[PC MMORPG] ROSE Online - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.654 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Keek even hier weer en ziet tot ze verbazing bij dave ze post ze eigen staan (Ginkeltjes) _O_

* Brummetje gaat zich weer voorberijden op de lanparty waar ik zo heen ga tot zondag :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28

Haan

dotnetter

daves2hd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 01:28:

ik durf te wedden dat al die hackers en scammer geen CAR DANCE kunnen!!!! _/-\o_ iets wat een echte rose speler wel kan :p de gene van LoT die het kunnen heb ik het geleerd :D
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/dance.jpg

_O_

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

no work ? :'(
ghehe, ik mis het hunten met m'n vliegendkonijn wel :p als ik nog rose zou zitten zou hij niet in m'n build hebben gezeten. hoewel ik daar zwaar over aan het twijfelen was. want dat vliegendkonijn blijft m'n maat :p

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/screen047.jpg

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!!!

Heeft iemand een mirror voor me want via de site is het echt langzaam!!!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Check dit 2 man gisteren met 3djob armor en backshield...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/3d1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/3d2.JPG

Tja ik ben nog steeds geen lvl 70 maar dat komt wel lvl'en is nu beetje saai maar goed is ff niet anders ik vermaak mij nog steeds op training grouds zo nu en dan. Gisteren gewoon zonder heal skill een soldier die 5 lvl's hoger was gemold wel grappig had ik niet verwacht :P. Ook nog tegen 2 bow hawkers geprobeerd maar dat wil dus echt niet 3/4 gewoon mis mis mis. Ook niet gek natuurlijk met 4 g7's nouja jammer dan. Op lvl 70 zal het nog leuker worden :)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

maareh, is der al iets van datum bekend over erose of nog helemaal niets?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand me kunnen helpen want downloaden via de site is best traag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

@ 4th nope, helaas nogsteeds niet. ben er ook naar opzoek, volgende de "interview" (waar ik niets van geloof) zou het in augustes komen.

@ Mokai ok hier is mijn hulp tip -_-;; zet de download aan en duik je bed weer in tot hij klaar is :p that's what i did toen der tijd ^^;; alle apparte linken die we hadden uit vorige deeltjes werken niet meer :p en zullen er waarschijnlijk ook niet veel meer zijn.

mjah 3th job,... vraag me af, kun je die al officieel en LEGAAL halen? tot zover ik nog na de reset heb gezien waren er wel dingen van ge add zoals een zittetje bij de fairy op bith island. maar kon je het nog niet halen?? zo wel legaal enz, zouden ze de skilltrees wel mogen updaten dat 3th lvl skills erbij komen als je 2cnd job hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi wat een gedoe iedereen geef zich uit als (gm) met dat haar wat ze hebbe dat groene en rode en blauwe en iedereen loopt opeens met uniques (me 2) ze droppen die dingen ik heb shining fingers zon gast dropte se achter de bank met groen haar iets van lala hete die gast(echt duf) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die third job armor ziet er vers uit man!! wil ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, servers worden weer inspected, echt bagger zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek net ff in deel 3 en daar zag ik deze link
https://payment.roseonline.co.kr/itemmall/itemMall.asp waarop je zelfgemaakte items kon mailen... dat zwaard dat je daar bij ziet staan is nu ook de backschield van third job! :)
En als je veder bladerd op die pagina zie je nog zo'n panda hoofd dat sommige gm's nu ook hebbe en een wing die ze op koreaanse rose ook al hebbe :D
LOL en nu ik verder kijk zie ik ook dat groenne haar en die alien waar iemand iets over postte :D

trouwens is de site bij jullie ook weer down?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mijn gaan ze het wel waarmaken hoor dat ze in augustes overgaan op erose, ik zal er ff mijn conclusie bij gooien hiero aan gezien i ktoch niet in het spel kan lul ik het hier vol :P

Maar iedereen is er gewoon overeens dat irose verre wel verneukt is ik denk wel dat hun dat ook weten, daarom hebben ze volgens mij achter de schermen verder gewerkt aan ontwikkeling van Erose dus 3th job netjes afronden en zow maar die zetten ze gewoon niet online, (zou kunnen ik zeg neit dat het zo is)

En ze zijn de servers nou zo veel aan het omgooien en inspecteren dat het er op lijkt ze alles toch snel willen laten draaien.

Dus denk dat Erose zal komen wel rond augustus (30ste of zow :P) maar vink niet erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:38:
Ik keek net ff in deel 3 en daar zag ik deze link
https://payment.roseonline.co.kr/itemmall/itemMall.asp waarop je zelfgemaakte items kon mailen... dat zwaard dat je daar bij ziet staan is nu ook de backschield van third job! :)
En als je veder bladerd op die pagina zie je nog zo'n panda hoofd dat sommige gm's nu ook hebbe en een wing die ze op koreaanse rose ook al hebbe :D
LOL en nu ik verder kijk zie ik ook dat groenne haar en die alien waar iemand iets over postte :D
Die japaners zijn gek hoor, check al die maffe dingen dan kan je gewoon kopen hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dat betekend dus dat dat mischien op Erose ook wel zo is

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 15:47 . Reden: Binnenkort dan he :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:47:
maar dat betekend dus dat dat mischien op Erose ook wel zo is
Dat apart kopen bedoel je, lekker boeiend kost al duur zat straks er moet wel iets heel extreems relaxt ding bij zitten wil ik nog iets apart erbij kopen

maarja wie wat wat erose meer brengt we kunnen niet meer doen dan afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja het ligt er ook aan hoe duur het dan is :) En ik weet 100 % zeker dat er genoeg mensen zijn die dat dan gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

JSchut

.....

