[FAD] FADdict

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 889 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46
Over de errors op Linux-queues: ik ben (dus) zo'n gebruiker die hier last van heeft, en het blijkt inderdaad te maken te hebben met de regeleinden: als ik in de bestanden jobs.htm ('An error occurred while parsing the HTML-file') en {servernaam}.tlg ('Error in Convert: Type mismatch') de \n in \r\n wijzig, dan worden deze foutmeldingen geëlimineerd en worden CPU ratings en zo netjes getoond. Klein code-aanpassinkje gelukkig!

Als extra feature (kan zijn dat ik hem al eerder genoemd heb): naast gewone paden ook een FTP-directory op kunnen geven. Ik draai FaD op mijn server, en daar kan ik (dus) niet bij met een lokale network-share. Ik kan er echter wel voor zorgen dat eens in de x tijd de FaD-directory gekopieerd wordt naar een toegankelijke locatie, waar FADdict dan met een FTP-connectie de gegevens uit kan lezen. Dan zal je server, username, password en pad op moeten geven (en dat kan jij vervolgens door een spybotje weer onderscheppen en mijn server van kant maken :D). Ik kijk d'r naar uit, maar ook tot dan is dit een leuk programmaatje!

En dit laatste kan je eventueel ook gebruiken om op 1 locvatie AL je FaD-clients in de gaten te houden: upload gewoon eens in de zoveel tijd op elke FaD-computer de juiste bestanden of de hele directory naar een FTP-server, en voeg al deze paden toe.

[ Voor 58% gewijzigd door sjroorda op 06-07-2005 09:28 . Reden: extra feature ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Ik heb versie 0.0.7.4 nu correct geupload
=> Zie [rml]Kristof in "[ FAD] FADdict"[/rml]

@Sjoorda: Het idee van de ftp-server is idd zo slecht nog niet. Ik zal zien wat ik kan doen in volgende versie.

Mag ik nog even wat feedback vragen?
1/ Wordt de option om een html-pagina aan te maken gebruikt?
2/ En de option om deze pagina om de x tijd te uploaden naar een ftp-server?
3/ Zijn er nog statistieken die gewenst zijn (bijv. top #hits per server, ...)
4/ Nog andere dingen?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Het heeft even geduurd, maar....

***** UPDATE FADdict v.0.0.8.1 *****

Bij deze de aankondiging van een nieuwe update van FADdict.
Volgende wijzigingen zijn aangebracht:
* CHANGED: Volledige rebuild van de userinterface
* CHANGED: Het instellen van de 'show-only'-velden kan nu in het hoofdvenster gebeuren i.p.v. in de opties
* CHANGED: Er kan gekozen worden om slechts enkele van de verschillende delen in de HTML-file te laten tonen
* ADDED : De tabellen in de HTML pagina kunnen dynamisch gesorteerd worden
* ADDED : 2 nieuwe statistieken in de HTML-file
* ADDED : De grootte en positie van het programma worden onthouden
* ADDED : Je kan FADdict nu ook minimalized laten starten

Waar te vinden?
Het is voor deze release aan te raden om het programma opnieuw te installeren (als je de faddict.cfg file bijhoudt, kan je je instellingen behouden.
Installer (with VBruntime-files)
De mensen die toch de voorkeur geven aan het manuele werk, kunnen deze gebruiken: EXE-file only
Je dient na te kijken of je de file tabctl32.dll in de windows/system32 folder hebt staan, en zo niet deze file (die je in de zip-file vindt) erin plaatsen. De andere sorttable.js dien je in de folder te plaatsen waar je de output van de HTML plaatst.

Enkele opmerkingen: en uitgebreidere commentaar:
* Ik heb een gehele rebuild gedaan van de GUI. (op het eerste zicht zal je echter wel niet veel merken), maar het maakte sommige dingen voor mij gemakkelijker.
* Zo worden vanaf nu oa. de positie en grootte van het venster opgeslagen en dien je voor het instellen van de "show-only" vakjes niet naar de opties te gaan.
* Een andere feature request was om het programma minimized te kunnen starten. Ook dit vind je nu terug in de opties.
* Ook aan de HTML output heb ik wat veranderingen gedaan. Je kan hier nu kiezen welke delen je erin zet en er zijn 2 extra "statistieken" bijgekomen.
* Een andere mogelijkheid is nu om at runtime de tabellen in de HTML file te sorteren.
OPGELET!!! Hiervoor moet je wel de file sorttable.js in dezelfde folder plaatsen als waar je de HTMLfile laat genereren.!!!

Voila: dit is het zowat voor deze keer.
Moesten er nog problemen zijn of andere suggesties... dan, hoor ik ze wel weer :*)

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Nog een extraatje:
Vanaf nu is er ook een apart forum beschikbaar voor FADdict.
Hier zal je meer info kunnen vinden, nightly builds, etc.
http://forum.cureseekers.nl/showforum.php?forumid=10
De main aankondigingen zal ik echter wel in dit topic blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

krijg een Unknown format or damaged foutmelding van Winrar terug als ik de zip probeer uit te pakken.

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 13:53

TheZoo

Animals Behind Bars

GravGunner schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:02:
krijg een Unknown format or damaged foutmelding van Winrar terug als ik de zip probeer uit te pakken.
Dacht dat het aan mij lag, maar ik ben dus niet de enige.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
GravGunner schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:02:
De setup-zip bleek inderdaad corrupt na het downloaden :(
Ik heb hem opnieuw geupload, en nu lijkt hij wel in orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

werkt goed, alleen de node information update niet mee :?
Bij de eerste 4 jobs draaide ik nog op 2900Mhz ondertussen alweer een paar jobs op 3200MHz maar de CPUrating houdt hij vast van de 2900MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
OldButNotSoWise schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:37:
Bij de eerste 4 jobs draaide ik nog op 2900Mhz ondertussen alweer een paar jobs op 3200MHz maar de CPUrating houdt hij vast van de 2900MHz.
Ik zal het nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ik heb een verse installatie gedaan. Bij het genereren van de html-file krijg ik de foutmelding:

an error occured while parsing the html-file ?

