K'heb sinds kort een probleem,
Ik heb momenteel 2 virtual hosts platenkamp.mine.nu en kamerling.mine.nu beide worden naar de zelfde server/ip gestuurt en de server stuurt de platenkamp.mine.nu naar /var/www/html/Platenkamp/ en de kamerling.mine.nu naar je begrijpt het al /var/www/html/Kamerling/
Dit werk mooi en naar behoren, aleen zit ik nu met een probleem dat ik van uit een php file die ik in /var/www/html/Kamerling/ heb staan met include('../Platenkamp/Scrip/hoi.php'); hoi.php kan gebruiken dit is natuurlijk niet wat ik wil. van mij mag hij niet files uit ../Platenkamp kunnen halen en al helemaal niet zonder ge-parsed te worden.
Extra info:
drwxr-xr-x 19 root root 4096 May 26 18:22 var
drwxr-xr-x 6 root root 4096 Feb 25 00:18 www
drwxr-xr-x 4 root apache 4096 May 26 20:00 html
drwxr-x--- 6 Bas apache 4096 May 26 20:47 Kamerling
drwxr-x--- 7 Website apache 4096 May 26 21:13 Platenkamp
php -> user: apache group: apache
Mocht meer invo nodig zijn dan hoor ik het graag.
Wat ik dus wil is eigenlijk dat apache niet door de dir kan gaan van Kamerling <-> Platenkamp en andersom.
Ik heb momenteel 2 virtual hosts platenkamp.mine.nu en kamerling.mine.nu beide worden naar de zelfde server/ip gestuurt en de server stuurt de platenkamp.mine.nu naar /var/www/html/Platenkamp/ en de kamerling.mine.nu naar je begrijpt het al /var/www/html/Kamerling/
Dit werk mooi en naar behoren, aleen zit ik nu met een probleem dat ik van uit een php file die ik in /var/www/html/Kamerling/ heb staan met include('../Platenkamp/Scrip/hoi.php'); hoi.php kan gebruiken dit is natuurlijk niet wat ik wil. van mij mag hij niet files uit ../Platenkamp kunnen halen en al helemaal niet zonder ge-parsed te worden.
Extra info:
drwxr-xr-x 19 root root 4096 May 26 18:22 var
drwxr-xr-x 6 root root 4096 Feb 25 00:18 www
drwxr-xr-x 4 root apache 4096 May 26 20:00 html
drwxr-x--- 6 Bas apache 4096 May 26 20:47 Kamerling
drwxr-x--- 7 Website apache 4096 May 26 21:13 Platenkamp
php -> user: apache group: apache
Mocht meer invo nodig zijn dan hoor ik het graag.
Wat ik dus wil is eigenlijk dat apache niet door de dir kan gaan van Kamerling <-> Platenkamp en andersom.