Toon posts:

word document terug halen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrouwtje is met een studie bezig en heeft een word document opgeslagen op een floppy.
Toen ze de flop probeerde te openen kon dit niet, hij zei; floppy moet geformateerd worden,wilt u dit doen? Nee dus!
Maar je kan hem ook niet verkennen ofzo, hoe red ze de info op de flop?
Staat het niet ergens in je temp ofzo, ze heeft het niet opgeslagen op schijf, maar je kan toch alles terug vinden tegenwoordig?
Help!!

0ffice 2003

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Check dit: Hoe krijg ik verloren gegane data terug? Het gaat om hd's, maar sommige van deze tooltjes zullen ook wel werken op floppy's

Je kan het beste een usb stick voor je vrouwtje kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Noork op 02-06-2005 16:14 ]

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Scandisk/Checkdisk fix & repair.

Maareh zoals hierboven al een beetje is gezegd,als in deze tijd nog bezig bent met het vertrouwen in floppies, dan ben je niet slim bezig. En alleen iets opslaan op floppies is zowieso niet erg handig 8)7.

Maar goed. Probeer het bovenstaande eens, misschein is de schijf nog te fixen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande reacties; dit is vaak genoeg voorbij gekomen. Overigens geef ik je weinig kans; maar als je gewoon wat tools probeert lukt het wellicht alsnog :) Maargoed; dit is eenvoudig zelf op te lossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.