Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze site van een vriend gekregen als tip. Mijn complimenten aan iedereen hier, hij is top. Ik heb al veel info kunnen vinden. Alleen ik zie nu eigenlijk door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende probleem. Ik ga binnenkort voor een aantal maanden naar het buitenland. Ik heb geen zin om te lopen klooien met cd's en die 100x te luisteren. Dus ik zoek een mp3 speler van ong. 20 gig. Verder zou ik de foto's die ik maak met de digitale camera erop over willen zetten (het zou erg mooi zijn als die mogelijk zou zijn zonder tussenkomst van een computer).

Aan deze vereisten moet hij zeker voldoen. Eventuele extra's zoals video's kijken ofzo hoeft vanmij allemaal niet. Enne ik hoef ook geen ipod te hebben, vraag me niet waarom. Dit is gewoon een gevoel.

Iedereen alvast heel erg bedankt

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
De enige in-aansluiting die ik ooit op die dingen gezien heb is mic-in, dus camera lijkt me sterk ;(

Edit: Die geen iPod is. Misschien zijn er iRivers?

[ Voor 22% gewijzigd door Ilya op 27-05-2005 21:12 ]

Verwijderd

iPod photo en iPod Camera Connector:
30 GB opslag
Zonder tussenkomst van computer foto's van digitale camera naar iPod overzetten
Geen onnodige extra's, gewoon een rechttoe-rechtaan muziekspeler die erg intuïtief te gebruiken is
Erg stylish design met een mooi kleurenscherm
359,- euro voor de iPod, 29 euro voor de iPod Camera Connector dus je bent voor 388 euro klaar, maar met studentenkorting ben je nog goedkoper uit

OEPS! Ik lees nu pas dat je geen iPod wilt. Sorry, negeer deze reactie dan maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 21:10 ]

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-11 22:48
TheFrozen schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 21:06:
De enige in-aansluiting die ik ooit op die dingen gezien heb is mic-in, dus camera lijkt me sterk ;(
You've got to be kidding?

---------------

Iriver H320 of Iaudio X5(L)
Beide USB-on-the-go. Je kan er een digitale camera of kaartlezer op aansluiten om foto's zonder tussenkomst van de pc erop te zetten. De H320 zou met een firmware upgrade nog films kunnen kijken en de X5 kan het zowiezo al. Ze werken beide zonder database-systeem, dus je kan naar hartelust je muziek ordenen in mappen. De X5L versie heeft een extra ingebouwde batterij, deze gaat 35 uur mee.

Kijk op:
www.mp3spelers.nl
www.mmport.nl
www.mp3man.nl

Hier kan je beide spelers vinden en vergelijken qua prijs en functies.

[ Voor 3% gewijzigd door mauwz op 27-05-2005 21:16 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je CF voor je camera?
Dan kun je de Archos Gmini 400 overwegen :)
Maar ik zou zeggen, kijk ns wat rond op Google, genoeg spelers te vinden die aan jou eisen voldoen.
En ervaringen kun je vinden in de topics hier in GT.

Verwijderd

Ik zou voor de iaudio x5 gaan.. zie mp3spelers.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 09:37 ]

Verwijderd

GraphXfreak schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 21:14:
[...]

You've got to be kidding?

---------------

Iriver H320 of Iaudio X5(L)
Beide USB-on-the-go. Je kan er een digitale camera of kaartlezer op aansluiten om foto's zonder tussenkomst van de pc erop te zetten. De H320 zou met een firmware upgrade nog films kunnen kijken en de X5 kan het zowiezo al. Ze werken beide zonder database-systeem, dus je kan naar hartelust je muziek ordenen in mappen. De X5L versie heeft een extra ingebouwde batterij, deze gaat 35 uur mee.

Kijk op:
www.mp3spelers.nl
www.mmport.nl
www.mp3man.nl

Hier kan je beide spelers vinden en vergelijken qua prijs en functies.
USB on the go is niet echt hetzelfde als een camera-in...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 10:02:
[...]

USB on the go is niet echt hetzelfde als een camera-in...
Nee, maar als je er kan een cardreader in, en vrijwel alle digitale camera's werken met geheugenkaartjes;) dus je kunt altijd je foto's erop laden (en bekijken met het kleurenscherm)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Alles wat je wil, kan de Archos Gmini400, welke voor een eurootje of 285 van jou is. Tweaker reviews zullen ook handig zijn :).

