Ik heb een probleem. Ik wil graag andere speakers kopen en ik weet dat je daarvoor vooral veel moet luisteren. Geen probleem tot dusver. Van de week vond ik een stel B&W DM602 S3 heel redelijk klinken (de Monitor Audio Silver 6 waren beter, maar buiten m'n budget
), maar er bekroop me toch een naar gevoel bij.
B&W is wel erg... populair. Als je reviews gaat zoeken zijn ze wel allemaal positief, maar... wat voor mensen hebben die speakers dan gekocht? Ik zit een beetje in dubio over twee gedachten:
* Als iets goed is kopen veel mensen het;
* Als iets veel gekocht wordt is dat vast door de massa die het niet zo nauw neemt en het al snel goed genoeg vindt en het meer om het merkje doet.
Ik weet wel dat ik er uiteindelijk zelf naar moet luisteren, maar er zijn zoveel mensen met B&W... en dat staat m'n objectieve beoordelingsvermogen wat in de weg vrees ik
...
Hoe zien jullie dit?
B&W is wel erg... populair. Als je reviews gaat zoeken zijn ze wel allemaal positief, maar... wat voor mensen hebben die speakers dan gekocht? Ik zit een beetje in dubio over twee gedachten:
* Als iets goed is kopen veel mensen het;
* Als iets veel gekocht wordt is dat vast door de massa die het niet zo nauw neemt en het al snel goed genoeg vindt en het meer om het merkje doet.
Ik weet wel dat ik er uiteindelijk zelf naar moet luisteren, maar er zijn zoveel mensen met B&W... en dat staat m'n objectieve beoordelingsvermogen wat in de weg vrees ik
Hoe zien jullie dit?
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !