Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PC] 115v ipv 230

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn huisgenoot heeft met de 115/230 switch van de voeding van zn PC zitten spelen... hij zei dat ie toen een knal hoorde en nu reageert zn comp nergens meer op... Wat is er waarschijnlijk gebeurd?

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-11 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:40:
mijn huisgenoot heeft met de 115/230 switch van de voeding van zn PC zitten spelen... hij zei dat ie toen een knal hoorde en nu reageert zn comp nergens meer op... Wat is er waarschijnlijk gebeurd?
Waarschijnlijk kan je hem gaan uitlachen. Hopen dat alleen de voeding kapot is.

• Antiloop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:40:
inderdaad zoals ajampaniki al zei zal de voeding defect zijn

als je huisgenoot geluk heeft en een degelijke voeding had zal de rest (de pc dus) niet defect zijn
dus gewoon nieuwe voeding plaatsen, en kijken wat er nog allemaal wel niet werkt..

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

Verwijderd

ik hoop ook dat het bij de voeding voor je blijft hoor.

ik heb zelf al 1 keer dergelijke stunt kunnen aanschouwen van een klasgenoot, en daar was de voeding ook gaar.

en er zijn nog mensen die dit hebben meegemaakt, lees hier op GoT

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 12:20
Mijn mobo deed destijds ook schoei hopen voor jouw dat alleen je voeding d00d is

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Waarom? Omdat het kan!!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 21:07
Stukke voeding.
Hopelijk niets anders.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Je topicstart is wel heel erg beknopt. Lees ajb even Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy) door om te lezen hoe het wel moet. Verder is onder Tweakers algemeen bekend dat na dit soort acties je voeding stuk is, dus ik kan me niet voorstellen dat je d'r met de search geen topics over had kunnen vinden.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.