[Apache2] Haalt niet normale snelheid met meerdere transfers

Pagina: 1
Acties:

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 17:22
Hey,

Ik heb een probleem met mijn apache server op windows. Ik heb apache 2 geinstalleerd, maar nou merk ik elke keer als er op hetzelfde moment mensen bestanden downloaden van mijn server, dat mijn transfersnelheid flink omlaag gaat.

Voorbeeld:
Server = 10 mbit up
1 iemand download met 300 kb/s, mijn max d/l snelheid = 180, ik haal max ~90 kb/s.

Zoals je kunt zien zit de server nog lang niet aan het limiet van zn snelheid, het is echt een apache probleem omdat als er meerdere mensen vanaf ftp downloaden, krijg je wel gewoon volle snelheid.

Iemand enig id wat ik moet doen?

Grtz,
mag

• Magnoon
bump :(

• Magnoon
laatste bump poging.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De server staat niet in je eigen netwerk neem ik aan? Kan het probleem liggen aan de specs van de server; dat die deze situatie gewoon niet aankan? Wat zijn CPU en geheugengebruik van Apache tijdens meerdere requests?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Magnoon
Server is athlon 2800 +, en verdere specs zijn ook vrij gewoon. En de snelheid komt soms wel tot 10 mbit met bijvoorbeld erg veel transfers gaande zijn, maar dan komt ie wel op zn top, het is dus niet iets van een limit ofzo
Pagina: 1