Afbeeldingslocatie: http://www.archos.com/img/gmini400/transfer_photos2.gif

• RoD
  • Niet online

RoD

wwillem schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 12:28:
Alles wat je wil, kan de Archos Gmini400, welke voor een eurootje of 285 van jou is. Tweaker reviews zullen ook handig zijn :).

[afbeelding]
Áls zijn camera CF heeft wel ja, zoals ik hierboven al zei ;)
Blijft een geweldige speler natuurlijk :*)

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 12:58:
[...]

Áls zijn camera CF heeft wel ja, zoals ik hierboven al zei ;)
Blijft een geweldige speler natuurlijk :*)
Lijkt me een leuk ding maar die accuduur is schandalig!

Daarom valt ie voor mij ook af, ik wou gaan voor de x5, maar toch te duur, ga nu voor de m3l maar daar valt de usb-on-the-go optie af...

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen nogmaals bedankt.

Ik ben nogal een leek op dit gebied, dus wat bedoelen jullie met CF. En het moet wel een beetje betaalbaar blijven natuurlijk. Ik weet dat ik moet rekenen op een bedrag van ong. € 300, maar om er veel meer voor neer te tellen heb ik ook niet. Geef het geld liever daar uit aan leuke dingen.

Stel dat ik zou kiezen voor de Iriver h320 of de iaudio x5(L), zijn die koptelefoontjes die je erbij krijgt van een beetje goede kwaliteit. Ik zou het ook wel makkelijk vinden om een display te hebben in de kabel waarop je kan zien welk nummer er gespeeld wordt.

Is bij deze spelers ook de muziek cq foto's er makkelijk op en af te halen? Zeker het gemak van foto's is erg belangrijk natuurlijk.

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

CF staat voor compact flash. Dit is een type geheugenkaartjes, je hebt er dus verschillende. Het ligt vaak aan de digicam die je hebt welk kaartje je hebt.
De meest gebruikte formaten die ik ken zijn CF en SD (secure digital geloof ik )
Ik heb zelf een 20 gig gogopod (ja een iPod rip off 189 euries :*) bij mediamarkt ) waar je MMD (ook geheugenkaartje) en SD in kan gooien..
Als je echter een makkelijk afspeelding zou willen hebben zou ik echt voor een iPod gaan. Ik heb er naast mijn gogopod ook een en ze werken echt supermakkelijk...tsja keuzes :|

[ Voor 7% gewijzigd door GSL op 29-05-2005 19:42 ]

• ezeedijk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11 19:52
Ik zou zeker voor de X5 gaan. Ik heb hem zelf ook gekocht en ben zeer tevreden. Wat bij mij de doorslag gaf is de USB-host. Dit werkt zeer eenvoudig. Wanneer je de camera aansluit, kun je door middel van 1 knop schakelen tussen de camera en de speler. Hier kun je dan een knippen en plakken. De foto's overzetten gaat redelijk vlot, alleen wanneer je foto's van 2,5 mb hebt, duurt het wel even voordat de speler ze weergeeft.
Verder heeft de speler gewoon echt een geweldig geluid, een radio, line in, microfoon, en ondersteund de speler heeel veeel formaten.

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Kunt ook een sitecom copybox overwegen van 35 euro geloof ik.
camera ->copybox-> mp3speler en dan op een knopje drukken :Y)
Gaat gewoon via de usb kabels, je moet de copybox maar zien als je computer en dan ga je kopieren. Ik gebruik het zelf om naar een miniharddisk te schrijven, ipod mini lukt ook. Dan heb je in ieder geval veel meer keus qua spelers.

Verwijderd

Bijgeleverde oordopjes bij iAudio en iRiver zijn vaak kwalitatief goed... daar betaal je ook wel voor ;)

Verwijderd

Hi-MD mogelijk ? De prijzen zijn nog nooit zo laag geweest (Media markt NH600), 1 gig verwisselbare disc´s, Sony´s ATRAC 3-plus (voordeel :? Wel redelijk/goed geluid op 64 bit rate en dan past er een hoop CD´s op 1 schijffie), mogelijkheid om foto´s op je speler te zetten met behulp van een appart insteekapparaatje (in ieder geval voor memory sticks).
Je kunt de discs ook nog als back-up medium gebruiken voor foto´s die je wil bewaren (betrouwbaarder als CD´s).

