Weeral een vervolgje...
***** UPDATE FADdict v.0.0.8.2 *****
Bij deze de aankondiging van een nieuwe update van FADdict.
Volgende wijzigingen zijn aangebracht:
* FIXED: Na het verzenden naar de ftp-server, werd de connectie niet goed gesloten
* FIXED: Bug in HTML procedure om '5 mosts hits' te berekenen
* FIXED: Enkele veranderingen aan de headers om file iets meer HTML4 compatible te maken (nog verder uit te werken in volgende versies)
* FIXED: Sorteerfoutje in server listview
* ADDED: Reload knop in main window
* ADDED: Support om linux clients remote uit te lezen
* ADDED: Mogelijkheid om een css-file mee te geven
* ADDED: Extra kolom in de HTMLfile bij onderdeel 'Node information', welke het aantal nog beschikbare jobs weergeeft
* ADDED: Mogelijkheid om FADdict hidden te laten draaien (zonder systray icoon)
* CHANGED: Nieuwe queries in CheckCompletedQueries (voor sluitingsdatum van 22 oktober)
* EXTRA: Eerste test om dynamische Tooltip weer te geven
Waar te vinden?
Installer (with VBruntime-files)
Of diegene die willen updaten:
EXE-file only
Enkele opmerkingen: en uitgebreidere commentaar:
* Als er mensen die zelf een ftp-server draaien, kunnen checken of de connectie deze keer wel goed gesloten wordt...?
* Graag ook wat feedback over de linuix installaties. Werkt alles goed, of zijn er nog foutmeldingen/problemen/...
* Op aanvraag heb ik in de html file het aantal nog beschikbare jobs (die klaarstaan om verwerkt te worden) te verwerken. Voor de queueservers die meerdere clients bedienen of voor pc's met HT, zal dat aantal wel steeds hetzelfde zijn, en dient het dus eigenlijk gedeeld te worden...
* Er is nu de mogelijkheid om een css-file in de opties mee te geven. Vergeet echter niet deze file op dezelfde locatie te zetten als de html file (zowel lokaal, als op de ftp-server) => Zie ook verder
* Ik heb ook een eerste test geïmplementeerd om een dynamische tooltip te bekomen (tooltip = comment die je ziet, als je het icoon in de systemtray aanwijst), Als er interesse is, kan deze nog verder uitgebreid worden in de toekomst
* Last, but not least... De mogelijkheid om FADdict volledig hidden te laten draaien. Dus geen systray icoon. Om deze optie niet per ongeluk in te schakelen, is deze niet terug te vinden in het options-menu.
Meer hierover kan je lezen op:
http://forum.cureseekers....5&topicstart=0&perpage=25
Moesten er nog bijkomende opmerkingen zijn, feel free...
Nog een laatste opmerking:
Daar er nu de mogelijkheid is om css-files in te voegen, en dit na grote vraag van de mensen hier, wil ik hetvolgende vragen:
Als je een mooie/goed css-file hebt, mag je die steeds doormailen naar mij/hier posten/op het FADdict-forum posten, en ik tracht er dan een lijstje van te maken, zodat andere mensen zonder creatieve geest er ook van kunnen genieten...
[
Voor 9% gewijzigd door
Kristof op 06-10-2005 18:59
]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone