet koelt wat beter;)
maar mijn probleempje is eigenlijk dat als ik battlefield 2 aan het spelen ben dat ik soms gewoon uren achterelkaar kan spelen niks aan de hand maar andere keren blijft ie hangen tijdens het spelen

mijn beeld blijft zeg maar stilstaan en er komen allemaal puntjes op:? waarna ik me pc opnieuw moet opstarten
dit heb ik ook gehad tijdens het testen van me kaart op mark05, maar nou kan ik gewoon mark05 draaien:? begrijp het niet:? me score is trouwens 4390 weet niet of dit een goede score is??? heb niks overgeclockt ofzo gewoon zo standaart laten draaien.
oja me specs nog:
p4 2.4
asus p4b533
2x corsair 512 mb
LG cd-rw
LG DVD-rom
geforce 6800 gt gigabyte 256mb
5.1 Creative EMU10K1 Audio Processor
450 watt chieftech voeding
80 gb harde schijf
oja ik heb ook de nieuwe drivers erop 77.72
ben wel een beetje gefrustreed eigenlijk heb alles aangepast en toch blijft ie af en toe gewoon hangen na een tijdje spelen, kan iemand me helpen mischien? ligt het dan toch aan me procesor?