pas policy effe aan

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104037

omdat het niet meer over het onderwerp gaat moet ie dicht?? hij was echt niet tot onzin vergaan hoor!
MOET er dan perse voor elk onderwerp een ander topic aangemaakt worden?? Tss.. is toch normaal dat het ene onderwerp je tot het andere leidt?
Nu moet ik dus een nieuw topic aanmaken omdat ik nog wat over die ziekte van pfeiffer wil weten.. mag ik dan gelijk ook niet in offtopic doen volgens de regel, maar de persoon die me onmiddelijk en integer antoord kan bezorgen (van wie ik het eigenlijk echt wil horen omdat zij in die situatie verkeerd) is daar natuurlijk wel bezig.

Verwijderd

Euhhm.. HBM overdrijft soms wat, maar ja, misschien wil hij deze weer opendoen dan is het allemaal weer happy.

Dit is gewoon geen onzinforum, maar het verschil met SG is hier dus weer niet duidelijk..

I rest my case..

Verwijderd

Ja, HBM verpest dagelijks mijn GoT-toer.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104172

Had ik ook al een topic over geopend.

Ik vind dat HBM GEEN lite mod meer mag zijn.

Ik word het wel.

• witchdoc
kap nou effe met dat gezeik over hbm jongens.. hij doet maar wat'm is opgedragen..
er moet gewoon effe een duidelijker beleid komen

Verwijderd

Hij doet het fout en hij accepteerd zijn fouten niet en reageerd niet op geklaag over hem.. hij is te ZWAK

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:27 schreef DKasemier het volgende:
Hij doet het fout en hij accepteerd zijn fouten niet en reageerd niet op geklaag over hem.. hij is te ZWAK
Inderdaad.

• witchdoc
Op donderdag 11 januari 2001 20:27 schreef DKasemier het volgende:
hij accepteerd ze fouten wel.. als ie denkt dat ie verkeerd is.. dan zet ie't wel weer open.
dit is trouwens niet tegen HBM maar tegen het ontbreken van echt duidelijke regels..

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 20:39 schreef poohbeer het volgende:

[..]
hij accepteerd ze fouten wel.. als ie denkt dat ie verkeerd is.. dan zet ie't wel weer open.
dit is trouwens niet tegen HBM maar tegen het ontbreken van echt duidelijke regels..
waarvoor doet hij ze dan in de eerste plaats dicht !

• witchdoc
omdat volgens de regels die hij heeft gekregen men niet off-topic mag gaa,n

Verwijderd

heej mister hypocriet.. je mag absoluut niet off-topic gaan in het off-topic forum? kijk, das het probleem nou juist, het systeem hier is FOUT, alles is FOUT

• witchdoc
klopt dkas, maar dan roep je op't systeem, niet op HBM

Verwijderd

dkasemier: wat fout is is dat ze na het debacle met het onzinforum toch nog het off-topic forum hebben geopend. Maar ook dat is een beslissing op beleidsniveau en daar kan hbm niets aan doen.

wat jullie bedoelen met hbm is zwak, begrijp ik ook niet. jullie zeuren dat hij jullie topics dichtgooit (lef!), ze komt verdedigen (lef!), en dan beginnen jullie zo.... ZWAK!

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 22:17 schreef Paz het volgende:
dkasemier: wat fout is is dat ze na het debacle met het onzinforum toch nog het off-topic forum hebben geopend. Maar ook dat is een beslissing op beleidsniveau en daar kan hbm niets aan doen.

wat jullie bedoelen met hbm is zwak, begrijp ik ook niet. jullie zeuren dat hij jullie topics dichtgooit (lef!), ze komt verdedigen (lef!), en dan beginnen jullie zo.... ZWAK!
o ja, grotere fout dan het hele onzinforum ;)
Pagina: 1