Hier is de rose_129_129en.exe te downloaden.
Met downloadload accelerator haalde ik 800 kb/s :)

ftp://download.sevenheart...hearts/rose_129_129en.exe

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:46:
[...]

Die japaners zijn gek hoor, check al die maffe dingen dan kan je gewoon kopen hahah
mjah, wij zijn juist gek. wij betalen elke maand geld voor een mmorpg. hun alleen als ze zo een item willen ;) over scamen gesproken zeg :>

iig zitten een paar goede items tussen, echte special items.

mjah moet je eens anar notice kijken van irose site :/ eerst worden we over alles ingelicht. waar de topic van de week over gaat. wie er gewonnen heeft, wat een update inhield, waarom een server down was, wie de ECHTE GM's zijn, wie er geblokt zijn of unblocked.

en inneens zakte dat af :? kan er nogsteeds niet bij met m'n kop 8)7
ik vermoed iig dat de GM's niet zo lui zijn als ze nu lijken, en dat je straks een mega patch krijgen waar luna af is met quests, er een third job is en meer van dit soort dingen :P ik wens het iig :P en een max item prijs, en anti DeeBee natuurlijk. :P

over de GM's gesproken DIT zijn de GM's:
Hello, This is International ROSE Online.

As there are a few GM impersonator in ROSE,
we decided to announce you GM lists and
request you earnestly not to be scammed.

There are 8 GM characters who take active part along with patrolling in IROSE and they are

[GM]MICKEY
[GM]Kiki
[GM]greentea
[GM]Matthew
[GM]Kali
[GM]Reunicor
[GM]ANGEL
[GM]coffee
er staat ook nog bij dat GM's blauwe naam etc hebben. maar de hackers hebben dat oo kgewoon erbij gedaan, niet echt moeilijk te doen als je emaal binnen bent en alles kan aanpassen net als een GM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Gisteren heb ik rednada met een deel van die nieuwe items zien showen.
Eigelijk niet echt de mooiste dingen imho. Ietswat te kinderachtig.

Ook was er gisteren een announcement dat enkele fake GM's op Luna de 3rd job armors gingen showen die je ergens hierboven ziet staan.

Het spel begint me nu echt wel de keel uit te hangen nu eender wie zich voor kan doen als gm.

Leuk hoor, loop je ff war te doen spawnen er leuk een honderdtal paarse monsters die je crystal zo verneuken.

Begint ook men keel uit te hangen dat de hoge lvl's zoals bluebird, undertow etc altijd de attacking side van de war kiezen om snel union points te verdienen ook al hebben ze niets aan het spul dat ze dermee kunnen krijgen.

En wtf is er met de servers vandaag :s
Al sinds 14u zijn ze de servers aan't checken.

[ Voor 44% gewijzigd door PeGys op 06-07-2005 17:50 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
zucht....
Ik weet niet meer of het ooit nog goed komt met rose.
h4x0rs hebben het helemaal verpest.
Ik hoop dat erose veel narigheid oplost. Dan maar dokken voor een game hoor dat intereseerd me dan ook niet. Ik wil een goed spel kunnen spelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Als al die hacks zijn opgelost wil ik der gerust voor betalen, maar zolang der niets wordt aan gedaan niet.

En die GM's ? Sorry hoor, maar die ondernemen der ook niets tegen, veel geblaat maar we zien der niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog meer screenies van nieuwe armor enz? ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen van die 8 GM namen komen mij dan ook iets bekend voor, volgens mij spelen ze echt nooit anders wisten ze echt wel hoe ze deebee kunnen stoppen maarja ik heb trowuens ook nog niks van Erose gelzen dat er echt iets tegen hacks word gedaan.

Erose schijnt wel paar dagen trial te worden las je het spel download maa rof dat genoeg was om er iets wijzer van te worden :S.maarja dan maar wachten op andre mensen die gleijk gaan spelen want dat doe ik toch niet, als echt iedereen weer bij lvl 1 moet beginnen word het echt ontzettend druk in het begin. (Weet zeker dat daar de nodige problemen bij komen kijken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:34:
Erose schijnt wel paar dagen trial te worden las je het spel download maa rof dat genoeg was om er iets wijzer van te worden :S.maarja dan maar wachten op andre mensen die gleijk gaan spelen want dat doe ik toch niet, als echt iedereen weer bij lvl 1 moet beginnen word het echt ontzettend druk in het begin. (Weet zeker dat daar de nodige problemen bij komen kijken.)
Vergeet niet dat er wel meer servers/channels zullen zijn als erose er is. Dus de drukte zal wel meevallen denk ik. En dan is het een rush wie als eerste die 3rd job heeft en screenies op het net gooit.
Maar tot die tijd moeten we nog afwachten tot Gravity alle planeten, alle jobs, en andere dingen helemaal klaar heeft en dat het gelanceerd kan worden.
Ondertussen blijven wij door ergeren hoe erg fake GM Deebee is en alle hackers eromheen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je ziet atm niet van de GM's maar dat komt gewoon omdat er tegen ze is gezegt, laat dat gehack en gescam maar lekker en werk aan de game. we lossen dat wel later op, zoals er al talloze geruchten gaan over dat er nog een reset zal komen enz. ik weet en denk niet dat dit soon zal gebeuren maar dat zien we allemaal nogwel. owjah als je paar topics terug gaat zie je hier en daar wat screenies van de GM's ze zijn er wel geweest, met pasen was zo'n beetje de echte laatste keer dat er alle GM's online waren. verder heb ik toen een heel leuk gesprek met GM mickey gehad, ze moesten toen ingame komen en naar de spelers lusiteren van de baas, waar ze helemaal geen zin in had zei ze toen :9 verder wilde ze me niets vertellen over 3thd job omdat ze er nog aan moesten beginnen en dat de aan eldeon bezig waren. apparte was dat iedreen op het begin shoute "are you a girl!!!??"
waar ze "yes i am a girl, but no more questions about that please, i'm shy". waar natuurlijk als eerste werd geschreeuwd dingen zoals. "go walk arround naked plzz!!" of "are you single!, how old are you?". ghehe, arme meid. en ja ze was nog single :p leeftijd weet ik niet meer in de 20 geloof ik.
maaar toen was er nog onduidelijkheid over de skill reset die iedereen wilde en of je stats gereset wrden bij 3th job enz. uiteindelijk besloot ze maar d'r mail en page open te zetten omdat er weinig nuttige vragen werden gesteld. toen was ze nogwel online maar niet ingame voor een half uur. ghehe
ooknogwelleens andere GM's gezien zoals Kiki en ANGEL.
mjah geef mij 10 min en ik verzin ook zulke shit, ik geloof er geen flikker van. zoiezo wie van gr hebben ze geinterviewd? nogal onpersoonlijk om een bedrijfsnaam te gebruiken en niet een naam. verder klopt er gewoon niets van als ik het zo zie.... erose wel gelijk betaald en irose free.... right, weinig echte goede fansites die niets verzinnen, en roseguru is pure }:O ,... je weet wel ;)

ik geloof er pas iets van als het op roseon,gamesrouter of erose site staat. tot die tijd is het 88% zekere nekzuig spul, site werkt niet btw :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel ;)
Nu weer wel bij mij

Eg cool dat je allemaal met die gm's heb gepraat...jaloers hier

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Hmz, vraag me af wat de reden van de al 6 uur durende server inspection is. Ik weet dat de NPC's moeilijk deden en geen quests meer wouden starten of items accepten (bijvoorbeeld doctrine quest bij JO waar Kay de doctrine niet meer wou aannemen) etc. Misschien ook enkele updatejes...

Hopelijk kunnen we der snel weer op, 'k verveel me :p

[ Voor 17% gewijzigd door PeGys op 06-07-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]daves2hd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:13:
je ziet atm niet van de GM's maar dat komt gewoon omdat er tegen ze is gezegt, laat dat gehack en gescam maar lekker en werk aan de game. we lossen dat wel later op, zoals er al talloze geruchten gaan over dat er nog een reset zal komen enz.

Ik denk dat dus ook dave dat erose verwel al klaar is en daardoor dus wel aan hun woord kunnen houden van dat in augustus erose open gaat, en een reset aan begin van erose is al zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.O.S.E. Online is already live in South Korea, Japan, Taiwan, Hong Kong and Macau, while hundreds of thousands of players have already enjoyed the international English test server. With news of the final European release date of R.O.S.E Online coming within the next few weeks, R.O.S.E Online will be going live this summer and looks set to be an instant hit.

Gelzen op officele rose europe site
http://www.roseeurope.com/news/press.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb een maitlje gestuurd naar gamesrouter over die interview of het klopt of bullshit is :)

je moet ook begrijpen, mensen zoals DeeBee hebben ook een fake ip. dus blokken heeft geen nut. en als ze elke keer pogingen doen blijft hij toch terug komen, er komt echt wel een anti hack des tijds :p de GM's zijn lui maar niet dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ze proberen Deebee weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

PeGys schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:39:
Hmz, vraag me af wat de reden van de al 6 uur durende server inspection is. Ik weet dat de NPC's
Lol vandaar dat ut zo rustig was ik zat om 14.00 tot 18.45gewoon ingame vandaar dat het op een gegeven moment dus zo rustig was lol.
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:07:
lol worden jullie niet een keer zat van al dat gezeik topic over ROSE, word nu al meer dan 30 pagina geschreven over hacken, dupen en hoe ROSE slecht is, waarom ga je nog door spelen.
Het is nog maar een beta versie, als je het niet bevalt ga je toch een andere game spelen. Wordt nu meer dan 1000x
Jep je hebt gelijk ;)

