Toon posts:

[iPod 4G] FM Receivers voor iPod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit sinds enige tijd op het internet rond te kijken of er ergens fm receivers voor de iPod 4G op de markt zijn, en dan heb ik het wel over klein formaat fm receivers die ik op m'n iPod kan klikken... (zoiets als de iTrip van Griffin) Ik heb dus al rond zitten kijken, maar echt goede resultaten vind ik niet!

Heeft iemand maybe ervaring met een fm receiver voor de iPod of weet hij/zij waar deze verkrijgbaar zijn...???

Groeten Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:03

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Niet in Nederland in ieder geval, hier zijn ze verboden. Een klant van mij heeft er eentje uit een apple store in de VS gehaald, dat kan je doen, bedenk je wel dat je strafbaar bent op het moment dat je zo'n ding gebruikt (en, niet onbelangrijk, wordt betrapt).

De reden overigens waarom ze verboden zijn, is omdat het FM zenders zijn, en daar moe je in Nederland een vergunning voor hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:45
Glaanieboy schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:34:
De reden overigens waarom ze verboden zijn, is omdat het FM zenders zijn, en daar moe je in Nederland een vergunning voor hebben :)
Sinds wanneer is een FM-receiver een fm zender? volgens mij haal je wat dingen door elkaar.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:43

Qwerty-273

Meukposter

een iTrip van Griffin Technology is een zender. Dus dat maakt waarschijnlijk al de verwarring in de openingspost.

Ik kan trouwens niks bij apple.com of Griffin vinden over fm-recievers voor de iPod. Wel verschillende transmitters (die dus illegaal in nederland zijn) en navigatie dingen, voice recorders enz.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 21:42
Volgens mij bestaan er geen FM-receivers voor de ipod, nog niet tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is ook WAT wil je met een FM receiver gaan doen. Luisteren zul je niet kunnen, en opnemen ook niet.
Als je die FM transmitter bedoeld, kijk eens op www.ipod-europe.net. Heb m daar ook besteld voor 50e en werkt goed. Ok af en toe een kraak en een ruis, maar over het algemeen genomen ben ik er zeer tevrden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 22:02
Glaanieboy schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:34:
Niet in Nederland in ieder geval, hier zijn ze verboden. Een klant van mij heeft er eentje uit een apple store in de VS gehaald, dat kan je doen, bedenk je wel dat je strafbaar bent op het moment dat je zo'n ding gebruikt (en, niet onbelangrijk, wordt betrapt).

Receiver is ontvanger, niet zender.

[ Voor 1% gewijzigd door HyperioN op 01-06-2005 00:44 . Reden: oh... zei Maverick ook al ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben opzoek naar een fm transmitter voor in de auto voor mijn Ipod mini. Ik lees vanalles over een itrip zowel positief als negatief. Kan iemand mij vertellen of het een goede aankoop is, een itrip of kan ik beter een arkon soundfeeder nemen of is er nog iets anders wat nog beter werkt. De transmitter moet wel draadloos zijn, dat ik het in diverse autos kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Dit topic gaat over receivers, niet zenders. Bovendien zijn transmitters niet legaal in Nederland :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eens kijken op inkoopacties.net. Daar heb ik ze net zien staan..

Wacht even..even een linkje zoeken...

/me zoekt...

Gevonden! Bedoel je dit? *illegaal*

[ Voor 17% gewijzigd door dawuss op 16-07-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
of *illegaal* *D

[ Voor 78% gewijzigd door dawuss op 16-07-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Modbreak:Mensen, mag ik jullie er aan herinneren dat het aan- of verkopen alsmede het gebruik van zendapparatuur in Nederland verboden is, tenzij je over een specifieke vergunning beschikt?

Vragen over de verkoop van of handel in zendapparatuur zijn hier dan ook niet toegestaan :)

Zie ook dit topic

[ Voor 7% gewijzigd door dawuss op 16-07-2005 18:26 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zelf ben ik enkele maanden in het bezit van de Griffin iTrip. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het apparaat.
Wanneer je deze in huis gebruikt heb je perfect bereik binnen een straal van pakweg 10/13 meter.
In de auto is het bereik ietwat minder. Vaker last van ruis en storing. Op de een of andere manier is het bereik van de auto minder, maar dit komt zeer zelden voor. Om je frequentie in te stellen wordt er een aparte playlist in iTunes aangemaakt. Door middel van deze playlist is het mogelijk om je frequentie snel aan te passen.
Enige nadeel is wel dat de lijst met frequenties in je bibliotheek wordt geplaatst. Wanneer je lekker op shuffle werkt kan het zijn dat je soms je frequentie kwijt bent.
Zorg er natuurlijk wel voor dat je hem niet op een frequentie instelt die wordt gebruikt door Nederlandse radiostations. Met name 3FM e.d. Je drukt zonder enige moeite de zender van je voorganger uit de lucht. Zeker wanneer je in de file staat kun je snel een 4 a 5 auto's van je muziek mee laten genieten.
Mocht je deze nemen, zorg er dan voor dat je een goedkope PDA houder aanschaft, wanneer je iPod met iTrip aan de voorruit bevestigt heb je het beste resultaat. En zorg ervoor dat je de medeweggebruikers niet stoort. In mijn ogen ben je dan, gezien het minimale gebruik geen storende factor.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Pagina: 1