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Deze foutmelding lijkt me niet voor te komen bij het genereren van de html-file, maar bij het inlzen van de jobs.htm file.
Kan je me die eens sturen naar 'visbak AT gmx DOT net'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
OldButNotSoWise schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:37:
Kan ik je via e-mail contacteren?
Zou je me eens een e-mail kunnen sturen want je e-mailadres staat niet in je profiel....?
TY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Kristof schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 07:38:
Deze foutmelding lijkt me niet voor te komen bij het genereren van de html-file, maar bij het inlzen van de jobs.htm file.
Kan je me die eens sturen naar 'visbak AT gmx DOT net'?
Misschien dat daar het probleem zit want ik vind nergens een file jobs.htm :)
Waar zou die ergens moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Kristof schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 07:58:
4/ Nog andere dingen?
Daar ik hierover nog niks gelezen heb, dit maar even naar boven stampen...
Ik wil er tevens nog een puntje 5 aan toevoegen:

5/ Zijn er mensen die gebruik maken van de mogelijkheid om jobs te exporteren en importeren én daarna beide queue-servers met dezelfde FADdict monitorren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

De optie om een html-pagina aan te maken wordt gebruikt, echter het uploaden naar de server doe ik handmatig.

Andere statistieken? Nou, wat grafiekjes naast die cijferbrij zou wel leuk zijn.
Ik gebruik Faddict om meerdere pc's te monitoren echter alle pc's hebben een eigen queue (dat voorkomt doffe ellende bij een eventuele spaaraktie :X ). Er wordt niks geimporteerd of geexporteerd tussen de queue's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 13:53

TheZoo

Animals Behind Bars

Kristof schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 07:58:
4/ Nog andere dingen?
5/ Zijn er mensen die gebruik maken van de mogelijkheid om jobs te exporteren en importeren én daarna beide queue-servers met dezelfde FADdict monitorren?
  1. (nog) niet
  2. denk niet dat ik dit überhaupt ga gebruiken
  3. als ik maar een goede estimate kan krijgen, is de jongen zo blij als een kind
  4. die weet je dus al van me ;)
  5. ja, ikkuh, ikkuh, ikkuh, ikkuh, ikkuh :Y)

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Nieuwste Nightly Build
(lees: vandaag even niets te doen gehad op het werk :p)

Download + uitleg:
http://forum.cureseekers....9&topicstart=0&perpage=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 17:33
Een beetje een re-request:

Het zou geweldig zijn als FADdict ook de results via een Samba-share op een *nix station kan gebruiken.
Nu krijg ik telkens een "Error in convert: Input past end of file" als ik het probeer.
De CPU rating, estimated points en real points blijven blank in build 0.0.8.1.3.
Waarschijnlijk zit het hem in de conversie van linebreaks.

NOTE: dit probleem kan niet met Samba opgelost worden. Samba converteert geen bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Sir_Floppy schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:43:
Een beetje een re-request:

Het zou geweldig zijn als FADdict ook de results via een Samba-share op een *nix station kan gebruiken.
Nu krijg ik telkens een "Error in convert: Input past end of file" als ik het probeer.
De CPU rating, estimated points en real points blijven blank in build 0.0.8.1.3.
Waarschijnlijk zit het hem in de conversie van linebreaks.

NOTE: dit probleem kan niet met Samba opgelost worden. Samba converteert geen bestanden.
Kan je me eens zo'n file doorsturen?
Het probleem is dat ik niet op de hoogte ben van die unix-toestanden. Dus als er wat meer informatie verzameld kan worden...
Het vreemde is dat ik al van anderen gehoord heb, dat ze wel probleemloos client, die op *unix draaien, kunnen uitlezen, dus waar zitten de verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
Zie ook mijn bovenste post op deze pagina (als je natuurlijk 25 ppp hebt).

Ik denk dat de makkelijkste oplossing is alle chr(13)'s (\r) uit het bestand te strippen, en vervolgens de aparte regels niet op \r\n te scheiden, maar alleen op \n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

Pyrus

Hardknock life

Feature requestjes:
*ftp-pass niet leesbaar invullen in het options/output veld.
*Tab-volgorde fixen op output tabblad.

Verder goed bezig! Top! :)

[edit]
Nog ene :P
Als je instelt dattie moet uploaden via ftp ook daadwerkelijk een bestand uploaden en vervolgens de verbinding verbreken. Op het moment lijktie niet verder te gaan dan verbinden en directory aanpassen. Er wordt niks geupload en verbindingen blijven open totdat de server ze sluit.

[ Voor 50% gewijzigd door Pyrus op 22-08-2005 12:59 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Hi mate

ik heb een probleem met faddict.. Ik kan geen shared windows directories meer toevoegen. Lokale gaat perfect, maar shared niet. Ik krijg dan een type mismatch error (gevolgd door '13')
Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
ScSi_009 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:54:
ik heb een probleem met faddict.. Ik kan geen shared windows directories meer toevoegen. Lokale gaat perfect, maar shared niet. Ik krijg dan een type mismatch error (gevolgd door '13')
Any ideas?
Kan je er via je gewone explorer (filebrowser) wel aan?
Heb je op al die files read-access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

ScSi_009 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:54:
Hi mate

Any ideas?
Die heb ik ook gehad.
Effe opnieuw installeren en hij werkt weer.
Heel vaag, maar dat loste het bij mij op.
En ik heb 6 windows shares van het netwerk toegevoeg ;)
Hij houd je huidige instellingen gewoon vast.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 24-08-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Nieuwe functie: Onder menu File > Check Closed Queries. Deze functie laat je toe om te controleren of er tussen de gespaarde punten (dus completed jobs die nog niet geupload zijn) jobs tussenzitten die bij volgende closure-date zullen vervallen.
Dit is een zéér gewilde nieuwe functie !!

Hmm, kan je ook een optie inbakken zodat ik kan aflezen hoeveel werk er nog staat te wachten in de buffer? En dan niet één centrale buffer maar op alle pc's apart.....

[ Voor 22% gewijzigd door KuuKe op 24-08-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Kuuke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:43:
Hmm, kan je ook een optie inbakken zodat ik kan aflezen hoeveel werk er nog staat te wachten in de buffer? En dan niet één centrale buffer maar op alle pc's apart.....
Geef eens een voorstel... wat/hoe/waar had je in gedachten?
Een lijst maken in de html file?
Of bij de opsomming van de nodes bovenaan, een extra kolom met aantal jobs in wachtrij?
of...?

[ Voor 12% gewijzigd door Kristof op 24-08-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Misschien gewoon onder het kopje status overzicht?
Zodat je dus meteen welke types er nog in de queue staan te wachten: Uploaded, Completed, Crunching, Waiting.....

Export naar de html-file toe lijkt me niet zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Kristof schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:03:
[...]

Kan je er via je gewone explorer (filebrowser) wel aan?
Heb je op al die files read-access?
Heb niets veranderd sinds laaste keer
@AlliedComputers: herinstall hielp niet (met de laatste nieuwe nightly build)

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Pyrus schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:30:
Feature requestjes:
*ftp-pass niet leesbaar invullen in het options/output veld.
*Tab-volgorde fixen op output tabblad.
Is aangepast. Zal zichtbaar zijn bij volgende release...
Als je instelt dattie moet uploaden via ftp ook daadwerkelijk een bestand uploaden en vervolgens de verbinding verbreken. Op het moment lijktie niet verder te gaan dan verbinden en directory aanpassen. Er wordt niks geupload en verbindingen blijven open totdat de server ze sluit.
Hier heb ik al heel lang ingesteld dat hij moet uploaden naar ftp, en dat doet hij toch goed :?
Je hebt wel gelijk dat de connectie bleef openstaan. (viel niet echt op, daar de meeste ftp-servers de connectie na x seconden inactiviteit toch automatisch sluiten) Dit zal ook opgelost zijn in volgende release ;)
Wat je probleem betreft bij het niet willen uploaden naar die ftp-server...
Kijk eens in de directory waar FADdict staat. Zie je daar een file "error.txt"? Zo ja, wat staat erin..? (zie datum/uur, draai eventueel nog eens, zodat je relevante info hebt natuurlijk)

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Kuuke schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:56:
Misschien gewoon onder het kopje status overzicht?
Zodat je dus meteen welke types er nog in de queue staan te wachten: Uploaded, Completed, Crunching, Waiting.....
Export naar de html-file toe lijkt me niet zo nodig.
Ik heb het even bekeken en ben wel op een probleem gestoten:
Als je jobs binnenhaalt in de buffer, worden deze nog niet aan een node toegewezen. FaD gaat pas 1 job uit de buffer toewijzen aan een client, enkele minuten vooraleer de huidige job klaar is (of vanaf dat huidige job op bepaalde % staat).
In het geval dat je voor 1 client 1 server hebt, is er geen probleem.
Maar in de andere gevallen wel. :(

• ScSi

ScSi

Belg.

Zijn er nog mensen die met de laatste nieuwe nightly build geen windows shared directories meer kunnen benaderen met FaDdict waar dat voorheen wel kon?
@kristof: heb op alle mappen lees -en schrijfrecht, maar nog krijg ik die error '13'..

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
ScSi_009 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:30:
Zijn er nog mensen die met de laatste nieuwe nightly build geen windows shared directories meer kunnen benaderen met FaDdict waar dat voorheen wel kon?
@kristof: heb op alle mappen lees -en schrijfrecht, maar nog krijg ik die error '13'..
Ik draai bij mij thuis (uiteraard) zelf ook de laatste build, en daar werkt alles ook nog perfect.(heb 4 netwerk-pc's die ik ermee monitor)
In de laatste build is er echter niets gewijzigd met betrekking tot het accessen van de files, dus...

Kan je anders eens enkele dingen proberen?
* Met een eerdere versie van FADdict
* Kan je via je filebrowser van windows (explorer/verkenner) wel aan de files aan?

• ScSi

ScSi

Belg.

Kristof schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:38:
[...]

Ik draai bij mij thuis (uiteraard) zelf ook de laatste build, en daar werkt alles ook nog perfect.(heb 4 netwerk-pc's die ik ermee monitor)
In de laatste build is er echter niets gewijzigd met betrekking tot het accessen van de files, dus...

Kan je anders eens enkele dingen proberen?
* Met een eerdere versie van FADdict
* Kan je via je filebrowser van windows (explorer/verkenner) wel aan de files aan?
Sorry maar ik ben nogal n00bish geweest.. Ik heb redelijk wat miserie gehad met mijn windows installatie (eigen fout maar goed :p) en als ik nu de installatie van FaDdict run krijg ik de error dat mijn systeemfiles out of date zijn. Ik word aangeraden te rebooten en dan de setup.exe nog eens te runnen. Dat heb ik gedaan maar ik krijg nog steeds dezelfde melding. Dan heb ik eens alles geunrard en dan de bijhorende dlls handmatig proberen registreren en daar loopt het dus ook al fout. (entry point niet gevonden enzo)
Ga er maar van uit dus dat de fout bij mij ligt en niet aan jouw programma..
Sorry voor de last, ik ga zo meteen even googlen hoe ik deze issue kan oplossen en wel zo snel mogelijk als het even kan.

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

ScSi_009 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:30:
Ik monitorde 4 processoren en heb gisteren na de laatste update met de nightly build een vijfde toegevoegd. Alles draait onder Windows en alles werkt perfect.

• ScSi

ScSi

Belg.