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:59:
Hi-MD mogelijk ? De prijzen zijn nog nooit zo laag geweest (Media markt NH600), 1 gig verwisselbare disc´s, Sony´s ATRAC 3-plus (voordeel :? Wel redelijk/goed geluid op 64 bit rate en dan past er een hoop CD´s op 1 schijffie), mogelijkheid om foto´s op je speler te zetten met behulp van een appart insteekapparaatje (in ieder geval voor memory sticks).
Je kunt de discs ook nog als back-up medium gebruiken voor foto´s die je wil bewaren (betrouwbaarder als CD´s).
Dan moet je nog allemaal schijfjes kopen, en kun je alles gaan omzetten naar Atrac 3+, nou fijn :|

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:45:
[...]

Dan moet je nog allemaal schijfjes kopen, en kun je alles gaan omzetten naar Atrac 3+, nou fijn :|
Yep je hebt wat schijfjes nodig, maar dat heeft ook voordelen. :*) Neem bijvoorbeeld 1 schijf alleen voor foto´s en een andere voor muziek. Bovendien nooit kans dat je hard disc crasht... :9 (voor mij nog steeds de belangrijkste reden om (nog) bij flash of MD spelers te blijven).

Dat omzetten is een fluitje van een cent in Sonic Stage (als het werkt....., hoor veel negatieve geluiden maar bij mij werkt het als een trein op zowel een PC met ME en onder XP SP2 op een laptop... maar misschien ben ik de enige ???)
MP3´s importeren in SonicStage (gebeurt automatisch na installatie) en bij het wegschrijven op je speler selecteer je bijv. ATRAC 3+... Duurt ietsje langer maar is goed te doen !

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:50:
[...]

Yep je hebt wat schijfjes nodig, maar dat heeft ook voordelen. :*) Neem bijvoorbeeld 1 schijf alleen voor foto´s en een andere voor muziek. Bovendien nooit kans dat je hard disc crasht... :9 (voor mij nog steeds de belangrijkste reden om (nog) bij flash of MD spelers te blijven).
Als je een beetje een goeie hdd-mp3speler hebt, dan crasht die hdd vrijwel nooit.
Ik heb al maanden een Archos Gmini 400, en die is nog nooit gecrasht.
Dat omzetten is een fluitje van een cent in Sonic Stage (als het werkt....., hoor veel negatieve geluiden maar bij mij werkt het als een trein op zowel een PC met ME en onder XP SP2 op een laptop... maar misschien ben ik de enige ???)
MP3´s importeren in SonicStage (gebeurt automatisch na installatie) en bij het wegschrijven op je speler selecteer je bijv. ATRAC 3+... Duurt ietsje langer maar is goed te doen !
Atrac3+ klinkt imho niet goed, en ik wil gewoon niet omzetten, ik wil gewoon mn mp3tjes kunnen drag&droppen.

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:12:
[...]

Als je een beetje een goeie hdd-mp3speler hebt, dan crasht die hdd vrijwel nooit.
Ik heb al maanden een Archos Gmini 400, en die is nog nooit gecrasht.

HD´s crashen niet zo snel (zeker als je er een beetje voorzichtig mee omgaat) maar ´t is toch lullig als ´t wel gebeurt (door een val / schok of zo) met bijvoorbeeld al je vakantie foto´s erop ! })

[...]

Atrac3+ klinkt imho niet goed, en ik wil gewoon niet omzetten, ik wil gewoon mn mp3tjes kunnen drag&droppen.
ATRAC3 plus 64 klinkt redelijk, zeker gezien de grootte van je muziek files, niet super HiFi, helemaal waar ! Dan pak je ATRAC 132 of 3plus 256, dat klinkt beter / nog beter.
Drag en droppen werkt idd niet. Er zitten trouwens, met dank aan de Sony platenbonzen, nog een aantal nadelen aan ! (terug kopieeren naar een andere PC bijv.) Maar, als je daarmee kan leven is het verder een goed systeem.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:05:
[...]

ATRAC3 plus 64 klinkt redelijk, zeker gezien de grootte van je muziek files, niet super HiFi, helemaal waar ! Dan pak je ATRAC 132 of 3plus 256, dat klinkt beter / nog beter.
Drag en droppen werkt idd niet. Er zitten trouwens, met dank aan de Sony platenbonzen, nog een aantal nadelen aan ! (terug kopieeren naar een andere PC bijv.) Maar, als je daarmee kan leven is het verder een goed systeem.
Ja dan wel ja, maar daar kan ik dus niet mee leven :P
Een mp3speler heeft deze problemen dus niet (de meeste)
Pagina: 1