bah een ding is bij irose weg en bij prose nogwel. dat m'n comp spontaan crashed en reboot ghehe

maar ach de rose sfeer maakt veel goed

mother chopries zijn easy spotted hakken me keihard

ik hou het wel bij mother om hawker te worden

een ding is zeker gebruik een slag wapen en pomp str zolang je geen job hebt. want ik doe mte boogje en hoeveel dex ik ook add sterker word hij niet en movement blijft ook 450

pas bij job veranderd ofzo
dit is hemel mensen. ik ben nu een Hawker.
ik krijg om te beginnen 2 skills: sprint en Weaken.
ik dacht da's leuk Warren maar je zei dat ik uit alle skils mocht KIEZEN. en ik krijg er maar 2

tot ik in m'n items keek. jah voor 4 skill boeken. de 4 skills die je op lv 10 kan leren in het spel

ik lach me kapot van geluk

ik heb: hawk shot, Poisen knive, Double slash en Double shot. maar maar 2 SP

het spel is vager dan ooit.
EDIT:
voor hawkers heb je skills later als. masrty's die je sneller laten rennen, je meer hp geven.
active skills waardoor je: in 1 klap weer 100% hp hebt, je mp en hp sneller recoveren, je mastry's lv 5 enz voor nodig hebt
voor SP werkt het denk ik zo: alle skills kosten ALTIJD 1 sp om te leren. dan heb je een hoger lv nodig om hem nog een lvl hoger te maken. bijvoorbeel. sprint moet ik lv 12 zijn. als ik lv 12 ben moet ik er denk ik nog een sp in stoppen om um lv 2 te krijgen.
oh de beloofde skill tree kan ik helaas niet posten, want die is er niet

dus kies ik nog geen skill uit angst het fout te doen. maar ik post er nogwel meer over morgen ofzo, ik moet echt naar de wc nu en daarna snel verder spelen xD
* daves2hd rent naar benee
ik sta gewoon versteld hier! ik ging eens verder kijken in hawker skills
Cloaking - attack an enemie without being detected
stealth- move without being detected
nou je komt dingen tegen waar je u tegen zegt

geweldig
en geen enkle skill heeft een Second job nodig!!! allemaal lvl bound, nadeel is sommige wel andere skill nodig. zoals cloaking. lv 1 blood atack en lv 3 poisen knive
poisen knive is dan het zelfde gebleven. maar blood atack = give crit dmg to ur enemies by offering hp.
neem net
Hawkshot ben lv 11 en neem hawk shot lv 1. gelijk 50-70% kans op faint, helaas maar wel 2 sec

en 300 weapon atk
[
Voor 78% gewijzigd door
daves2hd op 08-07-2005 06:27
]