Hoi
Dit is een configuratie van een systeem wat ik uiteindelijk in elkaar wil zetten, ik wil hier eigenlijk van alles wat mee doen, tot simpelweg tekst verwerken tot veel zware programma's en games, snelheid en stabiel is belangrijk.
Graag reacties op deze configuratie, als jullie op of aanmerkingen hebben waarom iets niet of juist wel of aanraders voor andere producten hoor ik het graag.
kosten hiervan liggen zo ongeveer rond de 2600 euro, ex monitor
Het liefst zou ik ergens op willen besparen, ik wil natuurlijk ook nog een mooie monitor erbij.
processor, videokaart en geheugen zijn duidelijk het duurst, ik twijfel dus of ik hierop ga besparen of beter niet, ik wil eigenlijk nog wel een tijdje door met dit ding,
geheugen kan ik er natuurlijk altijd nog wat bij prikken, alleen videokaart en processor koop ik liever in één keer goed
Dit is een configuratie van een systeem wat ik uiteindelijk in elkaar wil zetten, ik wil hier eigenlijk van alles wat mee doen, tot simpelweg tekst verwerken tot veel zware programma's en games, snelheid en stabiel is belangrijk.
Graag reacties op deze configuratie, als jullie op of aanmerkingen hebben waarom iets niet of juist wel of aanraders voor andere producten hoor ik het graag.
Processor: | AMD Athlon 64 4000+ 64bit Skt 939, Retail |
Moederbord: | msi k8n sli d, nforce4, 939, 54g DDR400, SATA, 2xGlan, 2xPCI-X, BT |
Geheugen Intern: | Corsair 2048 DDR400 32MX64 Twinx, Matched Pair |
Videokaart: | Asus ATI EAX800XPRO, 256MB 2xDVI, VGA output, PCIX |
Harde schijven: | WD Raptor SATA 36GB WD360GD, 10.000 RPM |
Harde schijf 2: | WD 250GB 7200rpm SATA wd2500JD, SATA |
CD-ROM & DVD-ROM drives: | LG DVD 16x52 OEM Zilver |
CD & DVD branders: | LG DVD RW+/- 16x double layer 16/16/4/40 |
Geluidskaart: | Creative SB audigy 2 ZS retail, platinum |
Speakers: | Trust 4500p 5.1 |
kosten hiervan liggen zo ongeveer rond de 2600 euro, ex monitor
Het liefst zou ik ergens op willen besparen, ik wil natuurlijk ook nog een mooie monitor erbij.
processor, videokaart en geheugen zijn duidelijk het duurst, ik twijfel dus of ik hierop ga besparen of beter niet, ik wil eigenlijk nog wel een tijdje door met dit ding,
geheugen kan ik er natuurlijk altijd nog wat bij prikken, alleen videokaart en processor koop ik liever in één keer goed
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 23:41 ]