Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Anoniem: 145726
ik krijg net deze foutmelding op de laptop na een crash. Moet ik hier serieus iets mee doen of is dit
Microsoft blabla.
Crash Cause Unknown: Consider BIOS Upgrade
Thank you for submitting an error report.
Problem Description
Microsoft is unable to determine what specifically caused the problem you reported.
Consider BIOS Upgrade
During the crash analysis, we noticed the BIOS version on this computer does not match the specifications for the processor that is installed on your computer. This can occur when a newer processor is installed on an older system board or older BIOS. Using a BIOS that does not support the installed processor can result in Windows system crashes. Please contact your computer manufacturer or motherboard manufacturer for an updated version of BIOS for your computer's processor.
Important: Upgrading the BIOS version may require moderate to advanced troubleshooting skills. If you are uncomfortable with performing these steps, you may want to consider consulting with paid technical support.
If your computer contains an Intel processor, you can use special utilities to identify your specific processor. Please click the following link for more information:
Intel Processor Identification Utility
List of BIOS Manufacturers
For a list of BIOS manufacturer websites, please see the following two Knowledge Base articles:
List of BIOS manufacturer websites Part 1 (A-Pi)
List of BIOS manufacturer websites Part 2 (Pr-Z)
Microsoft blabla.
Crash Cause Unknown: Consider BIOS Upgrade
Thank you for submitting an error report.
Problem Description
Microsoft is unable to determine what specifically caused the problem you reported.
Consider BIOS Upgrade
During the crash analysis, we noticed the BIOS version on this computer does not match the specifications for the processor that is installed on your computer. This can occur when a newer processor is installed on an older system board or older BIOS. Using a BIOS that does not support the installed processor can result in Windows system crashes. Please contact your computer manufacturer or motherboard manufacturer for an updated version of BIOS for your computer's processor.
Important: Upgrading the BIOS version may require moderate to advanced troubleshooting skills. If you are uncomfortable with performing these steps, you may want to consider consulting with paid technical support.
If your computer contains an Intel processor, you can use special utilities to identify your specific processor. Please click the following link for more information:
Intel Processor Identification Utility
List of BIOS Manufacturers
For a list of BIOS manufacturer websites, please see the following two Knowledge Base articles:
List of BIOS manufacturer websites Part 1 (A-Pi)
List of BIOS manufacturer websites Part 2 (Pr-Z)
Nog iets gehoord...?RAILGUNNER schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:20:
Nee sorry, ben er nog niet achteraan gegaan.
Zal het morgen vragen.
Klein kickje... heb eigenlijk nog wel interesse in een goedkopere accu.RAILGUNNER schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:20:
Nee sorry, ben er nog niet achteraan gegaan.
Zal het morgen vragen.
(zijn er trouwens verder een problemen/vragen meer over deze laptop?
zelfde geldt ook voor mij. Zijn er niet nog meer mensen die deze toen ook hebben gekocht en die ook een andere accu willen?
Verder totaal geen problemen hiermee
draait nog steeds erg goed!
Verder totaal geen problemen hiermee
Ja, ik wil ook wel een accu waar ik wel een hele dvd mee kan kijken
Ik kan alleen nergens een winkel op internet vinden die de 8 cell versie verkoopt.
Misschien dat Railgunner hier nog even kan reageren over die accu's???
Hebben jullie allemaal zo'n topbaan dat je zo maar even een laptop kan kopen 
Ik ben ook aan het kijken voor een laptop maar bijna 700 euro is dan misschien niet duur voor een laptop maar het is toch niet echt een pakje boter
Ik ben ook aan het kijken voor een laptop maar bijna 700 euro is dan misschien niet duur voor een laptop maar het is toch niet echt een pakje boter

Anoniem: 143246
Het is toch wel het minimum wat je kwijt zal zijn voor een beetje prestatie en accuduur. Zelf heb ik gemazzeld dat ik een Amilo M 7405 kon kopen voor weinig geld.
