Toon posts:

Codering --> windows vingerafruk

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okay vage titel nu de uitleg ervan.
Ik had een bepaalde map met voor mij belangrijke en prive bestanden beveiligd met een windowsvingerafdruk. Via bestand>eigenschappen>geavanceerd>inhoud coderen om inhoud te beveiligen > details >gebruiker toevoegen.
Tot daartoe geen problemen alleen heb ik laatst door omstandigheden mijn c partitie moeten formatteren. Nu heeft windows me een andere vingerafdruk gegeven waardoor ik geweigerd word bij die bestanden. Hij zegt dat ie ie dat ie de gebruikersgegevens niet kan vinden.

Ik heb al gegoogled en hier gezocht maar ik heb nog niets relevants kunden vinden

Weet iemand een weg hier omheen ?

Met vriendelijke groet,

CM

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:36

Outerspace

Admin General Chat
Kan je toevallig nog je bestanden vinden met een recovery programma :?
Hoe krijg ik verloren gegane data terug?

En een nieuwe vinger afdruk maken heeft dat ook zin :?
Misschien dat windows die dan weer herkent

Wauw, een sig!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Helaas, die bestanden kan je niet recoveren, tenzij je de key (ik neem aan dat je dat bedoelt met vingerafdruk) ergens hebt opgeslagen.
zie oa. de FAQ in WOS:
Windows Operating Systems - FAQ

[ Voor 28% gewijzigd door The Bad Seed op 25-05-2005 01:03 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, ik vrees dat je alleen met de biometrische sleutel erbij zou moeten kunnen. Gek dertegen vindt ik dat met dezelfde vinger afdruk je een andere sleutel krijgt, een beetje raar!

There is no place like ::1

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows Operating Systems - FAQ, dan kom je er niet meer onderuit, helaas. Hierover zijn in Windows Operating Systems, waar deze vraag eigenlijk thuishoort, al zo vaak vragen gesteld, het staat zelfs in de faq, dat ik dit topic niet ga verplaatsen maar sluiten :) Hier op GoT is het de bedoeling dat je wat onderzoek doet met een zoekmachine voordat je een topic opent. GoT zelf heeft rechsbovenaan het scherm een knopje 'search' :) Lees daarover ook nog even alles wat in Algemene gedragsregels (Netiquette) vermeld wordt, en Windows Operating Systems - FAQ goed door :)

[ Voor 40% gewijzigd door sanfranjake op 25-05-2005 03:04 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.