There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Helaas die zitten er niet in, at least geen normale schroefjes.chucky666 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:09:
moet je de schroefjes aan de binnenkant vooraan los maken, dan kan je de kap openklappen als ik het goed heb.
maar van die vreemde schroefjes die zo vast zitten dat je de kast moet slopen om deze los te krijgen.
ook niet van die plastic klemmetjes die van de voorfront zijn ?netblade schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:10:
[...]
Helaas die zitten er niet in, at least geen normale schroefjes.
maar van die vreemde schroefjes die zo vast zitten dat je de kast moet slopen om deze los te krijgen.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Voorfront is los, dat was gewoon een handvat wat je los kon krijgen, kruisschroefjes zijn ook al los maar de rechterzijkant weigert mee te werkenchucky666 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:12:
[...]
ook niet van die plastic klemmetjes die van de voorfront zijn ?
Ben nu al 2 uur bezig om dat ding open te slopen
Verwijderd
Is een slijptol een optie?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:18:
Ik heb hetzelfde probleem gehad en ik kan me herinneren dat ik destijds het hele ding heb moeten slopen (met beleid, dat wel).
Anders vraag ik even aan m'n pa of ik die morgen mee mag nemen naar de zaak.
Met een dremel kun je wat meer met beleid werkennetblade schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:19:
[...]
Is een slijptol een optie?
Anders vraag ik even aan m'n pa of ik die morgen mee mag nemen naar de zaak.
Casemod: Cubeleon
Verwijderd
Anders is laten vallen van een verdiepje en dan heb je nog kans dat het ding in elkaar blijft steken.
Verwijderd
Het lijkt me dat die schroefjes dan de enige manier zijn om die kap eraf te krijgen. Is uitboren niet een optie? Dan kun je hem later misschien nog vastzetten met andere schroefjes (M3's?)netblade schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:10:
[...]
Helaas die zitten er niet in, at least geen normale schroefjes.
ik d8, hee mag ik meedoen??Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:28:
Mijn eerste gedachte bij het zien van de topictitel was: moker, maar dat is blijkbaar niet gewenst
[...]
Het lijkt me dat die schroefjes dan de enige manier zijn om die kap eraf te krijgen. Is uitboren niet een optie? Dan kun je hem later misschien nog vastzetten met andere schroefjes (M3's?)
ik dacht ook dat je die bak met writer en speler eruit kon halen hoor(de tray)
[ Voor 4% gewijzigd door Animal op 31-05-2005 20:31 ]
Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060
foto is wel handig
Slijptol is niet nodig.... die dingen lassen ze niet inelkaar
Het is een Packard Bell om mee te beginnen, en het type is iExtreme als ik het goed heb.
Dat heb ik één keer losgekregen na lang proberen, met wat schuiven en aan de drives duwen kom je er wel
Heb ik uiteindelijk met een kleine hamer en een plankje vanaf de andere kant eruit gehaalt.
Het plastc moet je met een flinke zet er af halen (als het goed is sloop je zo niets) (naar achteren schuiven). Dan hou je een ijzeren rechter zijkant over.
Om de drives los te halen, druk je aan de boven en onderkant van de drivelade die 2 hendels in.. dan kan je hem naar voren schuiven.
Dan kan je gewoon de drives losschroeven.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Slijptol doet wonderen
Wat een baggerkasten, blij dat ik altijd zelfbouw pctjes heb
Thanks to all of you, for your help
[Moderators may now close this topic]