Zou fijn zijn idd... terwijl hij toch wel op GoT aanwezig is...arnax schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:00:
Misschien dat Railgunner hier nog even kan reageren over die accu's???
Voor 700 euro heb je geen topbaan nodig hoor. Voor 1200 ook niet. Ligt er maar net zelf aan waar jij je prioriteiten legt en of je dan hiervoor geld gaat sparen.Metro2002 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:49:
Hebben jullie allemaal zo'n topbaan dat je zo maar even een laptop kan kopen
Zelf had ik hem hard nodig voor school, dus hij wat het voor mij wel waard.
hier een link naar een vervangende accu voor 160$:
http://www.fedcoelectroni...=L18650-L7300&_fid=[_fid]
http://www.fedcoelectroni...=L18650-L7300&_fid=[_fid]
Anoniem: 149975
Heb iets moois gevonden voor de batterij kwestie...
Heb naar Fedco in de US gemaild. Gemeld werd het volgende:
De batterij voor FUJITSU-SIEMENS Amilo M-7300: NBL038 is ook te vinden in Nederland. . Het is een heel nieuw product werd me vertelt door Fedco in de US. Dus inderdaad nog bijna nergens verkrijgbaar.
Zie:
http://www.replacedirect....odel=Amilo&ctype=M%2D7300
Een 8 cell bat kost hier 128.80 euro zonder verzendkosten.
Ik weet nog niet of ik die batterij zelf ga kopen want ik heb het notebook pas over een maand. Is de 4 cell batterij echt zo minnetjes? Als iemand korting gaat regelen dan hoor ik het in ieder geval graag.
Groet Stefan
Heb naar Fedco in de US gemaild. Gemeld werd het volgende:
De batterij voor FUJITSU-SIEMENS Amilo M-7300: NBL038 is ook te vinden in Nederland. . Het is een heel nieuw product werd me vertelt door Fedco in de US. Dus inderdaad nog bijna nergens verkrijgbaar.
Zie:
http://www.replacedirect....odel=Amilo&ctype=M%2D7300
Een 8 cell bat kost hier 128.80 euro zonder verzendkosten.
Ik weet nog niet of ik die batterij zelf ga kopen want ik heb het notebook pas over een maand. Is de 4 cell batterij echt zo minnetjes? Als iemand korting gaat regelen dan hoor ik het in ieder geval graag.
Groet Stefan
batterij is niet echt super nee...
Hij houdt het hooguit een uur vol wanneer je hem een beetje gebruikt..
Ik doe mee als er nog meer mensen zijn die deze accu willen.
Hij houdt het hooguit een uur vol wanneer je hem een beetje gebruikt..
Ik doe mee als er nog meer mensen zijn die deze accu willen.
Dit topic gaat over de L7300 niet over de M-7300, die accu is dus volgens mij niet de goeie.De batterij voor FUJITSU-SIEMENS Amilo M-7300: NBL038 is ook te vinden in Nederland. . Het is een heel nieuw product werd me vertelt door Fedco in de US. Dus inderdaad nog bijna nergens verkrijgbaar.
ik heb wel een Nederlandse leverancier (replace-direct) gevonden voor de accu van de L-7300:
Beste Heer/Mevrouw,
Deze accu is net nieuw in het assortiment gekomen.
Dit artikel staat echter nog niet vermeld op de website, maar kan wel besteld worden met artikelnummer NBL302.
Bestellen kunt u helaas nog niet online doen voor dit artikel, maar kan wel telefonisch of via E-Mail.
De prijs van het artikel is € 153,90 Incl. BTW.
*** U betaald GEEN verzend- en betaalkosten Bij ReplaceDirect ***
Levertijd is ± 1-1,5 week.
Betaalmethoden zijn gratis.
Met Vriendelijke Groet,
Voor degene die alsnog interesse in deze laptop hebben: in het huis aan huis krantje van de Hema (nr. 13, 22 augustus t/m 4 september 2005) staat hij op pagina 6. Helaas voor een iets hogere prijs van € 699,00 maar volgens mij nog zeker niet verkeerd. Enne... met 2 jaar garantie.