[ Voor 61% gewijzigd door William/Ax3 op 06-07-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Voor zij die ook aan't wachten zijn om der op te raken:

http://mercuryserver.de/s...ubname=cassiopeia&lang=en

Server status van R.O.S.E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol worden jullie niet een keer zat van al dat gezeik topic over ROSE, word nu al meer dan 30 pagina geschreven over hacken, dupen en hoe ROSE slecht is, waarom ga je nog door spelen.
Het is nog maar een beta versie, als je het niet bevalt ga je toch een andere game spelen. Wordt nu meer dan 1000x

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:07:
Als je goed kijkt zie je er ook nog een paar leuke post's tussen hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:12:
[...]

Als je goed kijkt zie je er ook nog een paar leuke post's tussen hoor! :D
:P natuurlijk zijn er leuke posten, maar laatste tijd wordt het allemaal wat minder, ben het gewoon beu dat er nu helft van de topic alleen maar gezeik over ROSE

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvat je :P
Ga jij eigenlijk ook Erose spelen? Of kap je er mee?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 22:30 . Reden: k'ga slapen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gezeik is nog ffekes over irose, straks komt er gezei kover erose :P en het zelfde verhaal weer wie er crow wings voor diegene kan maken en zow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ik vind het aardig een discussie over wat wel en niet goed is in irose en hoe wij alemaal ons eigen ideeen hebben over hoe erose moet zijn :9 toch de bedoeling van spielerij?
verder gaat het niet meer echt over het dupen en hacken zelf :p

dat item shopje vind i kdat wij die items gewoon ingame moeten kunnen kopen als het P2P word. want item shop+maandelijks geld :| ach zo te lezen op erose site, horen we het allemaal in de komende weken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:29:
kvat je :P
Ga jij eigenlijk ook Erose spelen? Of kap je er mee?
Ik moet eerst bekijken hoeveel mensen er gaan spelen, volgens mij zijn er wel veel mensen die verder gaan spelen met Erose, tenmisnte die gene die ik ken.
Verder heb ik gehoord dat Jrose erg leuk is, daar wordt er nooit geksed ook de kings laten ze met rust. Er wordt altijd gratis gebuffed en shops wordt altijd volgens de regels geplaatst, tenminste als iedereen aan meewerkt 8) 8) 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen0021oa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:15:
[...]

Ik moet eerst bekijken hoeveel mensen er gaan spelen, volgens mij zijn er wel veel mensen die verder gaan spelen met Erose, tenmisnte die gene die ik ken.
Verder heb ik gehoord dat Jrose erg leuk is, daar wordt er nooit geksed ook de kings laten ze met rust. Er wordt altijd gratis gebuffed en shops wordt altijd volgens de regels geplaatst, tenminste als iedereen aan meewerkt 8) 8) 8)
Tja ik denk dat Jappaners gewoon meer respect hebben voor elkaar dan de mensen die in Irose met elkaar spelen hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Jrose is idd wel leuk, enkel spijtig van het taaltje :s

Moet je al een tolk gaan inhuren om naast je te staan terwijl je speelt. Of ff japans gaan leren :p

[ Voor 49% gewijzigd door PeGys op 06-07-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja opzich leuk natuurlijk maar dan kan je wel ff een cursus japans gaan leren denk ik :P

Ik was in de game ff afk en kwam terug en we waren maar met nog 4 man bij de aqua kings waar het normaal altijd t*** druk is.
Lekker een aqua king pakken met ze 4é heel lekker :9~

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/4665/screen0029xk.th.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:15:
[...]

[afbeelding]
Kijk al de shops dan netjes in rijtjes staan, het is gewoon moeilijk te gelofen dat ze rose zow kunnen houden joh, vergeleken met Irose citys :S

Ik denk zelfs neit dat erose zow word hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:24:
Ja opzich leuk natuurlijk maar dan kan je wel ff een cursus japans gaan leren denk ik :P

Ik was in de game ff afk en kwam terug en we waren maar met nog 4 man bij de aqua kings waar het normaal altijd t*** druk is.
Lekker een aqua king pakken met ze 4é heel lekker :9~
Meeste mensne zitten al in eldeon te hunten, daar zie je veel mensen met wazige kleding ,astroid wing etc :9 , respect voor die mensen hehe
En volgens mij kan je Jrose ook in het engels zetten maar dat weet ik neit zeker.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:28:
[...]

Meeste mensne zitten al in eldeon te hunten, daar zie je veel mensen met wazige kleding ,astroid wing etc :9 , respect voor die mensen hehe
En volgens mij kan je Jrose ook in het engels zetten maar dat weet ik neit zeker.
Het zou mooi zijn als dat kon dan kan ik er weleens over na gaan denken..
Ik had laats nog iets raars, ik was dood maar ook weer niet :?
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/7020/screen0019go.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Jrose in engels zetten is idd handig, maar begin maar es een conversatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
kheb ook nog ergens een Jrose account :P
Misschein moet ik daar maar eens gaan spelen. OF kan dat niet ivm IP range???
Client is sowieso engelstalig bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:28:
[...]

Ik zat nog eens goed te kijken naar die screen en die skills enzo zijn ook engels, dus beschijvingen denk k ook wel?
Alleen de conversaties kunnen wel eens een probleem worden ja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey is dit normaal mijn pc kan nog geeneens de laatste versie checken , is dit bij jullie ook of gaat die bij jullie tot : inloggen en dan servers worden geinspecteerd?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t

in de kiwiwarriors (clan waarin ik zit) zit echt helemaal vol met hackers. iemand was eerst lvl 76 daarna lvl 250 dan 50 dan 125. en iemand was lvl 39 en kon in een sporty rijden met een paraplu er boven. paar dagen later was ie lvl 125 8)7 .

wel leuk dat ik nu allemaal goede items van de clan krijg (crow wings (9) falchion (9) en binnekort chakrams (9) ) maar ik heb er geen plezier meer mee als ik weet dat er tog binnekort weer een reset komt :(

wel leuk lvl 71 in 2en een halve week maja :( dalijk weer weg

maja is roseguru nou lulkoek of heetste nieuws iedereen zegt het verschillend nu :|

ingame naam: silverjaw (voor als je me ziet rondlopen weet je wie k ben :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:24:
w00t

in de kiwiwarriors (clan waarin ik zit) zit echt helemaal vol met hackers. iemand was eerst lvl 76 daarna lvl 250 dan 50 dan 125. en iemand was lvl 39 en kon in een sporty rijden met een paraplu er boven. paar dagen later was ie lvl 125 8)7 .

wel leuk dat ik nu allemaal goede items van de clan krijg (crow wings (9) falchion (9) en binnekort chakrams (9) ) maar ik heb er geen plezier meer mee als ik weet dat er tog binnekort weer een reset komt :(

maja is roseguru nou lulkoek of heetste nieuws iedereen zegt het verschillend nu :|

En voor zulke clans ben ik nou blij dat er een reset komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je heb wel gelijk maaruh... het is toch wel het laatste beetje fun voor de volgende reset.
het ziet er gewoon stoer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd het spel is tog al vol met cheaters en ik zou denke nou er komt een reset en daarna anti cheat enzo dus laat ze nu nog maar ff lekker hacken, als het daarna maar afgelopen is =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JE WEET HET OF JE WEET HET NIET

Ik heb net ff me 3de manneke aangemaakt, want wil voor erose nog ff weten wat dealer precies kan en vraag me nu toch wel af wat dat START POINT en BIRTH STONE nou precies in houd weet iemand dat hier toevallig of is het gewoon leuk en heeft het erder weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

laatste wat ik gehoord had was da het nog niets uitmaakte maar ben der al maand ofzo uit

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:06:
Idd het spel is tog al vol met cheaters en ik zou denke nou er komt een reset en daarna anti cheat enzo dus laat ze nu nog maar ff lekker hacken, als het daarna maar afgelopen is =)
er is een groot verschil in hacken, cheaten en exploits benutten.

Ik ben lange tijd Mod/GM geweest in een MOG, waar je vrij snel alle "known bugs" te zien krijgt. Via die manier kan je makkelijk de nog werkende exploits vinden, zonder te cheaten/hacken/scripten. In de Asia versie van het spel alles rustig getest, werkte nog ook :P
(dit was 4 maanden geleden, de dub-exploit en power-exploit zitten er tot vandaag nog steeds in. Weet nog tal van exploits in dat spel, maar dat terzijde :P).

Dus ook al komt er een anti-cheat, als er nog grote exploits (in de zin van uber-items/plvl) in blijven zitten, schiet het er allemaal niet echt mee op.

Ik ben samen met mn vriendin een beetje solo bezig in Rose, beetje kopen/verkopen en verder gezellie met zn 2'en lvl'en. Het is een leuk spel, maar enorm veel dingen waar ze zeker nog aan moeten sleutelen (ten opzichte van andere MOG's). Weet iemand trouwens of die teksten boven die shops uit te zetten zijn? Ik mijd nu bijna altijd Zant en (als ik er kom) junon, bagger iri.

Qua startpoint, denk alleen dat het de plaats is waar je spawnt op dat eerste eiland.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2005 11:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sinergy schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 11:55:Weet iemand trouwens of die teksten boven die shops uit te zetten zijn? Ik mijd nu bijna altijd Zant en (als ik er kom) junon, bagger iri.
zover ik weet is dit niet uit te zetten.
Ik zie ook redelijk vaak mensen dichterbij een NPC staan dan is toegestaan.
Qua startpoint, denk alleen dat het de plaats is waar je spawnt op dat eerste eiland.
Ook dat maakt niks uit, want je kan ieder stuk bezoeken via het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet word die birth stone wel iets dat met 3th job te maken heeft of qua opvoeren van items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:19:
wie weet word die birth stone wel iets dat met 3th job te maken heeft of qua opvoeren van items
Ik denk eerder dat het te maken gaat hebben wat voor reward je gaat krijgen met de main quest ofzo.. Maar goed afwachten is het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:24:
w00t

