Serieuze hulp gevraagt!!
Ik ben net begonnen met programmeren in python.
En ik heb me totaal rot gezocht naar nederlandse vertaling van de commands, maar dan krijg ik een onmenselijke taal!
En ik heb geen zin om elk woord op te zoeken in het woordenboek, dus ik heb hier wat vragen.
Wat zijn de betekenissen van:
for .. in
while
if
enzovoort.
En nog een hele belangrijke vraag!
ik zoek een command waarmij ik mijn script opnieuw kan laden,
ik bedoel dat ik dus een programma heb en dan kan je een "input" invoeren.
en dan heb ik het zo gedaan dat het programma een bevesteging vraagt.
bv: U heeft gekozen voor een "cirkel" is dit juist? ja/nee : nee
maar nu zoek ik dus een command voor het opnieuw opstarten van een gedeelte van het script
zodat als ze dan invoeren dat het "niet juist is", dat een gedeelte van het script ( het gedeelte waar je kan kiezen tussen cirkel en rechthoek) opnieuw opstart.
dus weet mischien IEMAND een command voor het restarten van een "gedeelte" van het script!
PS, Als je op te merken hebt dat het in tutorials staat, zet dan het tutorial waar mijn vraag in staat erbij, want ik kon het niet vinden en ik heb al tutorials gezocht.
Ik ben net begonnen met programmeren in python.
En ik heb me totaal rot gezocht naar nederlandse vertaling van de commands, maar dan krijg ik een onmenselijke taal!
En ik heb geen zin om elk woord op te zoeken in het woordenboek, dus ik heb hier wat vragen.
Wat zijn de betekenissen van:
for .. in
while
if
enzovoort.
En nog een hele belangrijke vraag!
ik zoek een command waarmij ik mijn script opnieuw kan laden,
ik bedoel dat ik dus een programma heb en dan kan je een "input" invoeren.
en dan heb ik het zo gedaan dat het programma een bevesteging vraagt.
bv: U heeft gekozen voor een "cirkel" is dit juist? ja/nee : nee
maar nu zoek ik dus een command voor het opnieuw opstarten van een gedeelte van het script
zodat als ze dan invoeren dat het "niet juist is", dat een gedeelte van het script ( het gedeelte waar je kan kiezen tussen cirkel en rechthoek) opnieuw opstart.
dus weet mischien IEMAND een command voor het restarten van een "gedeelte" van het script!
PS, Als je op te merken hebt dat het in tutorials staat, zet dan het tutorial waar mijn vraag in staat erbij, want ik kon het niet vinden en ik heb al tutorials gezocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 19:08 ]