Het probleem ligt bij mij bij een brakke windows installatie. Heb wel ontdekt dat ik met de installer die nu te downloaden is je die niet geinstalleerd krijgt onder windows xp pro SP1 (hij blijft zagen dat sytem files out of date zijn en je kan ze met geen mogelijkheid updaten) Onder sp2 geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

@Kristof: als je nog even tijd hebt zou je dan een mogelijkheid willen maken om een beginaantal punten in te geven. In de stats heb ik nu 400.000+ maar ik gebruikte niet van in het begin FaDdict. Deze duidt iets van 288.000+ punten aan. Als ik het verschil maak en dat als beginpunten zou kunnen zetten, kwamen de 2 waarden overeen en dat zou ik echt aardig vinden.
Btw: faddict draait weer voorbeeldig, het is een clientdir die waarschijnlijk niet goed meer meewil..

• Badger
pls pls pls support line-break conversie voor *nix2dos:
Zie hier voor een voorbeeldje:
http://www.a1vbcode.com/snippet-2938.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kristof, je hebt een geweldig programmatje gemaakt, en je kan er nu al hele leuke dingen mee doen.
Ga zo door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153

Chris.nl schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:30:
Kristof, je hebt een geweldig programmatje gemaakt, en je kan er nu al hele leuke dingen mee doen.
mooie site hoor van FOKschaap! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Sir_Floppy schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:02:
Ik heb de afgelopen weken niet echt tijd gehad om verder te werken eraan. Er staan nog enkele dingen op de planning, maar ik weet niet wanneer ik eraan kan werken. iig zo snel mogelijk.
Alvast bedankt voor de tip, en ik zal zien hoe ik het kan implementeren.
Chris.nl schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 11:30:
Merci, we doen ons best :+
Ik heb nog al gezien dat mensen aan het experimenteren geslagen waren om een andere layout te geven aan de statspage. Indien er hints zijn om deze wat beter configureerbaar te maken, steeds welkom...
Ik denk aan:
* Standaard css files
* Tips om gebruik ervan gemakkelijker te maken? (IDs ofzo toevoegen aan de delen en tables etc
* ...

[ Voor 40% gewijzigd door Kristof op 23-09-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Laatst online: 21-05 14:09
Kristof, ik heb nog steeds dat de kolommen niet op de juiste breddte komen na een refresh. Bij initieel opstarten, of het aan/uitvinken van bijvoorbeeld de completed/exported/etc jobs gaat het wel goed.

Daarnaast heb ik nog af en toe last van runtime errors (meestal overflow). Doe ik dan een refresh, gaat het meestal wel goed, dus het heeft niet zoveel zin om de FaD-files naar je toe te sturen denk ik. Kan je misschien een soort debug-versie beschikbaar stellen die aangeeft waar (welke regel of zo) het fout gaat, zodat ik die info naar je kan opsturen?

Verder nog steeds top programma, vooral tijdens deze spaarperiode, heb je toch nog wat info :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Sloompie schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:57:
Kristof, ik heb nog steeds dat de kolommen niet op de juiste breddte komen na een refresh. Bij initieel opstarten, of het aan/uitvinken van bijvoorbeeld de completed/exported/etc jobs gaat het wel goed.
Na het opstarten etc gaat het wel goed, en bij gewone refresh niet? Zal ik nakijken.
Daarnaast heb ik nog af en toe last van runtime errors (meestal overflow). Doe ik dan een refresh, gaat het meestal wel goed, dus het heeft niet zoveel zin om de FaD-files naar je toe te sturen denk ik. Kan je misschien een soort debug-versie beschikbaar stellen die aangeeft waar (welke regel of zo) het fout gaat, zodat ik die info naar je kan opsturen?
Verder nog steeds top programma, vooral tijdens deze spaarperiode, heb je toch nog wat info :)
Is inderdaad ietwat eigenaardig. Vooral dat het slechts af en toe is. Ik zal eens kijken of ik iets kan fixen dat hij meer info wegschrijft naar een errorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Kristof,

Het lijkt erop alsof de overflows optreden als een job qua estimated time erg lang gaat duren. Had pas een job die net gestart was (0,02% in de .TIP file) en ongeveer een uur al liep. Toen kreeg ik de overflow (zou dus zo'n 5000 uur gaan lopen voor die klaar was als je dat doorberekend).

Vanmorgen een job met 2,98% in de TIP file en al bijna 20 uur aktief (zou dus 680 uur lopen of zo) en weer de overflow. Ik zal kijken of ik die specifieke job even kan pauzeren en nagaan wat Faddict dan doet.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Hmmm Merci Is al iets concreter dat ik kan nakijken.
Intern werk ik niet met uren, maar seconden, dus dan wordt het nog een factor 3600 groter...
Normaalgezien heb ik erop gelet overal datatypes te nemen die ruim genoeg waren, dus...
Maar ik kijk het na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Heb betreffende bak even de processen gestopt : nog steeds overflow

Hierna de .TIP file weggemikt op de server en de overflow was weg

Processen weer gestart op die bak, dus er kwam weer een .TIP file terug ==> overflow

De inhoud van de .TIP file :

1QKM-Q1 m2276 2.98% 4 Hits
Rating : 33
Time (secs): 68543

En ja, ik weet dat een rating van 33 niet opschiet :( , behalve als je er erg veel van hebt >:)

Ik hoop dat je hier wat mee kan, verklaart i.i.g. wel waarom de overflow soms opeens weg is : dan loopt de job waarschijnlijk een paar procentjes lekker door en wordt de geschatte eindtijd niet zo enorm veel seconden weg.

