Games map: op welke schijf.

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:26
Ok mijn topictitel is iets wat maf inderdaad.

Maar goed, ik heb:

Een WD raptor 10Krpm 36 gig.
Een samsung ata133.

Ik heb C:\Windows En D:\UT2004 bijvoorbeeld.

Zullen mijn games nu sneller draaien als ik mijn games op mijn samsung zet of als ik ze op mijn WD zet. (Windows + Wisselbestand staat op mijn WD.)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:53
Je games zullen in geen geval sneller draaien. Wel is het mogelijk dat ze sneller laden. Probeer het eens uit zou ik zeggen, dat weet je het zeker!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat ze sneller draaien op de raptor.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Breepee schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:22:
Je games zullen in geen geval sneller draaien. Wel is het mogelijk dat ze sneller laden. Probeer het eens uit zou ik zeggen, dat weet je het zeker!
hier sluit ik me helemaal bij aan, de hardeschijf heeft namelijk niets met je framerate te maken, maar alleen idd met de laadtijden

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Ik weet ook zeker dat ze sneller draaien op de raptor, die is immers 10.000 toeren :P

Canon Digital Ixus V3

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:55

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Maar de WD draait 10k, dus draaien games daar wel sneller op :P
Maar serieus; ik heb ook de WD36 Raptor en daar heb ik XP en games op...werkt perfect. Moet ik wel zeggen dat ik niet geprobeerd heb met de games op 1 van m'n andere schijven.

Edit: grapje te laat :'(

[ Voor 8% gewijzigd door SayWhatAgain! op 01-06-2005 19:29 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:23:
[...]

hier sluit ik me helemaal bij aan, de hardeschijf heeft namelijk niets met je framerate te maken, maar alleen idd met de laadtijden
Sommige games laden de maps on-the-fly, dat merk je door de heftige harde schijf activiteit tijdens het gamen. In dat geval zou het de moeite waard zijn je game op de snelle hard disk te installeren. In de andere gevallen zou ik het lekker op je trage hard disk doen, spellen worden meestal niet direct van de hdd gespeelt.

🌞🍃

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:48
RawPeanut schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:27:
Ik weet ook zeker dat ze sneller draaien op de raptor, die is immers 10.000 toeren :P
Ik vind het echt niet sneller werken hoor.. Heb ongeveer dezelfde opstelling thuis maar..tis niet veel sneller. WAt je wel zou kunnen doen is :: spel en wisselbestand op de Raptor :d( neem aan dat die rapor te boot schijf is :Y) )

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:53
Het werkt ook niet sneller. Net zoals dat je met een snellere internetverbinding geen hogere framerate krijgt. Het heeft 0,niks met elkaar te maken.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zoektijden op de WD Raptor zijn sneller!

Maar het laden hangt af van andere zaken..... als je SATA zich als een EIDE device aanmeldt dan kun je vaak behoorlijke snelheden halen, let op..dit geld voor laden!

Het spelen op zich ... maakt niets uit, alleen hoe lang het laadt!

There is no place like ::1

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het ligt er dan wel een beetje aan wat je bedoelt met sneller, want sneller laden zal het zeker wel doen maar zeker geen hogere framerate, dus opzich zou het voor het laden best wel beter zijn om de spellen op de raptor te gooien, maarja voor de framerate hoef je het dus niet te doen want dat heeft meer te maken met de cpu, mem, en vooral de gpu
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.