Welke Windows versie draai je op je computer?
Ik heb niet opgelet welke fix. Er stond gewoon een beveiligingsupdate tussen de 1,3 en 5,8 MB. Mijn computer checkt het elke dag dus het is wel een recente neem ik aan.
Last Known Good Configuration had ik al geprobeerd.. zelfde effect. Ik draai trouwens op Windows XP Home.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Stop xp cd erin en druk R in. Dan heb je al je bestanden nog, maar register en windows bestanden zijn standaard. Je kan sommige programma's dan niet meer laten lopen, dan moet je deze opnieuw installeren.
[ Voor 9% gewijzigd door tdn135 op 05-06-2005 12:45 ]
dus nu ben ik windows op een andere partitie aan het installeren.. helpt dat? kan ik dan de bestanden van de andere partities overzetten?
Verwijderd
Hier al gekeken? http://gathering.tweakers...sages/1018546#idx_opstart
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 13:02 ]
Hij is nu bezig met het installeren van XP Home op een andere partitie. Ik kan niks beters verzinnen. Dat hij vroeg om een admin wachtwoord bij het repareren was balen, die heb ik helemaal niet. En naar mijn weten is die er ook nooit geweest.
edit: repareren werkt ook niet, is ook al vermeld.
[ Voor 6% gewijzigd door WickedWizard op 05-06-2005 13:04 ]
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Nu heb ik dus XP geïnstalleerd op een andere partitie, maar weten jullie misschien hoe ik updates kan verwijderen van die andere OS? Op de andere partitie dus. Ik kan er helaas niet opkomen dan gaat hij rebooten voordat ik in Windows kom.
ook een leeg wachtwoord (dus niks inrammen maar op enter drukken)?
Ik baal hier van, ik probeer nu internet aan de praat te krijgen op de net geïnstalleerde OS.