Ik zal proberen deze job in de gaten te houden, dus op welk moment Faddict het ding weer wel kan inschatten

[ Voor 31% gewijzigd door DigiK-oz op 27-09-2005 07:50 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Oki, ik zal het nakijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Oke, job in de gaten gehouden :

Laatste overflow : 3.05% en 72997 seconden gedaan

Eerste ok : 4.65% en 73155 seconden gedaan

Succes met zoeken en vast bedankt! _/-\o_

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
Wishes:

Programma algemeen:
-Time remaining als kolom gebaseerd op de geschatte tijd
-Queue status per node

Voor de stats-html pagina:
-Een aanpasbaar template
-CSS ondersteuning
-paging bij veel resultaten

Opties in het programma voor de stats:
-Optie om de gewenste kolommen te selectere met een dubbele lijst
-Optie voor XML output
-Optie om de results per node op de pagina te zetten (zoals in het programma)

Icoon:
Ander icoon voor in de tray and titlebar. Op 16x16 is het totaal niet duidelijk wat er staat.
Suggestie: simpel 3d molekuul?

Tray:
OnHover een kort overzicht van de projecten die bezig zijn of de totalen er van.
Eg.
Node1 75% ~1003 punten (5/11285) <- (5) jobs left/run)
Node2 48% ~5094 punten (10/1235)
Node3 15% ~73 punten (2/35)

En/Of:
Completed 141757 punten
Crunching 5186 punten

Eventueel optie om zelf de invulling te kiezen a la Motherboard Monitor

Bugs:
Bug in versie 0.0.8.1.3 in de stats:
code:
1
<script src="http://users.pandora.be/truyts/FADdict/sorttable.js"></script>

Veranderen naar het pad waar het HTML bestand staat (en dan graag relatief) en vervolgens het sorttable.js er heen uploaden.
Je vroeg je zeker al af waarom je zo veel hits kreeg op je servertje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Badger op 27-09-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Sir_Floppy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:17:
Wishes:

Programma algemeen:
-Time remaining als kolom gebaseerd op de geschatte tijd
-Queue status per node
Graag wat meer uitleg over deze. Wat wil je graag, en hoe zie je het? eventueel vb?
Voor de stats-html pagina:
-Een aanpasbaar template
-CSS ondersteuning
-paging bij veel resultaten
Voor de layout zijn al plannen, d.m.v. css.
Opties in het programma voor de stats:
-Optie om de gewenste kolommen te selectere met een dubbele lijst
-Optie voor XML output
-Optie om de results per node op de pagina te zetten (zoals in het programma)
- Wat bedoel je met het eerste?
- Maak misschien eens een XML-layout, hoe je het gezien had...? Dan kan ik het eens bekijken, of het haalbaar is.
- Ook hier weer: Misschien een vb hoe je het zou zien...?
Icoon:
Ander icoon voor in de tray and titlebar. Op 16x16 is het totaal niet duidelijk wat er staat.
Suggestie: simpel 3d molekuul?
Ik ben geen grafische persoon. De huidige icon is tot stand gekomen door 2 mensen (mcB en SCSI). Als je graag een ander icoon wil, mag je altijd een voorbeeld opsturen 8)
Tray:
OnHover een kort overzicht van de projecten die bezig zijn of de totalen er van.
Eg.
Node1 75% ~1003 punten (5/11285) <- (5) jobs left/run)
Node2 48% ~5094 punten (10/1235)
Node3 15% ~73 punten (2/35)

En/Of:
Completed 141757 punten
Crunching 5186 punten

Eventueel optie om zelf de invulling te kiezen a la Motherboard Monitor

Bugs:
Bug in versie 0.0.8.1.3 in de stats:
code:
1

Veranderen naar het pad waar het HTML bestand staat (en dan graag relatief) en vervolgens het sorttable.js er heen uploaden.
Je vroeg je zeker al af waarom je zo veel hits kreeg op je servertje ;)
Nope is geen bug, maar een overwogen beslissing.
code:
1
2
<script src="sorttable.js"></script>

Ik heb beide files erin gezet. Als er mensen zijn die het in dezelfde folder als de html-file vergeten te zetten, neemt hij die online wel.
Als er mensen de html willen bekijken lokaal op hun pc, en er is geen connectie, dan is er de lokale nog.
En het is niet gehost op mijn server, maar die van mijn provider. Zolang het niet te hard gaat...
En die js file is niet heel groot dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156250

Hey Kristof ik heb een vraagje/opmerking
Ik run 2 jobs tegelijk en heb die uploadstats online staan, alleen zie ik maar bij 1 van de 2 de CPU rating staan, de andere geeft 0, is dit een foutje? Heeft iemand anders dit ook?

http://www.fossilfreak.nl/EronFindsADrug/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Gaat dit om 2 pc's of om 1 pc die HT heeft (en dus 2 tegelijk draait)
iig zou hij deze moeten weergeven bij beide. Het is echter wel raar dat hij ze daar niet weergeeft, aangezien hij de cpurating wel kent (anders zou het geschatte aantal punten = 0 moeten zijn)

Kan je me eens een e-mail sturen met daarin:
1/ De versie van de FaD client (zie in queueserver => help > about)
2/ een zip-file met daarin devolgende files:
*.tip
*.tlg
server.dat
server.log

Dan kan ik eens bekijken waar het foutgaat.

[ Voor 19% gewijzigd door Kristof op 30-09-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Sir_Floppy schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:02:
Kan er iemand die *nix draait, zijn files in een zip-je steken en mailen naar mij?
Files die ik nodig heb, zijn:
server.dat
server.log
*.tlg
*.tip
Graag ook vermelden welke versie van de FaD client je draait.

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
http://siemenroorda.nl/fad.tar

Het gaat bij mijn weten alleen om jobs.htm en (x).tlg waar deze conversie plaats moet vinden. Toch ook maar even de rest erbij gezet. In welke file kan je de FAD-versie vinden? Zie hier wel 3 bestanden v125c.end v125g.end en v125g.upd staan; zo te zien is dit de nieuwste versie?