ghehe welke reset? weet niet waar jij iets oer een reset hebt gelezen op een officiele site maar ik kan niets vinden hoor :)
dat interview vind ik nml niet te vertrouwen gezien ze de prijzen van Mir3 geript hebben, de release date compleet verzonnen hebben en andere dingen ook van mir3 of verzonnen zijn. als er nieuws is zoals prijzen enz krijgen we het echt wel te horen enz. geloof er nog weinig van :+
en al komt er een reset :/ ik zou gewoon niets willen van zo een clan :7 `

mjah birth stone is voor mij net zo een grote raadsel als desert of dead of hoe hhij ookalweer heet :o
misschien heeft het in k en jrose wel met item shop te maken dat je met een gem beginnen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhhm? is er op roseon.com wel iets officieels te vinden over erose dan?
ik denk dat het het beste is als we alleen echt geloven wat hun zeggen en volgens mij zeggen die niks over erose? correct me if im wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich geloof ik dat interview wel hoor van roseguru, ze hebben echt geen reden om het te verzinnen, en dat die prijzen hetzelfde dan zijn als mir wee tik niet maar waarom zouden ze dat niet doen het is hetzelfde bedrijf dat de spellen online beschikbaar maakt, en de release datum van august die komt er hoor ze lopen niets voor niets nou zow drastisch alles te testen op die servers.

En over die reset week niets maar dat hoop ik ewoon dat dat gebeurt :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:32:
Ehhhm? is er op roseon.com wel iets officieels te vinden over erose dan?
ik denk dat het het beste is als we alleen echt geloven wat hun zeggen en volgens mij zeggen die niks over erose? correct me if im wrong :)
Voor ersoe info moe tje ook op http://www.roseeurope.com/ kijken he :P en daar staat wel een beejte op kijk maar onder news maja het is een coming soon site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Helaas dat het allemaal zo verkeerd is gelopen met Irose :'(

Ik ben nu te vinden (voor hoelang het duurt :+ ) op Prose (philipine rose)

Server: Sirius
Ign: HAantje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool :) ist daar net als jrose? la die shops aan de kant? geen ks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
één woord: GE-WEL-DIG :*)

Kijk maar wat er anders is (dus ook de drukte :7 )

Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171eYCVSFj9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171Yk97gx5P.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171MXBKvP6G.jpg

* Rooster hoopt dat het niet zo druk wordt (met uitzondering van de tweakertjes :P )

Ik heb toch echt thumpnales gemaakt dacht ik zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel lekker op EROSE, heb geen zin om nog een keer te levelen op pro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Cool, vooral die basic skills die je derbij krijgt :)
Hoop dat bij eRose die spullen ook derin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Even wat opmerkelijkheden:

nProtect ingebouwd (dus minder gehack, hoop ik O-) )
Je kan je uitdrukken
Quest systeem ligt overhoop
Het spel is in het Engels ipv het Philipijns (zal wel zo zijn dat die lui allemaal ENG spreken
Er zijn geen skill points meer, nog niet zelf ervaren maar dat gaat per level oid.
Niemand praat spontaan :+ (shout etc)
*Kleinigheidje: Mp vult ook als je staat :9

[ Voor 7% gewijzigd door Rooster op 07-07-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAan ik join je :) maybe haal ik je nog in =D kunne we same lvlen
alleen kan ik morge dus pas wweeer dus niet te snel gaan
=)
Heb je nog een goeie plek om te downe? die ene van de site doett niet
ty hij download wel maar met 55 kb/sec maar dan issie morgen wel klaar ofzo denk ik :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Nice!

Download links staan hier
Mischien dat je eerst moet reggen Good luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Hello dat ziet er leuk uit :o de rose waar ik altijd al van droom lijkt het zo :p O+

cu ingame soon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:42:
één woord: GE-WEL-DIG :*)

Kijk maar wat er anders is (dus ook de drukte :7 )

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

* Zeror hoopt dat het niet zo druk wordt (met uitzondering van de tweakertjes :P )

Ik heb toch echt thumpnales gemaakt dacht ik zo :/
/me Rakkerzero gaat na het zien van bovenstaande images ook maar eens Prose spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Leuk dat er meer het willen spelen :Y)

ik heb m'n ign al gegeven dus adden jullie mij maar, wel zo handig :P

ff voor de duidelijkheid we gaan voor de bovenste ok? dus Sirius

Edit:
/me Rakkerzero gaat na het zien van bovenstaande images ook maar eens Jrose spelen :P
Het is PRose he ;) Philipine :Y)

Wéér iets leuks ontdekt, teleport

Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171pQNXgZaX.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Rooster op 07-07-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het is PRose he ;) Philippine :Y)
Als je het goed wiilt doen moet je ook goed doen ;)

