Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop scherm in auto bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een laptop liggen met alleen nog een moderbord erin en de scherm de geheugen en hardeschijf zijn eruit en de videokaart is overhit en kan dus niet meer gebruikt worden.

nou had ik de rare idee om de scherm (15" tft) in mn auto te bouwen zonder de rest van de pc en dus als monitor gebruiken zodat ik dvdspeler laptop etc...... kan aansluiten op het scherm en misschien mn playstation2 (mini) die ik nog weinig gebruik.

maar is dit mogelijk??

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:17
hier zijn veel topics over te vinden, en nee die schermen zijn niet zo even aan te sluiten. Als je echt een schermpje in je auto wilt moet je er een kopen met Svideo of composed in.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik neem aan dat je hier nog niet gekeken hebt? [rml][ CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 3[/rml]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
had al gekeken maar nix gezien over een laptop scherm in auto. maar zal het nog eens doorzoeken mischien dat iets over het hoofd zag

nix gevonden!! jammer, maar ik hoor dat het misschien niet mogelijk is,

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 10:41 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zorg eerst maar eens dat je je LCD kan aansturen voordat je erover denkt om 'm in de auto te bouwen. Quote uit de CM&E FAQ:
En hoe zit het dan met laptopschermen?
Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een videokaart hebben die speciaal daarvoor geschikt is (300 á 400 dollar bij oa EarthLCD) of werken met een oude videokaart met een VESA-feature connector (zie oa: hier). Het is vaak makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info (zie oa: hier). Voor oude monochroom laptop LCD schermpjes is hier een handig topic.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.