Succes ermee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
sjroorda schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 08:59:
http://siemenroorda.nl/fad.tar

Het gaat bij mijn weten alleen om jobs.htm en (x).tlg waar deze conversie plaats moet vinden. Toch ook maar even de rest erbij gezet. In welke file kan je de FAD-versie vinden? Zie hier wel 3 bestanden v125c.end v125g.end en v125g.upd staan; zo te zien is dit de nieuwste versie?

Succes ermee :).
Hmmm is het mogelijk om die in een zip-file te steken? Heb hier geen toegang tot winrar of andere progs.
Normaal (in windows) heb je in queueserver, about venster, waar je de versie kan aflezen.
Maar te zien aan de files die je opnoemt, heb je de laatste officiele versie (1.25g)
Er is ook versie 1.30a/b/c maar dat zijn betaversies...

edit: Laat maar, ik kon die tar blijkbaar openen met winzip :)
Moest er nu nog iemand zijn die de beta-versie van de client draait,
en me zijn files kan sturen, zodat ik die ook even kan juist zetten,
dan hebben jullie (hopelijk) zo snel mogelijk support ervoor ;)

edit2: Na het uitpakken van deze files vind ik nergens een newline karakter van unix terug...
Als er nog andere *unix gebruikers zijn...

[ Voor 22% gewijzigd door Kristof op 03-10-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
Je hebt mail Kristof :)
Helaas wel nog zonder de *.tip. Maar die zullen over een uurtje er wel zijn hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Anoniem: 156250 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:50:
Hey Kristof ik heb een vraagje/opmerking
Ik run 2 jobs tegelijk en heb die uploadstats online staan, alleen zie ik maar bij 1 van de 2 de CPU rating staan, de andere geeft 0, is dit een foutje? Heeft iemand anders dit ook?
http://www.fossilfreak.nl/EronFindsADrug/
Ik heb je enkele dagen geleden een e-mail gestuurd, met een beta-versie...
Maar nog geen reply gehad.
Heb je mijn mail aangekregen, of is die ergens onderweg in een filter blijven hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
Kristof schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:38:
edit2: Na het uitpakken van deze files vind ik nergens een newline karakter van unix terug...
Als er nog andere *unix gebruikers zijn...
Heb je geen ICQ of zo? Is iets directer communiceren! mijn ICQ=49049564, MSN=sjroorda@hotmail.com (geloof ik :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
sjroorda schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:01:
[...]

Heb je geen ICQ of zo? Is iets directer communiceren! mijn ICQ=49049564, MSN=sjroorda@hotmail.com (geloof ik :))
Het spijt me, die dingen heb ik enige tijd geleden buitengegooid. :D
Heb ondertussen de linux-files van Sir_Floppy verwerkt, dus ik hoop dat het op de andere ook lukt.
Maar je mag me nog steeds jouw files doormailen, zodat ik een 2de vb heb om op te testen.

Ik hoop zo snel mogelijk de volgende update vrij te kunnen geven. Ik wacht enkel nog op een paar testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
Ah, redelijk bizar: Winzip wijzigt zelf al de Unix-newlines in Windows-newlines als ik het bestand uitpak, Ik ga het even verduidelijken met plaatjes: eventjes geduld :P.

[edit/addit]
Bij deze de plaatjes (GoT resizet ze zelf, maar ik kan ze niet echt kleiner maken, helaas!). Ik gebruik hiervoor trouwens de standaard HEX-view functionaliteit van UltraEdit.

Het bovenste plaatje is het Windows-bestand: hier zie je als newline een \r\n (0x0D 0x0A) gebruikt worden. Dit komt trouwens ook terug in de onderste regel van het screenshot.
Het onderste plaatje is het Linux-bestand: hier zie je alleen een \n (0x0A), en ook weer op de onderste regel.

Afbeeldingslocatie: http://siemenroorda.nl/photos/fad_windows_nl.png
Afbeeldingslocatie: http://siemenroorda.nl/photos/fad_linux_nl.png

Een oplossing zou kunnen zijn zoals ik al eerder aangaf. Van VB weet ik niets, evenals hoe je je programma hebt geïmplementeerd, maar ik denk dat de makkelijkste oplossing in die hoek te zoeken is. Succes ermee!

[ Voor 75% gewijzigd door sjroorda op 05-10-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
De toekomst van FADdict?

Afbeeldingslocatie: http://matrix.silverback.nl/images/jobstemp640.png
http://matrix.silverback.nl/jobstemp.htm

(Opmerkingen zijn welkom zodat ik verder kan freubelen aan het html + css. Het kan zijn dat de background niet helemaal past op resoluties < 1280x1024, maar dat ligt aan het stylesheet dat je dadelijk naar eigen smaak kan invullen :) )

Voor de niet al te wakkere mensen onder ons, je kan in sorttable.js extra scriptjes schrijven voor extra functionaliteit. Zet dan wel even het js in hetzelfde pad als je jobs.htm bestand.
In bovenstaand voorbeeld is het toegepast om alternating rows te krijgen.

[ Voor 102% gewijzigd door Badger op 05-10-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
@Sjoorda: Als iedereen die linux draait, dezelfde gevens via samba verstuurt als Sir_floppy doet, zou het moeten werken O-)

@Sir_floppy: Hints zijn altijd welkom. Alsook voorstellen om die .js te modificeren...
Of andere scripts/css/voorbeelden/ideën zijn steeds welkom
Ik heb deze oproep al meerdere malen gedaan, maar is nooit heel veel reactie op geweest.
BTW Floppy: Bij 'Node Information' zie ik wel je node Matrix 2 keer voorkomen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
Dat kan kloppen, heb even een extra regeltje tussen gevoegd voor het testen.
Hij wordt ook niet 'gevoed' door FADdict. Kijk maar naar de HTML. die is anders dan in de orginele versie.

De online demo versie is de laatste versie dus niet degene die je in je mail hebt gekregen.

