Toon posts:

Geforce mx blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce mx 440 hier, en ik draaide tot voor kort alle spelle probleemloos
Alleen nu krijg ik af en toe dat hij even blijft hangen alvorens ik weer door kan spelen of dat hij gewoon helemaal vastloop.
Ik heb xp al opnieuw erop gezet, nieuwste drivers, overclock teruggezet( die t overigens al half jaar stabiel deed)
Hij blijft bijv. heel even af en toe hangen in diablo 2 op 3d modus, en op 2d loopt ie heel erg langzaam voortdurend, en op renegade loopt ie na een tijd gewoon vast |:( , ik kon op de forums hier ook niet echt een oplossing zoeken.
iemand een idee wat het kan zijn?

Ik draai windows xp SP 2
amd 64 3000+ skt 754
512 mb pc 3200 cl2.5 infeon
geforce 4 mx 440 agp 8x

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Misschien is je kaart gewoon op en is het tijd om een nieuwe aan te schaffen. ;)

[CiP] Le Régional Built To Last.

Verwijderd

Topicstarter
Go3s1m4n schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:31:
Misschien is je kaart gewoon op en is het tijd om een nieuwe aan te schaffen. ;)
Dat was ik zelf ook al van plan (naar radeon 9800 pro ofzo)
maar daar heb ik nu het geld niet voor aangezien ik het zelf moet betalen van me zakgeld (3 euro per week LOL :+ )

dus tot die tijd zou ik graag dit probleem verhelpen zodat k rustig door kan spelen

Verwijderd

Krantenwijk nemen? })

maareuh, ontopic again.

Heb je ook de originele driver weer geprobeerd van je vidkaart?
Hoe heb je XP geinstalleerd? (echt geformateerd of alleen windows opn.installed?)
Ventilator kapot van vidkaart? (Als er wel 1 op zit)
Biossettings gekeken of AGP op 8x staat, of even rondgeneusd?
Enz. enz.

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-08 08:40
zelf had ik ook met de 7x.xx drivers dat het beeld van mn MX440 steeds vastliep. Ik ben teruggegaan naar de 67.66 drivers, en die doen het gewoon goed.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet meer of ik het met de 6x drivers ook had, draai nu 7 en die heb het wel, en k heb windows met format geinstaleert ja
anyway, hoe haal ik 7x drivers er dan af, geen zin om weer xp er opnieuw op te zette in 2 uur
en bios had k ook ff rondgeneust, maar agp fast writes stond al uit en stond 8x en alles, en zit geen fan op :/

Net weer gerenegade, had core en mem underclocked, maar kwam na 3 potjes toch weer..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 21:11 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het beste kan je ff detonator destroyer gebruiken om de drivers er goed af te krijgen :)

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 22:46

MrDrako

nep ict'er

normaal gesproken werkt een uninstall via het software menu in het config scherm.
anders kun je zoeken naar detonator destroyer op guru3d.com

Verwijderd

Topicstarter
Gaar, detonator destroyer vind geen kaart en can not be run on this platform melding, staat wel alleen 95//98, maar kan de xp versie (als die er is) dan niet vinden

Link anyone?
edit: ow moet volgens mij detonator r.i.p. hebben, sorry, probeer dit ff

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 21:26 ]

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-08 08:40
zelf heb ik eerst de drivers verwijderd door bij device manager de driver voor de MX440 te uninstalleren.
Vervolgens de 6x.xx drivers geinstalleerd. Die gaven wel de melding dat er nieuwere bestanden vervangen werden door ouderen. Ik heb er toen voor gekozen om die oude eroverheen te gooien.

Keertje opnieuw opstarten en het werkt bij mij nu wel goed. :Y)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Verwijderd

Topicstarter
Net detonator destroyer// r.i.p. gedraait. Ik ga nu 67.71 drivers erop zette, en dan kijken of 'ie diablo 2 normaal kan draaien op direct draw, als die dat niet kan weet ik al genoeg 8)7

Edit: Net d2 gedraait in direct draw, ga zo huiswerk afmaken en slapen, ik kijk morgen naar renegade, en direct 3d op diablo, dat duurt altijd tijdje voor het blijft hangen, dus kan ik nu niet meer testen
Lijken tot zover geen problemen met drivers nu, dank jullie allemaal _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 22:09 ]

Pagina: 1