TeeDee schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:46:
[...]
Imho is dat een volkomen terechte modbreak, en het valt minder op als de reguliere modbreaks van nu. En ja, het is inderdaad een publieke schandpaal. Jij doet "raar" over MS en het is al een zooo'n ontzettend uitgekauwd en kinderachtig iets om MS > M$ te noemen dat het gewoon niet leuk meer is. Persoonlijk kan ik me daar mateloos aan irriteren en ik vind het niet meer dan terecht dat daar door de mods tegen op getreden wordt.
idd, ik maakte er ook geen probleem van.
Ik bedoelde hiermee dat het soms nogal hard overkomt voor een beginnend gebruiker, maar ik besef wel dat het nodig is...
[...]
He ja, nog meer scheiding. Op die manier kunnen nieuwe gebruikers alsnog niets maar dan ook niets opsteken van dit soort discussies. Persoonlijk vind ik de [alg] topics altijd leuk en leerzaam. Ik reageer daar niet, omdat mijn kennisniveau dat niet toestaat, maar de links e.d. zijn vaak wel interessant.
Waar komt de scheiding? Iemand die net geregistreerd heeft, is niet per definitie een n00b. Die kan gerust al 10 jaar ervaring hebben met dit soort spul.
Ik bedoelde wel degelijk dat er enkel
gepost kan worden door ervaren gebruikers... Ik zei niks over leestoegang...
[...]
Niet echt aan de orde en compleet niet relevant imho.
Als jij dat wel vindt, please, do explain waarom jij failliet zou gaan als er zo'n forum is.
omdat ik er dan veel te veel tijd op zou doorbrengen

offtopic:
Ik had hier as n00b de term m$ gebruikt, omdat deze nu eenmaal vlotter typt dan MicroSoft, en bijna iedereen deze term kent. Op mijn vroegere job werd deze afkorting gebruikt in bijna alle officieuze docs. M$ had dus voor mij persoonlijk totaal geen pejoratieve bijklank. M$ was in mijn ogen ook duidelijker omdat MS zou kunnen geïnterpreteerd worden als Multiple Sclerose bv...
Zoals in mijn vorige reply reeds vermeld, begrijp ik waarom deze modbreak nodig is, en is hij inderdaad volledig terecht.
Het enige wat ik bedoelde met mijn antwoord hierop was dat het soms wel eens schrikken is, als je zoveel tijd in je reply steekt, en dan blijkt dat iemand anders er 'met een rode balpen aan gecorrigeerd heeft'.
[...]
P&W opsplitsen? Zo had ik die post nog niet eens geïnterpreteerd, maar dat lijkt me zeker geen goed plan. De opsplitsing tussen P&W en W&G is voor veel nieuwe users al lastig, met nog een programmeerforum erbij zou het alleen nog maar erger worden. Sowieso zie ik niet in waarom dergelijke topics niet gewoon in P&W besproken zouden kunnen worden.

Ik had eigenlijk wat meer 'open vragen' in gedachten, zoals :
[ervaringen/eXtremeProgramming]Wie gebruikt er welke tools van XP en wat is je beoordeling ervan ?
[
Voor 33% gewijzigd door
D4Skunk op 27-05-2005 16:18
. Reden: tjonge jonge, ik kan hier niet op tijd editten =) ]