[ Voor 24% gewijzigd door Badger op 05-10-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156250

Kristof schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:55:
[...]
Ik heb je enkele dagen geleden een e-mail gestuurd, met een beta-versie...
Maar nog geen reply gehad.
Heb je mijn mail aangekregen, of is die ergens onderweg in een filter blijven hangen?
Afbeeldingslocatie: http://www.fossilfreak.nl/EronFindsADrug/eron1.jpg

Ik heb het uitgeprobeerd maar het is nog steeds hetzelfde, zie afbeelding, de stats linksonder komen ook op de upload stats te staan en d'r staat tot nu toe altijd een bij met cpu rating van 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
@Eronymus
Ik blijf het raar vinden.
Wat helemaal eigenaardig is, als ik op mijn pc, uw file inlaad, dan doet hij het wel netjes.
Zijn er misschien nog mensen die hetzelfde probleem hebben als Eronymus ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Weeral een vervolgje...

***** UPDATE FADdict v.0.0.8.2 *****

Bij deze de aankondiging van een nieuwe update van FADdict.
Volgende wijzigingen zijn aangebracht:
* FIXED: Na het verzenden naar de ftp-server, werd de connectie niet goed gesloten
* FIXED: Bug in HTML procedure om '5 mosts hits' te berekenen
* FIXED: Enkele veranderingen aan de headers om file iets meer HTML4 compatible te maken (nog verder uit te werken in volgende versies)
* FIXED: Sorteerfoutje in server listview
* ADDED: Reload knop in main window
* ADDED: Support om linux clients remote uit te lezen
* ADDED: Mogelijkheid om een css-file mee te geven
* ADDED: Extra kolom in de HTMLfile bij onderdeel 'Node information', welke het aantal nog beschikbare jobs weergeeft
* ADDED: Mogelijkheid om FADdict hidden te laten draaien (zonder systray icoon)
* CHANGED: Nieuwe queries in CheckCompletedQueries (voor sluitingsdatum van 22 oktober)
* EXTRA: Eerste test om dynamische Tooltip weer te geven

Waar te vinden?
Installer (with VBruntime-files)
Of diegene die willen updaten:
EXE-file only

Enkele opmerkingen: en uitgebreidere commentaar:
* Als er mensen die zelf een ftp-server draaien, kunnen checken of de connectie deze keer wel goed gesloten wordt...?
* Graag ook wat feedback over de linuix installaties. Werkt alles goed, of zijn er nog foutmeldingen/problemen/...
* Op aanvraag heb ik in de html file het aantal nog beschikbare jobs (die klaarstaan om verwerkt te worden) te verwerken. Voor de queueservers die meerdere clients bedienen of voor pc's met HT, zal dat aantal wel steeds hetzelfde zijn, en dient het dus eigenlijk gedeeld te worden...
* Er is nu de mogelijkheid om een css-file in de opties mee te geven. Vergeet echter niet deze file op dezelfde locatie te zetten als de html file (zowel lokaal, als op de ftp-server) => Zie ook verder
* Ik heb ook een eerste test geïmplementeerd om een dynamische tooltip te bekomen (tooltip = comment die je ziet, als je het icoon in de systemtray aanwijst), Als er interesse is, kan deze nog verder uitgebreid worden in de toekomst
* Last, but not least... De mogelijkheid om FADdict volledig hidden te laten draaien. Dus geen systray icoon. Om deze optie niet per ongeluk in te schakelen, is deze niet terug te vinden in het options-menu.
Meer hierover kan je lezen op: http://forum.cureseekers....5&topicstart=0&perpage=25

Moesten er nog bijkomende opmerkingen zijn, feel free...

Nog een laatste opmerking:
Daar er nu de mogelijkheid is om css-files in te voegen, en dit na grote vraag van de mensen hier, wil ik hetvolgende vragen:
Als je een mooie/goed css-file hebt, mag je die steeds doormailen naar mij/hier posten/op het FADdict-forum posten, en ik tracht er dan een lijstje van te maken, zodat andere mensen zonder creatieve geest er ook van kunnen genieten...

[ Voor 9% gewijzigd door Kristof op 06-10-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
Daar er nu de mogelijkheid is om css-files in te voegen, en dit na grote vraag van de mensen hier, wil ik hetvolgende vragen:
Als je een mooie/goed css-file hebt, mag je die steeds doormailen naar mij/hier posten/op het FADdict-forum posten, en ik tracht er dan een lijstje van te maken, zodat andere mensen zonder creatieve geest er ook van kunnen genieten...
Ik weet niet in hoeverre je wijzigingen gaat doorvoeren uit mijn voorbeeld, maar misschien is het handig als er andere mensen die veel met css werken naar dat html kijken en eventueel aanpassingen maken om het nog flexibeler te maken.
Ik denk dat ik al een aardig end op weg was maar misschien heb ik wat gemist :z

De linux bestanden geven geen problemen meer hier. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Bij de huidige release (versie die ik vanmorgen hier neergezet heb, en gisterenavond afgerond had) heb ik nog niets met je voorbeeld gedaan. Ik wou de andere aanpassingen (enkele bugs, linux-support, hidden draaien, tonen van available jobs) niet achterhouden.

Het idee van mij was om voorlopig gebruik te maken van css-files. (Ik heb al enkele gezien van mensen die hun script geschreven hadden)
Daarom vraag ik om deze css-files door te sturen, zodat ik ze publiekelijk kan zetten, zodat meerdere mensen er gebruik van kunnen maken.
En misschien komt er ook nog wel een idee uit, dat ik verder kan uitwerken, of gebruiken...

Jouw idee voor de html is inderdaad al een heel stuk in de goede richting. Ik ga zeker zien wat ik ermee kan doen! (Ik heb ook gevraagd achter tips/hints etc, dus uiteraard kijk ik of het mogelijk is) Maar dit vraagt wel wat meer tijd, en zal dus niet morgen klaar zijn.
Ideën/tips etc mogen dus met andere woorden nog steeds afgevuurd worden.

Graag ook nog wat feedback ivm de aanpassingen/nieuwe features.
(Gebruik je ze, werken ze correct, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
_/-\o_ goede update..

[edit] - blablablabla, + goeie css sir_floppy

[ Voor 96% gewijzigd door Chris.nl op 06-10-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Ik had blijkbaar een verkeerde exe-file in de zip file gestoken bij de installer gebruikt hebben, gelieve na te kijken dat je wel degelijk versie 0.0.8.2 hebt...

Nog een melding dat ik voor een verlengd weekendje naar zee trek, en dus tot maandag geen support kan leveren. Dus verwacht geen reactie op e-mail en/of het forum hier. Uiteraard lees ik maandag wel bij...en zal mijn best doen om dan te reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iffy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-03 10:18
RFC: naast de lijst van "binnenkort te verlopen queries" ook een "al verlopen queries" lijst

PS.. nice work, keep it up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Eurm....?
Ik zie niet echt het nut om te weten of je in het verleden punten verloren hebt...
niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Kristof, bij het runnen van de installer krijg ik altijd de error dat system files out of date zijn. Ik druk op 'ok' om die te laten updaten, reboot dan en probeer het opnieuw maar ik blijf de melding krijgen.
Ik draai windows xp Pro sp1 (build2600.xpsp1.020828-1920) Enig idee waaraan het kan liggen?
Op een installatie met sp2 wil die wil installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
ScSi_009 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:33:
Kristof, bij het runnen van de installer krijg ik altijd de error dat system files out of date zijn. Ik druk op 'ok' om die te laten updaten, reboot dan en probeer het opnieuw maar ik blijf de melding krijgen.
Ik draai windows xp Pro sp1 (build2600.xpsp1.020828-1920) Enig idee waaraan het kan liggen?
Op een installatie met sp2 wil die wil installeren..
Op de installer heb ik eigenlijk weinig (lees: geen) controle.
Probeer eens om de exe-only versie op te starten. Dus de zip-file uitpakken naar een directory, en dan de exe-file uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Dat probeerde ik dus net.. :'(

code:
1
2
Runtime error '7':
Out of memory

Edit: kan faddict.exe wel opstarten maar als ik op options probeer te klikken krijg ik bovenstaande error..

[ Voor 45% gewijzigd door ScSi op 11-10-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
lols Probeer je het te draaien op een typmachine of op een pc? :D

Probeer eens om deze vb runtime files apart te installeren:
http://www.microsoft.com/...73077ffb3c&displaylang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Lolz, heb 1.5gig aan ram zitten ;)
Heb dat gerund, mocht geen soelaas brengen.. Zal het dan toch op een andere pc met SP2 moeten installeren. Bednakt iig, ik kwam ook al uit op die vbruntime files.
Ik weet wel dat er installers geweest zijn (hele vroege builds) die ik wel zonder problemen kon runnen.

EDIT: ik heb even alles weggesmeten uit local settings en alles van temp bestanden, alsook een 3tal register keys die (onrechtstreeks) met faddict te maken hadden en alles werkt!!
w00t w00t!!
Thx mate for your support anyway!

[ Voor 28% gewijzigd door ScSi op 11-10-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
np Blij dat het verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof

Kristof

is een Belgisch product

Topicstarter
Laatste update!!

Door het slechte nieuws ( [rml]ColdRain in "[ FaD] hitparade van 31 oktober"[/rml] )
is bij deze ook de ontwikkeling van FADdict ten einde gekomen. Ik was nog bezig om dit programma uit te breiden, maar bij deze heb ik de ontwikkeling ook stopgezet.

Sinds de laatste publieke versie heb ik echter nog wel wat bijgeprogrammeerd, wat onder andere de layout van de gegenereerde HTML pagina betrof.
Ik heb deze file volledig opnieuw ontworpen (ook dank aan Sir_floppy hiervoor voor de medewerking), waarbij deze met een css-file volledig naar eigen wensen kon aangepast worden.

Ik wil jullie deze laatste versie niet onthouden, en hoop dat je er de laatste weken nog iets aan hebt.
Het is te vinden op:
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/FADdict.exe
Enkel deze file overschrijven zou het moeten doen.
Een voorbeeld css-file kan je vinden op:
http://users.pandora.be/truyts/FADdict/fad.css

Veel plezier er nog mee...

Bij deze wil ik ook alle mensen bedanken die rechtstreeks en onrechtstreeks meegeholpen hebben. Ik ga geen specifieke namen noemen, anders vergeet ik toch steeds een deel...
Maar aan al deze mensen: merci
en natuurlijk ook aan iedereen die het gebruikt heeft en hint/tips/comments gegeven heeft.

Bon,
* Kristof signing off, en misschien ooit terug voor een prog voor een ander project ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-03 09:55

mcB

Heel erg bedankt Kristof _/-\o_ _/-\o_
Een superinitiatief waar je heel veel tijd en en energie in hebt gestoken en velen een hoop plezier van hebben gehad. _/-\o_

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 19:27

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

mcB schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:33:
Heel erg bedankt Kristof _/-\o_ _/-\o_
Een superinitiatief waar je heel veel tijd en en energie in hebt gestoken en velen een hoop plezier van hebben gehad. _/-\o_
^Eensch

Ik heb het een lekker programma gevonden. Nogmaals bedankt voor de tijd en moeite die je erin gestoken hebt. Ook bij de persoonlijke probleempjes was je hulpvaardig :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
* DigiK-oz sluit zich aan bij de vorige sprekers

Dank zij Faddict waren de periodes van sparen nog enigzins leuk. _/-\o_

Thanks, en wie weet tot een ander project

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150661

Thanx Kristof, ook namens alle schaapjes. _/-\o_
Het maakte inderdaad het sparen leuker, zoals hierboven al gepost werd.
:* van het mama-schaap, voor al het verrichtte werk.
Pagina: 1 2 Laatste