Lite-On vs. Plextor

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 465 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-03 18:59

wdv

Op zondag 06 januari 2002 11:55 schreef -SpiNeRgY- het volgende:
Plextor nemen,puur om de service.K had laatst me plextor gemolt,laatje stond op en ik gooi me stoel er tegen aan :P
Ik dus terug,verkoper kijkt er een keertje na.Hm ja in april 2001 gekocht.Hij kijkt ff op de schappen,hup nieuwe.En het was ook nog een 24 speed ipv een 16 ;)
Hmmm...welke winkel was dat?

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-04 14:37
Op zondag 06 januari 2002 11:55 schreef -SpiNeRgY- het volgende:
Plextor nemen,puur om de service.K had laatst me plextor gemolt,laatje stond op en ik gooi me stoel er tegen aan :P
Ik dus terug,verkoper kijkt er een keertje na.Hm ja in april 2001 gekocht.Hij kijkt ff op de schappen,hup nieuwe.En het was ook nog een 24 speed ipv een 16 ;)
Precies, waar is deze winkel? :)
En volgens mij is dit niet de service van Plextor maar eerder de domheid van die verkoper.

Ik heb zelf een maand of 3 geleden de Lite On 16/10/40 voor Fl. 299,- / €134,- gekocht en ik heb slechts 2 cdtjes verneukt, dit doordat ik een cdtje brandde op m'n oude p150 met enkele progjes in de achtergrond.

Ik ben niet bekend met Plextor writers maar die zullen ongetwijfeld ook goed branden.

Het begint er de laatste tijd op te lijken dat er geen echte crap meer op de markt komt.
Wel genoeg zeikers die een K7S5A hebben gekocht en dan gaan zeuren dat het een gaar boardje is omdat ie minder goed te overclocken is dan een 8KHA+. Waarschijnlijk ligt het dus meestal aan de gebruikers en niet de apparaten :)

Als je wat geld over hebt koop je een Plextor, anders koop je een LiteOn en heb je wat extra geld om aan andere gein uit te geven :)
Zolang je niet met dat ding gaat gooien zal ie het zeker goed doen :)

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 13:12 schreef aftermath het volgende:
gewoon altijd plex nemen:, een vriend van mij had een 2 maanden geleden een lite-on:r gehaalt nou lekken hoor zo'n ding: 2 weken later was die naar de k*t en hij zit nu nog te wachten op een nieuwe

NEE voor is is het :)plextor:)

plextor Rulezzz>:)
Pff! Alsof een Plextor nooit kapot gaat. En als ie stuk is heb je echt niet dezelfde dag een nieuwe maar moet je ook wachten tot dat ding uit de fabriek terug komt.

Ikzelf heb een 16 speed fikker van Lite-On, prima apparaat. 1 Harddisk van me is zo gefragmenteerd als een bak Lego en ik zie dus ook tijdens het fikken regelmatig de buffer leeglopen, geen probleem, alle cd's zijn tot nu toe gelukt.

Oftewel, gewoon Lite-On kopen en die fl. 170,- in je zak steken! :)

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 23:15
Ik heb al plextor sinds de 4/2/20, nooit problemen mee gehad, behalve dat die 4/2/20 na ongeveer 750 cd's een brak loopwerk had.

Een aantal vrienden van me hebben lite-on, een ervan heeft altijd problemen zoals scsi target errors, kapt met schrijven na 10 sec., etc., etc.

Ga maar voor plextor

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:03

Wimo.

Shake and Bake!

Op zondag 06 januari 2002 21:13 schreef Falconey het volgende:
Ik heb al plextor sinds de 4/2/20, nooit problemen mee gehad, behalve dat die 4/2/20 na ongeveer 750 cd's een brak loopwerk had.

Een aantal vrienden van me hebben lite-on, een ervan heeft altijd problemen zoals scsi target errors, kapt met schrijven na 10 sec., etc., etc.

Ga maar voor plextor
Misschien kunnen die vrienden van je voortaan beter naar de vobis gaan en daar een p4 (met sdram uiteraard!) kopen i.c.m. een plextor.. |:(

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-04 16:13
Is het niet zo dat ze van binnen bijna gelijk zijn, alleen dat de plextor burners een grotere buffer hebben? :?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 21:16

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op zondag 06 januari 2002 21:57 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Is het niet zo dat ze van binnen bijna gelijk zijn, alleen dat de plextor burners een grotere buffer hebben? :?
Eerst ff een search doen op GoT en daarna de specs van de apparaten eens lezen op de websites van Plextor en Lite-on. Daarna weer ff terug komen hier en je verontschuldigingen aanbieden voor zo'n domme vraag/opmerking. |:(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1 2 Laatste