Zolang ik maar geen hackers tegenkom :P

Voor de echte rose-diehards:
Bestel de Prose install cd :9

[ Voor 91% gewijzigd door Zeror op 08-07-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou aan je plaatjes te zien hebben ze rose wel beejte opgepoets, denk dat ik ook maares een kijkje kom nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de site voor registratie voor Prose????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
Prose word ook p2p? of duurt dat nog ff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:59:
wat is de site voor registratie voor Prose????
https://register.levelupgames.ph/rose/
Shockers schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:03:
Waarschijnlijk wel maarja het is nog beta, en ik sprak net een Philipijn, die zei dat het voor de hele wereld was, wat ik dus niet dacht eerst. Achja time will tell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah bij je account registratie moet je toch echt geen land kiezen dus is niet echt voor de wereld :p want je moet je povintie en stad kiezen enz :o net account gemaat dload is 93% :p cu soon ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:03:
Prose ook P2P :S dan blijf ik nog wel ff in Irose tot Erose als ik toch moet betalen doe ik het liever gelijk in europa :P anders zou ik voorniks overnieuw beginnen in Prose.

Maar wel ff kijkje nemen naturlijk ;) het is nu nog gratis en ik ben een echte nederlander en je hebt grote kans dat die versie ook hier komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
downloading en updating completed. :P

Hier kom ik in Prose, mensen ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Zeror op 08-07-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/aapelite/daaf/prose

de changes vergeleken met irose :o zitten een paar goede bij. en de patcher crashed niet ! :D ghehe 93% ben zo ingame :p ingame name word: Daves2hd

geweldig dit :p * daves2hd is happy

verschillen die ik echt merk. een aantal heeft haantje al gepost.
je begint met een skill
mensen zijn bezig met spelen. niet met hacks, bots of scammen
reageerd sneller dan irose
meer servers

ik denk dat erose ook zo word en de gm's aan dit soort veranderingen hebben werkt die je in prose ziet. maar word het niet in irose gezet omdat er nog veel meer gebeuren moet :o
ik ga terug ingame dit is gewoon toppie :p

maar er is meer, quets worden op je lvl geadd volg nu een tutorial quest. moet vanalles doen zoals langs een npc gaan of beestn hunten en krijg er geld, exp of food/milk voor, enz enz. de smith op birth island kan apriciate voor items, wel lekker. oh zie net bananas healen 250 hp :o was eerst toch 140?

vraag me af met geen sp of ik dan WEL egle shot, tripple shot en holding arrow nemen kan xD

[ Voor 85% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

here I come :)
Dit ziet er wel heel mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 02:53:
here I come :)
Dit ziet er wel heel mooi uit :)
dat is het ook

bah er zijn wel killrippers. maar niet omdat ze het graag doen maar omdat ze nog nit weten dat first hit quest items krijgt en andere die kssen niet :o
ik zag een hawker katar emt de vreemdste skills man.. hij deed een of andere bling iets en een mob had lower def later deed hij iets op een mob en toen kreegtie lower movement speed :D
nsle ff lv 10 worden :p benieuwd hoe het met skills zit nml
qoah nu zelf poisend, een knuclke hwaker die poisend ? :p ghehe snel hunt hunt :D 3x dood gegaan net -_-;; appel healt maar 100 en je kan food niet zo snel ete als bij irose, zit redelijk lange laad tijd in.

WTF ik check net leonar. vreemdste skills en ik kan hawkshot al op lv 10 :D, evnetjes job quest afmaken dan post ik mijn skill tree wel. ik heb nu 2 sp gekregen. alle skills kosten 1 sp om te leren dat ik tot nu toe zag. het lvlen moet ik nog uitvinden.bv ook geen mastry's nodig enz lijtk wel :D

[ Voor 34% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk zo ook ff, lvl ik wel tot lvl 10 ofzo, ga dan pitten (of niet :P) want ik heb morgen om 13.00u een afspraak.
Naja boeien, ik ga iig morgen lvl'en, en mijn char weer recreaten, kijken of dat dan nog steeds zo lekker werkt :)
Iig gaan we weer een tweakers clan maken? Want dan doe ik dit keer wel mee denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00

ErA

Wil niet de fun verpesten voor iedereen maar pRose schijnt een zeer korte beta te gaan worden van een paar dagen. Dus ik ga er niet eens aan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

evnetjes kijken,
ja ik ebn van plan LoT op te richten.
ehm als je een account maakt maak um voor die bovenste server IEDEREEN! daar zit ik en haantje ook geloof ik :p
ik heet ing: daves2hd (jammer nickripper als je sit leest ik speel toch rose met daves2hd lekker puh)

en als je nog op bent kom ingame en zoek me :D heb ik teminste 1 fiend in fiendslist :p

owjah voor iedereen, je moet irose uninstallen voor prose. vergeet niet je capture enz te backuppen.
dellete je rose map na de uninstall of zet je nieuwe rose map niet op de zelfde plek! om het goed werkend te krijgen,

[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog aan het updaten :P
Gaat iig snel en zonder dat ie er uit klapt, netjes.
Verder benieuwd wat ze nog allemaal meer veranders hebben, iig ik krijg spontaan weer zin te spelen, zelfs na al die ellende :)
Hoop alleen geen oud hisatsu members tegen te komen want er zijn er nog steeds een paar die me kunnen schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

bah een ding is bij irose weg en bij prose nogwel. dat m'n comp spontaan crashed en reboot ghehe :p maar ach de rose sfeer maakt veel goed O+
mother chopries zijn easy spotted hakken me keihard :/ ik hou het wel bij mother om hawker te worden :D een ding is zeker gebruik een slag wapen en pomp str zolang je geen job hebt. want ik doe mte boogje en hoeveel dex ik ook add sterker word hij niet en movement blijft ook 450 :D pas bij job veranderd ofzo :?

dit is hemel mensen. ik ben nu een Hawker.
ik krijg om te beginnen 2 skills: sprint en Weaken.
ik dacht da's leuk Warren maar je zei dat ik uit alle skils mocht KIEZEN. en ik krijg er maar 2 :(
tot ik in m'n items keek. jah voor 4 skill boeken. de 4 skills die je op lv 10 kan leren in het spel :D
ik lach me kapot van geluk :D
ik heb: hawk shot, Poisen knive, Double slash en Double shot. maar maar 2 SP ;)
het spel is vager dan ooit.

EDIT:
voor hawkers heb je skills later als. masrty's die je sneller laten rennen, je meer hp geven.
active skills waardoor je: in 1 klap weer 100% hp hebt, je mp en hp sneller recoveren, je mastry's lv 5 enz voor nodig hebt :D

voor SP werkt het denk ik zo: alle skills kosten ALTIJD 1 sp om te leren. dan heb je een hoger lv nodig om hem nog een lvl hoger te maken. bijvoorbeel. sprint moet ik lv 12 zijn. als ik lv 12 ben moet ik er denk ik nog een sp in stoppen om um lv 2 te krijgen.

oh de beloofde skill tree kan ik helaas niet posten, want die is er niet ;( dus kies ik nog geen skill uit angst het fout te doen. maar ik post er nogwel meer over morgen ofzo, ik moet echt naar de wc nu en daarna snel verder spelen xD

* daves2hd rent naar benee

ik sta gewoon versteld hier! ik ging eens verder kijken in hawker skills
Cloaking - attack an enemie without being detected
stealth- move without being detected
nou je komt dingen tegen waar je u tegen zegt :o geweldig
en geen enkle skill heeft een Second job nodig!!! allemaal lvl bound, nadeel is sommige wel andere skill nodig. zoals cloaking. lv 1 blood atack en lv 3 poisen knive
poisen knive is dan het zelfde gebleven. maar blood atack = give crit dmg to ur enemies by offering hp.

neem net Hawkshot ben lv 11 en neem hawk shot lv 1. gelijk 50-70% kans op faint, helaas maar wel 2 sec :o en 300 weapon atk O+

[ Voor 78% gewijzigd door daves2hd op 08-07-2005 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lache :)
Cu soon.. :9~

ign: blackbook

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hmm, het maakt blijkbaar uit op welke server je speelt.
Ik kon met mn character die net had gemaakt op server 1 niet op server 2 spelen.
Dus: 3 characters per server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hmm een d/c, channel 2 zal er wel uitliggen. Das niet zo'n probleem, wel dat ik nu niet kan inloggen omdat ik nog ingelogd sta :/

Het is toch zo dat als je die melding krijgt, je uitgelogd wordt :? . Dit duurt me iets te lang ;( al meer dan 20 min

[ Voor 37% gewijzigd door Rooster op 08-07-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same, kan ook niet inloggen.
Gelijk ff wat doen en kijk ik zo wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

bah stond vast dus ik alt+f4. kan voorlopig niet inloggen want ben al ingelogd zegt tie -_-;;
ach mooie tijd te ontbijten. Iruja en ik hebben ons zeer goed vermaakt vanacht. atm lv 16, hawker.
skills: Hawkshot-1,Sprint-1,Bowmasrty-1,Weaken-1. 2sp over.
stats:dex-50,con-25,sen20. 28 puntne over ofzo.

moet nog eventjes zaar na denken hoe m'n build word en welke skills in nemen ga. wnat zitten nml paar erg leuke bij.
helaas heb ik voor cloak knuckle masrty nodig :( maar klinkt erg aantrekkenlijk om aantevallen en stealth te blijven :+ en zo zijn er nog andere skills. zoals sprint maxen of masrty waarmee je sneller rent maxen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij mij issie nog aant updaten :(
M'n ing word:"Starofhell" dus add me maar als je zin ep
Jullie hebbe niet geslape ofzo :)
Ik word dealer btw

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik kan ook niet inloggen, omdat ik nog ingelogd ben 8)7
En het gekke is dat de ROSE vasliep op het moment dat ik juist wilde uitloggen.

Nu weet ik ff niet meer hoe dat duurt voordat ie je als uigelogt ziet?? :'(

btw -> (ingame name= CyberFist, class: (katar-)Hawker, lvl 4 :+ )

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 08-07-2005 09:07 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.